Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

+5
Amy Sophia Scott
Jacque Scott
Desire Murdoch
Cristóbal De Vega
Cain Devereaux
9 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Man 18 Jun 2018 - 15:40

Desire Murdoch skrev:Ja tak! Jeg fattede ikke den sæsonafslutning.. og det irriterede mig virkelig at hverken episode 25 eller 26 sagde særlig meget om Chloe´s reaktion til hvad han er! I wanna know!!!

Op til dig om det er fortid eller nutid x3 jeg er frisk på alt :P

Der var en meget lille reference til det, men det var like en linje og det var det!

Mhh vi kan prøve at tage et nutidsemne, og hvis vi har lyst til at kigge ind i deres fortid, så kan vi gøre det?

BTW kunne jeg lokke dig til at lave det? ^-^
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Charmeine Love Man 18 Jun 2018 - 23:26

Taler vi om det lille øjeblik hvor Chloe siger til Ella at hun har fundet ud af der er meget mere mellem himmel og jord end hun havde troede? xD

Så tager vi nutid, en "genforening" x3 og jeg skal nok oprette og så sender jeg linket i en privatbesked. Specielt sted det skal være?
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Man 18 Jun 2018 - 23:50

Charmeine Love skrev:Taler vi om det lille øjeblik hvor Chloe siger til Ella at hun har fundet ud af der er meget mere mellem himmel og jord end hun havde troede? xD

Så tager vi nutid, en "genforening" x3 og jeg skal nok oprette og så sender jeg linket i en privatbesked. Specielt sted det skal være?

Jep, det var hvad jeg fandt ud af, da jeg søgte på det, netop fordi jeg selv var skuffet, over manglen på kommentarer til Sie moment

Måske en bar?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Desire Murdoch Tirs 19 Jun 2018 - 14:47

Haha xD synes det var frustrerende det var det eneste vi så ._.

En bar it is then!
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Tirs 19 Jun 2018 - 15:32

Desire Murdoch skrev:Haha xD synes det var frustrerende det var det eneste vi så ._.

En bar it is then!

Jeg er fuldkommen enig!!!!! Heldigvis kommer den nye sæson ud i 2019, så der går ikke flere år ^-^

Perfekt :D
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 3 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum