Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Come to the Dark Side.. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Come to the Dark Side.. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Come to the Dark Side.. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Come to the Dark Side.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Come to the Dark Side.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Come to the Dark Side.. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Come to the Dark Side.. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Come to the Dark Side.. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Come to the Dark Side.. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Come to the Dark Side.. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Come to the Dark Side..

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Come to the Dark Side.. Empty Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 17:32

Tid: 19:30PM
Sted: Udenfor nogle lejligheder.
Dato: .. lol
Omgivelser: Sommer aftens vejr, solen er ved at gå ned.

Ma'lakel stod ved en lugtepæl og ventede neden for nogle lejligheder, han ventede på en kvinde han havde mødt for nogle dage siden. En meget betagende kvinde som han ikke helt forstod, men på en måde var tiltrukket af. Hans tanker flød i voldelige mønstre af drab og mord, og en inderlig lyst ti at ødelægge noget.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 17:46

kajika kom stille gående men ikke med forlovelses ringen på sådan helt den kørte stille op og ned af hendes ring finger, hun så rimeligt pist off ud og hun havde det mærkeligt inden i, malakel havde ikke set hendes fulde demon skikkelse men hun vidste af det ville gå galt til sidst, hun vidste at den ville komme frem vis hun ikke snart begyndte at køle ned, hun gik stille mellem folk og prøvede at få ro på adrenalinen som pumpede løs inden i hende, mens hendes lange hår flagrede efter hende som om det ikke kunne nå at lægge sig ned på hendes ryg. noget tid efter kom hun til en gågade ned af terras gader der ikke var nogen folk at se på næsten....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 18:01

Ma'lakel stod bare og ventede op af muren med sine hænder godt plantet i lommerne imens han bandede over kvinder og deres åndssvage "gøre dig klar"-vaner. Der var ikke noget mere kedeligt end det. Det var vel bare at proppe noget i ansigtet, tage noget slutty tøj på, børste håret og så ud af døren. Selvfølgelig skulle man huske deodoranten og børste tænder og... blaaah han gad ikke at tænke mere på det. Det lød som om han var en tøs inde i hans hoved.

,, For helved, so så skynd dig sku da lidt", sagde han stille for sig selv.

Alt imens folk passerede ham med vurderende blikke. Dette var ikke et sted hans type blev set til hverdag. Med et lød der noget fra det tale anlæg der sad på muren ind til lejlighederne og en kvinde stemme lød:

,, Jeg er ked af det men jeg kan ikke ses med dig mere... d-det.. du er alt for voldelig! Jeg finder mig ikke i det mere.. jeg... farvel!!", lød det vredt men bange og stemmen forsvandt.

Ma'lakel stod og stirrede ondt på tale anlægget som om det var den der lige havde dumpet ham. Han havde været så fandens blød og sød (med andre ord han havde ikke slået hende i hjel, blot pisket, bundet, og anal voldtaget hende), og nu sagde tøsen han var for voldelig. Han skulle kraft eddermandne give hende voldelig! Hans venstre hånd satte i blåt ild med det samme og han hamrede en knytnæve ind i tale anlægget, så det gik i brand og blev knust. Menneskerne omkring gav skrig fra sig og trådte til siden. Ma'lakel vendte ansigt imod dem, og havde det blik i øjne. Det morderiske, dyriske blik som fortalte en at hvis han fik fat i dig, ville han æde dig levende!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 18:06

kajika hørte det og tænkte*HVAD!!???* kajika var nok en af de piger der aldrig havde brugt sminke eller brugte lang tid på sig selv hun tog bare shorts på vis det var varmt eller bukser vis det var koldt og sådan, hun løb mod lyden af noget der var smadret og så stille mod stedet og fik øje på malakel og løb der ned iført nederdel denne dag første gang (Sort med hvide tern) og en lidt stor t-shirts der var lang og hang halvt ned over hendes skuldre så den var plottet og den anden ikke var, hun så overrasket på hans blik og sagde til alle" gå med jer alle samme der intet at se her!" hun kiggede alvorligt på malakel og så på anlæget og sagde"Hmmmm svært ved at styre din vrede i dag Pusling" hun blinkede lidt ondt denne gang og så lettere overrasket på ham hun var ikke så sukkersød i dag igen.... som første gang de mødtes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 18:29

Ma'lakel knurrede af menneskeende som et vredt bæst og de så alle forfærdede ud men ingen af dem tænkte over at løbe væk, før en lille lyshåret skønhed kom løbene og bad dem alle om at komme væk. En rednings mand? Og en som Ma'lakel genkendte. Hans morderiske øjne ændrede sig ikke, de stirrede på det lille Dådyr, som var han allerede i gang med at flæse hende i hans hoved. Han gik væk fra tale anlægget imod hende. Den blå ild dansede stadig om hans venstre hånd, og uden at sige et ord lagde han sin højre hånd på hendes ansigt og skubbede hende bagud med sådan kraft at hun sikkert ville falde bagover.

,, Jeg troede du først ville komme efter mig når du var blevet gift, Dådyr.. "

Han fortsatte derefter ligeud, og så ikke ud til at ville stoppe op og hygge snakke om hvad der var sket på den tid hvor Skaber og Skabning havde været adskilt. Han gav den sædvanlige fjendtlige aura fra sig, der gjorde en klar over at man intet betød, at han var ligeglad med ens eksistens, at man var intet andet, end føde.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 18:39

kajika faldt ikke bagover nærmer så hun på ham ondt nu og tog hårdt fat i hans hals og smadrede ham ned i asfalten og så på ham alvorligt og sagde"jeg vil ikke dræbe min skaber" hun smilede glad nu og slap ham blidt mens hun stille strøg ham over håret og sagde"Ma´lakel" hun havde det røde øje nu, det lignede hendes eget blod blev sprøjtede ind i den blå farve ved øjet så det blev rødt som vampyrs øje, og man kunne se hun var ved at forvandle sig, hun så stille på ham og sagde"Nej!!" hun gik lidt fra ham og tænkte*NEJ IKKE NU IKKE FORVANDLE DIG!!!!* hun hadet sin demon form fordi den var sexet og meget vulgært klædt og gik inde for sex og vrede og ondskab var hele den form i en, meget forførende og slem....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 18:58

Ma'lakel kunne mærke en lille hånd der tog hold om hans nakke og prøvede at få ham ned imod asfalten. Men han blev stående, godt nok havde han givet hende lidt dæmon kræfter, men det var intet i forhold til det han besad. Han kunne dog mærke at der var noget ved pigen der forvandlede sig, og hendes ord fik en gnist til at komme frem i hans øjne.
,, Skaber..", han sagde ordet med en bitter sød stemme, som om han halvt hadet det, og halvt elskede det.
Han vendte sig for at se på hende i det hun råbte og et stort, ondt smil var på hans læber. Han lod hurtigt sin venstre hånd der brændte med det blå ild, kræve hendes hals, og han klemte til i det han løftede hende op, og så på hende halvt som om hun var en flue, og halvt som om hun var noget af det smukkeste i verden; hans skabning.
,, Regel nummer tre... aldrig rør mig uden jeg giver dig lov!"
Han klemte hårdere til, som om han prøvede på at lukke hendes halsrør for at forhindre hende i at få luft.
,, Forstået, møg tøs?!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 19:19

kajika skrig og tog fat om hans arm og prøvede at holde sig oppe så han ikke kvalte hende helt, hendes øjen farve var blod rød nu og man kunne stille se hvordan huden blev guld agtig og hård i det, hun smilede ondt nu og hendes hår blev helt hvid og utrolig smuk bølgende i takt med nederdelen gik stille op af hendes krop og klæbte sig til hendes krop som sort olie og formede et par mega korte stramme sorte læder shorts med hul bagved hvor en lang piske agtig lidt tyk for oven hale og tynd for neden kom frem lidt længere end hendes ben og hun fik stiletter på der blev sorte og hendes store t-shirt i hvid blev tæt siddende og klæbte sig op af hende i det den stoppede lidt over hendes brysters begynden så man så ldit af dem og blev kover agtig farvet og stram læder blev den lille top næsten bikini agtige top til, og hendes krop slanker og mere formet og veltrænet, og hun fik små horn i ver side kom der en lille horn ud fra, og nu stod hans lille skaning foran ham den han selv havde skabt foran ham hendes Demons form.... og der skød blå flammer op fra hendes hænder og hun skubbede ham fra sig og sagde"Fint mester"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 19:31

Ma'lakel så på hende. Med en kold ligegyldighed i det hun forvandlede sig til noget han egentlig fandt meget tiltrækkende, men hendes personlighed gemte på noget ulækkert, hun havde stadig den der forfærdelige blød søde side som han ikke kunne fordrage. Hun kunne ikke skubbe ham væk, han var stadig for stærk, derefter gav han selv slip og lod hende stå lidt imens hans dyriske ulve øjne gled op og ned af hende. Hans vrede så ud til at være forsvundet for nu, men man vidste aldrig hvornår det sagde klik for ham og han vende igen.

,, Hvad vil du..", spurgte han så i en meget kold stemme.
,, Kommer vadene og spiller sød, hvorefter du forvandler dig.. har din lille engle mester ikke lært dig at styrer det? Eller kan han ikke, huh?"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 19:38

kajika så på ham ligegyldigt nu og smilede ondt i det hun sagde"nej jeg skulle prøve at vende min vrede til noget positivt men som du kan se går det ikke for godt og haha!!! jeg vil dig intet du så meget ikke min type alt for svag og utiltrækkende vis du tror jeg vil dig noget er du dummer end jeg troede mester" hun blinkede ondt nu og var blevet meget mere ond i det mens hun prøvede inderst inde at holde det tilbage men kunne ikke rigtig gør noget ved den vrede der boblede i hende, hun gik stille forbi ham og ned af gaden i det hun var på vej ind til en cafe over for dem, hun smilede over at det sikkert ville gi dem et skræk i livet at se en demon

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 19:50

Ma'lakel trak på skuldrene og lod hende gå. Hun var en lille uvidende dæmon, vis liv knap nok var begyndt, der var ingen grund til at lege katten efter musen med hende. Hun ville tids nok komme til ham, tiggende på sine knæ. Det var kun et spørgsmål om hvornår. Det lille pus, var opmærksomheds krævende, det vidste han fra første gang han så hende. Hun havde tydeligvis nydt hans opmærksomhed selvom hun opførte sig som om hun ikke ønskede den.

,, Søde lille væsen", sagde han og vendte sig for at gå i modsatte retning.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 19:54

kajika vendte sig stille om og bed sig let i underlæben i det hun så mod ham og sagde stille"Mester..... vil... du lære mig at styre min vrede og demon form" hun blev stille sig selv igen efter at hun var kølet ned og så på ham lidt undersøgende mod øjnene og stod bare og ventede stille på svar vis han ikke lærte hende det så ville Set helt klart lære hende men på visse meget meget!....... ubehagelige betingelser og dem ville hun ikke kunne gå med til sådan rigtigt... hun så stille ned af sig selv og følte sig helt beskidt efter at ha været i denne slags stripper agtige demon form der havde før været hendes krop og legeme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 2 Maj 2010 - 20:03

Ma'lakel standsede og så på hende, med øjne der næsten var alt for onde til at han bare kunne være en normal dæmon. Han gik hen til hende og lod hans lange fingre tage fat om hendes hage i det han sagde til hende med et stort, ondt smil:

,, Var du ikke ligeglad med mig, Dådyr? Ville du ikke bare væk fra mig?"

Han sagde det med en ubehagelig stemme, der var rolig men hård på samme tid. Stille lænte han sig forover og placerede et let lille kys på hendes læber, hvorefter han trak sig væk og så på hende med det samme sultne blik.

//Kæreste kræver computeren :P.. blir nød til at gå.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 20:08

Kajika så på ham stille og gøs over han var så tæt og sagde"jamen jeg vil ha dig som træner fordi det er dine kræfter der er i mig og ondskab kun du kan temme dette bæst inden i mig Ma´lakel og nej.... ikke rigtig... jeg kan bare ikke styre mig når det er at jeg bliver demonen rigtig...." hun så på ham da han tog under hendes hage og trak hovedet til sig da han ville kysse hende så hans læber ikke nået helt men de lige snittet hinanden og der kom hendes hånd flyvende i luften og stak ham en flad hård lussing og hun så meget vred og utilfreds ud nu og sagde"Ma´lakel!! du ved jeg forlovede stop så med at prøv på noget"

//Okay heh//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 22:19

Ma'lakel tog imod lussingen og fjernede sig imens han rystede på hovedet. Man skulle tro han ville blive vred eller noget i den stil hvis det altså ikke var fordi Ma'lakel tændte på sadisme og at blive slået. Hans øjne lyste af begær, men han kontrollerede det kunne man se. Hvorfor var ikke til at vide. Med et bredt smil talte han til hende:

,, Hold nu kæft, med det pladder.. Men jou, jeg skal nok hjælpe dig...men tør du lade mig komme tæt på?"

Han gik lidt tættere på hende og hviskede sødt ind i hendes øre:

,, Det kunne jo være jeg åd dig, Dådyr!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 22:23

Kajika grinte håndligt af ham da han sagde det med at æde hende og sagde"haha! det eneste jeg ville frygte var at smage dine læber igen mod min ellers er der intet jeg bange for og især ikke at du æder mig som du kan se heler jeg hurtigt mester" hun vendte halsen til hvor han havde bidt i asien og man så bide mærkerne til perfektion var de væk! helt væk fra hendes kønne fristende hals, hun smilede og sagde"jeg tør godt være tæt på dig så længe du ikke prøver på noget frastødende som at kysse mig eller rør mig igen forstået mester"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 22:45

Ma'lakel grinte højlydt, som om han fik endnu et af sine grine anfald. Og så over på Kajika imens han tørrede en tåre væk fra øjet.

,, Årh, din forbandede luder, du som så så uskyldig ud første gang jeg så dig, lille lam. Du er virkelig blevet noget af en strigle.. men"

Hans venstre side gik i flammer igen, og han så op på hende på en twisted og forkert, og direkte syg måde, der ikke engang rigtig er til at beskrive. Den følelse af at nogle virkelig er mentalt ustabile kom over ham. Med et hurtigt slag, fyrrede han hende en på hovedet så hårdt at det uden tvivl ville bløde bagefter.

,, Du trænger til opdragelse.. kom her lille, Dådyr. Vis mig hvad du kan.."

Med det vendte Ma'lakel siden til hende og så forventende på at hun ville komme imod ham med samme ustyrlig kraft han lige havde slået hende med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 22:50

kajika skrig og man kunne stille se blodet løbe ned af hendes mund, hun spyttede det ud og så stille på ham og tog sig til maven stille og sagde"det! NOK NU MALAKEL!" hun forvandlede sig helt nu og gik mod ham i sin demon form og lavede en stor flammende ild kugle i hånden og skød mod hans hoved i det den ramte hans hoved var det bare en aflednings manøvre for hendes spark der kom mod hans side, hun ramte ham i siden med de helt vilde spidse hæle og den borede sig ind i hans side og hun svang sig rundt og ramte ham med den piske agtige hale direkte i ansigtet så det gav et ovenlig klask fra sig så man kunne se et helt rødt mærke på hans kind og hun sprang få 2 meter fra ham og kiggede på ham og sagde"Ups!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 23:00

Ilden pralte af på ham (selvfølgelig), han tog imod slagene, en for en. Men da Kajika var færdig stod han tilbage med et stort selvsikkert bredt smil. Den røde linje efter hendes tynde hale havde indprintet på hans kind sitrede og røg som havde hun brænde mærket ham. Men så begyndte det lige så stille at forsvinde; ikke hele, men forsvinde.
Han lagde hovedet tilbage og rullede det rundt så der kom små ulækre knæk.

,, Er det alt du kan?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 23:04

hun så på ham stille og sagde"nej me jeg vil ikke slås med dig fordi du tænder på det pusling" hun blinkede til ham ondt og grinte lidt af ham i det hun tog sig stille til halen fordi det havde dog gjordt meget ondt egenlig at smække ham så hårdt i ansigtet med hendes følsomme hale som ellers aldrig tålede sådan en form for smerte men den var dog go til at bruge som våben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 23:14

,, Hvis du ikke vil ham mig til at tænde på det, skulle du måske lade være med at kalde mig kælenavne", sarkastisk: ,, elskede..".

Og med det bevægede Ma'lakel sig hurtigt imod Kajika, stadig med de faretruende flammer der blev stærkere for hvert minut. Han så på hende med en jægers øjne og som han nåede hende lod han sig let nærmest svæve bagom hende. Han grinte ondt idet han lod sin venstre arm fængsle hende i et stærk greb. De blå flammer slugte dem begge, men det ville højst sandsynligt ikke have nogen effekt da de begge nu var næsten "brand sikre".
Han klemte til, meget hårdt! Som om han virkelig ville kvæle hende, og hvad end hun gjorde om hun så ville prøve at slå ham med halen igen, give ham en albue i side, sparke bagud, ville han blive stående som en sten imens han lod grebet løsne et par gange for at se om hun ville svarer:

,, Er vi indforstået med at, du ikke leger med "ilden" mere, og opføre dig.. som en sød lille dæmon..?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 23:26

Hun så på ham stille og mærkede grebet og nikkede i det han slap lidt sagde hun hurtigt"Ja jeg lover det jeg.... jeg skal nok være ovenlig undskyld mester" hun kom fri fra ham til sidst ved hjælp med at sprede sine demon flagermus agtig vinger ud og så på ham stille i det de havde revet ham med den klo der var på dem, hans ene arm blødte kunne hun se lidt, hun så på ham og slog dem ind i det hun tog sig til maven og halsen og havde ondt næsten over alt, på en måde havde ilden påvirket hende os

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 23:49

Ma'lakel så over på sin arm og trak på skuldrene som om det var ligegyldigt. Ilden brændte såret sammen, det gjorde ondt som bare fanden, men Ma'lakel var vandt til det. Det var hans måde at lukke sår på. Han så over på hende og tog en smøg op af dens pakke, og satte den imellem læberne hvorefter han lod de sidste flammer på hans hånd tænde den. Flammerne forsvandt stille, og halv-dæmonen så igen menneskelig ud.

,, Go' pige.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 23:52

Hun så op mod ham og sagde"du simpelthen ikke til at holde ud Malakel men vil du sp hjælpe mig til at du ved kunne styre denne kræft så jeg ikke raser ud uden nogen som helst grund??? altså , så Zann ikke mere er bange for mig eller du ved ønsker jeg bliver engel igen selv om det ville være dejligt at være engel igen altså halv.... hvad er kuren Malakel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 0:04

Ma'lakel tager et stort smug af sin smøg og giver en lettet grimasse imens han læner hovedet tilbage og smiler bredt idet røgen forlader ham igen. Så ser han ned på Kajika og smiler stort:

,, det var vidst ikke en del af aftalen Dådyr.."

Han begynder efter at gå ned af gaden med små røg skyer følgende efter ham.
*Dumme dumme, tøs*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum