Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Come to the Dark Side.. - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Come to the Dark Side..

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 19:06

Ma'lakel så ned på killingen og op på hende igen inden han tog fat om hendes hage igen; hårdt, men ike ligesom da han var blevet rasende og næsten fået røde øjne af det.

,, Du skal lade være med at rødme så meget! Det er forvirrende!"

Sagde han og så hende direkte i øjne, uden at vise nogen tegn på forståelse over hvorfor hun hele tiden rødmede på de mest mærkelige tidspunkter! Han gav slip efter han havde ladet sin tommelfinger strejfe over hendes under læbe let. Så så han atter ned på killingen og nussede den nænsomt.

,, Vi skal vække en af de døde.. det bliver ikke let, og folk vil prøve at stoppe os. Men det er nødvendigt! Der er tre ting vi skal have fingrene i for at tilkalde dødens Gudinde. Den første er et artefakt fra den sjæl man vil vække men det har jeg, den anden er en Hydra's øje, og den tredje er en krop, sjælen kan genopstå i.."

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 19:11

Kajika betragtede stille malakel i det han tog hende under hagen så hun fik dyb øjenkontakt med ham lukkede hun øjnene i og rødmede meget over de blide smukke kinder det kunne sagtens ses at hun rødmede fordi hun var lidt vampyr agtig bleg. hun smilede stille og uforstående i det han sagde det til hende og holdte hænderne for hendes kinder og sagde flovt"Okay det skal jeg nok prøve at lade vær med så" hun rødmede bare endnu mere nu og især da hans!!!! finger strøg over hendes læbe troede hun at hun skulle dø under denne forførende berøring der strejfede hendes uskyldige læber, i det han gav slip slikkede hun sig blidt om læberne for at fugte dem så de ikke blev for tørre.


kajika så skræmt på ham og sagde"du viil vel ikke bruge min krop som kar vil du ??!!" hun så stille på ham og tog sig til hovedet i det hun grinte kort og sagde flovt mens hun så mod de brændte gulv flader og rødmede igen let"Nååårh ja vi skulle finde en krop.... jamen øøøøhmm okay tror jeg du er jo min skaber og lidt mere til sådan da så skal nok finde dig en krop til den døde" hun så stille på ham og nussede den lille grå i det hun betragtede Ma´lakel lidt i smug over han var begyndt igen at blive som i asien sådan lidt forførende pågående.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 19:27

Ma'lakel sukkede idet hun plaprede som den pige hun nu engang var. Det var ikke fordi han havde forventet andet men et eller andet sted havde det nok været lidt for godt til at være sandt at Dådyret var faldet mere ned på jorden, hvilket hun tydeligt ikke var. Han smilte lidt da hun spurgte om hun skulle bruges som kar! Han prøvede at forestille sig den person han ville genoplive i hendes krop, det kunne være så sjovt og sødt, men også sygt og alt for forkert! Han så over på hende igen og rystede på hovedet af hende:

,, Du snakker sku' hurtigtere end et vandfald! Men ja i skal have fat i en krop, den skal være fornylig død og må ikke tilhøre den vi vil prøve på at vække... den krop har sjælen allerede smidt fra sig, så den vil ikke vide af den igen. Kroppen skal tilhøre en dæmon, helst en Ild dæmon.."

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 19:30

Hun nikkede uden at give spørgsmåls tegn ved det som hun ville pleje at gør hun ville vise ham at hun os var mystisk men hun rørte ikke ved ham men strøg sit hår elegant op med håndryggen så det svævede op i loften og langsomt kunne man se det falde ned af ryggen igen, hun smilede glad i det hun rejste sig helt op og så på ham stille og trak sin hale ind med et smil og sagde"Hmm så må vi hellere komme i gang hva?? skal vi først finde den krop og så det der øje ting var det ikke et øje??" hun satte hænderne i siden på sig selv og rødmede let i det at han havde rørt hendes læber på en måde havde det føltes dejligt men os sygt fordi det var ham der havde rørt dem, han kunne stadig som i asien få hende til at gyse af frygt og få det koldt ned af ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 19:36

Ma'lakel smilte ondt og sadistisk af hende som han plejede at gøre, da hun rejste sig op og betragtede hendes entusiasme. Han nikkede til det med øjet og rejste sig også selv så killingen stille trillede ned af ham. Han strakte sig og så på hende med sine grønne onde øjne:

,, Yep! Vi har travlt, siden der ikke går lang tid før Gudinden sender sjælen videre.. Men er du sikker på at du tør?"

// http://quizilla.teennick.com/user_images/C/CR/CRA/crazynwildllamas/1129661118_hydra.gif <--- Hydra xD sådan en skal de op imod.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 19:44

kajika rystede stille ved tanken om det men roede sig så stille i håret og sagde"hmm det regner jeg da med jeg tør men altså vis jeg dør kan du jo bare vække mig til live igen vis du har lyst eller bare lade mig blive spist" hun grinte stille og så på ham lidt da han betragtede hende og skjulte sin rødmen i det hun tog den lille grå killing med neden under og så mod malakel og sagde"hmm mester .... hvad vil du først??" hun forvandlede sig stille til demonen og alle killingerne kom mod hende fordi hun så så nuttede ud, hun smilede og sagde"jeg vil bruge min demon form mod den" hun havde set dette væsen en gang men dog ikke tæt på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 19:56

Ma'lakel fulgte efter hende, lige så stille men inden han gjorde tog han noget med. Nogle sværd der så ufatteligt bekendte ud hvis man havde set den almægtige sort elver Zane. Han tog dem med sig, og slyngede de bælter han havde lavet til dem over brystet, tværs over så de dannede et kryds på hans brystkasse. De sad ved hans skuldre, perfekt til at han bare kunne række over dem og tage fat om deres skafter. Men han havde aldrig prøvet at kæmpe med sværd før, så det at bruge dem havde han besluttet sig skulle kun være i aller største nødstilfælde. Pistolen sad i sit hylster ved hans side, og han tog sin skorte skjorte og lange læder jakke med, bare hvis han nu frøs eller noget andet.
Da de var kommet nedenunder så han op og ned af Dådyret:

,, Du skal have noget bedre tøj på end det der, tøs, ellers ænder du med at dø af kulde!!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:01

kajika rødmede meget af hans stirren op og ned af sig og sagde flovt"hey du... haha stirre bare på mig hva" hun grinte i det hun tog en kappe over sig med lidt uld inden i og sagde"sådan og øøøøhmmm du kan ikke finde ud af at bruge sværd kan du??" hun pegede på Zane´s sværd i det hun stille fik et smil frem hun kunne faktisk godt bruge sværd hun havde lært det da hun var barn af sin far da de ville træne hende i at blive den perfekte brud og dræbe den anden der ville ha hendes brude gom når det kom til den tid hvor hun valgte en fyr, Hun gøs ved tanken over det men fik et lille smil og sagde"Sååå??? Ma´lakel?? hmmmm.... hvor skal vi egenlig lede henne af??" hun havde fået nye evner men de var ikke så gode den ene var telepati og den anden var healing men nogen gange da hun skulle hele kom hun til at sprætte sår op og hendes telepati kunne gør så hun besvimede nogen gange hun var elendig når det galdt magi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 20:11

Ma'lakel så bare på hende meget tomt, et typisk Ma'lakel blik der virkelig intet sagde om hvad han tænkte eller hvad hans intentioner var. Man kunne godt se på ham at det ikke hugede ham at indrømme an aldrig havde slåsset med sværd før, men han kunne godt lide disse sværd og følte en eller anden form for pligt overfor dem, som om han skulle passe på dem.
Med et nik gik an imod døren uden at side noget, men han stoppede da han hørte killingerne peb, så stoppede han brat da han kom i tanke om noget! Hvem skulle passe killingerne?! Det var som om noget i han knækkede, den store optimisme faldt nogle skridt og han så sig undrende omkring imens han kløede sig i nakken. Han anede ikke hvad han skulle gøre, de ville sikkert dø af sult hvis ikke han var der til at give dem mad. Det var nedern at være katte-mor på disse tidspunkter.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:20

kajika smilede og lænte sig elegant og forførende op af dørkarmen i det hun lukkede øjnene og havde hovedet op mod dør karmen og sagde"hmm du kan få en af dine små flirtende tøser du har næsten voldtaget til at passe dem vis det er de vil sikkert gerne gør det for dig mester..." hun grinte lidt i det hun så mod ham lidt alvorligt denne gang og aede killingerne stille og nussede dem mens de gned sig op af hende og op af malakel også, hun betragtede ham stille og sagde"Hmm du kan ikke gå fra dem så dør de af sult inden i morgen desværre"

hun betragtede hans ansigts udtryk og smilede kært i det hun gik mod døren og sagde"jeg kan os gå alene vis det er mester og komme tilbage med kroppen og øjet vis du vil lade mig gør det" hun vidste at det mest specielle ved dette monster jo var et øje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 20:29

Ma'lakel knurrede advarende af hende da den lille bemærkning om hans mange kvinder kom. Han brummede utilfreds: ,, Flabede lille møg tøs..".
Så gik han hen og tog kattene over i deres papkasse seng, og så ned på dem lidt som man ville se på en hund der skulle være alene hjemme: ,, Bliv her!".
Han knurrede vredt af en killing der var på vej ud fra papkassen igen, så den trak poten tilbage og peb.
,, Jeg kontakter en af mine "venner", han kan komme og se efter dem så længe..", han vende sig og så på Dådyret imens han gik imod døren og sagde næsten råbene:

,, Og DIG alene oppe i bjergene imens du jagter en Hydra, du må være gal lille Dådyr, du vil dø af skræk bare du ser monsteret og håbe på der komme nogle og redder dig", han imiterede hendes stemme. ,, Åh-hjælp mig, hjælp mig, jeg er så uskyldig og hjælpeløs! Kom en eller anden stærk ridder og red mig!!", i det han sagde det og hun sikkert ville blive vred kunne man se et skævt smil der hverken var ondt eller sadistisk. Han drillede hende, på sin egen ondskabsfulde måde, som man ville drille en klase kammeret med at han kunne lide en pige eller noget i den stil.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:36

kajika gik hen til ham og skubbede ham ind i dør karmen og sagde"Fint men du skal ikke stå i vejen for mig mere" hun gav tryk på I VEJEN da hun skubbede ham ind i dør karmen der og sagde"desuden kunne det rage mig hvem du lægger og har hot sex med efter som det sikkert ikke er så hot når ingen må rør dig" hun rakte tunge til ham flabet og sagde"ja jeg flabet og jeg elsker det og desuden er det ikke mig der kalder på dem de kommer bare fordi jeg jo er ååårh så uskyldig og nuttede" hun stak fingeren halvt mod munden og lavede en mime "Baaaaah" imitation og gik stille ud af døren med et smil på læberne der var lidt ondt i det men dog os ldit fortrydende i det hun gik videre og var slet ikke mere bange for ma´lakel hendes syn på den voldelig voldtægts/fighter type var væk, han var en anderledes fyr nu end han var i Asien

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 20:44

Ma'lakel grinte da hun skubbede ham og viste at hun faktisk havde noget back-bone! Han lod hende gå ud af døren efter hun havde snakket og fik et næsten storebror-agtigt smil på læberne idet han "angreb hende" og tog hende over skulderen som var hun ikke tungere end en pind og så gik han videre med hende over skulderen som han ikke holdt ufatteligt godt fast i men nok til hun ikke trillede ned.


,, Blah blah blah!! ... Du er sku' bare jaloux lille Dådyr, at du ikke må røre mig og andre gerne må. Hvorfor skulle du ellers rødme som bare fanden hver eneste gang jeg laver den mindste tilnærmelse.. lille uskyldige Kajika! Hvis bare de mænd du har forvredet hovedet på vidste hvilken liderlig lille pige du i virkeligheden er, så fik piben nok en anden lyd tror du ikke?"

Han grinte et tilfreds grin, og havde stadig den der sære storebror aura omkring ham: den var afslappet men overlegen og drillende.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:48

kajika satte stille albuen op af hans skuldre og sagde"Hmm det har du da ret i ååårh Malakel jeg så liderlig efter dig haha!! nej jeg er ej og du bare sur fordi jeg ikke vil lade dig rør seksuelt ved mig og især i badet i Asien jeg kunne godt se på dig at du ville ha mig" hun blinkede til ham i det hun fik sig vredet løs og landede foran ham med et smil og prikkede ham på brystkassen og rakte tunge i det hun sagde"jeg må ikke rør dig så må du ikke rør mig forstået" hun grinte ldit og gik så videre foran ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 20:53

//Magarine... brb!!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 22:14

Ma'lakel lod hende glide ned fra sig og smilte til hende på en lidt mere drenget og charmerende måde han aldrig havde vist før. Som hun gik fulgte han efter og gik op på siden af hende hvor han skubbede til hende så hun ville gå nogle meter væk fra ham, ment i den samme "leg" de var begyndt på:

,, Nøø-nøøh... lille pigen er vidst sur over at hun ikke må røre ved mig. Sådan at begynde at lege mor og give kommandoer, jeg skabte dig Dådyr, det vil sige jeg ejer dig, og jeg rør dig hvis jeg vil! Og tro mig... jeg skal skam nok få ordnet dig på et tidspunkt!!"

Han efterabede hende og stak tungen ud af munden for at provokere hende.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:20

kajika flækkede af grin da han sagde han ejede hende og nok skulle få hende ordnet på et tidspunkt hun tog sig formunden og begyndte at græde af grin og mave kræmper og sagde"HAHAH!!! mig du ejer hahah!! mig hahha!! og skal nok få mig ordnet haha!!! ååårh gad vide hvad du mener med det hahah og jaaaah som om jeg vil alde dig rør ved mig haha" hun rakte tunge af ham og roede sig stille i håret i mens de gik og uglede det stille mens hun betragtede omgivelserne og så mod ham og skubbede igen og begyndte at løbe lidt frem og sagde"Baaaah du for langsom ! Malakel!!! og desuden er der ingen der ejer lille mig" hun struttede med røven og vendte sig mod ham med hånden på hoften den raske hånd og rakte tunge af ham i det hun grinte og rejse sig strakt op igen med et smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 22:36

Ma'lakel lod hende bare løbe imens han gik stille efter med jakken og skjorten hængene over skulderen imens han brugte sin pege og lange finger som krog de hang på. Han smilte igen ondt til hende og da han kom op til hende rystede han bare på hovedet og gik videre. Han vidste egentlig ikke hvorfor de opførte sig som to unge ulve der havde fundet hinanden og løb og legede rundt.
Han tog en dyb indånding og fandt en smøg frem som han satte ind mellem sine læber, og tænde.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 22:42

kajika kom stille frem foran ham og stod der stift og bøjede sig frem af og pustede røgen ud fra hans lighter og sagde for sjov med hånden uskyldigt oppe foran sin mund"ups var det mig der lod det trække ud over din ild" hun blinkede til ham for sjov og prikkede ham blidt på maven men ikke så det kunne mærkes og så på ham stille med hovedet på skrå og sagde"hmmmm??" hun grinte og pustede ud igen vis han tændte lighteren men vidste os han bare brugte sin egen ild vis det var og sagde"pas nu på du ikke dør af røg forgiftning det er jo ligeså farligt som at suge ild ind i sig selv nååårh nej du jo en ild demon du er jo egenlig ren aske inden i dig selv" hun grinte kært og så mod ham lettere undersøgende og rødmede let i det hun betragtede hans ansigts udtryk og hans måde at være på nu og havde det egenlig lidt mærkeligt fordi sådan havde de aldrig været over for hinanden før, hun gik ved hans side nu og kiggede lidt bøjet mod ham og smilede uskyldigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 23:01

Ma'lakel lod hende puste det ud men knurrede advarende for hver gang. På en måde havde han enten opgivet at sætte hende på plads, eller også var han blevet van til hende? En af delene var det i hvert fald siden han ikke havde bæst hovedet af hende med sin pistol endnu. Han skulle lige til at komme med en formaning til hende om hvor uduelig hun var når hun pustede andre folks ild ud! Han brugte ingen lighter for D'oh, det er jo Ma'lakel. Han smilte ikke til hende denne gang men stoppede pludselig op idet han fik en åbenbaring.

,, Vi mangler nogen..."

Han grab fat om Kajika's håndled og trak hende med sig ned af en vej der førte til nogle rækkehuse. De var flotte i modsætningen til Ma'lakel lille skur af et hus. Han ledte instinktivt efter nr. 27 (Ja Katie du bor altså i 27 xD bare fordi), han gik op af trappen og først der slap han Kajika's hånd og bankede på døren.

,, Kilia! Kil, åben op kvinde, jeg har brug for dig!!"

Nogle ord der er meget sjældne for Ma'lakel. Han havde faktisk kendt hende i et stykke tid, nogle år, de var vel det man kaldte venner selvom deres forhold ville være mere intimt til tider. Hvis der var nogen som kendte Ma'lakel godt nok til at vide et og andet om ham.. så var det Kilia!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:10

kajika så undrende på ham og gjorde en bræk agtig bevægelse i det hun sagde"Jeg går i forvejen så jeg ikke kaster op af din kærlighed til hende kil tingen??" hun sukkede i det hun begyndte at gå ned fra trappen ikke fordi at han kaldte på hende eller noget bare over at vis de nu stødte ind i set ville det bestemt ikke være rart for hende af forklar hendes skaber at set var hendes herre, og ikke ham. hun sukkede og gik stille hen af vejen og begyndte stille at fløjte i mens hun gik der med tasken over sin skuldre og havde ingen arm til at gør noget andet med fordi den var for skadet til det, hun var jo ikke engel mere så hun kunne ej hele den mere men den var da stadig til lidt brug den kunne holde ting når den var i slynge fordi den var følses løs men dog helt ødelagt. hun så sig ligeglad over skuldren i det hun ville se om de to turtle duer følgede med det eneste der egenlig var i hendes hoved var at få dræbt det bæst og få øjnene og en af øjnene til sig selv til noget bestemt hendes lille plot og så bare undgå Set som sikkert var nær skoven eller havde hørt rygter om Zanes død og sådan....


//Kommer Kill og skriver med her over O.O??//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 23:15

// Jep xD hendes tur nu.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:17

Hun strakte sig lidt. hun havde ligget og læst på sofaen i et stykke tid. og var egentlig lidt sluk øret. et lavt suk slap fra hende da hun rejste sig og hun stønnede træt da hun gik hen mod sin hoved dør.. han var da også altid så højlydt..

Hun tog fat om dørhåndtaget og åbnede så døren i et normalt roligt tempo. hun var lettere irriteret idag for hendes dag havde i det hele taget været mega nedern.. Men da hun så ham kunne hun ikke lade være med at smile. et drilagtigt smil som hun vidste han hadede.

Hun llænede sig op af dørkarmen.

"nå dada.. kommer du ligefrem rændende til min dør? det er da ellers noget ny hva..?"

hun fniste og foldede sine arme.

"og enda med en tøs i hælende.. hva mangler du så idag.. hmm?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 23:22

Ma'lakel så sig over skulderen efter Dådyret han lige skulle til at præsentere men hun var skredet.
,, Elendige, tøs.", sagde han stille for sig selv.
Så så han over på Kill, og et meget stort sadistisk smil kom frem samt et lille glimt i øjet. Han slog armene ud og sagde med en vis sarkasme i stemmen:

,, Årrh, er du ikke lidt kold nu, min skat?!"

Han tog armene ned og gik forbi hende, eller prøvede. Han stod i gangen og tog fat i hendes jakke og kastede den over til hende.

,, Jeg reddet din røv engang, nu skal der gengældes. Jeg skal til underverdenen, og du skal med. Jeg kan godt få brug for en dygtig heler... og du.."
Han sende hende et flirtende blik.
,, er en af de bedste til at lette smerter en nogen anden jeg har kendt!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:32

kajika gik stille og sparkede til en sten og så stille på den i det hun undrede sig over hvorfor de tog så forbandet lang tid måske havde de sex eller os havde de bare gang i te og kage, hun havde egenlig aldrig set malakel være sådan over for en før eller sige sådan men det raget hende også hun var hans skabelse intet andet og han var hendes mester og hun havde set som herre, sådan var hendes liv blevet en evig slave for den ene og så for den anden og så demonen inden i hende var ved at tag livet af hende.

Kajika sparkede stille til en sten igen og så sig over skuldren stadig ingen men hun gik den rigtig vej i det hun smilede lidt ondt og fik lidt rødt øje i venstre side men tog sig for øjet og rystede på hovedet i det hun stoppede op ved et vindu og så at det ikke var rødt mere... hun smilede og sagde"Godt!! det ikke er rødt mere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 4 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum