Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Come to the Dark Side.. - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Come to the Dark Side..

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:35

Hun lod ham gå forbi sig men vendte sig langsomt om og kiggede på ham med et undrende blik. Greb sin jakke da han smed den til hende.

"ey ey shawty! hvis jeg skal NOGEN stedder hen, så skal jeg altså have noget mere tøj på du!"

hun gav ham hendes jakke tilbage og gik så ind for at tage en ny trøje og et par bukser på, før hun ville komme tilbage til ham. hun havde smidt tøjet da hun var kommet hjem for bedre at kunne slappe af og gik derfor kun rundt i en løs t-shirt og hendes undertøj. da hun kom tilbage til ham rakte hun ud og rufflede let i hans hår.

"forresten, så drop alt det fedten.. jeg skal nok tage med også uden det.." hun fniste og blinkede til ham, før hun ville skubbe ham ud af døren og lukke den efter dem. låst.
så kiggede hun på ham og satte hænderne i sidden.

"så.. hvorfor er det så at vi skal til underverdenen??""

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Ons 5 Maj 2010 - 23:43

Ma'lakel stod lige og stirrede på hendes røv og overvejede et øjeblik om han måske kunne tillade sig at... bare lige lidt... inden de tog afsted, altså Dådyret var der jo ikke eller noget sååe... han skulle lige til at gå hen og tage haft om hendes hofter da hun bøjede sig ned efter nogle bukser, men holdt sig tilbage fordi han vidste der egentlig ikke var tid.
*Satan i helvede til alle de provokerende... hvorfor kunne den kælling ikke også bare have taget ordentlig tøj på og lukket op i!!*
Han stod og knugede hendes jakke og skulle lige til at lave indvendinger da han blev skubbet ud af døren. Det var ikke så sært, sådan var hun altid en rigtig uafhængig kvinde. Ma'lakel elskede det men hadet det på samme tid fordi hun altid på en eller anden måde vant samtaler og når hun gjorde gav hun ham det der, trælse dumme smil!!

Han stod udenfor med hår der så ud til at være blevet rodet i godt og grundigt. Han rettede det så godt han kunne og stod og så på hende mere alvorlig nu.

,, Vi skal genoplive en person som jeg skal bruge.."

Derefter så han sig omkring efter Dådyret.
,, Hvor fanden er hun?!"

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 23:51

kajika gik for sig selv stadig og var lidt ligeglad om det fulgte med hun kendte godt vejen hun havde været der før det var der hun mødte sin nye herre Set, hun sukkede stille i det hun var så sulten hun havde ikke spist i flere timer og det var ved at vække det inden i ehnde, hun fik pludselig røde øjne ved begge og kunne mærke smerterne i maven, hun gav sig til at gå ned i knæ og skrige i det hun huskede sin mesters ord, malakels ord "vis du intet får at spise så ender du med at æde en eller anden pludselig," eller noget som at vis hun holdte bæstet inde ville det eksplodere, hun bed tænderne sammen og skrig i det hun forvandlede sig og slog vingerne ovenligt ud, hun blodte ned af ryggen denne gang fordi de var sprunget ud inden forvandlingen. Hun smilede ondt og så rundt i det hun fik øje på en mand med et smil fløj hun over i ham og havde ham nu oppe af væggen i det hun åbnede munden for at bide noget af hans hals af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:02

Hun sukkede. Dybt. det var altid det samme med ham Ma'lakel.. han var farlig men spændende.. det måtte hun give ham..

"jeg går udfra at det var digselv der slog ham ihjel..? sådan plejer det jo at være.." igen fniste hun og kiggede sig så omkring. "det ser squ ud til at hun har forladt dig.. men det er jo så heller ikke første gang." små grinende gik hun ned af trappen forbi ham. og så så ned af gaden. "hmm.. well.. at dømme efter de lyde der.."

Hun referede til lyden af en mand der skreg lidt længere væk. "vil jeg sige at vi måske skal gå den vej der..." hun smilede igen og kastede let hovedet i retningen af lyden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 6 Maj 2010 - 0:13

Ma'lakel rullede med øjne og løb ned af trappen idet han greb hendes håndled da han passede hende og trak hende med.
,, Jeg havde glemt hvilken irriterende kvinde du egentlig er!", han sagde det med et smil på læberne, der oftes betød at han ikke mente det for at provokere hende. Det var nok snarer et kompliment.
Han løb ned af gaderne og drejede hvor han så Kajika der havde angrebet en mand.
*Hvorfor....?!*
Det gik op for ham at tøsen ikke have spist noget! Fandens til problem barn, han slap Kill's hånd og knipsede med fingre, og det samme skete som det havde gjort i asien, bare denne gang var det hele hendes krop der låste sig nu da hun var i sin dæmon form. Den stakkels mand blødte slemt ved halsen og Ma'lakel kunne se at en stor luns af hans hals var blevet flået af. Han kunne hører mennesker længere nede.
,, Fedt!! PERFEKT !! Det er sååe dejlig!!", han sagde det selvfølgelig i sarkasme.
Han gik hen til hende og smed hende igen over skulderen, men denne gang var det ikke venligt; det var hårdt og ville gøre ondt som bare fanden på dæmon ungen! Han så over imod Kill:
,, Kom lad os se at komme væk inden der kommer mennesker og blander sig!"
Derefter begyndte han at løbe i modsatte retning af hvor Kajika var på vej hen. Op til bjergene det var det de skulle hen!

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:18

Kajika så mod ham med de røde øjne og slog vingerne ud i det hun smilede ondt med blodet randende ned af munden men da han gjorde så hendes krop låste kunne man se raseri, hun var ikke sig selv lige nu og det kunne man tydeligt mærke på hende, hun gjorde alt for at komme fri men kunne intet gør da de var længere væk, kom hun i sin normale form og det blonde hår vlev igen en blød blond farve end det helt hvide og hun slappede af i det hun skubbede sig væk fra malakel og brækkede sig inde i en skov over at ha spist noget fra et menneske. hun knuede sin hånd der var rask og rejste sig op efter hun var færdig og så vredt mod ham i det hun sagde"det her er din! skyld......" hun så stille væk fra ham og så mod den nye pige men var ikke i humør til at snakke med nogen nu.... overhovedet ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:26

Kilia så på mennesket som skreg i smerte og faldt til jorden, hans blod farvede jorden rød og han ville snart dø af blodmangel. noget i hende sagde hende at hun skulle hjælpe dette stakkels menneske. men de mennesker som var påvej ville ikke lade hende hjælpe hvis hun stod ved manden. snare tro at det var hende der havde gjort det. så meget mod sin natur vendte kilia ryggen til manden og skyndte sig efter de andre. da de var kommet langt nok væk smilede hun let af Ma'lakel.. en slags refleks mod den trykkede stemning.

"sig mig engang Ma'lakel... hvor or hvordan i alverden er det lykkedes dig at opspøre sådan en sart lille pige?"

//sorry venner men skal simpelthen i seng nu x3 skal op om 5 timer.. ses du!//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 6 Maj 2010 - 0:35

Ma'lakel så meget koldt på Kajika, der var ikke noget af den "rare" Ma'lakel tilbage, han gik hen til hende og tog hårdt fat i nakken på hende; så hårdt at det ville være svært at gøre noget uanset hvad!

,, Min skyld!! Siger du det er min skyld!! Din snotunge, jeg sagde til dig du skulle æde!! Jeg er ikke din babysitter, skal jeg måske made dig som et lille barn?!"
Han gav slip fra hende og så ned på hende med øjne der lynede af raseri!
,, Du skal ikke give andre skylden for dine egne dumheder Kajika! Det er dig der har ansvaret for dig, og ingen andre, forstår du det?!"

Derefter så han over imod Kill, og vendte så blikket ned igen. Han undlod at svare på hendes spørgsmål, det virkede dumt i forhold til situationen.

//Okais :D .. sov godt <3

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:36

//Hi kajika her svare lige om 4 Min ;P//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 6 Maj 2010 - 0:43

// det er ok, men jeg smutter nu, vil til at læse Skammerens Datter færdig ^__^

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 6 Maj 2010 - 0:43

// det er ok, men jeg smutter nu, vil til at læse Skammerens Datter færdig ^__^

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 0:43

//Så nu er jeg her//

kajika betragtede stille malakel i det han gik hen til hende tog hun sig hurtigt til hovedet og mærkede smerten i nakken i det hun skrig og så mod ham og sagde"jeg kunne ikke gør for det men det er din skyld! det var dig der dræbte min gode side og erstattede den med dit DNA DINE GENER!! DIN DEMONISKE SIDE!!!!! og tog det halve af min sjæl!! så det din skyld!!" hun så vredt på malakel nu hvordan kunne han dog sige det var hendes skyld sådan et svin han kunne ikke bare komme og sige hun bad om at blive et monster der åd mennesker og alt andet i denne verden, hun slog hans hånd hårdt væk og sagde"jeg ikke!!! DIN TJENER!!! og du skal! Aldrig rør mig mere!!! og jeg ikke noget til malakel" hun så ikke mod Kill men begyndte bare at gå i vrede den vej de nu skulle gå.... og sukkede stille over vredes udbrudet der slet ikke var mening

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 8:47

Kilia så forbavset til mens det hele udspillede sig men som altid nægtede hun at blande sig i andres personlige affære. Med mindre det self var Ma'lakels.. dog, denne gang ville hun holde sig udenfor. hun så stille til fra sidelinjen og da Kajika begyndte og gå, så Kilia bare på Ma'lakel og rystede på skuldrene i en lidt ligegyldig gestus.

*Det her starter vel nok godt...* Hun tænkte lidt for sig selv men rystede så tanken af sig om det der lige var sket og kiggede i stedet rundt på omgivelserne omkring dem. let nynnende. Melodien var lidt ala den samme som hun engang havde sunget for Ma'lakel for at heale hans sår. Halvdæmoner var lidt svære at heale så foruden at bruge sine hænder og vandmanipulations-evner var hun nød til at kanalisere sin kraft med hendes stemme også.

Denne gang, gik hun dog bare og nynnede en lidt anderledes melodi, da det muligvis ville have katastrofale følger at nynne en healings sang når der intet var at heale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 6 Maj 2010 - 21:21

Ma'lakel stod med knyttede næver og så efter Dådyret som han inderligt havde lyst til at dræbe! Han trak endda et af Zane's sværd og lod den blå flamme der brændte i hans venstre side, glide op langs klingen. Bare ét hug! Bare ét, og så ville den lille fnatmide holde sin kæft for evigt! Så ville han få fred! Hvis hun så gerne ville være engel kunne hun da blive det igen, hvis det altså var så fandens "hårdt" at være dæmon! Klynkende lille piv-dyr! Han skulle lige til at springe på hende bagfra, hvis ikke Kill var begyndt at nynne. Han så over på hende med rødsprængte vrede øjne der tilhørte en dræber. Derefter så han væk og gav en højlydt snerren hvorefter han lod sværdet glide tilbage i dens skede. De blå flammer blev dog ved med at brænde, imens de gik og det varede flere timer før han faldt ned igen og de kom til Bjergene!

//Skal vi ikke skifte Location? xD

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:25

//Jo ^^ Du laver emnet :D og så skal vi vist os ha skrevet privat uden for det og skrevet navne og i rækken vi skal svare syntes du ikke?? som

Malakel
Kajika
Kilia
og så set hvis han skulle være med??
//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Malakel the Vanquished Tors 6 Maj 2010 - 21:27

// yush ^__^ la' os gøre det.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:30

Ok laver du emnet og husk at bare skriv Privat uden for det fordi alle navnene vil blive for meget heh

og husk
Malakel
kajika
Set
Kilia



og skal vi så ikke sige
Set kommer før Kilia fordi så er det pige dreng pige :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Come to the Dark Side.. - Page 5 Empty Sv: Come to the Dark Side..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum