Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lingering Feelings (Yurie) XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 5 af 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
Sv: Lingering Feelings (Yurie) XXX
Han kiggede først lidt forvirret da hun tog hans hånd men det blev hurtigt klart hvorfor hun gjorde det.
Hans hånd var jo også af en vis størrelse så den hvilede mod hendes bryst, men det var slet ikke det det handlede om. Kærligt hvilede han hånden og sagde:
"Ja det banker godt nok afsted.... Man kan tydeligt mærke du kan lide filmen..."
Stille sukkede han som hun hvilede sig ind mod hende og sørgede for hans hånd stadig lå over hendes bankende hjerte.
Hendes ord fik ham til at smile mere og kyssede blidt hendes hår.
"Nemlig.... Lige som vores.... Selvom mit hjerte ikke rigtig slår... Så banker det i rytmen til dit navn...."
Nogle gange blev man bare nødt til at sige hvad man følte og dette var sådan et tidspunkt for Caleb.
Så så han resten af filmen sammen med hende men først et blidt kys
Caleb- Proficient (Rank 16)
Antal indlæg : 1664
”Nej.. Den kunne jo ikke synke!” Sagde hun lidt højt og holdte Caleb’s hånd hårdt imellem hendes.
Hun bed sig i underlæben og snøftede svagt da det sidste af filmen rullede over skærmen.
”Jamen.. Der er jo plads til dem begge? Hvorfor hopper han ikke op Caleb?!” Hviskede hun højt og hendes greb omkring hans hånd blev hårdt og små tårer trillede ned over hendes kinder.
Det var tydeligt at Yurie blev meget påvirket over film, hun levede sig helt ind i dem, ligesom med hendes billeder og bøger. Hun blev utrolig nemt påvirket når hun så andre folks følelser og hvordan de utrykte sig og hun sad nu og græd på deres vegne imens hun klemte omkring hans kølige hånd.
Yurie- Competent (Rank 11)
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Antal indlæg : 405
"Det skulle det også have været... Men de tog ikke højde for isbjerge og den slags. Der var jo ikke så god teknologi den gang"
Han lagde armen blidt om hende og nussede hende stille imens hun holdt hårdt ved hans hånd.
"Det er desværre noget der sker når menneskekroppen bliver rigtig kold. Så tænker man ikke altid klart og netop fordi han var så kold, ville de ikke kunne få ham der op..."
Det var synd for hende at hun fik det sådan, men samtidig også et dejligt tegn på at hendes følelser var ægte helt igennem. Så han tørrede blidt og forsigtigt hendes øjne imens han nussede hendes hånd og sagde:
"Som du selv sagde.... Sådan en kærlighed dør ikke bare.... Hun haar jo haft den med sig hele livet.... Og når hun dør, kommer hun op til ham...."
”Nå.. Den kjole du snakkede om og aftensmad.” Smilte hun og skubbede de mørke tanker væk fra filmen.
”Måske skulle jeg tage et bad..” hun kiggede lidt på hendes hår, fniste og hev ham hurtigt med sig op og ud på badeværelset, hvor hun dansede lidt rundt og tændte for vandet i bruseren.
”Bade tid!” Grinte hun og hoppede hurtigt ind under vandet og sukkede blidt da det varme vand krammede hendes slanke krop. Hun elskede at gå i bad og nød hvert sekund af det, mest fordi varmen hurtigt blev suget ind i hendes krop, fik hendes muskler til at slappe af og det var som om alle problemerne blev skyllet væk af vandet.
”Kom nu skat.” Fniste hun og kiggede over på ham imens hendes lange sorte hår klistrede sig til hendes slanke krop.
- Bosted : Uden for Di Morga's grænser hvor hun har et traditionel japansk hus ved en sø, med have til. Det er også der hvor hun sælger hendes malerier og har hendes arbejdsplads.
Så fulgte han glad med hende ud på badeværelset og lod som om hun nemt hev ham med. Det var så skønt at hun var glad og han kunne jo ikke andet end at elske hun valgte ham.
Han kunne ikke lade være med at grine lidt over hendes vidunderlige entusiasme over at skulle i bad. Imens hun gik ind under bruseren, gik han lige hen i skabet og fandt nogle dejligt velduftende sæber. Specielt en af dem regnede han med hun ville elske. Den var med duft af Sakura-blomsten. Da han så rettede sig op, tog han sig selv at stå og stirre, hvilket gjorde ham lidt flov. Hun var bare så smuk at det var svært fr ham at kigge væk. Det havde han godt nok heller ikke lyst til.
Så gik han ind under det dejligt varme vand og satte sæberne på en lille hylde og stod først helt op af hende. "Vil du virkelig have mig med? Det vil jeg med glæde. Tænkte du ville kunne lide dem her?"
Så lænede han sig ned og kyssede hendes hals. Det var altid dejligt at være med hende i bad.
"Hmm måske skulle jeg se på hvordan jeg overtaler dig til at massere mig lidt på et tidspunkt?"
”Caleb? Hvornår har du endelig sidst fået noget at spise? Du må jo gerne drikke af mig, det ved dig.” hviskede hun blidt og lod hendes fingre glide ind i hans hår og trykkede hans hoved tættere på hendes hals, der hvor hendes pulsåre var.
”Hmm.. Du kunne først tage en lille tår af mig og så kunne jeg vaske dig bagefter med noget massage?” spurgte hun blidt og lod hendes krop hvile ind i mod hans og i hans arme.
Noget hun altid havde ønsket var at stå under vandet, siddende på hans arm, imens han lænede hende tilbage og drak af hende. Det var utrolig romantisk i hendes øjne og hun kunne ikke stoppe hendes hjerte fra at banke hurtigere, da hun tænkte over det.
"Det er længe siden jeg har taget næring... Men jeg ville ikke bare tage... Men jeg kan høre hvordan dit hjerte fortæller du også vil nyde det.... Massage af dig efter at have bidt dig?..... Det vil jeg elske..... Men ikke lige så højt som jeg elsker dig......"
Han kørte fingrene op i hendes hår og nussede imens den anden hånd holdt fast på hendes balde. Ikke kun fordi hun kunne blive blød i knæene og falde, men også fordi han elskede at røre hende. Da han kort tænkte tilbage, huskede han tydeligt hvordan hun nød det endnu mere ved at han fast bed hende i stedet for at lade tænderne glide i.
Så lidt pludseligt huggede han tænderne i hendes hals så hans læber kertegnede imens han drak fra hende. Når han drak fra hende, blev hun selvfølgelig lidt påvirket af hans evne, men samtidig føltes det som om han fik et hjerteslag igen. Det smagte vidunderligt og han var fast besluttet på at han aldrig ville drikke fra andre.
Hun ville kunne mærke på måden han trykkede sig blidt ind til hende og den måde hans hænder var på at det var meget intenst for ham. Han drak meget langsomt så biddet kunne tage lidt tid og hun kunne få mere nydelse af det.
Da han så stoppede, kørte han meget langsomt tungen over hendes hals så sårene blev væk. Hans øjne glødede nærmest af intensitet da han igen så på hende og slikkede sig dragende omkring munden
Yurie rakte op og greb hårdt fat i hans skuldre så hun ikke væltede ned på gulvet. Hendes krop rystede svagt og hendes hjerte kunne eksplodere på dette tidspunkt. Hun lænede sig mere bagover og gispede højt af nydelse, da hun mærkede hvordan hendes krop reagerede på dette intense øjeblik. Det var så utrolig rart.
Da han var færdig, rystede hun stadig lidt, dog tog hun et skridt væk, smilte til ham og greb noget sæbe. Hun vred det ud i hendes hænder, bevægede sig hurtigt om bagved ham og gnubbede sæben op på hans ryg. Duften af kirsebær blomst dukkede op og hun nussede blidt sæben ind i hans ryg imens hun masserede hans muskler.
"Mange tak.... Ingen ord kan fortælle hvor meget jeg nyder det... Du er den eneste jeg nogensinde vil drikke af....."
Da hun så begyndte at nusse sæben ind og så begyndte at massere også, lænede han hovedet tilbage med lukkede øjne og sukkede af nydelse. Ganske stille rakte han om og lagde hænderne på hendes lænd inden han sagde:
"Det der.... Føles helt fantastisk..... Hvor er det skønt.... Er der noget jeg kan gøre til gengæld?.... Lige hvad du vil have... Så længe du bliver ved endnu...."
”Hmm.. Jeg nyder bare at nusse om dig..” Smilte hun blidt og gik ned på hendes knæ, hvor hun begyndte at massere hans lår muskler, derefter hans læg muskler. Da hun var tilfreds, bevægede hun sig rundt og gik i gang med hans arme. Hver gang hun havde brug for mere sæben, hentede hun det, hældte mere ud og gik videre.
Hun kiggede op på ham da hun nussede hans hænder og gik videre til hans anden arm og arbejdede sig ned.
”Jeg synes selv det er rart at blive masseret, det er virkelig beroligende. Så jeg elsker at gøre det for andre.” smilte hun glad og kyssede blidt hans hånd inden hun gik i gang med hans brystkasse og mave, så hun dog nussede blidt.
Da hun gik ned på knæ, skulle han lige til at dreje sig rundt men blev dog stående da hun gik i gang med hans ben. Først troede han jo bare hun ville ordne hans skuldre og ryg, men blev glædeligt overrasket.
"Hmm..... Hvad har jeg gjort for at du er så sød ved mig?.... Du er dejlig ved du det?...."
Da hun så kom om foran ham, kunne han ikke helt lade være og klemte sig ind til hende og kyssede hende intenst inden han lod hende fortsætte.
"Beklager men jeg kunne simpelthen ikke dy mig...."
Det føltes virkelig dejligt at hun var så grundig og kort nussede han hendes kind da hun så gik i gang med hans brystkasse og mave.
"Jeg skal nok sørge for din massage bliver lige så grundig skat. Det er virkelig dejligt det her..."
”Hmm.. Det behøver du ikke.. Det er bare gengæld for hvad du har gjort for mig.. Købt mit hus så der ikke var andre som kunne tage det, tog mig med her hjem og nu med ud og spise.. Jeg skylder dig så meget.” Hviskede hun blidt og nussede om hendes lange våde hår.
Yurie gik derefter ind under vandet, lænede hendes hoved tilbage og lod det varme vand falde ned omkring hende. Hun sukkede blidt og gik over for at læne sig op af Caleb.
”Sig til når du er færdig, jeg vil blot stå her indtil du er klar til at gå ud.” Fniste hun og lagde hendes hænder imod hans brystkasse imens hun stod og slappede af.
"Jeg gør det jo ikke fordi du skal skylde mig noget. Jeg gør dem fordi du skal blive glad for det. Og så kan jeg jo rigtig godt lide at røre dig samtidig med jeg håber du kan lide min massage. Jeg elsker jo at forkæle dig"
Da hun så lænede sig op af ham og slappede af så dejligt, lagde han hænderne om på hendes lænd og så ud som om han tænkte lidt. Kort efter lænede han sig meget hurtigt ned og kyssede hendes hals med en masse små kys for at kilde hende lidt.
"Altså.... Det er jo rigtig dejligt det her.... Men jeg har jo lovet dig en ny kjole og lidt smykker.... Så det skal du jo ikke snydes for"
Så hoppede han let ud af bruseren og kiggede lokkende på hende som om hun skulle jagte ham lidt. Så tog han et par badehåndklæder og en kort silkekåbe til hver.
Yurie kiggede på sig selv i spejlet og hvordan silken klistrede sig til hendes let dampede hud. Hun forstod ikke hvad han så i hendes ydre. I hendes øjne var der mange ting som kunne rettes op på. Men hun kunne intet gøre nu. Hun ville se sådan her ud resten af hendes liv.
Da hun var færdig kiggede hun over på ham, greb hans hånd og lod ham lede hende ud. Hun var utrolig spændt på kjolen og om hvordan den så ud, mest fordi han åbenbart havde gemt den i al den her tid.
"Yurie.... Du er virkelig det smukkeste nogensinde.... Og det vil jeg altid synes.... Det føles helt som om mit hjerte banker når du ser på mig...."
Da hun så tog hans hånd, trak han hende med ind på soveværelset og stoppede hende ved sengen. "Luk øjnene...."
Da hun så lukkede øjnene, skyndte han sig hen til sit walk-in-closet og tog en bøjle ud og holdt så hun kunne se den.
Den var i mørke rødlige nuancer der passede fantastisk godt til hendes øjne og hår. Så var den figursyet og gik ned til hendes ankler dog med en slids i den ene side til lige over knæet. Selve kjolen var af en noget speciel silke. Den var med snører på ryggen og blev lukket bag nakken. Rundt ved kanterne til den lave men smagfulde kavalergang var der broderier i tråde af meget tyndt Sterling-sølv og hvidguld.
"Nu må du åbne.... Hvad synes du?"
Et højt gisp kom fra hende og hun holdte sig for munden imens hun kiggede på det.
”Caleb.. Årh.. Den er så smuk!” Skreg hun og løb hurtigt over imens hun tog bøjlen og kiggede på kjolen.
”Men.. Jeg har jo ikke nogen sko som passer til eller smykker..” Mumlede hun imens hun blidt lagde kjolen på sengen og lod hendes fingre glide hen over stoffet imens hun kiggede mere på den og mærkede hvordan hendes hjerte sank i hendes brystkasse.
Det her havde ingen nogensinde gjort for hende, den kjole var noget som hun aldrig havde prøvet at gå i. Den var så smuk og hun vidste lige hvordan hun skulle sætte hendes hår op til den, dog havde hun ingen make-up her eller ting til at sætte hendes hår.
Hun bed sig i underlæben og mærkede hvordan hendes handicap med hendes nuværende race ramte hende, siden alle de ting lå hjemme i hendes hus lige nu.
I første omgang sagde han ikke rigtig noget og lod hende bare nyde detaljerne i kjolen. Men efter lidt gik han hen til hende og lagde hånden på hendes skulder imens han næsten hviskede:
"Jo du har.... Du ved det bare ikke endnu.... Nu skal du se...."
Så rakte han hånden ind i skabet og tog to æsker ud hvor den ene var meget større end den anden. Først rakte han hende den store æske hvor der var nogle højhælede sko der lignede de var lavet på samme måde som kjolen. Det var med tynde elegante snører et lille stykke op af lægmusklen og de var prydet med ganske små sten så skoene ikke kun var mørke.
Bagefter rakte han den lille æske til hende. Nede i den var der en flettet halskæde af Sterling-sølv og hvidguld der holdt en smuk stor perle som vedhæng. Med til var der øreringe i samme stil.
Så blinkede han til hende og sagde: "Alle dine make-upting fra sidst har jeg stadig stående.... Hvad synes du?"
”Jeg siger.. Lad mig skifte og vent herude..” fniste hun før hun greb alle tingene og stormede ud på badeværelset, kom tilbage og hentede noget undertøj i hendes taske før hun gik ud på badeværelset og gik i gang.
Hun lagde noget let make-up, lidt mørket men ellers naturligt og det fik hendes skønheder til at fremstå mere end normalt. Derefter gik hun i gang med hendes hår, føntørrede det og gik i gang med et krølle det mere. Så der kom store og bløde krøller i spidseren. Hun trak det hele tilbage i den ene side, satte nogle næsten usynlige hårnåle i så alle krøllerne væltede over hendes venstre skulder. Derefter trak hun i det sorte og utrolig smukke lingeri undertøj, fandt nogle hofteholdere og nogle lårhøje nylon strømer som hun satte i hofteholderne så de blev oppe. Hun hoppede i kjolen og med go øvelse fra hendes kimonoer fik hun den lukket med lethed. Derefter to hun skoene på og smykkerne.
Yurie stod lidt og så på sig selv i spejlet. Hun havde aldrig prøvet sådan noget tøj her, så hun følte sig lidt usikker. Efter godt og vel 30 minutter åbnede hun døren ud til soveværelset og gik elegant ud.
”Så er jeg færdig Caleb.” smilte hun blidt og gik ud til ham.
Hvis han kunne, ville han få lidt farve i kinderne da han kort så det undertøj hun hentede. Hendes begejstring havde smittet af på han og han blev alt for spændt så han besluttede sig for at skifte også, bare så tiden gik til hun kom tilbage.
Først et par sorte boxershorts det sad helt perfekt og stramt. Så tog han et skræddersyet jakkesæt i fin sort stof med en skjorte til der var i samme mørkerøde farve som det meste af hendes kjole. Til det tog han også et sort slips med en gylden slipsenål. Håret blev hurtigt sat hvorefter han tog strømper og et par dyre italienske sko på.
Når han skulle ud og spise med hende, skulle der virkelig kæles for detaljerne.
Da hun kom ind igen var han lige ved at rette på jakken og sikrede sig at slipset sad ordentligt. Så vendte han rundt da hun sagde hun var klar. Han blev fuldstændig tavs da han så hende. Kjolen og alting sad perfekt på hende. Smykkerne var en lækker detalje til kjolen og den måde hun havde klaret makeup og hår var fantastisk. Caleb kunne ikke andet end at blive målløs over at hun havde kælet for detaljerne mindst lige så meget som han selv havde. Lige fra det sexede lingerie til den perfekte makeup.
Da han så kunne sige noget igen, gik han hen og tog hendes hænder og smilede forbløffet.
"Du..... Du er perfekt..... Hele verden blegner..... Du er smukkere end noget andet i verden.... Jeg bliver helt nervøs for om jeg er dig værdig..... Jeg elsker dig Yurie......"
”Jeg bliver nu i tvivl om jeg kan hamle op med din skønhed..” Hviskede hun. Hun gled langsomt ud af hans arme og gik med lethed igennem soveværelset og ind i stuen. De høje hæle fik hende til at gå meget mere elegant end normalt og hun vrikkede blidt med hofterne så stoffet bølgede omkring hende.
”Nu hvor du har købt så meget, fås der også en jakke til denne kjole?” Fniste hun imens hun stod foran døren, klar til at smutte imens hun havde taget hendes normale, gamle håndtaske med på vejen.
Den passede ikke helt til hendes tøj, men det var det eneste hun havde af tasker som kunne gå.
En form for frygt dukkede dog op i hendes krop, hvad nu hvis de mødte nogen som Caleb kendte? Ville hun være god nok til ham? Ville hun passe ind i hans verden? Hvad nu hvis de genkendte hende fra nyhederne?
Han gengældte det blide kys et par gange inden han gik med hende ind i stuen og smilede. Det summede helt i maven for at komme ud og spise med hende. Selvom hun ville blive et spøgelse om natten så skulle de stadig have en rigtig hyggeligt aften.
Han grinede lidt ved hendes spørgsmål og blinkede til hende inden han sagde:
"Vent her...."
Så kom han tilbage fra soveværelset med hans egen frakke og en smuk sort frakke til hende også. I den anden hånd havde han en ny taske til hende i mørkt let læder og med gyldne broderier af en japansk drage.
Roligt kyssede han hendes kind og sagde:
"Det kommer jo som et sæt.... Når du skal forkæles er der intet der skal gøres halvt.... Du virker nervøs min egen, hvad er der?"
”Bare nervøs… Jeg har aldrig prøvet dette før og jeg er bange for om der er nogen som vil genkende mig..” Hviskede hun lavt og lænede sig ind til ham imens hun kiggede op på ham med hendes bruneøjne, som kun blev fremhævet af hendes make-up.
Hendes mave kildede svagt og før hun kunne nå at fortryde noget trak hun ham med sig over til hans hoveddør og ind i elevatoren. Hun trykkede på knappen som førte dem ned og stod i hans favn imens hun ventede med et genert smil på hendes røde læber.
Yurie var mest af alt bange for at gøre Caleb til grin.
"Du har ikke noget at være nervøs for skat... Man skal bare være høflig og er der andet der skulle blive nødvendigt at vide, skal jeg nok hjælpe dig.."
Så grinede han let som hun trak ham afsted og ind i elevatoren hvor han så lagde armene roligt omkring hende.
"Det er det gode ved den her by... Det er nemt at blive væk i mængden hvis man vil... Det skal nok blive rigtig hyggeligt. Og bliver det for meget for dig, så siger du bare til mig, så smutter vi bare igen"
Da de kom ned, nussede han hendes hånd og gav et kys på kinden inden han lige hurtigt lagde en besked i receptionen. Så lod han hende tage hans arm igen og gik med hende udenfor til parkeringspladsen. Der vendte han rundt og tog begge hendes hænder imens han så på hende med intense øjne.
"Skal vi tage bilen i tilfælde af du får det skidt? Hov ja kunne du tænke dig japansk, fransk eller italiensk mad?"
”Lad os køre ja, og jeg har aldrig prøvet fransk mad.” Smilte hun blidt og lod ham føre hende afsted. Hun mærkede hvordan hendes hjerte bankede og mange mennesker kiggede på dem da de gik afsted.
Hun så sig rundt og lod pludselig mærke til en flok fyrer som så dem. De råbte op og gik hurtigt hen til dem og gav Yurie elevator blikket.
”Neeej, se! Caleb, sikke en skønhed du har med der! Er hun til deling?” spurgte den ene fyr og Yurie holdte godt ved Caleb’s arm, hun var ret usikker på om det var venner eller fjender. En af dem slikkede sig hvertfald om læberne og lagde en arm omkring livet på hende og hev hende væk fra ham.
”C-Caleb..” Hviskede hun lavt og kiggede over på ham.
Caleb kunne slet ikke klare hun blev behandlet sådan så han kiggede på hende og sagde:
"Jeg klarer det her....."
Den unge mand skulle lige til at tage på Yurie's bryst men Caleb stod meget pludseligt henne ved dem med Yurie ved sin ene arm og holdt mandens håndled med den anden. Man kunne høre en grim knasende lyd fra håndleddet og Caleb hviskede til manden:
"Der er ikke noget eller nogen her der er til deling.... Hun har for længst vundet mit hjerte og hvis jeg nogensinde ser dig tæt på hende nogensinde igen..... Så sker det her ved din nakke i stedet for dit håndled...."
De andre var for længst løbet da en sikkerhedsvagt kom løbende ud til dem.
"Hr. DeBayle hvad sker der?!"
Caleb kiggede roligt på vagten og sagde:
"Denne mand forsøgte at forgribe sig på min udkårne... Vil de være så venlig at fjerne ham inden jeg selv gør det?"
Vagten lagde manden i håndjern og sagde:
"Naturligvis Hr. DeBayle.... Han kommer ikke ud foreløbig.." Så blev manden ført væk og Calen tog blidt hendes hænder og så hende i øjnene.
"Det er jeg virkelig ked af.... Han har længe generet mig men nu har vi nok beviser til at bure ham inde.... Er du ok min egen? Vi kan godt blive hjemme hvis du vil have det?"
Side 5 af 13 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11, 12, 13
» Gathering Feelings ~ Nathan Sanders
» Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips