Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Begravet ind i mørket-Ahngel

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 Empty Sv: Begravet ind i mørket-Ahngel

Indlæg af Gæst Ons 14 Jul 2010 - 16:46

Julia trak på skulderen ens hun rystede på hovedet lidt"kan du da lig det..Hmm ved det ikke sådan er jeg hvist bare skabt..Det stadig en gåde hvorfor vi er fanget herinde er vi ønsket det."spurgte hun til mens hun slap flaken og stilte den tilbage på den hylde den stod på, så gik hun hen til Ahngel og så lagnet og maleriet"wow sikke et smukt men lidt mystisk malerie hvad laver det her"sagde hun og lod en finger glide hen på billedets side og ned til hvor det endte. Hun snusede lidt efter til det der var lidt støv og lidt mørke farver kunsteren brugte hvist de mørke kontrraster derefter vendte hun sig om mod Ahngel"mystisk.."sagde hun med et smil over læben mens hun strøg en tot hår væk fra hans hvide ansigt der mindes o dette stykke lagn som nu lå på gulvets grund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 Empty Sv: Begravet ind i mørket-Ahngel

Indlæg af Ahngel Lør 17 Jul 2010 - 16:32

Ahngel kiggede stadig stille imod billedet af denne mandsperson med en tænkende ligegyldighed, men vågnede lidt op da hun igen tilnærmede sig hans ansigt. Hans røde øjne gled spørgende ned på ham. Endnu engang dukkede det spørgsmål op i hans tanker, men dog kunne det ikke læses denne gang. Han nikkede dog blot og så imod billede igen med et udtryksløst ansigtsudtryk.
"Du tror på alt har et formål? Skæbner?" sagde han så med et tænkende blik inden hans øjne igen vendtes langsomt imod hende, så han skævede lidt til siden.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 Empty Sv: Begravet ind i mørket-Ahngel

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 11:55

Julia tænkte lidt mens hun kiggede videre på billedet"ikke nødvendighvis alt men de fleste ting har"sagde hun og lavede et smil og lagde en finger over en af kanterne på billedet det skarpe faldt hurtigt ind i fingeren og lod det skære"Avs!"sagde hun og kiggede på den og kanterne men mest ned på fingeren der kom blod fra."Jeg laver hele tiden fejl jeg ved det er en del af livet men det så træls at miste noget blod hver gang det sker"mumlede hun lidt og forsøgte at skjule smerten i fingeren lidt med et smil til Ahngel som stod og så på billedet og hende lidt.Stedet var dybt, begravet i mørket små glintrene glimt kunne ses udefra igennem de hullede vinduer"Ahngel hvis du så et stjerneskuld hvad ville du så ønske dig"spurgte hun og vendte med den blodige fingre hen mod ham med et tænkene udtryk. HUn tænkte selv lidt over hvad hun ville ønske hvis hun så et stjerneskuld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 Empty Sv: Begravet ind i mørket-Ahngel

Indlæg af Ahngel Fre 23 Jul 2010 - 13:16

Ahngel sukkede opgivende da duften af blod endnu engang ramte hans følsomme sanser. Hans røde øjne lagdes meget hurtigt hen på hende, men meget mekanisk også.. som mistede han i det sekund sine små bevægelser.. Han gik derefter hen imod hende efter at have drejet om på hælen med et udtryk der sagde: Nu skal vi til det igen.
Han tog fat i begge hendes håndled og førte hendes ryg imod den væg hun var tæt på. Han så opgivende på hende, men der lå også et eller andet der virkede useriøst og tilogmed legende..
"Julia Ma chere.. du beder næsten om at jeg skal bide dig." sagde han med et hævet øjenbryn.. Han så meget indgående på hende idet han sagde det, men alligevel med en tone i sine røde øjne der virkede ligeglad og som det blot var rutine han egentlig ikke tænkte over. "Jeg tror ikke på ønsker." sagde han så og førte den hånd, hvor hendes finger blødt lidt ned.. Han bukkede sig kort ned efter den, da han jo var ret høj og lagde læberne imod den røde væske.. Fangede det og lod det hans hvide læber misfarve meget kort.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 Empty Sv: Begravet ind i mørket-Ahngel

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 18:10

Julia blev meget overasket over den pludselig bevægelse og flytning til at stå og kigge på dtete mystiske billed og nu til at stå oprest med denne tomme kolde væg. HUn kiggede ind i hans øjne"du læser mine tanker Ahngel jeg er imponeret..Selvom jeg ikke har givet dig lov til at bryde ind hos mine tanker men du trænger sikkert til blod fra mig har jeg ret"spurgte hun mens hun kiggede videre på ham hans greb rundt om hendes hænder generede hende ikke men det gjorde det at han prøvede at holde noget tilbage som han ikke ville kunne undgå. Julia kiggede på ham hans smukke dybe, klare rødglødende øjne i rummet hvor de enetse to menenser der var var de to"Du har mig her min kære Ahngel hvorfor stoppe..Jeg ønsker ikke at du skal give slip på din tørst. Den bliver bare værre så jo mere du prøver"tilføjede hun med en blid, stille stemme mens hun lod håret hænge lidt ned foran nakken men ikke helt dækkende til der var stadig fri hud de flste steder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 Empty Sv: Begravet ind i mørket-Ahngel

Indlæg af Ahngel Ons 4 Aug 2010 - 14:23

Ahngel rettede sig atter op og betragtede hende imens hun talte. En streg blod fra hendes finger havde lagt sig tværs over sine hvide læber. Han skævede til hendes nu blottede hals og bøjede sig ned imod hende igen, lod læberne hvile imod hendes halss hvide hud inden han åbnede kæben for det og satte sine tænder igennem hendes halsmuskler og ned i årene der måtte være der.
Hans greb om hendes hænder blev en smulere mere blide, dog holdt han stadig fat i hende af rent instinkt. Et byttedyr der ikke skulle stikke af når det først havde sneget sig ind og gjort sig kendende i hans omfattende rækkevide.
Selve bidet udmundede og han drak i stedet for at lade tænderne bevæge sig yderligere ned i halsen på hende. Han sugede dog ikke på livet løs. Hans blik var klart og ligeså hans tanker om hvad der skete. Drak han fra andre vampyrer var der ikke denne rus af blodet. Det var blot føde.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 Empty Sv: Begravet ind i mørket-Ahngel

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 20:36

Julia stod med øjnene åbnet mens hun mærkede hans fangst ned i hende, hn sagde intet men mærkede bare følelsen af blodet der strømmede ind i Ahngels mund. Hun mærkede grebet blev blidere og lukkede så øjnene lidt mens hun tænkte lidt først på om han ville drikke alt hendes blod, og hvordan hendes blod mon smagte hun havde jo selv ikke smagt på det men det gjorde hende glad at andre kunne tilfredstille sig med det. Julia følte en rar følelse af Ahngels blod og det at han holdte hende han ville jo ikke have at hun skulle løbe væk hun var jo hans bytte, og det havde hun det helt fint med. Julia havde også sagt til Ahngel at han havde brug for hendes blod og at han nok trænkte til blod. Rummet de stod i var mørkt næsten mørkere end før, og Julia havde stadig lukket øjne mens hendes hår hang fri fra halsen så Ahngel kunne se hendes hals og hvor han satte tænderne ned i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Begravet ind i mørket-Ahngel - Page 7 Empty Sv: Begravet ind i mørket-Ahngel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum