Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Begravet ind i mørket-Ahngel
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: Begravet ind i mørket-Ahngel
"Ahngel er heller ikke mit navn." sagde han så og kiggede imod modatte side end hvor hun var. Han havde blot givet hende sit anonyme navn, da hun var vampyr selv. Han magtede ikke hvis hun ville kunne genkende hans navn.
"Det var et kaldenavn jeg fik foræret af min moder." sagde han så, meget kort og præcist og måske endda en smule bittert.
Hans mor.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
fortalte hende det hun lagde en forsigt hånd på hans skulder den var ikke varm fra ilden bare mere kold af den."Ahngel er meget flot af et navn at være det får mig nærmest til at tænke over et eller andet. Det lyder lidt engel agtigt men også specielt mit er jo bare Julia ikke ligefrem så specielt...Men du må savne hende meget din mor ikk"spurgte hun til mens hun prøvede at løfte hans humør lidt op med et lille smil, hun tænkte selv lidt på hendes forældre dem kendte hun ikke så meget til havde kun set dem få gange.
Gæst- Gæst
Ikke nogen han kendte. Ikke sådan.
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
men shun lyttede lidt ´tydeligt efter ham"hvordan var hun, du må da savne hende frygteligt meget, har du ikke ønsker om at genoplive hende eller noget..Ellers er hun da stadig hos dig inde i dit hoved og hjerte ikk"spurgte hun undrene med et opmuntrene smil mens hun bagefter rykkede sit blik hen på vinduet"jeg undre mig over hvorfor folk siger at de kan læse tanker, og ikke frygter døden alle dør, nogen før andre, og læse tanker er jo bare en normal vampyr evne alle vel har, jeg kan fx læse dine tanker men det ville være lusket at gøre, sjovere når du ikke ved jeg gør det"sagde hun stille og kiggede ned på hendes hænder kolde, blå, tydelig årer.
Gæst- Gæst
"Tanker er tanker og ingen skal røre ved mine." sagde han derefter kort og præcist. "Mit hoved er ikke et rart sted at befinde sig."
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Så vil jeg undlade at fortælle dig dem." sagde han så.
Hvad? Det var nu en meget uortodox måde at give efter for. Han havde ikke tænkt sig at lade hende trænge ind i sit hoved ligemeget hvad.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Ahngel var, som mange andre vampyrer, utrolig velskabt rent fysisk, men så mentalt igen.. så megen ubalance og så meget skrøbelighed. Hans sind var ustabilt og ligeså var hans sanitet.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Og.. mine tanker igen. De bliver desværre hvor de er for nu. Lukket inde." sagde han så, men sendte hende dog et kort smil da han ikke ville lægge hende fuldkommen ned. Han undgik at svare på det med hans øjne. Han havde aldrig selv set dem, så.. hvordan skulle han kunne tale ud fra det?
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Nybegynder er blot en startende mester." sagde han stille og smilte roligt.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Det burde ikke være et problem." sagde han stille og fjernede hånden igen inden han rettede sig op. Han havde været nød til at bukkse sig lidt for at nå tangenterne i første omgang.
"Prøv dig frem."
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Der behøver ikke være en melodi endnu... den kommer hen ad vejen." sagde han så og betragtede tangenterne lidt igen inden han veg blikket tilbage imod den lange altergang i kirken. Gud.. fatisme.
Han så derefter op på støtten af den korsfæstede Jesu. Igennem hele hans liv var det der hans største smerte og det slog ham ihjel. Ville det være guddommeligt at overleve det?
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Du bør ikke bekymre dig om min tilværelse. Den bliver ikke meget anderledes af at jeg spiller på orgel." sagde han stille og slog på nogle ekstra toner med en stille bevægelse i de hvide fingre.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Endelig kiggede han på hende igen med et tænkende blik.
Han sagde endnu ikke noget, hvilket fik ham til at virke så forfærdelig fjerne, som var han ikke til stede overhovedet.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Du er uheldig.." sagde han stille og så på hende med et roligt smil. Ikke meget varmt, men alligevel.
Han så lidt på hendes finger med et tænkende blik. Hans øjne glødede kort op. "Mhm.. det burde heale hurtigt." sagde han og slap den stille og vendte blikket ned imod tangenten hvor der nu var lidt blod.
Ahngel- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
"Du har ingen gæld til mig." sagde han så og vendte blikket ned imod tangenterne igen. Han lod kort fingeren køre over tre tangenter der sad ved hinandens sider udenn at trykke derpå. Først bagefter lod han en enkelt af tangenterne blive trykket ned og lade orgelet tude det ud. Han kunne bedre lide piano end orgel.. det ville han altid kunne. Orgelæet så så majestætisk ud, men havde en som han nok aldrig ville bryde sig om. Alt for høj og støjende. Den levede ikke op til sit udseende.
Ahngel- Master (Rank 21)
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» De har begravet ham i ørkenen (EMNESØGNING)
» Lys i mørket
» Lys i mørket..
» smykkebutikken i mørket
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]