Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ingen steder at være - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ingen steder at være - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ingen steder at være - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ingen steder at være - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ingen steder at være - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ingen steder at være - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ingen steder at være - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ingen steder at være - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ingen steder at være - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ingen steder at være - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ingen steder at være

2 deltagere

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Ingen steder at være - Page 6 Empty Sv: Ingen steder at være

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 15:45

Hun smilede og hendes kinder blussede. Hun blev helt rørt over det.. Men hun havde jo ikke hjulpet endnu "Ok Maki, jeg vil gøre hvad jeg kan, nå det sker" sagde hun bestemt og smilede til ham. Tros alt var Manda en varulv, men ikke sådan som dem. Det var hun glade for, hun smilede muntre og glad.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 15:49

Han nikkede med et smil og kigggede på hende. Han tænkte sig lidt om før han nikkede med et smil. Han kiggede på hende og rakte hende sin lillefinger, "Er det et løfte?" smilede han barnligt og satte hovedet på skrå. Hans hale logrede en smule.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 15:59

Hun fnisede og rakte sin hånd mod hans og strakte sin lille finger og rørte ved hans lillefinger "Det er en løfte. Ja det er" sagde hun mildt og gav hans lillefinger en klemt. Hun smilede mildt til ham, tænkt hun havde givet et løfte til en varulv. *Fantastisk* tæntke hun muntre og overrasket.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 16:17

Han smilede glad og tog sin håndr til sig igen. Han stoppede op og kiggede undrende på hende, "Hvad er fantastisk?" han satte hovedet undrende på skrå og havde et lidt kejtet smil. Hvis det var en tegnefilm havde han nok en stor dråbe ved hovedet.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 16:53

Hun smilede "at jeg ikke er bange for dig. Det er jeg jo rigtig glad for. Du er bare den mest sødeste og ja hvad mere kan jeg sige" svajede lidt med gyngen i stedet for at gynge, gynede hun bare fra siden til siden.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 20:07

Han smilede til hende, "Tak..." sagde han glad. Han grinede da han så hun gyngede ra side til side. "hvordan går det egentlig med kærester? Finder du en interrasant en?" grinede han drillende og gyngede igen. "Måske en jeg kender?" grinede han og kiggede afventende på hende.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 20:12

Hendes gynge ramte ind i hans, hun gjorede det med vilje, i sådan en kraft "Nej. Jeg finder aldrig, det ved jeg stensikker" begynde hun at sige "Jeg ved ikke spor hvad kærlighed er.... Derfor finder jeg ikke den person jeg kan lide. Ved ikke om det er en pige eller dreng. Ved bare der ikke kommer en" sagde hun bestemt og så ned. Hun så bare ned, tomt.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 21:10

Han hoppede af gyngen inden hun ramte ham ogs. Han gik hen til hende, "Nå så du skal være næsvis!" sagde han og lænede sig over hende. Han ik hende væltet og var over hende. Han kildede hende, "Men tro mig du skal nok finde en, det er heller ikk fordi jeg troede jeg gjorde..." smilede han og kildede hende mere.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Lør 19 Jun 2010 - 21:16

Hun skrald grinede, "Ik på skuldrene nej lad være" hun vred sig. Hvorfor, gjorede han nu det... Hvorfor "Manda, der kommer aldrig en som kan lide mig" Skrald grinede, hun kunne ikke en gang tale *ALDRIG.. Hvornår mærker jeg kærligheden, måske aldrig.. Har mærket den en gang før. og den gjorede ondt. Skrækkeligt ond* tæntke hun, det var nemest at tænke en sige det, fordi hun grinede..

Mr. Ting

Indlæg af Manda Lør 19 Jun 2010 - 23:31

Han kildede hende på det groveste, han synes det var sjot at drille. Han smilede, "Du ved ikk om der kommer en der ka li dig... Du ved ikk om der ikk kommer en der kan li dig..." smilede han. Han aede hendes kinder, "Men uanset hvad så vil du nok finde en, og som man siger. Love is pain..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Søn 20 Jun 2010 - 13:54

Hun grinede og lo men så lidt på Maki "Jeg er glad for dine vejne... Men hvordan var din kærlighed... Gjorede den ondt eller hvad gjorede den" grinede hun, hun prøvede at lyde drilsk, men det mislykkes. Hun længes efter en, hun elskede. Men alt var jo forbi, personen var væk, for altid....

Mr. Ting

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 13:58

"Altså det er første gang jeg har prøvet det, men jeg kan godt li det... Selvom jeg ikk havde troet at det var den første jeg ville elske..." han kløede sig bag hovedet og rødmede en smule. Han kiggede på hende og kyssede hendes pande, "Smilee..." sagde han barnligt.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Søn 20 Jun 2010 - 14:03

Hun smilede lidt og rakte tunge på ham "Du minder mig om en rævedemon tøs.... Hun ville altid se mig smile" sagde hun og fnisede lidt og rejste sig op og uldrede hans hår og så på ham "Godt du har fået sådan en god start på kærligheden" sagde hun mildt og smilede.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 14:05

Han lukkede det ene øje da hun rodede i hans hår. Han smilede til hende, "Det er det vel... Men jeg ved ikk om det holder, jeg håber det..." Han lagde sig på ryggen og sukkede, "Men når man ikk ved hvad man skal gøre for at holde på det, så er det svært om man kan gøre personen lykkelig..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Søn 20 Jun 2010 - 14:11

"Drengen gøre jo alt for at forblive sammen med pigen. Se hende smile, og bare nyde at være sammen med hende" sagde hun og uldrede stadig i han hår "Men kærlighed kan man sagtens skilles ad. Og det er døden som gøre det" mumlede hun og så ned. Hun faldt ned i et bump og forblev sit tomem blik på jorden "Så være glad for du stadigvæk har hende" hviskede hun.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Søn 20 Jun 2010 - 16:45

Han aede hendes hoved, indtil hun sagde hende. Han rødmede en smule, "Tjo øhm... Angående det med hende..." han kløede sig bag hovedet. Han havde ikk lyst til at fortælle det til alle og enhver. "Altså vi er ikk direkte kærester endnu, men jeg vil gerne spørge..." han bed sig i læben. Skulle han nu sige det... "Jeg vil gerne spørge... ham..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Man 21 Jun 2010 - 17:16

Hun blev lidt stille..... Var det ikke en hende. Nå ja, hun behøves jo ikke at plande sig, men lyttede lidt til ham, men tænkte sig om "Ej, det går nok.... Self har folk jo brug for at havde det for sig selv. Men jeg er virkelig glade for dine vejne og hvem det nu er. En dreng eller en pige" sagde hun bestemt.... Hun var nemlig usikker på om han mente hende eller ham.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Man 21 Jun 2010 - 18:30

Han åndede ud, "DU synes ikk det er underligt at jeg kommer sammen med en dreng vel?" mumlede han og bed sig i læben. "Jeg ved ikk om det er underligt eller forkert... Men han har været sød og hjulpet mig med en masse lige siden vi mødtes..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Man 21 Jun 2010 - 19:06

Hun lyste op og smilede "Hey.. Var det ikke ham Zen der, eller hvad han nu hed. Vi mødte i kirke gården" sagde hun blidt og fik sådan en muntre smil. Hvis det var ham, kunne hun ikke lade være med at få sådan nogle gode og lykkelige tanker. Han var da også sød. Men en person kunne ikke lide ham så tæt på. HUn fnisede ved tanken.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Man 21 Jun 2010 - 19:11

Han rødmede og nikkede, "Øhm jo..." han kløede sig bag hovedet. Han kiggede på hende, "Men hyggeligt at du har mødt ham..." smilede han. Han bed sig i læben igen, synes hun ikk det var den mindste smule underligt eller noget?
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Man 21 Jun 2010 - 19:20

hun tænkte sig om "Altså. Kan du ikke huske den gang vi.... Dig, Zen, Jaster og jeg mødte i kirken gården. Det var den gang jeg lige havde mødt dig og Zen" smilede hun mildt og smilede.. hun lade mærke til at han bed sig *Hvad tænker han dog på..?* tænkte hun

Mr. Ting

Indlæg af Manda Man 21 Jun 2010 - 19:24

Han nikkede, "Jo, det er ikk det..." sukkede han let. Han lagde hovedet med et bump og sukkede dybt denne gang. Han lukkede øjnene og bed sig fortsat i læben. Han tog en dyb indånding og pustede ud igen. "Det er bare fordi... Jeg er bange for at folk vil hade mig ordi jeg er vild med en af samme køn, du ved... Altså synes jeg er mærkelig eller åndssvag..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Man 21 Jun 2010 - 19:33

Hun smilede lidt og satte sig lidt tættere på ham og nussede ham lidt, som om han var en hund "Altså.... Jeg kan stadig godt lide dig, også selvom du kan lide dit eget køn. Jeg tror også jeg er bedst til mit eget køn, og modsatte. Jeg er sikker en bi, men det går da nok. Det er jo forskelligt hvad folk kan lide ved andre. Fx jeg, jeg har en da gået i bad med en pige go sovet sammen med hende og lavet lidt uhm små pigestrejer" grinede hun

Mr. Ting

Indlæg af Manda Man 21 Jun 2010 - 19:42

Han kiggede på hende, "Men jeg troede ikk jeg blev forelsket i en dreng som den første! Jeg mener..." han bed sig hårdt i læben og kom til at bløde. "Det er fordi jeg ikk har prøvet det før, men jeg troede altid jeg var en pige. Indtil... Tja..." han rødmede og kiggede til den ene side. Det var lidt pinligt for ham.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Man 21 Jun 2010 - 19:52

Hun tænkte sig om og sukkede "Det er jo kærlighedens gåde. For at sige det rent ud sagt. Self, ka det virke mærkeligt for dig. Men, det er da normalt..." sagde hun og smilede opmuntrene. Hun selv syntes ikke at det var pinligt. Hun syntes på en måde at det er op til en selv hvad man tænker.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum