Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ingen steder at være - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ingen steder at være - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ingen steder at være - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ingen steder at være - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ingen steder at være - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ingen steder at være - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ingen steder at være - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ingen steder at være - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ingen steder at være - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ingen steder at være - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ingen steder at være

2 deltagere

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

Ingen steder at være - Page 9 Empty Sv: Ingen steder at være

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 20:28

Han bed sig i læben, "Je-jeg ved det... Men det punkt er bare ikk min side..." mumlede han og sukkede. Han kom til at bløde fra læben så hårdt han bed. Han bemærkede det ikk selv, gemte bare sit ansigt. Han var ikk vild med at rødme, og skulle for alt i verden skjule det.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Mr. Ting Tors 24 Jun 2010 - 21:34

Hun smilede og så blod *Uf* tænkte hun og bed sig i fingerspidsen, så det blødte lidt. Hun suttede lidt i sit blod, imens hun så på Maki. Hun åndede let ud og klappede ham på ryggen "Er din rødmen snart væk" hviskede hun drilsk og smilede stort. Han var da virkelig genert.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 21:37

Han kiggede på hende, havde dog stadig lidt en rød nuance i kinderne. Han nikkede, "bare ikk drille... Er ikk så vild med det punkt, det er så... pinligt eller noget i den stil..." sukkede han og tog en hånd til hovedet. "Jeg er da ogs en underlig en..." sagde han opgivende. Han lagde sig med et bump og kiggede på hende.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 24 Jun 2010 - 21:41

HUn smilede muntre "Uha. Den sad, nu ved jeg hvor din svaghed her.. Ved at små drille dig" hun fnisede over det hun sagde imens hun nussede hans hår og hviskede "men det går.. Det er normalt. Tror jeg, altså. Det er ikke pinligt" hun fantasierrede hvad de to drenge havde lavet, et bredt smil kom frem.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 21:45

Han sukkede let og kiggede på hende, "Bare... Bare ikk sig det til nogen vel? Jeg vil ikk have så mange ved det..." sagde han opgivende. "Det er ikk fordi jeg ikk vil sige til andre Zen er min kæreste, men jeg ved bare ikk hvad andre tænker om sådan noget..." sukkede han. Han aede hendes hoved, "DU skal ikk tænke sådan..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 24 Jun 2010 - 21:49

Hun lavede et gestus på sig selv "Hvem tror jeg endelig jeg er..? En sladre kone, ej det er jeg ikke. Jeg holder hvad jeg lover" sagde hun og blinkede blidt til ham. Da hun mærkede at han aede hende i hoved fik hun to uskyldige strege på kinden "Uhm. Det var ikke sådan ment" sagde hun og så uskyldigt ud.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 21:51

Han grinede, "Måske er DU den liderlige?" smilede han opgievnde. Han aede hendes kind med håndryggen, "Du har altid sådan nogle mærkelige tanker..." sagde han roligt. Han lagde hovedet på hendes mave og lukkede øjnene. Han aede hendes kind blidt og grinede lidt, "Jeg burde vide det, jeg kan læse tanker..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 24 Jun 2010 - 22:01

Hun prikkede hendes to pegerfinger mod hinanden og så helt uskyldigt ud "Mig..!? ej det tror jeg ikke. Jeg uhm ved bare nogle ting, fra alt muligt" fnisede hun og smilede muntre til ham. Hun prikkede stille hans pande "Men, hvis jeg har så nogle undelige tanker, så burde du havde sådan nogle tanker propper, i stedet for ørepropper og butte det ind i dit øre, det vil hjælpe" sagde hun med et smil.

//skal logge nu.sees//

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 22:03

Han grinede og aede hendes kinder, "nurh..." sagde han opgivende. Han kiggede roligt på hende og gned sin pande, han grinede lidt. "og hvis du ved sådan nogle ting, må du gerne fortælle mig om dem. Jeg ved intet om det..." sagde han roligt og lumsk. Han nussede hovedet til hende.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Lør 26 Jun 2010 - 20:02

Hun smilede "Jeg har været tilskuer for demonerne hvor jeg kom fra.. Man kan sige, de var meget vilde. Pigerne havde sådan set ikke meget tøj på som drengene" sagde hun tænktsom, og så lidt drilsk på Maki "Jeg, Pigen med leen, var meget uhm meget anderledes end dem. Jeg havde sådan noget ninja tøj, sådan noget, og jeg havde masser af blodrøde sløjfer" sagd ehun drømmende. Hun selv syntes det var det bedste tøj nogensinde.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Søn 27 Jun 2010 - 19:14

Han nikkede, "Det lyder da underligt?" han nussede sig til hende og grinede lidt over hendes udtryk i ansigtet. "Det lyder da mere underligt med din smag indenfor tøj!" grinede han. Han havde aldrig hørt noge lignende. Han aede hendes hoved blidt og smilede til hende.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Søn 27 Jun 2010 - 21:35

Hun så stadig drømmende ud "Den gang havde jeg da fuldstændigt langt hår, helt ned til mine hofter. Og ja, 'Sløjferne' det var fantastisk. To sløjfer var gule, det var dem som jeg bandt til min lange røde hår" Hun kunne stadig se sig selv i det hårværk. Hun sukkede "Men jeg skulle klippe det. Så, denne her frisure var bedre syntes jeg" sagde hun stolt og rystede sit korte røde hår. Hun så lidt på Manda og smilede "En kæmpe blå sløjfe vil passe dig Maki. Nej, sløjfen skal stensikker sidde der hvor din hale er" Hun fik sådan en drømmende blik og dagdrømte Manda som fuldt med sløjfer over alt på ham.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum