Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ingen steder at være - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ingen steder at være - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ingen steder at være - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ingen steder at være - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ingen steder at være - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ingen steder at være - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ingen steder at være - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ingen steder at være - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ingen steder at være - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ingen steder at være - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ingen steder at være

2 deltagere

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Ingen steder at være - Page 2 Empty Sv: Ingen steder at være

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 18:18

Hun smilede og nikkede hvad han sagde imens hun tog sin le i sin favn og lagde den ned. Hun vil helst ikke gøre noget forkert nu.. Ikke nogen døde, som hun skal føre til døden. Hun så på ham og sukkede "Ok. Jeg jeg vil hjælpe dig med at huske din fortid.... hvis jeg kan..." mumlede hun

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 18:20

Han rystede på hovedet, "DU behøver ikk... Jeg finder ud af den selv..."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 18:20

//Undskyld, men vidste ikk hvad jeg ellers kunne skrive...-.-
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 18:26

Hun nikkede og så forstående ud på ham "det er bare din søvn mangel jeg tænker.. Måske.. måske kunne det hjælpe" sagde hun tørt. HUn vidste slet ikke hvordan hun skulle hjælpe ham. Måske skulle han selv klare det, hun vidste jo ikke alt om ham endnu.

//Uhm jaa det går ^^//

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 18:35

Han kiggede undrende på hende, "Hvad mener du?" sagde han undrende og satte hovedet på skrå. "Hvad er der med min søvnmangel?" han lagde hånden foran munden og gabte. Han gned sine øjne lidt og smilede til hende, "Du er nem at læse..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 18:40

Hun puffede ham blidt og så på ham "Hvor er du sød. Jeg er bare lidt bekymret for dig" sagde hun stille og så lidt på ham. Hun vidste slet ike hun var nem at læses. Men hun syntes det var mærkeligt. Kunne han ikke huske hans familie. Familie, hvad med hende selv... Ville hun nogensinde møde, snakke, eller bare kramme hendes far... Minder strømmede igennem hende og hun så ned.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 18:48

Han tog en hånd til hovedet, "Du tænker or meget, ved du det?" sagde han en smule opgivende og grinede lidt. "Hvis du vil, tror jeg nok det skal ske..." sagde han opmuntrende og kiggede glad. "Men jeg ved ikk helt om jeg finder min fortid..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 18:55

Hun så på ham og glemte helt han kunne læse hendes tanker "Ja, jeg tror det komme Maki" sagde hun opmuntre og rejste sig op og gik hen til gyngerne og lod være med at tænke. Han skulle ikke læse mere i hendes tanker. *Jeg vil aldrig mere blive kald det* sagde en stemme i hende. Hun så med store øjne og gispede. Leen vibrede lidt.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 18:56

Han kiggede undrende og rejste sig, han tog leen op og kiggede undrende. "Hvad er der galt?" han kiggede på Tin og satte hovedet på skrå. Han gik hen til hende og holdte roligt leen.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 19:05

*Se ikke på mig. Kald aldrig på mig, snak aldrig med mig, aldrig mere* Hun trak ikke vejret, og mærkede smerten i sig. Noget blod løb ned af hendes mund. Hun så forskrækket på det og holde sin mund med sin hånd, *Nej nej ik nu. Stop det* tæntke hun og leen fik denne gang en sort aura, omkring sig.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 19:06

Han stod foran hende og lagde leen, han aede hendes kinder. "Hvad sker der Tin?" Han vuggede hende en smule, "Tag det nu helt roligt..." sagde han beroligende og krammede hende blidt. Han kiggede på leen, *Hvad er der med den le?*
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 19:16

Hun slikkede hurtigt bloden og sukkede "Ik noget.. Det er en straf som alle demoner med en le får.. når de har gjort noget forkert" mumlede hun og så på leen. *Hvad har jeg dog gjort forkert..?* tænkte hun og vidste ikke hvorfor Manda vuggede hende "jeg er ok.." stammede hun.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 19:19

Han aede hendes hoved, "Nej du er ej og du for mig ikk til at skifte mening om det..." sagde han bestemt. Hans lagde hænderne på hendes kinder, "Sig hvad der sker og jeg skal prøve at hjælpe dig igennem det..." sagde han opmuntrende og smilede.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 19:31

Hun så på en måde vredt på ham men forpint.. Hun kunne ikke hjælpe ham.. Men måske kan han hjælpe hende "Det er min far...." mumlede hun og så ned. Leen blev sig selv igen og støttede sig til hende. "Jeg har aldrig ste min far.. Han gider mig ikke. Det forpiner mig" mumlede hun, hun syntes selv det var ret mærkelig, men for hende var det ikke.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 19:40

Han nikkede, "Det lyder heller ikk særlig sjovt..." sagde han med et forstående blik. "Men hvis du ved hvor han er eller noget kunne jeg godt få dig hen til ham?" smilede han og aede hendes hoved. "Eller bare hans navn, jeg kan sagtens søge."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 19:49

Hun rystede "Nej, jeg ved hvor han er... Men han er jo i helved.. Han hader mig.. Han afskyr mig, han er den sande Manden med leen, faktisk er han døden... Jeg og de andre demoner hjælper ham" forklarede hun "Men, han ser mig ikek som sit barn, han hader mig... og de andre demoner med en le, kan ikke lide mig for den jeg er" sagde hun og så ned. "Du skal ikke derned Manda, du skal ikke.." hviskede hun

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 19:51

Han aede hendes hoved, med den fortid jeg har. Vil jeg gerne tro det er der jeg ender..." sagde han roligt og lagde hånden ved hjertet. "Og hvis det er det der skal til for at få ham her, så er det det jeg gør..." han borede neglene igennem sin brystkasse og ind imod hjertet. Han lukkede øjnene hårdt i, men bed det i sig.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 19:56

Hun så mærkeligt på ham "Nej, du du skal ikke dø...." Mumlede hun og fik store øjne, "Jeg jeg vil ikke havde det" hvisede hun og mærkede tårene, hun måtte aldrig græde, det var reglen. Men hun gjorede det. Hun mærkede tårenee.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 10 Jun 2010 - 19:59

Han hørte hende og stoppede op, han havde ikk fjernet neglene fra bryskassen. Han aede hendes kind med den anden hånd, "Ikk græde... Ikk græde..." sagde han beroligende. "Du skal ikk græde..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 10 Jun 2010 - 20:06

Hun så på ham "stop det der... Jeg vil ikke føre den sjæl over Dødens flod, du skal ikke dø.. Ikke af mig i hvert fald" sagde hun vredt men trist. Hvis han borrede længre ind i hjertet ville hans jo dø..!! Hun vil ikke, også selvoom det var hendes job, men Manda måtte ikek dø.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Fre 11 Jun 2010 - 14:49

Han sukkede, "Men hvad hvis jeg kan overtale din far til at se dig?" sagde han og satte hovedet på skrå. "Mit sølle liv er ikk værd for det..." han kiggede ved sit hjerte. Der begyndte at flyde blod ned af hans fingre og krop. Han bed sig i læben, "Desuden er jeg ogs tæt ved mit hjerte..."
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Fre 11 Jun 2010 - 16:52

Hun tog sit le og peget kniven mod ham "Vent og se... Jeg vil ikke bringe dig ned til døden eller min far.. Du har selv en fremtid du skal opnå" sagde hun og leen lysede "Jeg vil helbrede dig" stammede hun og hendes le lyste lilla, mest indigo. De indigo lys fløj mod Manda omkring ham "Dødens kraft" påkaldede hun og mærkede en stik. Det var den forbudte kunst, ingen demoner med en le må bruge... *Kom nu* tæntke hun.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Fre 11 Jun 2010 - 18:10

han rev neglene ud og mistede meget blod af det, han lukkede øjnene hårdt i. Indtil han mærkede dert begyndte at heale. Han slog hendes hænder så hun mistede grebet om sin le. Den faldte nogle meter væk, "Du skal ikk blande dig!" snerrede han. "Jeg har selv skadet mig!"
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Fre 11 Jun 2010 - 18:55

Hun faldt ned og så bange på ham.. Ville han virkelig gøre det. Nej, det ville hun ikke havde. Han fortjener ikke at ryge ned til døden. Med et lugtede hun blod. Hun holde sig for næsten "Hold nu op, Manda. Du skal ikke, ik på den måde, dø uden grund..." Hvæsede hun og bed sig i fingeren, så der løb blod. Hun drikkede noget af sit blod og knibsede med fingeren. En brise ramte hendes finger og den var healet.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Søn 13 Jun 2010 - 18:54

Han sukkede, "Jeg dør heller ikk af den her skramme..." sagde han opgivende. Han aede hendes hoved, med den hånd der ikk var blod på. "Du skal ikk bekymre dig om mig, jeg har det fint..." sagde han roligt og smilede til hende. "Selvom jeg ikk ved om det er en alt for god skramme, så overlever jeg nok..." Han satte sig til rette, men faldte ned at ligge. Hans hoved landede på hendes skød og hans øjne var lukkede. Han havde fået blodmangel, fordi hans sår stadig blødte.
Manda
Manda

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner