Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ingen steder at være - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ingen steder at være - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ingen steder at være - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ingen steder at være - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ingen steder at være - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ingen steder at være - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ingen steder at være - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ingen steder at være - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ingen steder at være - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ingen steder at være - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ingen steder at være

2 deltagere

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Ingen steder at være - Page 8 Empty Sv: Ingen steder at være

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 19:22

"Vi spiser kun mennesker hvis vi ikk kan finde dyr... Det er mere en nød end en fornøjelse at smage jeres kød. Bvadr!" han gøs lidt og kiggede på ham igen. "Og jo jeg er kannibal, har spist menneskekød..." sagde han opgivende og sukkede let. Han lukkede øjnene.
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Mr. Ting Tirs 22 Jun 2010 - 19:25

Hun smilede "Du minder mig i hvert fald ikke om en varulv (hun fik sådan en rystelse) men mere som en lille ulve unge" sagd ehun og så beundret på ham og smilede "Ihvert fald en kær en" sagde hun og aede hans hår. Hun vidste faktisk godt at de var det, men ville helst ikke sige ngoet. Hun dræbte jo menesker... onde menesker.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 19:28

Han kravlede hen og nussede sig til hende, "Ulveunge som elsker at blive nusset...!" sagde han barnligt. Han nussede sig til hendes hånd og smilede glad. "Jeg vil aldrig blive træt af det..." smilede han. Han lagde sig til rette og havde et barnligt og fredeligt udtryk i ansigtet.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tirs 22 Jun 2010 - 19:33

Hun smilede og nikkede "Ja. i hvert fald en dejlig en" sagde hun og havde sådan et snedigt smil *Nu eller aldrig, og du kan jo høre hvad jeg tænker, men det her er hævnens time* tænkte hun og greb rundt om Manda og lagde ham ned imens hun prøvede at kilde ham ved siden. Bare han var kilden....

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 19:36

Han lå stille og kiggede på hende, "Øhm...?" han satte hovedet på skrå. Han satte sig op lidt efter, "Hvad skulle det til for?" han gned sig på hovedet. "Du fik mig til at slå hovedet hårdt i jorden..." surmulede han.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tirs 22 Jun 2010 - 19:40

Hun forstod ikke en brik. Hun kildede ham under foden imens hun så på ham.
"Undskyld, men det var mening jeg skulle give hævn, det du gjorede ved mig ved gyngerne" sagde hun og opdaget ingen beværgelse fra ham, hun kildede ham under halsen..

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 19:42

Hans hale logrede da hun gjorde det under hans hage. Han smilede behaget og kiggede på hende. "Det er darjligt..." sagde han på en sjov måde og smilede.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tirs 22 Jun 2010 - 19:45

Hun gav op og blev ved imens hun satte sig opgivet ned. "Måske har du slet ikke nogen kildesteder, hmm skidt pyt" sagde hun smilene og tog hans hoved blev ind til sig, imens hun trykkede ham ind i et kram "Såå, sød og rar" mumlede hun stille til sig selv. Hvor han dog mindede om hende.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 19:49

Han kiggede på hende, hans hale logrede videre selvom hun ikk nussede ham under hagen mere. Han kiggede på hende opgivende, men nussede sig helt ind til hende. "Det er du da ogs!!" sagde han glad og blev ved hende. "Du er sød og venlig, en lille engel ifølge mig!"
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tirs 22 Jun 2010 - 19:53

"Ved det godt" lo hun. Nogle af demoner med en le kalde hende en vandskabning
af en demon og engel. Hun stoppede med at grine og aede hans bagside af hoved stille op og ned. Så blidt som muligt. Hun lukkede øjnene, og blev ved.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 19:58

Han smilede glad, "Du er så varm..." smilede han og lagde sig til rette. Han følte sig så tryg ved hende. Der var bare noget over hende der gjorde ham tryg. Han lå roligt og åndede en smule tungt. Men han havde ingen planer om at falde i søvn.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tirs 22 Jun 2010 - 20:04

Hun åbnede øjnene og så på ham. Hun gispede, han lå jo så tæt på hende, hvorfor havde hun ikke bemærket det. Hun skulle til at puffede ham blidt væk, men lød være. Det var faktisk dejligt, på en måde.. Men så tæt, *Hmm skidt pyt* tænkte hun og prøvede at nyde det, hun så op på stjernerne og tænkte på noget *Gad vide hvordan det går med hende, sidder hun også og kigger på stjerner nu..?* tænkte hun

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tirs 22 Jun 2010 - 20:06

Han sukkede let og satte sig op, "Jeg kan altså godt lade være..." mumlede han. Han vidste godt at hun ikk ville have han var SÅ tæt på og sukkede. "undskyld..." sagde han roligt og bed sig i læben. "Og hvem kigger på stjerner?" han satte hovedet på skrå og kiggede op.

//Logger, vil se en film eller noge^^
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tirs 22 Jun 2010 - 20:11

Hun skulle til at protestere men nikked lidt, self. Hun var jo ikke vant til det. "Undskyld" mumlede hun og så på ham med et smil "Min mor.. Hun sidder sikker nu og ser på stjerner. Når hun ikke dræber folk, hviler hun i sin gode ninja maner og ser op på stjerner" sagde hun mildt og så igen op. Gode tider.

//Ok sees^^//

Mr. Ting

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 7:34

Han nikkede, "Nårh... Ok..." han sukkede let og krøllede sig mere sammen. "Jeg villle ønske jeg kunne huske min mor..." mumlede han let. Han kunne ikk huske noget, men alligevel ville han på en måde ikk ønske at huske sin mor?
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Ons 23 Jun 2010 - 14:49

Hun kælede hans ryg da en krøllede sig sammen.´Hun smilede lidt "Nogle gange ville jeg ikke ønske jeg blev født, alt det jeg har opblivet, både gode minder og dårlige minder" sagde hun og så på Manda og lukkede øjnene "Men en dag.. Vil du huske det hele, også selvom det måske bliver ondt, så så ved du hvad der har sket i dit liv" sagde hun mildt og lagde sig ned på ryggen og stirret på stjernerne, hun håbede self på det var det rigtig hun sagde, og ikke bare vrøvl.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 16:08

Han nikkede, men rystede så på hovedet. "Jeg kommer aldrig til at huske det... Jeg ved ikk hvordan jeg skal bryde det segl..." sukkede han. Han mærkede på sin nakke, "Men første ting er nok at finde det..." Han mærkede på sin knold. "Måske jeg skulle blive skaldet og se om det er der..." sagde han roligt. Men opgivede næsten den latterlige tanke...
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Ons 23 Jun 2010 - 17:12

Hun smilede og satte sig op og kunne ikke lade være med at le "Ej, så vil jeg heller se dig med hår på, i stedet for at se dig som skaldet, men det virker da måske en god ide.. Eller ikke" sagde hun og så tænktsom ud, over det sidste hun sagde.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 17:18

Han grinede let, "Men jeg kan da ikk se om jeg har en form for tatoo på hovedet? Jeg skal finde det... Desuden sagde Zen jeg ikk har nogen på ryggen..." han rødmede en smule og skjulte sig lidt. Det var lidt piligt for ham.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Ons 23 Jun 2010 - 17:39

"Ok.. Du har ret, det kan man ikke" sagde hun og så på ham, hun smielde og sagde ikke noget. Gad vide om de to har været sammen, i langt tid. Måske har de lavet lidt privat, hun fnisede og sagde "Ej det går" hun sagde det self ikke højt, kun næsten.

Mr. Ting

Indlæg af Mr. Ting Ons 23 Jun 2010 - 17:39

//skal spise//

Mr. Ting

Indlæg af Manda Ons 23 Jun 2010 - 17:52

Han kiggede på hende, "He-h-he-y! Du skal ikkk tro sådan noget!" han rødmede mere og gemte ansigtet en smule. Han var helt rød i hovedet, følte sig en smule... Han kunne ikk et ord for det, han kiggede på hende. Men gemte så ansigtet igen, han kunne ikk lide at andre så ham rødme. "De-de-t er ikk som du tror...!" stammede han.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Ons 23 Jun 2010 - 20:37

Hun smilede drilsk og fnisede "Haha, hvad tror du ike jeg har gjort. Jeg tror da det er normalt" sagde og og aede hans hår, for at berolige ham at det var ok "Men hmm man har da lov til at tæntke på noget, altså frækt" hun rakte tunge ad ham da hun sagde det sidste.

Mr. Ting

Indlæg af Manda Tors 24 Jun 2010 - 7:37

Han rødmede mere og gemte ansigtet, han følte sig lidt flov over at snakke på det emne. Han vidste nemlig ikk rigtigt noge på det punkt. Han gemte ansigtet i knæerne, "D-de-det kan m-ma-n vel..." stammede han genert og kløede sig bag hovedet. Han vidste ikk hvad han skulle sige eller gøre sådan rigtigt.
Manda
Manda

Indlæg af Mr. Ting Tors 24 Jun 2010 - 17:42

Hun lo bare ad ham. Det var total sjovt at se nogen blive genert. Faktisk en sjovt måde man bliver genert på "Hey, Manda. Det er ok, du skal ikke blive 'så' genert" fnisede hun og var tæt på at falde på ryggen og skrald grine, men hun syntes på en måde det var synd for ham, så hun prøvede at lade være.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum