Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Side 5 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 16:10

Kalona smilte til hende og flyttede sin finger fra hendes hage og kørte ned ned af hendes hals og kiggede ind i hendes øjne ''det er i orden.. jeg burde heller ikke have kysset dig så tidligt..'' sagde han til hende og kørte fingeren op af hendes hals igen og lod den tegne hendes ansigt op, og sluttede det af med at køre den over hendes læber ''og ja.. jeg nød det..'' sagde han lavt til hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 5 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 17:47

kajika kunne mærke hver en berøring mod hendes hals og ansigt og nød det fuldt ud hun vidste ikke rigtig hvad hun dog skulle sige til denne berøring??, men hun vidste dog at hun nød den fuldt ud og smilede over lykkeligt til ham i mens hun blidt kærtegneden hans kind/kæbe i mens og betragtede hans læber og de smukke øjne eller hun syntes de var smukke og specielle. hun grinte let og sagde"det er iorden søde" hun rømmede sig let og vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle sige???

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 18:00

Kalona flyttede sin finger fra hendes ansigt, og trak hende ind i et langt kram, hvor han holdt hende tæt ind til sig, og sagde ''er du blevet mundlam Kajika...?'' med en lættere drillende stemmeføring, og kørte der efter en hånd igennem hendes hår *Så meget for at jeg ikke ville falde for nogen efter døden...* tænkte han stille for sig selv, og smilte til hende og lod sine øjne låse fast på hendes øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 18:09

Kajika rødmede endnu mere i det hun skubbede ham blidt ned i sengen og sagde"nååårh! din hahaha mig mundlam aldrig! HAHAH jeg har været død før der skulle du ha set nogen der var mundlam din slemme slemme dreng!" hun blinkede til ham i det hun tog puden og blidt lod den falde ned på hans mave og så skubbede hun den blidt med hovedet op over hans hoved og grinte i det hun blidt lod sin katte hale stille glide op og ned af hendes arm i det hun svang den blidt og betragtede ham med katte ørene spidse og hovedet let på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 18:20

han foldede vingerne rundt om dem og smilte til hende, førte en hånd langsomt ned til hendes side... og prikkede hende fem gange i siden ''en pude i ansigtet er ikke så behageligt'' han lod sin hånd glide ned til hendes hale, og strøg med hårene på den ''det er facinerende at du har en hale.. og de ører..'' sagde han imens han førte sin anden hånd op til hendes ene øre og lod sin finger køre med hårene på øret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 18:25

Kajika rødmede let og sagde flovt i det rødmen kom igen! over hendes smukke kindben under øjnene lagde det sig som en lang streg næsten og hun betragtede ham med de glinsende smukke dådyr blå øjne der glimtede af sig selv næsten og sagde"syntes du virkelig???......" hun grinte let og sagde"det høre til min Aspara evne" hun grinte lidt og spandt blidt som en kat ville gør da han aede hendes hale blidt og han sådan berørte hendes øre. Hun lagde sig let op af hans brystkasse og bevægede ørene lidt og halen gik op og ned til hans hånds bevægelse når han rørte den blev den lidt mere stiv i det som kattes haler gjorde når de spændte ryggen. Kajika spændte os ryggen let, i det hun bøjede ryggen så hendes hoved lå mod ham ned af og halen og bagen op af og nød det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 18:45

Kalona fortsatte berøringen af hendes hale og ører ''og hvor længe syntes du jeg skal fortsætte med det her?'' sagde han drillende og smilte til hende. skubbede Puden ned ved siden af hans ansigt hurtigt og fortsatte med at kæle for hendes hale og kiggede ind i hendes øjne ''og hvad foreslår du så vi gør nu Kajika..?'' spurgte han hende, og smilte varmt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 18:49

kajika grinte let i det hun stille lagde med hovedet på hans brystkasse stadig og sagde"mmmmh bare bliv ved så længe du nu vil det nemlig utrolig! dejligt jeg elsker denne følse, den er såååå dejlig du faktisk den første ud over mig selv der har rørt min hale" hun rødmede let fordi det kunne misforståes men det skulle det hels ikke så hun grinte flovt og så fjoget ud i sit ansigts udtryk og nussede ham blidt i håret og lå bare på ham med bene ud til siden og spandt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 18:54

Kalona smilte til hende igen, og nød det tid de brugte her, ''jeg føler mig helt bedre end så mange andre, fordi jeg har rørt din hale nu'' grinte han til hende, og kiggede ind i hendes øjne og fortsatte med at nusse hendes øre, og kæle for hendes hale ''hvordan er det lykkedes dig at finde min svaghed..?'' spurgte han drilsk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:03

kajika rakte tunge til ham og sagde"det fordi jeg speciel og gir aldrig op derfor" hun grinte let drilsk og betragtede ham venligsindet i mens han kælede blidt for hendes hale og øre mens hun spandt som en lille killing og det kom et lille miauw fra hendes mund og hun holdte sig hurtigt for munden og begravede hovedet ned i puden helt flov over at ha sagt som en kat foran ham fordi hun virkelig nød det og følte sig som en lille miss dog uden halsbånd og det hele

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:23

Kalona smilte bare da hun miauvede og fortsatte med at kæle for hende ''Du er en fri kat, intet halsbånd, og du får ikke et af mig.. det er jo som at gøre krav på en person.'' sagde han venligt til hende og løftede hendes hovede op fra puden, og kyssede hende blidt på munden, da han ikke kunne modstå fristelsen *ups.. var det en fejl?* tænkte han idet han kyssede hende, og fortsatte med at kæle for hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:30

kajika rødmede let og kyssede helt automatisk tilbage uden at tænke over det i det hun mærkede hans læber helt og spærrede øjnene helt op i det hun rømmede sig og sagde"Kalona... dog?? hva gik der af dig der" hun grinte sødt og spandt endnu mere nu og lænte sig lidt mere op af ham med bøjede ryg som blidt var strakt i en bue og kørte blidt hovedet og det utrolig lange hår op af hans brystkasse og sagde"mmmmh du så dejlig" hun duftede utrolig nu i det hendes egen duft var mere at lugte, uskyldig, ren, dejlig duft og aroma hun afgav. hun bed ham blidt i halsen sådan et lille lovebite uden at det rigtig kunne mærkes og lukkede øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:35

Kalona rømmede sig lidt og svarede ''det ved jeg ikke.. det skete vel bare?'' sagde han roligt, og fortsatte med at kæle for hendes hale ''du er osse virkelig dejlig Kajika..'' sagde han til hende i et varmt tonefald og smilte varmt til hende *det her er helt uvirkeligt..* tæknte han imens de lå der i sengen, han kiggede ind i hendes smukke blå øjne, og strakte sine vinger i fire-fem sekunder og foldede dem så igen omkring de to.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:40

Kajika rødmede let og grinte i det hun blidt nullerede en af hans hårlokker og sagde"dit hår jeg elsker det, sådan en smuk farve og så langt men dog ikke for langt og alligevel er det helt vildt smukt" hun grinte sødt og betragtede ham med de dejlige varme og hjertelig øjne der glimtede for sig selv og hviskede i hans øre"Jeg har ingen svagheder tror jeg, andet end det med min hale og øre" hun grinte i det hun så lumsk på ham og stille var ved at tag halen og ørene ind igen for at drille og se hvad han syntes om det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:44

Kalona fortsatte med at kæle for halen da den trak sig ind ''jeg er en person med mange svagheder.. og få styrker..'' da halen var væk lagde han hånden på hendes ryg, og smilte varmt til hende ''dine øjne er fantastiske.. fortryllende..'' sagde han lavt til hende idet han begyndte at trække sine vinger ind som respons på at hun trak halen ind, og smilte lumsk til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 19:52

hun grinte og rakte tunge til ham i det hun sagde"nååårh så trækker du os bare alt ind hva det snyd det må du ikke" hun nullerede blidt hans vinge og slikkede ham let op af halsen for at gi tilbage af hans dril agtighed, og kunne ikke lade vær med at prikke ham let i siden mens hun stille nynnede uskyldigt for at fjerne prikken for ham og blot prikke videre blidt i hans side og drille ham lidt, mens hun slog halen ud igen for at drille ham med at køre den op af hans lår og sagde"Dine er os vidunderlig smukke og unikke"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:01

Kalona slog sine vinger rundt om dem igen, denne gang så tæt at hans fjer kildede Kajika, og der var pænt mange fjer, så det burde kilde en hel del hvis hun bevægede sig for meget, han smilte varmt til hende, og kælede for hendes hale igen ''det er du den første til at sige..'' sagde han til hende med et stort smil på læberne, og kiggede på hendes perfekte ansigt, og førte sin anden hånd op og tegnede hendes ansigt op med den igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:04

kajika kunne ikke lade vær med at rødme men dog kunne det ikke ses så tydeligt denne gang i mens hun gjorde alt for at holde det tilbage grinte hun let og bevægede sig ikke fordi hun kunne mærke hans fjer og sagde¨"nåååårh må jeg ikke mere bevæge mig hva" hun spandt stille og kørte hånden hurtigt dog blidt gennem sit lange platin blonde hår og uglede det ldit sexet og smilede kært over de rosa lyse læber mens hun slikkede sig erotisk om læberne kærtegnelig... og betragtede ham i det hun lod hånden stryge op af hans side blidt og sagde"hmmm??? hvad har du lyst til at lave ?? sove ? eller se film"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:10

Kalona kiggede ing i hendes øjne, og gjorde med vingerne så hun igen kunne bevæge sig ''selvfølgelig må du da bevæge dig, og jeg syntes helt bestemt vi skal se film.. syntes du ikke?'' sagde han og grinte, han kiggede ind i hendes øjne igen ''jeg kunne bruge hundrede år hvis ikke mere på at kigge ind i dine øjne Kajika..'' sagde han og smilte varmt til hende.
Han lænede sig instinktivt frem og gav hende et hurtigt kys på kinden, og smilte så til hende ''du vælger film'' sagde han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:17

Kajika grinte sødt og fandt en gyser og sagde"Muhahaha nu vil jeg skræmme livet af dig og hvor sødt! af dig Kalona hvor er du dog nuttede og jeg tror os jeg kunne bruge et par tusinder år til at stirre dig i øjnene og holde en blid øjenkontakt med dig" hun grinte let og satte dvd´en på og lagde sig under dynen i det hun lænte sig op af Kalona og så mod dvden som begyndte det var en gyser men ikke en særlig uhyggelig en den hed blot, Zombieland, hendes nye ynglings gyser(:P haha)... hun smilede i det hun stille tog om hans arm og sagde"Den er sååå sjov og det så sent det skal nok blive spændende at se den med en"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:27

Kalona lagde sig til rette under dynen da hun hentede filmen, og da hun lagde sig lagde han en arm omkring hende, han havde trukket sine vinger ind, da der ikke ville være plads til dem i sengen ''lyder hyggeligt med en.. anden type film'' sagde han til hende og smilte varmt, og rettede blikket mod skermen da filmen startede ''Zombieland..? er den god?'' spurgte han, han vidste at han selv ville ha set den, men han døde to dage før han skulle ind og se den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:30

Hun nikkede anerkende i det han spurgte hende om hvor god den mund var og kiggede mod skærmen men da filmen næsten var slut efter de 2-3 timer havde hun ikke set filmen særlig meget men dog kiggede godt og grundigt på Kalona og hun kunne ikke lade vær med at drille ham igennem meget af filmen men det var dog os synd vis han ikke så den når han gerne ville. hun havde set den mange gange og sagde stille og roligt"så?? har du været død før? eller har du men mener hvordan?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:36

Kalona drillede tilbage under hele filmen, og kiggede på hende da hun stilte spørgsmålet ''jeg..døde i år faktisk.. og blev dødsengel den selvsamme dag..'' sagde han til hende, og kiggede ind i hendes øjne ''hvordan kan det være du døde..?'' spurgte han så, ret hurtigt faktisk, som for at undgå emnet om hans egen død.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:45

Kajikas mave slog knuder og sagde"det måske dumt at sige.... jeg burde virkelig ikke fordi så bliver du først sur men han var dog os ond den gang og har ændret sig utrolig meget og jeg...." hun lod fingeren køre ned af sin mave let og kunne huske da hendes mave/bryst blev skåret op i midten.... som var hendes hud og kød af smør.. hun sukkede let og bed sig i underlæben nervøst og mumlede"Zane.. skar min mave op og dræbte mig ... sammen med en dæmon der stangede mig igennem hovedet" hun mumlede det lettere utydeligt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 20:59

Kalona stivnede da hun sagde hvem det var, og hver en muskel i hans krop spændtes ''Zane...dræbte dig...?'' sagde han, med en hård stemme, og kiggede på hende, og trak hende ind til sig da han slappede af igen ''det får han ikke lov til igen...'' sagde han stille ''og jeg bør nok også fortælle dig hvordan jeg døde... jeg kom hjem fra skole, og så mine forældre skendes, og blandede mig, min far var sindssyg, og det var grund til at jeg døde.. han slog mig ihjel i raseri..'' sagde han lavt til hende, og kunne mærke en enkelt tåre undslippe hans øje.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum