Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 0:31

Kajika grinte i det hun gik ned i knæ og satte af med høj fart som var hun et missil og sagde"kommer du??? kalona og ja jeg viser ved du må godt overnatte så du ikke fryser ihjel" hun grinte sødt og smilede kært til ham og sagde"ååårh fordi jeg kan afstøde så hurtigt og komme op i luften er mine adrætte smukke ikke store og tynde vinger der smalle hihi de rigtig gode til at lave alle mulige stunts med dog bare ikke flyve mod jorden fordi jeg har ikke nok vinge fang til at nå at støde nok luft til at holde mig fra jorden vis man flyer om kap ned mod jorden og ser hvem der først trækker sig" hun smilede og begyndte at flyve hjem til sit Uni

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 4 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 0:35

Kalona satte af fra jorden med et hop, og basken fra sine vinger, og fl'j op til Kajika med få vingeslag ''Mine vinger har en god størrelse, og kan føre mig hurtigt frem, de er fine at manøvrere med, og jeg kan stoppe i frit fald hvis jeg vil'' han smilte varmt til hende, og fulgte med hende hjem til hendes værelse ''og tak fordi jeg må overnatte''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 0:42

kajika rakte blidt tunge af ham da han sagde det med vingerne og sagde"Blære røv" hun virkede død alvorlig indtil hun klæbte sig fast til hans ryg blidt og sagde"HAHAH jeg driller bare! dine vinger er pragtfulde og du burde blære dig med dem og vise dem frem, jeg kender kun guder der har haft så stort vinge fang som dig Kalona" hun smilede kært i det hun stille kom hjem til sig selv eller til Colleged... og åbnede døren til sit værelse, hvidt værelse med en seng, et natbord med bærbar... og makeup, Kun streg, øjenskygge og lipgloss... ingen foundation det behøves hun ikke, og så hår produkter til det smukke sunde hår,... hendes seng var en en personers men dog stor næsten en 2 personers og dejlig blød med to dyner og 4 puder.. hun grinte let i det hun satte sig.. og der var skabe inde i væggen med tøj og undertøj inde af hendes

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 0:47

Kalona smilte da de landede ''jeg finder det ikke guddommeligt, men det er en fordel for mig i kamp... jeg har aldrig tabt i luften'' sagde han med et grin, og satte sig ned og kiggede på Kajika ''der er et eller andet fangende over dig.. ikke at det er noget der kunne få mig til at falde for dig.. der skal meget mere til'' sagde han drillende og prikkede til hendes side igen, og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 0:54

kajika grinte i det hun blidt hev ham ned i sengen og slog vingerne vlidt ud fordi hun havde plads til sine inde på værelset der var ca 4 meter langt men stadig... hun grinte og lod sig blidt ha bene til hver side og hviskede i hans øre mens hendes hånd kørte blidt ned af hans brystkasse"og hvad er så det Mr Kalona" hun blinkede til ham i det hun blidt for sjov bed ham i øre flippen med sine katte hjørnetænder blidt og hoppede let af ham i det hun slog vingerne ind og katte halen og ørene var kommet frem nu og der sad hun blidt og smilede kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:00

Kalone havde kun lige fået sine vinger ind da han blev trukket ned i sengen, og kiggede på Kajika med et varmt smil på læberne, og nød hendes berøring, af ham, og lo da hun bed ham i øret ''det skal jeg da ikke sige til dig, hvis det er noget du vil vide er det noget du selv må finde ud af søde ven'' sagde han drillende og kiggede på Kajika med et smil på læberne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:07

kajika grinte i det hun blidt lod halen glide op af hans lår og hviskede i hans øre forførende fordi det lød som en udfordring og sagde"jeg siger aldrig ned til udfordringer så okay" hun bed ham blidt i halsen let som lovebites og slikkede ham fra skuldren blidt små slik og så et langt op af halsen og bed så igen blidt og så nippede hun ham lidt i øre flippen igen med hjørnetanden og grinte i det hun strøg ham let op af maven med hånden uder hans bluse"Sig det nuuuuu!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:12

Kalona nød endnu en gang hendes berøring og sagde ''nej.. jeg vil ikke sige det til dig.. hvis du er uopnåelig er der ingen grund til det'' grinte han, og førte sin hånd op for at kærtegne hendes ansigt, og fulgte linierne i hendes ansigt med en finger ''det er din lille opgave at finde ud af hvis du vil vide det..'' han smilte varmt til hende, og kiggede hende ind i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:18

kajika rødmede og turde ikke rykke videre i det hun sukkede let og lod sig falde om på ryggen ved siden af ham og grinte i det hun blidt lagde sig op af ham og sagde"baaaaah! det uretfærdigt haha jeg vil vide det og ja jeg er uopnåelig..... undtagen for dem der fanger mig eller siger jeg deres og alt muligt andet..... dog vil jeg aldrig gi mig!! haha" hun grinte sødt og prikkede ham let på maven og rakte blidt tunge og så ham så i øjnene og sagde"undskyld jeg i sådan et drille humør??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:24

Kalona grinte og kiggede tilbage i hendes øjne ''det er helt iorden, jeg kan da heller ikke selv slippe uden om det'' sagde han drillende og overfaldt hende med at kilde hende, grinende og sagde ''jeg ska ha min hævn for dit drilleri, og det må jo så være sådan her jeg tager den'' han kiggede ind i hendes øjne da han stoppede med at kilde hende, og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:26

kajika kunne ikke lade vær med at grine helt vildt og toveligt i det hun sagde"HAHAHA!!! NEJ HAHAH STOP KALONA!!! HAHAHAH!!!! AAAAAAAAAAAAHAHAHAH!!! DET KILDER HAHAHA!!" hun bed sig i underlæben og grinte stadig lidt i det han sådan stoppede mit i det hele slappede hun af og trak vejret lidt hurtigere og grinte lidt ind i mellem og sagde"uhihi haha ååårh man det haha det var sjovt hva?? haha" hun tog sig til maven og så ham i øjnene og rakte tunge for sjov og så drilsk på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:29

Kalona lagde hovedet på skrå og sagde drilsk ''det sku du ikk' ha gjort...'' og fortsatte så med at kilde Kajika, og grinte selv da han begyndte igen, han kastede et hurtigt blik rundt i rummet, og slog sine vinger ud, omkring dem imens han kildede hende og hviskede ''hvis du kigger godt efter kan du se en af mine svagheder nu'' han smilte drilsk til hende, og var udemærket klar over at han havde røbet en af sine største svagheder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:32

kajika så på ham undrende og tænkte * er han kilden eller er det måske nussen af hans vinger.... eller hmmm jeg kan ikke gætte det! ØV!* hun grinte let i det hun strøg ham over skuldren og så over fjerene på hans dugnede vingere der var så dejlge bløde i følge hendes mening og lod den anden hånd blidt prøve at kilde ham id et hun hviskede i hans øre"jeg kan ikke gætte det hih"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:37

Kalona smilte da hun forsøgte sig med at kilde hans vinge, og løftede den lige uden for hendes rekkevidde, og grinte drilsk ''er det mit problem at du ikk kan regne det ud..?'' hviskede han tilbage i hendes øre, og kiggede ind i hendes øjne ''er du bange for Zane..? og hvorfor er du uopnåelig?'' spurgte han ud af det blå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:43

kajika rødmede let og sagde"nej det er jeg ikke jeg har aldrig været det egenlig men han har vist os slået mig ihjel en gang kan jeg huske det derfor jeg er så smuk og en blanding af en engel jeg rigtig født Aspara men jeg halv engel nu og det smukkeste væsen i verden eller blev det smukkeste væsen i verden hihi" hun tænkte der var kommet flere af hendes slags men det gik hende ikke på hun var en af slagsen selv og den første af dem alle. Hun betragtede ham og sagde"baaah jo det er din skyld hahah og hmm uopnåelig det nok fordi... jeg ikke sådan går i over nærkontakt med andre fyre har strænge græsner og så jeg noget af en fighter.... ihih laderr ikke bare drenge få mig sådan uden videre"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 1:46

Kalona lo, og sagde ''men nu har du så mødt en der ikke er interesseret i at kæmpe en kamp for dig, men som siger at du selv skal kæmpe.. hvordan har du tænkt dig at håndtere det?'' han smilte varmt til hende og lagde en hånd på hendes ansigt, og strøg sin tommelfinger hen af hendes kind som et kærtegn ''og du er et af de smukkeste væsner jeg har set i min tid..'' sagde han lavt og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 15:16

Kajika rødmede utrolig meget og hviskede i hans øre"det dejligt fordi de fleste vil beskytte mig vær gang, jeg er i en kamp og det os fint men de skal ikke give sit liv i min kamp fordi jeg finder altid en udvej.." hun grinte let og lagde sig blidt op af ham og strøg blidt hånden op af hans kind og lod den glide ned af hans hals og så ned af brystkassen i det hun kom til bukse kanten grinte hun og rakte tunge til ham drilsk for at vise hun blot drillede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 15:19

Kalona lukkede et læt grin ud af hendes drilleri ''Jeg har ikke tænkt mig at skulle dø for dig, ikke før du har fundet min svaghed'' sagde han i et roligt toneleje til hende, og kiggede ind i hendes øjne ''Men jeg vil dog beskytte dig mod Zane hvis han gør noget.. det lover jeg dig, og han kan ikke skade mig ordentligt den mand'' sagde han med et grin og smilte varmt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 15:24

kajika tog blidt om ham og sagde"tak kalona selv om vi har kendt hinanden i en dag er du virkelig en cool fyr og flot os meget galant i det og virkelig tiltrækkende" hun blinkede drilsk til ham men mente hvert et ord og lod sig blidt studere ham og sagde"Hvad er din svaghed giv mig et pej eller en ledetråd et eller andet for bukstavet og dens endelse! jeg ber dig søde kooooom! nuuuuu" hun grinte i det hun blidt prøvede at kilde ham med et lumsk udtryk og ventede for at se om han ville lede hende lidt??. Hun var sååå! NYSGERRIG! nu! .

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 15:30

Kalona grinte da hun tiggede om hans svaghed ''jeg har vist dig en af mine svagheder, men ikke den der kan få mig til at falde for dig søde ven..'' sagde han roligt, og smilte til hende ''du må selv regne ud hvad der skal til for at få mig til at falde for dig... en anden af mine svagheder er lys magi..'' sagde han med et drilsk smil til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 15:43

hun grinte og så ham i øjnene i det hun blidt lod sin hånd køre op under blusen på ham og lod blidt fingerne være spredt og kærtegne hans brystkasse blidt i det hun kyssede ham på læberne som var de magneter der fandt hinanden bare blidt i et statisk kys der følset som om der var elektrisitet mellem deres læber der gnistede og hun nærmest lod hans luft forsvinde i kysset som tog hun vejret fra ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 15:46

Kalone *Tænkte, Pis.. hun fandt den..* og besvarede hendes kys med et kys fra ham selv, alt imens han lagde armene rundt om hende , og kiggede derefter ind i hendes øjne, med et smil på læberne *Sagde hun ikke at hun avr uopnåelig..?* han studerede hendes blå øjne, og sagde så ''du.. har fundet en af mine svagheder...''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 15:54

Kajika så på ham og spærrede øjnene mere op i det hun mærkede ham kysse tilbage rødmede hun utrolig meget over kinderne den røde nuance bredte sig langs hendes kinder og hun kunne ikke lade vær med at se flovt ned mod hans bryst for ikke at se ham i øjnene og sagde"ej undskyld!?? kalona jeg vidste slet ikke hvad der gik af mig jeg plejer aldrig at gør sådan noget det så unaturligt for mig jeg virkelig virkelig ked af det jeg burde ikke ha kysset dig, altså ikke at det ikke var dejligt fordi det var det??" hun rømmede sig lidt for at snakke hurtigt og flovt...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 15:59

Kalona lagde sin pegefinger under hendes hage og løftede hendes ansigt ''Det er helt i orden.. det betyder bare at jeg har påvirket dig på en anden måde end alle andre.. ligesom du har med mig.. og jeg burde nok heller ikke ha' kysset tilbage..'' sagde han imens han kiggede ind i hendes øjne ''men jeg nød det'' sagde han lavt og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 16:05

kajika så flovt på ham og så rigtig genert ud i det hun betragtede ham med blive øjne der varmt kunne smelte en sjæl og sagde"gjorde.... gjorde du virkelig" hendes læber var bløde som en pude og de var dejlig fyldige og silkeglatte, uden flænger eller noget. Hun så flovt ned igen dog kun med øjnene og sagde"jeg.... jeg burde virkelig skamme mig over at ha kysset dig sådan efter kun næsten 2 dage og ..... det så unormalt for mig..... undskyld virkelig" hun grinte let i det hun blidt så ham i øjnene igen med hovedet let på skrå og flagrede blidt med vingerne dog uden at lette... i det de var sprunget frem

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum