Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:11

kajika kyssede blidt hans tåre væk og tog om ham og puttede dynen op til ham så han havde det varmt og blødt i det hun sagde"Det et år siden men det hans skyld jeg er blevet engel og er blevet så gudeskøn" hun lod sig læne lidt op af ham og nussede ham let i håret med beroligende ord og sagde"bare rolig se hvor smuk du er blevet og du kan stadig se... se din familie vis du ville altså... ved mindre de ikke vil kendes ved dig selv om du i live.." hun så mod tvet og slukkede det i det filmen var færdig og kun månens smukke lys, skindte værelset op

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 6 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:18

Kalona kastede et blik på hende og sagde ''Jeg er en dødsengel.. jeg dømte mine forældre til at dø.. og det gjorde de..'' hans arm blev helt slap omkring hende, og han kiggede ud af vinduet, man kunne tydeligt se at han fortrød den handling.
Da han kiggede tilbage på Kajika smilte han ''Men det er alt sammen fortid, jeg har det fint nu, jeg har aldrig haft det så godt som i aften'' sagde han og holdt hende ind til sig lidt, og kyssede hende blidt igen, af ren refleks.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:24

kajika smilede kært og sagde til hans om det var den bedste aften han havde svar"Det er jeg virkelig glad for at høre Kalona..." hun så genert på ham og prikkede ham blidt på maven i det hun overfaldt ham i sengen og lå med et ben på hver side af ham og prikkede ham let i siderne og sagde"nååårh skal du bare kysse mig når du lyster hva frækkert" hun blinkede drilsk til ham og lod blidt håret falde ned ved ansigtet og nærmede sig hans læber og inden de var ved at rør grinte hun og rakte tunge

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:28

Kalona prikkede igen med det samme, og svarede hurtigt ''det sker bare af refleks, der er et eller andet ved dig der tiltaler mig helt vildt'' grinte han og smilte til hende, imens han grinte imens hun prikkede ham, nåede lige at præsse hovedet bagud i puden da hun rakte tunge af ham tæt nok på til at ramme ham, og grinte ''så vi spiller med unfair tricks, hva?'' sagde han imens han grinte, og begyndte med det samme at kilde hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:33

kajika grinte i det hun fik sin hale og øre , mens hun lod halen stille glide om hans ene hånd og fjerne den mens hun betragtede ham med dette lumske smil og sagde"haha BØH! og ja det gør jeg du kan bare komme an jeg kan klare alt fordi jeg nemlig super katten kajika! SKK.... hih eller noget i den stil fjolle og jeg gir ikke så let op bare kom an haha" hun grinte lidt i nu og tog om hans anden hånd og sagde"nu er du fanget naaa naaa na na naaa naaaaaaaaaaaa!" hun grinte sødt og lukkede øjnene få sekunder da hun smilede kært til ham og betragtede blot de unikke øjne og slap ham blidt i det hun flygtede nuttet under dynen og sagde små pivende katte lyde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:38

Kalona grinte da hun holdt ham fast, og kiggede ind i hendes smukke blå øjne, med et smil, og da hun flygtede ind under dynen, fulgte hans hånd med for at gribe hendes hale, og kæle for den, imens han smilte ''at du ikke gir op gør det bare så meget sjovere for mig søde ven... og jeg er altid frisk på en udfordring'' sagde han og kravlede hurtigt ned til hende under dynen og kiggede ind i hendes øjne ihen, imens han kælede for hendes hale.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:48

kajika rødmede let i det hun lå der på ryggen og kunne mærke ham kæle for halen og rødmede let fordi den kunne godt vis han gik meget længere ned af stimulere halen til at give hende nydelses agtig følse og han var allerede temmelig langt nede i forvejen og hun kunne allerede mærke forskellen, og havde aldrig mærket det før... hun grinte lidt og sagde"haha! du kan bare komme an jeg gir aldrig op!!! jeg vil være den eneste ubesejret og vis du prøver at udfordre mig vinder jeg jeg klar! muhaha" hun grinte af sig selv lidt i det hun så ham i øjnene nu os og lod hånden for at pirre ham til at stoppe, kærtegne sig op under hans bluse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 21:52

Kalona grinte bare da hun sagde det, og nød blot hendes berøring, og flyttede sin hånd længere ned på halen, og kælede for den der, imens han smilte til hende ''Du udfordrede mig søde ven.. du overfaldt mig med prikkeriet, og gemte dig bag efter,'' sagde han venligt til hende, imens han stadig kiggede ind i hendes øjne, med et smil på læberne, førte han også hans anden hånd op til hendes øre, og kærtegnede det, ved at nusse det blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:03

kajika mærkede hvordan nydelsen stille begyndte at sprede sig i hendes krop og så på ham lettere bekymret i det hun lukkede øjnene og sagde"ja men.... men du ond hihi du listede med ind i mit gemme sted det må du ikke slemme slemme dig" hun grinte i et hun stille kom til at give sig et lille støn fra sig og man kunne høre hvor længsel fuldt det var og forførende i sin egen varme lange blide stemme der yndigt fyldte hendes egne øre og Kalona´s øre sikkert

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:05

Kalona smilte til hende indtil han hørte hendes støn, og stoppede så med at kæle for halen ''undskyld.. det var ikke min mening..'' sagde han og kiggede ned i madrassen, han rødmede men var glad for at der var mørkt under dynen, men derimod vidste han ikke om hun kunne se i mørke *Ups! det var nok ikke helt så godt..* tænkte han imens han fortsat kiggede ned i madrassen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:09

kajika satte sig op uskyldigt på sine knæer med lårene mod bene og så mod ham i det hun stille lod halen forsvinde igen og strøg blidt det lange hår ned af den ene side af skuldren mens hun legede med sine logger og sagde"Hmm..." hun bed sig i underlæben og tog blidt fat i hans kæbe og så ham dybt i øjnene med hovedet let på skrå forførende og smukt i det hun smilede dette smukke tandpasta smil og hendes øjne glimtede og øjenvipperne var sorte og lange smukke og hun lignede en helt gudinde i månens smukke lysskær med de lysende dådyr øjne i blåt.. "det gør intet kalona"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:22

Kalona kiggede ind i heldes øjne ''er du sikker...?'' spurgte han lavt, og kiggede ud af øjenkrogen, det var tydeligt at se at han skammede sig meget over det han havde gjort *Hva nu hvis hun har fået et forkert billede af mig?! pis pis pis!!* tænkte han imens han kiggede væk og sagde ''Undskyld...'' endnu en gang, selv om han havde hørt at hun sagde det var okay.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 22:56

kajika lod blidt sin hånd køre over hns kæbe og lod blidt den kærtegne hans kind i det hun så ham i øjnene og sagde"du vidste det ikke og det gør intet der er mange der har gjordt være ting ved mig så det gør intet Kalona jeg vil ikke ændre mit syn på dig blot fordi du rørte et ømt sted ved mig som kun du kender ...... jeg kendte det ingen gang selv helt i nu så det en hemmelighed vi har nu" hun blinkede til ham og rullede blidt dynen om sig og så rigtig nuttede ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:00

Kalona smilte til hende ''okay så, den her vinder du.. jeg vil ikke skamme mig over noget som er tilgivet, og jeg skal nok holde vores lille hemmelighed'' sagde han til hende, og lagde sig foran hende, og kiggede ind i hendes fortryllende øjne ''du ser ret sød ud sådan der'' sagde han og smilte til hende, han lagde forsigtigt sin arm omkring hende, og trak hende ind i et kram, med dynen, han gad ikke lige til at flytte den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:04

kajika grinte og slog vingerne ud i det hendes arme var under dynen og slog vingerne blidt om ham og trak vejret roligt og lukkede øjnene blidt med hovedet læggende tæt mod hans brystkasse og sagde"ved du hva kalona jeg kan slet ikke huske hvor lang tid siden det er siden jeg sidst sad sådan her og nød at være så tæt på en men jeg er glad for det endte med at være sådan en gentleman som dig" hun rødmede let over de meget bløde smukke markerede kindben under de klare blanke øjne mens håret gav en smuk glans fra sig og grinte let

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:08

Kalona holdt hende tæt ind til sig, og slog sine vinger ud, og omkring hende ''du er den eneste pige der har været i stand til virkelig at fange min opmerksomhed.. den eneste pige jeg ville kæmpe mod hvem som helst for.. jeg har aldrig oplevet noget lignene..'' sagde han stille til hende imens han nød at de sad der.
Hans sorte vinger afskærmede dem fra væggene og han sad og kiggede op mod vinduet, og ud på månen hvis stråler hamte hans vinger og øjne, så farverne i hans øjne og på hans vinger skiftede imellem mange forskellige mørke farver, han nød hvert sekund af det her, og ville ikke bytte noget som helst for det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:15

kajika så på hans øjne og vinger og sagde"Wauw det er som om du har en reinbue i dine vinger og dine øjne, det så smukt dog er det mørke farver men stadig" hun grinte let og så mod månens stråler os og det var som om den inkapslede sig i hendes og gjorde nærmest så de dådyr baby blå farvet øjne lyste som hendes lyse magi og det hvide skær.. hun så mod ham og sagde"Du er virkelig nuttede Kalona men pas nu på du ikke forelsker dig fordi så ender der sikkert med at ske det samme med dig som Zane og det vil jeg ikke ha" hun smilede kært og strøg ham over håret i det hun havde fået en arm frem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:18

Han kiggede på hende ''der er en ufatteligt lille chance for at jeg falder for dig før du er faldet for mig søde ven...'' sagde han og smilte til hende ''du siger abre til når det er sket, ikk?'' sagde han med et grin, og kiggede ind i hendes øjne ''dine øjne er mere betagende i månelyset... de lyser som den magi du udfører..'' sagde han og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:21

hun rødmede let i det hun blidt lagde ham ned og grinte sødt mens hun lod hendes hår blidt kilde ham og lod halen komme frem igen og kilde ham op under blusen og sagde"nååårh så du tror jeg falder først for dig før du falder for mig hva Wunderboy men det kan du godt glemme det gør jeg ikke tror jeg heh man ved aldrig hvad fremtiden byder" hun tog den sorte fjer op og lod den blidt kilde hans hals og lukkede øjnene et split sekundt for at lytte og åbnede dem så igen og grinte kært af ham mens hun kildede ham meget!...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:28

Kalona lagde sig villigt ned, og smilte til hende, og svarede flabet igen ''Ja, det tror jeg.. wondergirl..'' han reagerede knap nok på halen, og fjeren irriterede ham ikke, men begyndte at grine voldsomt da hun kildede ham, og han forsøgte desperat at kilde hende ''AH HAH!! stop! det er for meget! j-jeg kan ik-hahaha!! ikk klare det! haha!!'' han kunne knap nok fuldføre sin setning da hun kildede ham så meget som hun gjorde, imens han gjorde mange desperate forsøg på at kilde hende ligeså meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:34

kajika grinte lidt os i det hun kildede videre og sagde"nååårh wonderboy skal du nu være flabet" hun grinte i det hun tog noget op fra gulvet mens hun kildede ham helt vildt og bandt hans hænder hurtigt og rakte tunge til ham sødt og sagde med en uskyldig stemme der var yndig og blid mod ham nærmest selv om hun lige havde bundet hans hænder hurtigt dog med meget besvær og hjælp fra den stærke hale" Nåårh Wonderboy hvordan vil du komme fri af det og sig undskyld" hun rakte tunge igen og grinte sødt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:39

Han kiggede på hende, og smilte ''Næh... hvorfor sku jeg dog sige undskyld...? det ser jeg da ingen grund til.. men der er da lidt problematisk at du har bundet mig.. og hvorfor har du ting til at binde folk med under sengen?'' sagde han langsomt til hende, imens han kiggede udfordrende ind i hendes øjne ''Du falder først søde ven'' sagde han i et flabet toneleje igen, og smilte et flabet smil til hende, og kiggede ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:45

kajika spredte vingerne ud i det hun bed ham blidt i halsen og sagde flabet"For at binde sådan nogen flabet små wonderboys som dig handsom!" hun grinte sødt og prikkede til til ham i det hun kildede ham igen helt vild og sagde"haha!! du er i min magt og nej du falder først jeg falder aldrig... og især ikke for dig prettyboy" hun blinkede til ham i det hun mente det for sjov og det hun havde bundet ham med var egenlig hendes øve bandage, hun havde taget fra undervisnings lokalet for at øve sig i at lægge forbinding og rulle det sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:49

Kalona kiggede hurtigt op på hende ''Du falder først Kajika.. indrøm det, der er allerede en chance for at det er ved at ske'' grinte han til hende imens hun kildede ham, han grinte som besat, og kunne knap nok sige noget *Jeg har ret i det her.. hvorfor kyssede hun mig ellers selv tidligere..?* tænkte han og kiggede op i hendes øjne, med et smil imellem hans grinen, han vred sig i latter kramper fordi hun kildede ham, og kunne intet sige lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 18 Jun 2010 - 23:52

kajika stoppede stille og gik af ham i det hun grinte og sagde"baaaaaaaaaah det tror du smukke Wonderboy men du drømmer blot om jeg bliver din, og jeg går lige ud på gangen og snupper noget at drikke fra automaten er der noget du vil ha bare sig det fordi den automat indeholder alt og du bundet og jeg må ikke ha bundet folk med ud på gangen de kunne jo få det forkerte indtryk" hun slog vingerne ind med et smil og satte blidt den sorte fjer ved øret forven som en blomst ville ha sat og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum