Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:54

kajika tog ham i hånden og lagde ham blidt ned helt og nussede ham blidt i håret og sagde"slap nu helt af og okay men ingen af jer må dø efter min mening så jeg vil være der jeg mener det til at hele jer ogisær dig når du siger du ikke vil dræbe ham" hun rødmede let i det hun lagde temmelig tæt op f ham og rykkede nogen få cm væk fra ham for ikke at virke for nærgående og sagde"tænk ikke mere på fortiden men glad dig til i morgen okay det en ny dag og der kan alt ske"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 8 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 2:03

''men jeg har stadig opgivet meget for den her sag... det var lige før jeg opgav min sjæl for det Kajika.. fortiden er ikke bare sådan at glemme..'' sagde han og lagde sig til rette og lagde hans hånd på hendes ansigt ''Du har fået mig til at vælge at undlade at dræbe Zane.. det i sig selv er meget for mig...'' han kiggede ind i hendes øjne, og smilte til hende, og kyssede hende på kinden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 2:06

kajika så på ham med et smil og rødmede let da han sådan kyssede hende og lagde blidt en finger foran hans læber bagefter og lod hovedet være lidt på skrå og sagde"så så du ikke mere snak om det og hehe du vist blevet en vane kysser hva fordi du går og kysser mig hele tiden loverboy.... hihi jeg som troede du ikke ville falde først men du er vist godt på vej" hun blinkede til ham sødt og rettede let på sit hår mens hun betragtede ham lidt undersøgende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 2:10

Kalona kiggede blot ind i hendes øjne ''Næh.. jeg kyssede din kind for at vise min taknemmelighed... du ændrer mig til noget bedre end jeg var før, og for det er jeg dig evigt taknemmelig'' sagde han med et smil, og lod sin hånd køre igennem hans eget hår, man kunne nu se et tydeligt ar på hans overkrop, han kiggede ned på Kajika og smilte varmt til hende ''jeg er ikk' faldet for dig endnu søde ven..''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 2:13

kajika grinte sødt i det hun for sjov rækkede tunge til ham og lukkede øjnene blidt efter at ha set aret men ville ikke spørge til det i det han sikkert ville ramse op i fortiden og hun ville nødig såre ham i dårlige minder så hun lod det lægge for nu og sagde"godnat Kalona" hun tog blidt dynen op til halsen og puttede sig rigtig ind til den og mærkede hvor dejlig varm den var og smilede kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:27

Kalona lagde sig på maven, og kiggede ind i væggen indtil han så småt begyndte at døse hen ''Godnat...Kajika..'' mumlede han i sin døsighed, imens han nød varmen fra en dyne efter så lang tid på gaden, han smilte tilfreds for sig selv *Hun får ikke at vide at jeg er ved at falde..* tænkte han og så faldt han i søvn.. det havde været en hård dag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:33

kajika vågnede sent næste dag først nær 13, tiden ca og skrig i det hun opdagede klokken hendes eksamen var i dag og om 2 minutter neden under, hun kastede sig sig ud af sengen smed dynen over Kalona og sagde"vis du vågen må du ikke kigge!!" hun smed alt tøjet hurtigt og tog hurtigt nyt undertøj i hvidt frem og noget andet i det hun skulle ha sin læge uniform på og satte håret hurtigt op i mens hun løb ned af gangen og nået lige ind til eksamen og tog den skriftlig og så skulle man fremvise hvad man vile gør i hvilke situationer, hendes tøj lå dog stadig foran sengen også undertøjet dog var det under bukserne og blusen..... hun fulgte med og endte med at bestå med topkarakter og kom tilbage ved 15-16 tiden og sagde"hallo??? kalona er du her stadig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:37

Kalona mumlede en masse utydelige ord ''Arg..auf..gurr...'' og kiggede sløvt op på Kajika, og lagde sig så ned igen ''godnat....'' mumlede han og faldt i søvn igen, han sov indtil Kajika kom ind på værelset igen ''hva....? hvem...? hvor...?'' mumlede han imens han satte sig op, med morgenhår og halvt lukkede øjne, han strakte sig, og kiggede på Kajika ''Godmorgen.. hvorfor vækkede du mig ikke tidligere...?'' spurgte han midt i et gab og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:41

kajika stod stadig der uskyldigt i sin læge uniform foran ham og smilede kært i det hun rettede lidt på hofteholderne og sagde"eksamen og jeg bestod! MED TOP KARAKTER!!! er det ikke vidunderligt!!! jeg bestod med topkarakter og undskyld jeg prøvede men altså du gik i seng igen" hun grinte let og roede ham blidt i håret i det hun tog sit tøj på fra gulvet stille og tænkte*godt han faldt i søvn igen og ikke så mig nøgne det ville ha været så pinligt*

//Du kan se læge uniformen på profilen//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:49

Kalona gabte igen og smilte da hun ruskede i hans hår ''Tillykke med det!'' sagde han og rejste sig op og kiggede ind i hendes øjne, da et billede for frem i hans hovede *Hvorfor.. har jeg set hende nøgen...?* tænkte han kort, og slog igen tanken ud af hovedet *Nårh hva fanden, det er der ikk nogen der dør af* han smilte varmt til hende ''Det skal da fejres Kajika..'' sagde han og krammede hende ''den der uniform klæder dig ret godt'' sagde han i et grin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:52

kajika grinte og sagde"årh øøhm tak der er min uniform til når jeg skal arbejde er den bare ikke!!! nuttede den er så nuttede og smuk og ja den klær mig nu dog er der nogen der tager det som en sex dragt fordi den sidder så lækkert på min krop haha men jeg kan jo ikke gør for jeg er bygget sådan??" hun grinte sødt og kranmmede ham ind til sig og tænkte*bare han ikke ar set mig nøgen!! jeg ville så meget dø vis ! han sagde han havde set mig nøgen og han kunne til vær en tid bruge det mod mig!!!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 22:58

Kalona kørte eh hånd igennem hendes hår og sagde ''Jeg ser det ikke som en sex dragt.. den sidder bare virkelig godt på dig..'' og smilte til hende *Jeg må nok hellere lade være med at sige at jeg så hende imorges.. kun hvis hun spørger.. så vil jeg være ærlig overfor hende* tænkte han for sig selv imens han smilte ''hva er planen så for idag Kajika..?'' spurgte han imens han betragtede hendes øjne, og løsrev sig lidt efter for at tage sit resterende tøj på, da han kun var iført Bukser lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 23:04

kajika tog en kjole frem der gik til midt på lårene og smilede i det hun gik ud og tog den på og sagde"det ved jeg ikke hvad har du da lyst til at lave i dag altså ud over at sove længe og gå glip af hele dagen og min dejlige eksamen fordi det her skal fejres!!" hun grinte og den trøje agtig kjole var utrolig smuk til hende det var nu en slags lang tshirt der hang meget tæt på hendes krop og dækkede lige det den skulle dog lidt mere og så ikke slutty ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:20

Kalona smilte og kiggede på hende ''Vi kunne tage ud og spise, og derefter på diskotek hvis du har lyst, jeg betaler'' sagde han varmt til hende, og trak hende ind i et kram igen ''endnu en gang tillykke med karakterne'' sagde han og smilte til hende *Hun skal falde først...* tænkte han og kiggede ind i hendes øjne *Hun er så interessant...* han kastede et blik ud af vinduet, og så kiggede han tilbage ind i hendes øjne, og slog sine vinger omkring dem, som for at drille hende lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:24

kajika nussede blidt hans vinger og smilede med lukkede øjne til ham og slikkede ham let op af kinden blot for os at være lettere drillende og sagde"Bøh!! og heh takker smukke og ja de er virkelig gode og ja det burde vi fejre det med noget at drikke og bare party!!!! hele natten lang og så kan du overnatte her igen og vi kan købe smovse slik og cola og alt muligt!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:26

Kalona smilte til hende, og grinte drilsk ''du skal bare huske, at alt er på min regning, nok er jeg hjemløs.. men jeg er ikke fattig'' sagde han og smilte til hende, hans øjne udstrålede at han var stolt af at hun havde fået så gode karakterer ''og det lyder som en fantastisk idé søde.. lad os tage en tur i byen, og så tilbage her til, og se film, og spise slik, drikke cola.. det blir en dejlig aften, til ære for dig'' sagde han og smilte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:35

kajika over krammede ham og hviskede for sjov i hans øre"Jeg.... hihi jeg sikker på du falder før mig" hun blinkede i det hun tog noget nyt tøj og gik ud og klædte om til nederdel kort og fræk med tern sort hvid, med hvid skjorte figursyet og kom ud fra badeværelset med opsat hår og sagde"sådan der skal vi se at komme af sted smukke"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 0:51

Kalona smilte til hende da hun kom ud ''Ja lad os det, søde..'' sagde han varmt, og trak sine vinger ind i ryggen igen.
han holdt en hånd ud som for at følge hende ud ved hånden imens han smilte til hende.
''Jeg glæder mig allerede til aftenen'' sagde han og grinte let til hende ''tillad mig at følge dem ud, Frøken'' sagde han med et buk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:01

Kajika tog i mod hans hånd og nejede elegant i det hun grinte kært og følgede ham som en lille hvalp ville gør vis den fik chancen, mens hun betragtede ham med dette søde utryk i øjnene og så uskyldigt på ham... mens de gik der hånd i hånd og hun kunne ikke lade vær med at grine lidt"Dette bliver en så dejlig aften"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:06

Kalona smilte til hende og sagde ''det bliver det ja'' han gav hendes hånd et kærligt klem, og gik imod døren med hende, og da de kom ud, slog han sine vinger ud samtidigt med at han løftede hende op fra jorden så hun lagde i hans arme ''Jeg skal nok flyve dig der til smukke'' sagde han og smilte til hende, der var en anelse frækhed i hans smil da han lættede med hende i armene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:19

kajika tog blidt om hans hals med hendes armen og smilede kært i det hun rødmede let og lod sig blidt flyve med så sagde hun stille efter noget tid"Heh du virkelig dejlig Kalona du er jeg virkelig glad for at ha mødt dig og ved du hva" hun smilede i det hun blidt hviskde i hans øre gang"Du falder allerede først kan jeg mærke hr galant og velformulerede smukke og betænksomme wonderboy" hun blinkede til ham og grinte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:29

Han kiggede på hende og smilte ''Det tvivler jeg meget kraftigt på søde ven.. '' sagde han og kiggede ud over byen ''Du falder først.. det er jeg sikker på..'' han kiggede ind i hendes øjne imens han fløj ''Hvor vil du godt hen Frøken..?'' spurgte han som en chauffør der kørte bil for en rig dame, for sjovs skyld selvfølgelig.
han smilte imens han kiggede ind i hendes øjne, et drilsk smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 1:54

kajika kunne se det smukke smil over hans læber og rødmede let i det hun så rundt og sagde"den der" det var en stor dyr diskutek og hun elskede det der inde og sagde"Hmmm jeg kan få os ind på VIP vis det er, jeg kender dem der stå der på vagt og dem der inde der arbejder der og forresten hvad skal vi ha og drikke jeg ville gerne smage Strawberry white og Heaven on ice og Sex on the beach"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:23

Kalona kiggede ned på diskoteket ''Okay, du får os bare ind på VIP hvis du vil, jeg gir drinksene'' sagde han med et smil, og fløj der ned imod, han landede i en gyde, og slog vingerne ind, og gik over imod indgangen med Kajika ''Det her er din aften, du bestemmer stort set alt hvad vi foretager os søde'' sagde han med et smil på læberne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 2:40

kajika grinte sødt i det hun fik hende og kalona indenfor og fik dem under vip og ikke nok med det fik de også drinsk gratis dog skulle de betale de nye drinks mens hun drak med Kalona smilede hun som aldrig før og sagde"Nåååårh kalona glæder du dig så til at kommme tilbage og hygge med alt muligt at spise!!" hun grinte sødt og tog endnu en tår af sin drink og var allerede godt ppåvirket af det og blev utrolig fuld til sidst i det hun tog om Ham og sagde" kalona vi skal hjem nu ikke også??? eller danse"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 8 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum