Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 3:04

han kiggede på hende med et smil ''Lad os danse før vi tager hjem.. vi er lige kommet'' sagde han og drak sammen med hende ''Du vil måske hellere hjem nu?'' spurgte han og smilte varmt til hende''hvis det er det du helst vil, så er det iorden'' sagde han og smilte venligt til hende ''det er op til dig Kajika..'' han gav hende et kram i det han sagde de ord.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 9 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 13:06

kajika tog ham i hånden og tog lidt cola inden i det hun blev lidt mere ædru og sagde"Jo lad os danse" hun smilede kært i det folk gjorde plads for dem og nogen så dog på men nu var det blot hende og Kalona, hun grinte sødt og begyndte at danse til musikken med hofte sving og sagde"Dans smukke dans! hihi" hun svang med det glansfulde platin blonde hår og fugtede let læberne med tungen i det hun drejede elegant rundt om sig selv mens håret svang med og hun grinte, da hun endte foran ham og dansede let op af ham roligt og smidigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 14:14

Kalona begyndte også stille at danse ''Jeg er i gang smukke..'' sagde han imens han fulgte rytmen i musikken, og skiftede den lige så hurtigt som musikken skiftede, han smilte varmt til hende, og var glad for at de valgte at tage i byen denne aften.. uden Zane.. uden kamp.. uden ødelæggelse..''Det er rart at kunnr være ordentligt i byen med dig'' hviskede han ind i hendes øre imens de dansede sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:26

kajika lod sig blidt danse op af ham med ryggen mod hans krop og bevægede hofterne roligt i det hun lukkede øjnene og sagde"i lige måde Kalona, det dejligt at ha dig for mig selv for en gangs skyld i byen og så vi kan nyde en dans som denne og så have det for dejligt bagefter hjemme ved mig" hun smilede og dansede med ham i det hun tog hans arme om hende og dansede elegant

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:33

Kalona holdt om kajika imens de dansede, og nød hvert et sekund ''Det nyder jeg osse søde..'' sagde han og smilte varmt til hende, og kastede et vågent blik rundt på Diskoteket ''Du siger bare til når vi går.. det er din aften'' sagde han lavt ind i hendes øre i en pause imellem musikken, og begyndte så at danse med hende igen da en ny sang kom på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:41

kajika vendte sig om mod ahm og kyssede ham blidt på kinden i det hun grinte sødt og sagde"Hmmm okay så lad os komme hjem og hygge os lidt" hun grinte kært mens hun tog ham blidt i hånden sørgede for de havde alt de skulle ha og tog ham med udenfor og sagde"skal vi flyve sammen eller bære du mig igen chafør" hun fniste sødt med hænderne foran munden og lukkede øjnene mens smilet var fremme og så, så på ham igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:46

Kalona smilte og sagde ''Okay, lad os gå''
Han tog alt hvad de havde ''og jeg flyver dig selvfølgelig.. hele vejen..'' sagde han med et grinn, og kyssede hende på kinden i det han løftede hende op i armene, og satte af fra jorden, men slog først vingerne ud i luften, og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:50

kajika tog blidt om hans hals og holdte sin krop mod hans og mærkede den dejlige vind under dem og så blidt på ham og sagde"Hmmmm det stadig svært at forstå du ingen kæreste kan få ,..... kalona..." hun betragtede ham i det hun rødmede let og beundrede ham lidt.... hun grinte og sagde"du ser så smuk ud i dette skær"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 15:54

han kiggede ned på hende med et smil ''Jeg kan da sagtens få en kæreste.. jeg har allerede en der her voldsomt forelsket i mig søde..'' sagde han til hende ''Men jeg er ikke interesseret i hende.. jeg har undskykldt det med at jeg er oprør.. men.. det er jeg i teorien ikke, jeg har jo bare haft et uheldigt møde med Zane'' sagde han og grinte ''Men.. hvorfor har du ikke en...? og du er altid smuk...'' sagde han varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:26

kajika så lidt på ham og så, så jaloux væk i det hun bed sig i underlæben og sagde"øhm??? mig det har jeg da os eller ikke! en kæreste men altså jeg har jasper, og alle Mulige! andre der vil ha mig.... men jeg føler blot ikke det samme for dem .... som man gør når man er forelsket de blot mine gode venner og jasper er vampyr" hun grinte sødt i det hun betragtede ham lidt og rødmede i mens hun tænkte*hvem er vildt forelsket i ham....*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:32

han kiggede ned på Kajika og smilte ''Som sagt er jeg ikke interesseret i Jolene.. hun er da meget sød, men jeg vil ikke have et forhold med hende.. hun er bare en ven'' grinte han da han så hun kiggede væk, lættere jaloux ''Jeg har andre planer end at skulle starte et forhold med hende.. hun er for ustabil.. og jeg føler bare ikke på samme måde for hende som hun gør for mig'' han fløj dem hjem til Kajika imens de snakkede, og satte hende ned da de ankom, og trak vingerne ind i ryggen, lagde en arm omkring Kajika og sagde ''Jeg henter lige en masse mundgodt til os søde ven'' sagde han og krammede hende ind til sig, og lættede igen, for at hente slik, cola, og mange forskellige film *Hvem fanden i helvede er Jasper?!* tænkte han frustreret i de han landede ved kajikas dør og gik ind til hende med et smil på læberne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:42

Jesper havde været en vampyr hun havde mødt i skoven en nat der ville ved første øjekast gør hende til sin vampyr mage og gør hende til en isdronning ond og vis han ikke kunne det skulle hun blot være hans mage og han ville elske med hende vær nat og han ville drikke fra hende, han var det man kaldte en bad boy dog med følsomme svingninger og humør, han var galant og han var os en meget voksen herre.. kajika huskede det tydeligt i mens kalona snakkede, kajika havde altid haft en svaghed for slemme vampyr deres bid og det, siden jesper havde bidt hende i mod hendes vilje kunne hun tydelig huske hvordan hun længdes efter at mærke bidet igen... og hans strøg over at han ville ha hende og han blev tændt af hendes blod... dog var der intet sket mellem dem fordi kajika ville ikke, så uskyldig var hun... kajika smilede og krammede ham i det hun sagde"okay Kalona" hun bed sig let i underlæben og tænkte*Hmmmm ja han er sikkert forelsket i en anden.... og det nok ikke mig men jeg burde heller ikke han burde falde først vis det var og der er 8 andre der vil ha mig??? hvad gør jeg.... jeg så jaloux jeg holder af ham...... men han virkede slet ikke jaloux* da han kom ind igen smilede hun og krammede ham i det hun sagde"jeg går lige i bad" hun gik der ud lukkede døren og tændte vandet, tog tøjet af og gik under vandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:47

Kalona kastede sig i sengen og tænkte meget over hvordan han skulle opnå Kajika..
''Hav et rart bad'' sagde han idet hun gik der ud *Pis.. pis... Pis! en vampyr?! hvordan skal jeg kunne opnå hende?! jeg er jo bare lille svagelige mig... jeg kan jo intet gøre* det smertede ham mere end han havde troet det ville at høre om en anden mand, han slog ned i madrassen imens hun var i bad, elskede han hende? var det det? kunne han være faldet først? i så fald ville han sikre sig at hun osse faldt for ham... han ville leve i al evighed sammen med hende hvis det var muligt..
Han ventede pænt på at hun kom igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:52

kajika kom gående ud foran ham i håndklæde og sagde"hejsa Wonderboy" hun blinkede til ham i det hun grinte sødt med tandbørsten i munden og sagde"jeg fandt min tandbørste se" hun grinte og slap den i det hun ikke havde børsten i munden men dog havde tænderne om skaftede og lagde den blidt i det hun fandt noget de kunne drikke af cola og vand med isterninger i og tændte tvet og der var film aften. Hun fandt noget tøj frem og var ved at gå ud og klæde om

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:57

han kiggede efter hende da hun gik igen og sukkede, det var en næsten umulig opgave han havde givet sig selv...
hvordan skulle han nogensinde nå hende? det var sikkert ikke muligt som han var lige nu... ''ah.. uopnåelig...'' sagde han og sukkede igen og smilte da hun kom tilbage ''Kom og læg dig her'' sagde han og løftede armen så hun kunne ligge ved ham, han havde fyldt en skål med slik og sat på sengen, og hans øjne var varme, og imødekommende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 18:59

kajika var iført en lille top og hotpants i det hun lagde sig ved ham og smilede kært mens hun mærkede hans arm over hende og sagde"mmmmmh kalona du så dejlig varm" hun grinte sødt og tog lidt slik i mens de så film og tænkte*Hmmmm er han faldet for mig.... nej sikkert ikkke han er bare så nuttede men måske for nuttede jeg kan jo godt li .... lidt vildskab her og der..... men han er så dejlig* hun sukkede lidt i det de jo ikke kunne snakke frit om deres følser jo

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:02

Kalona kiggede ind i hendes øjne ''Hva tænker du på Kajika..?'' spurgte han varmt og kyssede hende på kinden, hvorefter han tog noget slik og spiste det ''Du kan fortælle mig alt søde ven.. jeg er her for dig'' sagde han og smilte varmt til hende *Hmm.. jeg bør nok lukke ned for masken snart..* tænkte han for sig selv, og kiggede ind i hendes smukke blå øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:52

kajika rødmede let i det hun hviskede "du er faldet for mig har jeg ikke ret og jeg tænker blot på hende tøsen der er vild med dig har du sagt du...... du måske er forelsket i en anden eller sådan noget??? kalona eller vil du lyve for hende stadig tror jeg....... fordi vis det var mig du er ved at falde for hvorfor ville du lyve om det, hun er umuligt stærker end mig" hun grinte sødt og strøg ham over håre tog hviskede"jeg tænkte på dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 19:58

Kalona smilte for sig selv ved spørgsmålene ''Jeg er ved at falde, ja.. og jeg har mest af alt lyst til at være sammen mig dig..og jeg lyver ikke for Jolene.. hun er blot besat af mig.. og jeg har sagt til hende at som tingene er ville jeg ikke indlede et forhold, men.. med dig er det noget andet.. du har rørt noget helt bestemt i mig'' sagde han og lod sit ansigt komme helt tæt på hendes ''er du ved at falde... måske?'' spurgte han drilsk, og kyssede hende på munden imens han lagde armene omkring hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:17

Kajika nikkede anerkende i det han rykkede tættere på rødmede hun og krøb lidt væk men hun lå jo på ryggen og ham ved hendes side da han tog om hende og nærmest var over hende, da læberne mødtes rødmede hun så meget og mærkede hvordan hun fik varmen inden i og ikke kunne sige noget hun var helt lammet for nu, hvad gjorde han dog! ... hun lukkede øjnene i og lod sig følge ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:23

Han brød kysset og lagde sig tilbage ved siden af hende og kiggede på hende ''Var det forkert gjort af mig...?'' spurgte han usikkert, og kiggede væk i lidt tid..*Pis.. jeg tror jeg fuckede op...pis!!* tænkte han imens han kiggede ud på månen, og fortrød at han havde valgt at gøre som han havde gjort...*Bør jeg sige undskyld..?* tænkte han og kiggede på Kajika igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:36

kajika så på ham og lukkede øjnene et split sekundt i det hun for sjov sprang på ham og grinte sødt i det hun sagde"Din lille romantiker haha!! skal du kysse mig sådan bare fordi du intet får hva, du faldt først indrøm det smukke du faldt først og nu vil jeg hævne mig" hun rødmede i det hun bldit gav ham et kys og sagde"du min bedste ven og vil falde først" hun krammede ham og sagde"blev du grebet af filmens romantik"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:39

han kiggede på hende ''jeg har ikke fulgt med i filmen.. og jeg er ikke faldet endnu,.. jeg er ved at falde.. det vil jeg da indrømme, hva med dig..? er du ved at falde?'' spurgte han og smilte varmt til hende imens han placerede en hånd på hendes side, og lod den anden løbe igennem hendes hår ''Du er ved at falde.. det er jeg sikker på... men hvem rammer først...?'' sagde han drilsk ''Du er også min bedste veninde..'' sagde han og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:53

kajika rødmede og hviskede blidt i hans øre"er det en udfordring fordi så falder du først og ja jeg er måske ved at falde man ved aldrig men du rammer først det vil jeg væde med og jeg vil væde lige hvad du vil sig hvad du vil ha vis jeg rammer først og så siger jeg havd jeg vil ha vis du rammer først eller er du bange for at væde"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 20 Jun 2010 - 20:55

''Jeg er ikke bange for at væde med dig søde.. jeg vinder.. hvis du falder først, giver jeg en middag på den fineste restaurant søde ven, og jeg vil kun have en god aften med dig..'' sagde han og smilte til hende ''Du falder først, hva vil du ha hvis jeg falder først?'' spurgte han drilsk, og smilte varmt til hende *Hun er måske ikke uden for rekkevidde alligevel..* tænkte han glad for det her.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum