Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:00

Kalona tænkte hurtigt ''En cola tak..'' sagde han kort, og da hun var ude af rummet, trak han sine smidige hender ud af bandagen, og placerede sig selv centralt i værelset, imens han kiggede på døren, med et smil på læberne, hans vinger var foldede sammen på hans ryg, ikke trukket ind, han ventede tålmodigt på hende og sagde som det første da hun kom ind ''Jeg har ret.. du falder for mig først.. og jeg drømmer ikke om at få dig, endnu ihvertfald'' sagde han med et grin.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika) - Page 7 Empty Sv: Tilfældigt Diskotek i Terre. (Kajika)

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:03

da kajika kom ind fik hun et chok og sagde"argh! ??? Kalona hvordan kom du fri og nej jeg gør ikke og jeg vil benægte det indtil den dag vi er sammen eller noget i den stil" hun grinte og tog blidt noget af sin egen tempted.. temph cider hed det eller blot temph. hun gav ham hans cola med et smil og tog en lille tår af sin dåse og satte den ind i sit køleskab et lille et hun havde og så mod ham med et smil over læberne og rakte flabet tunge til ham og sagde flabet rigtig! flabet!" Uuuuh man har sikkert gang i en fyr hva er det derfor, jeg falder før dig, fordi du tænder på fyre" hun drillede ham nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:07

Kalona hævede et øjenbryn, og kiggede på hende, og smilte drilsk til hende ''Nej, jeg tænder ikke på fyre.. så jeg ville ikke tro jeg havde gang i en fyr'' sagde han og gik rundt om Kajika, imens han tog en tår af sin cola, og hurtigt skubbede hende ned i sengen med en hånd, uden at skade hende selvfølgelig, han satte colaen på et bord og gik over og begyndte at kilde Kajika ''Og du syntes det var smart at være flabet... hva?'' sagde han drilsk og smilte varmt til hende imens han trak vingerne ind i ryggen, og fortsatte med at kilde hende, meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:11

kajika grinte i det han skubbede hende ned på sengen stoppede hun og betragtede ham med sin normale rødmen over kinderne og syntes det var lettere vovet og frækt det han lige havde gjordt men da han kildede hende skulle hun skam nok få hævn. hun trak ham simpelthen med ned i sengen og begyndte at kilde ham da hun havde chancen og kunne ikke lade vær med at grine af ham lidt bare lidt mere end normal"Nåårh så jeg flabet jamen jamen! prettyboy tror du ikke du har været lidt for flabet selv vi ved jo godt hvem der har bukserne på her !! haha"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:16

Kalona grinte selv, og stoppede udmattet med at kilde hende efter en god times tid.. ''du er en fantastisk person Kajika.. det må jeg gi dig.. men..'' han stoppede op og overvejede sine ord ''Men.. der skal mere til før jeg falder for dig.'' sagde han og smilte til hende *Hvad du ikke ved lille dame er at det allerede er godt i gang... der skal ikke meget mere til.. og jeg vil ha at du skal falde først* tænkte han for sig selv, imens han smilte venligt til hende, og så ind i hendes øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:21

kajika rejste sig hurtigt op og så lettere flovt og genert på ham i det hun gav et lille grin fra sig og bed sig let i underlæben i det hun sagde"øøøøhm??? jeg tror jeg smutter i bad er det ok du kan bare tag inderpladsen ved sengen eller ydre men vis du tager den ydre bliver jeg nød til at ja kragle over dig" hun havde os sit eget toilet men det var helt henne ved hendes køleskab.. hun smilede sødt og tændte for lyset og åbnede døren i det hun sagde"nåårh ja og badeværelset er her" hun grinte og gik stille der ind og tændte bruseren i det hun kom til at tænde den lidt over sig selv og sagde"årh min top!" hun tog hurtigt toppen af¨, tog hårtørren og begyndte at tørre den...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:25

Kalona fulgte hende med øjnene da hun gik ud på badeværelset, og kiggede væk i det sekund hun tog toppen af, da hun havde glemt at lukke døren, han gik over og tog sin Cola, som han hurtigt tømte *var det med vilje...? var det for at drille mig..?* tænkte han imens han drak sin cola, kastede han et hurtigt blik over på Kajika, og fortrød det hurtigt da hun ikke havde fået sin top på endnu, han kiggede ned u gulvet og rødmede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:28

kajika smed blidt bh´en os og lagde det til tørre i det hun stod hvor han ikke kunne se hende og tog så en trøje uden over og sagde "nå jeg smutter lige i bad du så du vælger bare side eller er tv men husk ydre siden så bliver jeg altså nød til at kragle over dig og det ikke rart at få sådan et stort flodsvin som mig oven på sig vis jeg mister balance" hun blinkede til ham da hun mente det i sjov og lukkede blidt døren efter hans svar og smed så resten af tøjet i det hun gik ind under vand og tog den matte glasdør for hvor man kun kunne se hudfarven og formen men intet andet... det var alt sammen sløret sådan var glasset lavet...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:33

Kalona tog sin trøje, og handsker af, sine støvler og strømper, men beholdt bukserne på af ren høflighed da han lagde sig yderst i sengen, og ventede tålmodigt på at hun blev færdig med at bade, han kiggede rundt på værelset og studerede hvad der var at se, han tog bandagen og smed ud af sengen så den var på et bord, og strakte sig så.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:36

da kajika var færdig tog hun et håndklæde tørte sig, og tog nattøjet frem.. hun havde alt muligt men tog sine lange natbukser i grå hvid tern frem og så en tshirt stor og kom ud fra badeværelset i så hun nødig ville tiltrække ham og sagde"haha yderst.... orker du at rejste sig op eller skal jeg bare gå over dig Kalona" hun tog blidt de sidste dråber af sin temph og så mod ham i det hun tørte håret lidt mere med håndklædet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:39

Kalona kiggede på hende ''jeg kan også bare løfte dig over mig'' sagde han med et smil på læberne, og flyttede sig så han lå inderst, månelyset ramte stadig hans øjne så de skinnede i forskællige mørke farver, og han lo let af kajika da han havde flyttet sig så hun kunne ligge yderst ''du får bare lov til at ligg yderst '' sagde han venligt, og smilte varmt til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:42

kajika smilede kært og lagde sig i det hun stille betragtede ham og tog dyne over sig og sagde"Sååå???? har du det okay med selv at ha en dyne" hun havde jo 2 dyner og hun grinte let i det hun sagde"jeg mener er det ikke godt jeg har 2 dyner og bare rolig kalone jeg falder aldrig først for en det er altid dem der falder først for mig" hun blinkede og sagde"eller os falder ingen af os for hinanden" hun grinte sødt og sukkede let i det hun betragtede omgivelserne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:46

Kalona kiggede på Kajika ''jeg har sovet med et tæppe over mig det sidste stykke tid, jeg har det perfekt med en dyne'' sagde han og grinte ''og bare rolig du, hvis der er en der skal falde er det dig der falder først, for mig, jeg er aldrig faldet først'' sagde han og smilte til Kajika, han rakte ud og rørte ved hendes ansigt igen, imens han smilte, han tegnede hver eneste linie i hendes ansigt op med sin finger.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:51

kajika rødmede let i det han berørte hendes ansigt og kom i tanke om han var hjem løs og rykkede sig tættere på ham og så ham dybt i øjne med de måne spejbillede smukke dådyr blå øjne og lod ordene blidt komme ud mellem de halv lukkede fyldige silkebløde rosa lyse farvede læber der blidt spillede liflige toner for hans dejlige øre gang"Kalonaa... jeg vil ikke lade dig komme tilbage på gaden jeg viil ikke lade dig gå her fra før du har fået dig et hjem og et arbejde og møbler for du os af mig og alt det du vil ha.... jeg vil aldrig lade dig fryse igen eller lade dig være på gaden" hun rødmede endnu mere og lod blidt sin hånd stryge mod hans der var mod hendes ansigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:54

han kiggede ind i hendes øjne ''det skal du ikke betale for mig Kajika.. det kan jeg ikke tage imod..'' sagde han med et venligt smil på læberne ''det er for meget.. jeg har slet ikke brug for alt det..'' han blev ved med at tegne hendes ansigt op med sin finger, ig kiggede ind i hendes øjne ''jeg vil slet ikke ha alt det af dig Kajika..'' sagde han lavt med et smil på læberne ''jeg ender højst sansynligt med at blive lovløs alligevel'' sagde han med et grin.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 0:59

kajika sukkede let og sagde"okay men jeg ville nu stadig ikke ha det godt med du bor på gaden og ha det bedre med du har et hus eller lejlighed og især os til vis du finder en tøs altså kæreste eller noget og vil invitere hende hjem så har du jo intet og du kan jo ikke blot bo ved hende især heller ikke vis hun os er hjemløs???" hun rødmede let i det hun blidt bedende så ham i øjnene og sagde"hvorfor er det sjovt at være hjemløs?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:03

Kalona kiggede ind i hendes øjne ''det er heller ikke sjovt at være hjemløs.. det er forfærdeligt.. jeg hader det..'' sagde han stille og kiggede væk ''jeg har allerede haft flere tilbud fra piger.. og jeg har takket nej til samtlige.. jeg regner ikke med at skulle indledes i et forhold lige nu..'' sagde han lavt imens han kiggede væk ''som min fremtid ser ud, er der en god chance for at jeg dør Kajika.. jeg kan ikk tillade mig at indlede et forhold, jeg kan ikke tillade mig at blive forelsket...'' sagde han lavt, og hans hånd faldt fra hendes ansigt til madrassen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:07

kajika så på ham og sagde"Hva mener du med store chancer for du dør.... Kalona hvad har du tænkt dig sig det til mig sig... det jeg ber dig ellers går jeg med dig i døden" hun så død alvorlig ud og sagde"sig det søde jeg ber dig og så bliv ved mig indtil du får et hjem af mig okay... eller et hotel værelse du kan overnatte på når du vil jeg ber dig !!! kalona ...." hun sukkede let og lagde sig under dynen og mærkede tåre presse på men holdte dem hen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:14

Kalona kiggede på hende ''på trods af at han er din ven har jeg i sinde at forsøge at vælte Zane.. han er intet godt for dette land..'' sagde han lavmeldt, og trak Kajika ind til sig, og holdt hende tæt ind til sig selv ''jeg skal nok blive her indtil jeg selv finder noget at bo i..'' sagde han ''det lover jeg dig Kajika.. jeg satser ikke på at dø.. og jeg satser heller ikke på at Zane dør...'' sagde han lavt til hende imens han holdt om hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:21

kajika så på ham og sagde"nej det kan der ikke være tale om.... du skal ikke kæmpe med ham jeg skal nok få ham trukket ned der fra så... jeg gir ham mit hjerte og spilder skuespil og ser om jeg ender med at føle noget og siger at vis jeg skal være hans skal han ikke være hersker mere så stopper han sikkert..." hun sukkede let og syntes selv det løs som en dum ide men hun ville ikke ha at Kalona gav sit liv!

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:28

Kalona kiggede på hende med øjne der viste at det her var han ikke enig med ''Nej kajika.. det skal du ikke.. så er det først jeg dræber ham.. jeg vil ikke leve et liv hvor jeg ser dig binde dig til en du ikke elsker.. det kan jeg ikke..'' sagde han og satte sig op, og kiggede på hende ''jeg ber dig.. det må du ikke gøre mod dig selv..'' han kiggede på hende hans øjne skinnede af at han virkelig nægtede at tro på at hun havde sagt det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:31

kajika sukkede og gemte sig under dynen flovt og sagde"det kunne jeg heller ikke gøre kun vis det ville redde dit liv og derfor må der intet ske dig noget ellers.... ellers så gør jeg det og ender med en dag at føde.... eeeeeeeh! føde hans børn eller sådan noget..... jeg vil intet ha der sker dig Kalona og jeg lover ikke at gør det vis der intet sker dig okay" hun kom stille frem og lagde ham ned i sengen med hendes hoved på hans brystkasse og sukkede let

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:35

Kalona kørte en hånd igennem hendes hår, og kiggede på hendes ansigt ''der sker mig intet Kajika.. hvorfor betyder det så meget for dig om der sker mig noget..?'' sagde han roligt og kiggede ind i hendes øjne ''jeg er blot en ubetydelig dødsengel i det her store spil...'' jeg kan ikke bruges til noget, det eneste jeg kan er at genoplive folk... og kæmpe i luften.. og så vidt jeg kan se, blive skadet af Zane..'' han slog ind i væggen med sin venstre hånd, imens hans højre havde placeret sig hen over Kajika.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:46

kajika så på ham overrasket og sagde"rolig ! Kalona???" hun sukkede let og sagde"du ikke ubetydelig for mig du en rigtig nær ven af mig nu og mine! venner skal baare ikke komme til skade du kan kæmpe dine kampe men jeg lader dig aldrig dø!!!" hun bed sig i underlæben og kiggede bedrøvet ned i det hun ikke fattede han var bleevet så vred og strøg ham let over kinden og sagde"slap blidt af Kalona alt skal nok ordne sig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 19 Jun 2010 - 1:51

han kiggede fortsat ud af vinduet ''jeg har det i forvejen dårligt med at have truffet en beslutning om at vælte Zane.. jeg har været nødt til at leve på gaden af den grund.. jeg slog min familie ihjel af den grund..'' sagde han og kiggede på Kajika ''Der skal virkelig meget til før jeg dropper det..'' han kiggede igen imod vinduet ''jeg har ikke fortjænt en så god ven som dig..'' sagde han bedrøvet imens han kiggede ud af vinduet, direkte på månen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum