Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Blodig afhængighed
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Blodig afhængighed
hun vidste godt at jo mere hun brugte sine kræfter lige nu, jo kortere ville det gøre hendes frist for at få blod og overleve, men hun blev nød til at tale med pitch.
tiden i hendes livs timeglas løb hurtigere, som hun kaldte på pitch med telepati. hun bad til at vampyrjægeren ikke kunne høre eller fornemme det.
//telepati//
- pitch!! kan du høre mig?? lad være med at gøre noget dumt.. jeg er ved at dø.. og jeg kan ikke røre mig, har ikke kraft nok til det.. så lad være med at tage unødige chancer! lov mig at holde dig i live!
hun kunne godt høre hvor melodramatisk det lød, og vidste at for ganske kort tid siden ville hun have vrænget af det, men ikke nu.
for anden gang i løbet af alt for kort tid var hun ved at dø, og denne her gang... der var hun ret sikker på at hun ikke ville overleve.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun væsede rasende ud mellem de sammenpressede tænder, men en dødelig udmattedhed sænkede sig over hende, og hun opgav at hvæse. hun trak vejret dybt, før hun sagde noget:
- engel... giv mig noget blod.. jeg.. jeg beder dig!
hun hadede sig selv for at sige sådan noget, men hun vidste at det var et spørgsmål om liv eller død... hendes død..
på trods af skudsåret i hendes ben kom der intet blod. såret var helt tørt, og ikke engang en antydning af blod var at se. endnu et tegn på hvor lidt levende hun var lige nu. hun var mere død end levende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
et halvironisk smil gled over hendes udsultede træk.. som hun havde kræfter til ret meget andet end at sidde her. hun vidste at hvis hun prøvede at bruge telepati ville der ikke gå ret lang tid inden hun måtte have mere blod, men hun ville prøve en sidste gang at få pitch væk. hun gforventede stadigt ikke at overleve det her, og derfor var der ingen grund til at han tog chancen. sådan virkede hendes logik..
denne gang brugte hun flere kræfter på at sende hendes korte besked til pitch mere.. usynligt, hvis man kan sige det på den måde.
//telepati://
- pitch kom væk herfra! jeg skal nok klare mig! bare kom væk! du kan ikke gøre noget for mig! ikke nu!
hun stirrede på englens ryg og forventede hvert øjeblik at se ham vende sig og skyde ind igennem ruden igen. hun vidste at det ville gøre hende svagere og det ville nok også komme til at gøre ond at kontakte pitch igen, men så måtte det være sådan, hvis det ikke kunne være på andre måder.
Gæst- Gæst
Han gjorde sit bedste for at svare Luciel, men telepati var ikke ligefrem hans stærke side.
//Telepati// [i]Lucy... Lever?.. Kan.. Hør.. Mig..? //
Så satte han i løb, og hævede armene til angreb.
Gæst- Gæst
//telepati//
- nej! nej! nej! pitch! kom væk!
hendes stemme var som et råb i hans hovede og hendes stadigt mørkerøde øjne var urolige.
hun prøvede at rejse sig, men hendes ben kolapsede under hende.. dels af den voldsomme blodmangel, og deks af skudsåret i det ene ben.
alligevel hev hun ned i dørhåndtaget til bildøren.. kun for at finde ud af at den ikke kunne åbnes.. hun var fanget.
den unge døende vampyr fik kæmpetsig op på sædet og sank sammen i skuldrene.. nu klar over at hun kun ville blive en tilskuer i kampen hun havde håbet på at undgå..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jamen engle kan da godt li' sollys."
Før jægeren kunne nå at reagere, var han på bilens tag, hvor han slog over i en højlydt latter.
//Telepati//
Jeg forsøger at distrahere ham. FLYGT!
//
Gæst- Gæst
et stød gik igennem luciels slappe krop, da hun hørte pitch stemme i sit hoved. et glimt af sorg viste sig i hendes øjne, for hun vidste at hun ikke kunne gøre noget.. selv hvis hun kunne have bevæget sig, men den mulighed var også taget fra hende.
//telepati//
- kan ikke bevæge mig.. er for svag.. døren.. låst..
luciels stemme i hans hovede var mærkbart svagere end før og hun så bare tomt ud på englen. hun var ked af ikke at kunne hjælpe pitch.. men det var der ingen mulighed for. hun ville bare have at han skulle flygte.. der var alligevel ikke ret meget at gøre lige nu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Tele//
Jeg forsøgte at ramme forbi dig, men hvis du er ramt, så sig endelig til!
//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun havde ufrivilligt hørt hans tanker og bekymring lyste ud af hende.
//tele//
- engel.. lad ham være! han prøver bare at hjælpe mig.. jeg ber dig.. en sidste gang..
hendes stemme lød næsten bare som en hvisken i julius hoved, og hun så på ham med et træt skær i øjnene.
det liv hun havde fået af sin skaber for hundrede år siden var ved at rinde ud..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Heksecirkler? Fortæl, fortæl. Jeg er meget interesseret."
Han satte sig i skrædderstilling i luften, og lagde hovedet på skrå.
//Tele//
Jeg ved, du er tømt for kræfter men hvis du kan... Hvis der er NOGEN som helst måde du kan komme ud af bilen... Så skal det være nu!
//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så forklar dog de heksecirkler? Hvad ligner det for resten for en heks at jage vampyrer?"
Hans stemme var meget fjern, men det var tydeligt at han råbte så højt som han kunne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun prøvede at følge englens råd og holde sig i live, og spare på kræfterne, men hun havde ikke lyst til at se hvad de lavede.. ville ikke se på dem.
i stedet faldt hendes blik på en revne der skilte sig ud i det ellers ensfarvede plastik foran hende. det var lige foran hende, og hun havde ikke set det.
hun rystede på hovedet af sig selv, eller havde lyst til det, for i stedet løftede hun hendes venstre hånd der rystede kraftigt, og fik hjælp af den højre til at få lirket revnen, som var et rum, åbent.
inde i rummet lå et nogle papirer, penge Euro, dollar, to pas et kørekort og en bibel, noget hellig vand og en metal æske med små flasker blod.. alt i alt tilsvarende en liter..
hun hev æsken til sig og samlede flaskerne op.. de klirrede i hendes ukontrolabelt rystende hænder, og hun rev proppen af en af flaskerne og tømte den uden problemer. det samme med den næste, og næste igen.. og langsomt antog hendes øjne en mere rolig rød farve. der var ikke nok i flaskerne til at slukke hendes tørst, men hun havde det bedre nu! meget bedre!
//tele//
- tak for nødrationen, engel!
hendes stemme lød mere legende nu, ikke længere så træt, og hæs som hun talte til julius igen.
Sidst rettet af Luciel Tirs 6 Jul 2010 - 23:14, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
"Så... Lucy er død lige meget hvad? Så tror jeg, jeg venter til en anden dag med at hævne hende."
Et svagt lysglimt fra den retning lyden kom fra, og så var han tilsyneladende væk.
//Tele//
Lucy... Jeg er lige under bilen. Bare rul ud af døren, så får jeg dig i sikkerhed!
//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- døren er låst! og hullet for oven kan jeg heller ikke komme ud af, der er en slags bobbel omkring bilen! den gør det umuligt for mig at komme ud!
luciels stemme var blevet kold, og hun begyndte at spekulere. gad vide om hun kunne sende ting eller magi ud fra bilen.. det måtte prøves.
hun konsentrerede sig og et par små knive af is kom til syne i hendes hænder. med alt den kræft hun havde i sig tyrede hun dem ud af hullet der var kommet i forruden, som splintrede endnu mere ved styrken af hendes kast..
hun sigtede på englen som var skyld i at hun sad her og håbede ikke at der var et eller andet der stoppede knivende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» En blodig omgang
» En blodig nat.. Næsten da Cheshire....
» En blodig ankomst. //Ahngel//
» Døden er stille og blodig...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham