Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Blodig afhængighed
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Blodig afhængighed
//Døren er åben. Jeg forsøger ikke at stresse dig, men du er hurtigt nødt til at samle kræfter til at åbne den, og rulle ud. Hvis jeg bare kan røre ved dig, kan jeg få os væk.//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun skar tænder og hendes stemm var langsom, kold og omhyggelig.. som om hun talte til et lille barn. hun så uden følelser på englen der sad med hendes knive i brystet, og hun trak ligegyldigt på skuldrene.. det var self ikke uden nydelse at hun så knivene ramme, men hun vidste også hvad der ville ske når pitch forsvandt.. englen ville være godt og grundigt rasende.
da hen kom hen imod hende spærrede hun øjnene op, og kiggede dersperat efter en flugtvvej.. men hun fandt ingen, og desperationen der et kort øjeblik havde vist sig blev skjult bag en maske af ligegyldighed. da han åbnede døren så hun bare op på ham, og hun spærrede kun øjnene lidt op da han skød.
men så ramte smerten hende, som sorte flammer der voksede i sårene de lavede.. de ramte hende både i brystet, maven og hendes arme og hun røg bagover.
et højt smerteskrig forlod hendes læber og det blod der næsten lige var løbet over hendes læber forlod nu hendes krop ud af de mange sår.
hun lå ubevægelig på forsædet og et støn af smerte hørtes fra hende. hendes øjne kiggede op på ham og man kunne se smerten i dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//tele//
- engel hvis jeg nu, uden at gøre modstand tager med hvor end vi skal hen, kan du så ikke lade pitch gå? skal nok få ham til at gå! bare du lader ham være! jeg lover!
hun så desperat på ham, og selvom hun vidste at det nok ikke var nogen god ide det hun gjorde ville hun prøve.. i hendes øjne var der et beslutsomt skær som også viste at hun talte sandt. hun ville få pitch væk.. hvis bare englen lod ham være.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Pitch var udmærket klar over, at hans lille synsbedrag ikke ville få Luciel fri, men han håbede, at det ville få Julius til at sænke cirklen midlertidigt.
//Du skal ikke være bange, Lucy. Det er bare en illusion. Jeg lover, at få dig ud.//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
- engel! vil du ikke nok!?
hendes stemme i julius hovede var desperat og hun så på ham med et lige så desperat blik. håbede bare at han ville gøre det. hun holdt for meget af pitch til at lade ham ofre sig for hendes skyld.
da pitch stemme lød i hendes hovede nærmest råbte hun i hans hoved:
- pitch! hvis jeg beder dig om at flygte! så gør du det! jeg prøver at lavé en aftale med englen! jeg skal nok klare mig!!
hun prøvede at fange pitch øjne og hendes øjne viste en beslutsomhed som sad dybt i hende, for hun var fast besluttet på at lade pitch overleve det her!
Gæst- Gæst
"Okay Lucy... Jeg ved ikke, om det her virker... Men vi skal bare væk nu!"
//OOC: Julius, du må lige fortælle, hvorvidt cirklen er OM bilen eller I bilen, så jeg ved om jeg kan køre væk ;)//
Gæst- Gæst
[OOC: Cirklen er i bilen hvilke betyder selv vis du startede bilen ville du ikke kunne få Luciel ud medmindre du finder ud af hvordan man bryder cirklen... eller hun er et sjæleløst materiel som ikke er et overnaturligt væsen :P OG vis der ikke intastes en kode i bilen inden for ti sekunder af den starter slukker den og låser dørene og kalder til politiet... længe leve moderne billås :P
Gæst- Gæst
"Værs'go... En sjov, lille død engel at lege med..."
Trådende fløj vildt rundt, og efter nogle minutter begyndte de alle at bevøge sig opad. Dette var meget risikabelt, og Pitch havde aldrig gjort det før, men det var vist hans eneste udvej lige nu. I et enormt fyrværkeri, blev himlen oplyst, da alle trådende stødte sammen, og formede en enorm, glødende kugle. Den fløj med enorm fart lige i retning af Pitch's krop, alt imens hans sjæl inderligt håbede, at Julius ville flytte sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad ligner det at flytte sig, når jeg forsøger at ofre mit liv?"
Med hurtige, tunge skridt, gik han imod Julius. På vejen formede en økse sig i hans hånd, skabt af lystrådende. Hans vinger sad stramt om hans overkrop som en slags rustning, og Hans tænder sad uden på læberne, klar til angreb.
"Bare slip Luciel fri, og så kan vi alle sammen forlade stedet, uden konsekvenser eller noget. Hvis du til gengæld tager hende med, skal jeg med glæde give dig en fin rundtur i Helvede, hvor du skam nok alligevel ender, hvis du fortsætter din jagt på natvæsner."
Hans øjne glødede af raseri, men hans stemme var underligt rolig. Han hævede øksen til angreb.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jamen søde jæger. Jeg ER skam en engel. Der er vist en del, ud ikke har forstået."
Han satte fødderne mod Julius's mave, og hoppede ned fra sværdet. Trådende begyndte at sy såret sammen, imens han vaklede over til bilen. Han forbandede sin krop. Han følte ingen smerte, men den ville bare ikke mere. Da han var et par meter fra bilen, fald han om på jorden, og trådende faldt langsomt til jorden, og splintredes som glas.
//Jeg kan ikke mere, Lucy... Undskyld...//
Gæst- Gæst
så gled en enkelt blodrød tåre ned af hendes kind, som en rød juvel mod den hvide hud. det var første gang hun havde grædt siden hun blev vampyr og hun skammede sig over at give efter for det. men hun kunne ikke holde det tilbage.. hun havde aldrig set pitch sådan før, og det var skræmmende på en måde.
hun så ud på dem.. tomt.. uden følelser..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Pokkers! Ikke igen!"
Gæst- Gæst
luciels skrig kunne høres langt væk da julius huggede hendes ven og ynglings hovede af. nu var det ikke bare kun en tåre.. langsomt steg tårerne op i hendes øjne og røde tårer af blod løb ned af hendes kinder.
sårene i hendes krop ignorerede hun, selvom de gjorde fandens ondt. hun flåede i bildøren for at komme ud, mens raseri og sorg skiftes til at komme frem på hendes ansigt, men da døren ikke gav sig stirrede hun bare tomt på forruden, og på pitch spøgelse.
det var en lille trøst at han var et spøgelse, men alligevel løb tårerne stadigt ned af hendes kinder..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Held og lykke med det, du. Fang mig, hvis du kan!"
Han blinkede til ham, og blev til tåge, som steg op imod himlen.
//Ude af tråd//
Sidst rettet af Pitch Tors 8 Jul 2010 - 14:00, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
nu mærkede hun igen smerten i sin krop og med et suk, begyndte en mørkerød aura at pulsere om hende. en for en forsvandt alt der ikke hørte til i hendes krop fra sårene, og luciel der havde lukkede øjne gav sig lidt i smerte. langsomt begyndte sårene at lukke sig, og auraen blev langsomt svagere mens luciel sank tilbage på sædet og åbnede øjnene.
hun så lidt groggy ud, men alligevel lyste hendes røde øjne af beslutsomhed.
- hvor skal vi hen? og hvad hedder du? nu kender du jo mit navn.
hendes stemme var kold.. andet var ikke at forvente.. han havde lige halshugget hendes bedste ven, men tårerne var tøret ind i hendes øjne og kun de røde spor på hendes kinder fortalte at de nogensinde havde været der.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» En blodig omgang
» En blodig nat.. Næsten da Cheshire....
» En blodig ankomst. //Ahngel//
» Døden er stille og blodig...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham