Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur der dår galt! [P-scream]

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:59

Hun grinte let i det hun så hans bukser og sagde"og så kan du få tøret dem" hun smilede kært og tog ham i hånden og slæbte ham med ind i en sauna og lagde nogen håndklæder fra et skab på træbænkene der inde og sagde"Mmmmh dejligt syntes du ikke??" hun kiggede på ham og ventede på svar mens hun sad og var blot afslappet og helt rolig mens hun nød det hele og sagde"så julius hvordan blev du vampyr jæger??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 11:15

han fulgte med som en fin lille hvalp mens hun holdt ham i hånden og satte sig ned på et af håndklæderne da hun havde lagt dem på bænken han sad og begyndte at slappe af "jo det dejligt..." han sad og stirede ud i luften i et kort stykke tid før scream spurgte hvordan han var blevet jæger han sukkede og svarede "hvordan? det er let nok da jeg blev 'skabt' eller 'gefødt' alt efter hvordan du ser på det blev jeg hurtigt opdaget af en orden under den romersk katolske kirke som optrænede mig i at blive en jæger..." han stirede ned på hans hænder mens han sukkede igen han vidste ikke hvad han skulle spørge hende om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 14:39

hun sukkede let og sagde"årh der kan man se.... hmmm ved mig der var det at jeg levede med min familie helt idyllisk med masser af fester bal og hvad hjertet kunne begær indtil..... indtil en høj ung smuk fyr kom gående til ballet han første mig ind i et af værelserne ved hjælp af hypnose øjnene og i det han tog om mig... gav han mig døds kysset du ved" hun hentydet til biddet i halsen og sagde"efter det så ... så slagtede jeg min familie" hun mærkede tårene rulle og det var blodtåre"jeg kunne ikke styre mig selv det var så forfærdelig.... at være en nyfødt... vampyr og min herre var væk...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 19:53

da han hørte hendes historie rykkede han tættere på hende og tog armen omkring hende mens han nussede hende på armen i et forsøg på at mundre hende op han viste ikke hvad han skulle sige da han ikke var god til meget der omhandlede folk og han ville ikke sige noget forkert så han håbede også at stilhed ikke var forkert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 21:57

Hun lod blidt hovedet stryge sig mod hans brystkasse mens hun lod tårene blande sig med de flotte hvide håndklæder der lå.. der stille blev farvet rødt i det hun plettet lidt på hans bare hud sagde hun meget stille" undskyld det ikke meningen at gøre dig elt beskidt" hun så stille op mod ham i det hun rystede let på hovedet og sagde"Hmmm mit hovede gør lidt ondt kan vi finde et sted hvor jeg kan lægge ned??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:07

han sagde blit til hende da hendes blod tårer ramte hans krop "det gør ikke noget" han var lidt overrasket over blods tårer... og hvordan ejeren af håndklædet ville se på det men det var et andet problem han kikkede på hende og nikkede "ja kan vi godt.. vi vil ikke have noget dårligt til at ske dig..." han rejste sig og støttede hende i tilfælde af hun pludseligt vil falde om igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:14

Hun tog blidt om ham og smilede kært mens hun fulgte ham med små skridt og sagde"så? Julius.... jeg troede du hadet vampyr??" hun kiggede temmelig nysgerrigt på ham og for sjov slikkede hun ham blidt op af kinden som en lille killing ville ha gjordt vis den havde muligheden hvilket hun havde efter som de var så tæt på hinanden, mens de gik hen mod et rum hvor der var noget blødt man kunne lægge på mærkede Scream efter at ha grædt det friske blod ud at hendes blodtrang satte igang og hans engle duft gjorde hende lettere sindsyg... så da de fandt et rum med møbler og alverdens ting hvor man kunne slappe af, slap hun ham med det samme og fandt et toilet og låste sig inde.. der var køkken i det rum, et bord 4 stole og en lang sofa der kunne slås ud som seng til dem der nu kom til skade.. Hun sad inde på det lille toilet og holdte sig for munden mens hun mærkede hendes lyst blive større*havde jeg grædt ! så meget.... blod ud*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:29

han smilte til hende da hun slikkede ham på kinden han svarede på hendes spørgsmål "med har ingen grund til at hade dig" han syntes at hende opførsel var lidt sjov men også overraskende "så du har det bedre nu?" han fulgte hende ind i rummet hvor hun meget pludseligt tog at gik ind på toiletet og låste sig inde "err...." sagde han bare han gik hen til døren og spurgte "er du okay?" han vidste ikke hvad der var galt med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:37

Hun tog sig for munden og mærkede lysten til blod i sig boble i det hun sagde"jeg er ikke okay Julius.... alt det græderi... jeg har brug for nyt blod og dit blod tiltaler mig så meget at jeg ville ende med at bide dig vis jeg intet blod får snart...." hun tog sig igen for munden og rystede mere nu i det hun stille låste efter som hun havde glemt det og sagde"så kom ikke her ind"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:48

han var ikke glad for at hører det så han tog og sagde med en hurtig og nervøs stemme "vent her er straks tilbage!" han forsvandt hurtigt ud fra svømmehalen og hans vinger spredte ud man kunne måske hører vingerne da han fløj væk han var væk i omkring 15 minutter før han kom tilbage han havde fundet ud af hvor koldt det egentligt var med bar over krop men han skulle skynde sig han skyndte sig hurtigt tilbage til hvor han havde efterladt hende og bankede på døren "er du der stadig?" han håbede på hun ikke havde forladt stedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:09

Scream låste op langsomt og med en ovenlig klik lyd i det hun åbnede døren langsomt og hendes øjne var blodrøde lysende i det og hendes mund halv åben og tænderne fremme de spidse hudtænder, hun gik nær ham og sagde"mmmmh ja det er jeg" hun tog fat i ham blidt og smilede i det hun lugtede noget andet blod og gik ned i knæ og sagde"undskyld! julius jeg kan ikke styre mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:29

han åndede let ud da hun stadig var der men da hun gik tæt på ham var han parart til at gøre hende ondt men kunne styre sig nok og heldigvis hurtigt stoppede hun han gav hende en taske og sagde "nede i den er der en metal æske med noget blod burde holde dig igang" han gik udenfor og gik tilbage til sin normale menneske form. i tasken ville det være en metal æske med en masse små flasker med blod i alt tilsvarende en liter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:34

Scream tog det frem og hældte i sig i det hun blidt tømte den sidste meget nænsomt og lod blidt læberne slippe og lagde sig så om på ryggen og lukkede øjnene for at slappe af i det hun havde drukket temmelig hurtigt og ville lige ha alt på plads... hun tog sine hænder for hovedet og skammede sig! så meget over hun nær havde angrebet hendes ven julius!! hvordan kunne hun dog blot være nær ! det... hun satte sig op og sagde"Julius tak og undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:36

mens hun drak blodet havde han været hende og hente sine ting han var kommet tilbage da hun undskylte han sukkede let mens han tog sin skjorte på "det er helt fint du havde chancen men bed mig ikke... er stolt ad dig scream" han satte sig hen ved siden ad hende "men prøv at lade vær med at bruge mere blod vi jeg skal have fat i mere skal jeg røve ben blodbank" han grinte lidt for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:42

hun grinte lidt os og sagde"nej det er fint nok det her jeg skal bare ikke græde så meget og så finde mig en og spise ovenligt af for at virkelig ´få noget der kan holde i flere uger ellers går dette ikke særlig lang tid før jeg bliver trængende igen og så ender jeg bare med at blive sindsyg" hun grinte lidt og rødmede let efter at ha sagt det, i det hun tog om ham og sagde"Så hvad vil du lave nu Julius???" hun prikkede blidt til ham og grinte let for sig selv mens hun ikke rigtig havde en ide om hvad de kunne lave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:49

han smilte til hende mens han lyttede det var det han var bedst til... at lytte han kikkede på hende da hun prikkede ham og svarede "hmmm.... er ikke sikker på hvad.... er ikke god til det der med at omgås andre... plejer at være en enespænder.... og jeg gør ikke såmeget selv andet end at gå fra job til job sove og spise har et lidt kedeligt liv" han tænkte over hvad de måske skulle lave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:53

Hun grinte og bed ham blidt i øre flippen og sagde"skal vi ikke finde et sted og sove eller noget så blot slappe af og sove og så se hvad dagen i morgen bringer eller måske burde vi sige farvel for nu og lade vore veje skilde her i svømme hallen eller udenfor den og så mødes igen en gang dog ved jeg ej hvor du bor eller noget men hvad syntes du julius du bestemmer jeg er jo farlig af en art" hun smilede kært og krammede ham ind til sig *dejlig bløde julius min ven*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 0:05

han tænkte over hvad hun havde forslået han tænkte over det i et kort stykke tid før han sagde "troede ikke vampyrer sov.... men vi kunne altid finde et sted at slappe af vis det er og ja... har en lille lejlighed ikke langt fra katedralen" han sagde adressen til hvor han boede så hun vidste det til fremtiden "og jeg lever et farligt liv denne gang har det dog et formål" han kikkede ned på hende og smilte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:00

hun rødmede mega og tog sig blidt til kindende i det hun nussede sig lidt op af ham og sagde"hvor er du nuttet og skal vi tage hjem til dig og slappe lidt af ??? Julius" hun kiggede på ham glad og sagde"og bare rolig det blod du gav mig kan holde i en uge altså ved mindre du rev dig på noget og begyndte at bløde så ville jeg ikke kunne holde mig tilbage fra at bide dig men det sker jo ikke så skal vi tage af sted" hun rejste sig helt op så hun ikke mere var så krumrygget og strakte sig lidt og smilede kært til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:23

han nikkede og tog hans jakke på og så hans sokker og sko han sagde "ja vi kan... tage... hjem til mig og slappe af vis det er det du vil" han rejste sig op "lad os håbe du ikke starter med at græde igen ville ikke have mit syn ad dig ændret" han smilte svagt i et øjeblik før han kikkede væk "jeg venter på du har taget dit tøj på igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 13:59

hendes sind gik i stå få sekunder da han sagde at han ville ikke ha hans sn ændrede sig på hende, hun blev virkelig såret og tønkte*det fordi jeg vampyr.... det fordi jeg vampyr ! så vil han aldrig kunne se mig som jeg er !.... jeg burde bare forsvinde !.... holde mig helt væk fra ham jeg burde ikke tag med ham hjem når jeg ikke har fået ovenlig føde* hun tog sit tøj på og kom hen på siden af ham og gav ham et dejligt kram i det, dette kram var som det sidste kram i det hun slap sagde hun"farvel Julius jeg kan ikke være nær dig" hun gik stille ud af døren og så ikke tilbage hun var såret og bange for at vis de ikke sagde farvel nu ville hans syn på hende sikkert ændre sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:08

han så overrasket på hende "vent! hvad har jeg gjordt?" han fulgte efter hende han var ikke sikker på det "er det hvad jeg sagde? jeg mente jeg ville ikke ændre mit syn ved at se på dig som vampyr! du er jo venlig!" han lød meget overrasket og vidste ikke hvad han skulle gøre men håbede på at han ikke havde gjordt noget forkert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:20

Hun lukkede øjnene og blev ved med at gå"jo fordi vis du skær dig efter som jeg intet frisk føde har fået så bider jeg dig sikkert! fordi du engel og dit blod tiltaler mig ligeså meget som dig julius så jeg kan ikke.... jeg kan ikke lade vær med at bide dig vis det sker at du skær dig okay og jeg vil hellere gå nu end at dit syn ændres på mig der og du er nød til at holde mig eller skade mig" hun stoppede op og så mod ham men uden at græde, hun var ked ja men disse tåre kunne hælde det betydnings fulde blod ud og det skulle ikke ske..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:29

han goldt hendes skuldrer og sagde "det er en ricisi jeg bliver nød til at tage for at kunne være sammen med dig scream men du kan kontrolleré dig selv du er en stærk kvinde" han kikkede på hende og prøvede at ignorer hun græd og at det ville få hende til at bide ham han sagde efter en kort tid "lad vær med at græd forbliv stærk for vores begges skyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 14:34

Hun så stille på ham og sagde"jeg græder ikke... jeg blot ved at græde julius...." hun sukkede let og tog om ham i det hun var op af ham nussede hun sin kind op af hans blidt og sagde"mmmmh" hun vidste ikke hvad de rigtig var venner eller bekendt eller blot fjender der havde sat sine fighter på stand by... men hun vidste at julius var nuttet og hun ikke ville bide ham... dog tiltalte det hende meget nu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 6 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum