Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur der dår galt! [P-scream]

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:42

han var overrasket over at hun havde lavet illusioner og at det havde påvirket hans hjerne og at han kunne sårer dyrene gjorde hans kamp lettere lidt glæde i denne sorte tid og da hun fortalte at nu kunne hun bide sukkede han og svarede "ville ikke gøre det her" han brugte sine sidste krafter mens han baskede med vingerne til at hamrer sværet ned i jorden som dog obløste sværet men in cirkel af ild spredte sig fra ham og ud an 4 meter hvor den stoppede og brændte alt på sin vej dette trick tog så meget kraft fra Julius at hans vinger forvandt og han gik ind i menneske form nu næsten helt slap indtil videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:47

Scream gik hurtigt væk fra ham inden hun nået at sætter tænderne i ham og hoppede lidt væk i det hun betragtede ilden med frygt og sagde"arh...." hun så på ham undrende og sagde"hvorfor kan du så godt li at kæmpe julius? altså bare så du ved det så har jeg ej kæmpet for alvor fordi jeg næppe vil dræbe dig jeg kan kinda? godt li dig lidt men kun meget lidt og mest fordi du ser så dejlig ud og er noget forstående men måske burde jeg os dræbe dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:08

fordi det meste var væk efter hans lille trick men ilden havde ikke antændt nogle træer han kom op på sinne føder og undrede sig over om hun havde spillet med ham hele tiden og at han havde brugt så mange kræfter på ingenting han trak veret lidt hurtigere end normalt da han så kikkede på hende og sagde "du kan bare dræbe mig vis det er det du lyster igen vil stoppe dig og du kan få din livret" han satte sig ned og sukkede dybt han gad ikke mere ihverftfald ikke lige nu han kikkede op på hende og ventede på hvad der ville ske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:15

Hun gik hen mod ham med de elegante lange skridt og kærtegnede blidt hans hage i det hun lod ham slippe for båndene og smilede sødt mens hun blidt slikkede ham op af halsen og hviskede"er du sikker på at jeg må dræne dig som jeg lyster??" hun grinte sødt i det hun bed ham blidt på halsen dog uden at lave hul eller bruge hugtænder mens hun sad tæt knælede ved ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:21

han var glad for endelig at blive sluppet fri han kunne godt lide at blive kærtegnet men ikke når han vidste det var fra en blodsuger han sukkede blot og sagde "jeg ville personligt fortrække du ikke gjorde det" han gad ikke at fortælle hende at han ville forsvarer sig selv da hun blidt nippede ham i nakken fik han en kuldegysning ned igennem nakken og neda rykken hvilket fik ham til at ryste lidt han nød den blide behandling men han gad ikke og se ud som om han gjorde han sagde med en lav stemme "lad vær med at bide mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:26

Scream lod blidt tungen glide op af hans hals hvor hun havde bidt i det hun placeret et virkelig nænsomt kys på halsen af hans og lod blidt finger spidserne glide igennem hans hår og blidt nusse ham i hoved bunden i det hun sagde"undskyld julius det var ikke meningen at støde dig sådan ved at bide dig" hun så på ham med let røde kinder i det hun godt kunne rødme dog var det ikke godt at gør det for meget fordi så endte hun til sidst med at skulle ha blod fordi det bruge fra hendes overlevelses blods forsyning i kroppen.. hun kærtegnede blidt hans kind med den frie hånd mens den anden nussede videre i det hun smilede kært uden at vide hugtænder og sagde"hvad vis jeg ikke var ? vampyr tror du så vi kunne være venner"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:39

da hun havde kysset ham blidt på halsen og havde started med at nusse hans hår trak han vejret ud roligt og blinkede det var svært for ham at gemme at han nød det men han måtte få hende til at stoppe det vidste bare ikke hvordan eller han havde en god idé men han ville ikke bruge den da hun havde alle fordele i dette han prøvede at fjerne hånden der nussede hans kind efter hun havde spurgt svarede han "vis du havde været meneske.... sikkert m-..." han blev stoppet af at hun nussede ham i hovedbunden "hvorfor gør du det her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:42

Scream satte sig ved hans side og nussede videre i det hun sagde"fordi der er noget nuttet over dig virkelig nuttet og så du en sød engel og vis vold ikke hjælper så kan det være jeg kan få dig til at bryde sammen ved at være alt for pusse nusse for dig som du allerede kan se så hjælper det faktisk utrolig meget mod dig og hmmm ... virkelig... ærgeligt vis du havde været vampyr kunne det være jeg ville ha sagt go for du måtte dræbe min mester" hun grinte og prikkede let til ham i det hun sagde"ej jeg driller og dog ville du være stærker som vampyr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 16:58

rent instinktivt lændte han sig op af hende mens han nød at blive nusset han lukkede sine øjne imens han lyttede til hende han svarede med en blid tone "tror ikke jeg ville være stærkere ha rbare ikke lyst til at kæmpe" han sukkede dybt mens han lyttede til skoven før han sagde "så hvad gør vi her fra?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 17:02

Scream rødmede let i det hun mærkede ham læne sig op af hende og grinte sødt i det hun sagde"Holder vores nye venskab hemmeligt for andre og jeg kan lære dig at kæmpe bedre mere effektivt mod vampyr og sådan vis du lover mig ikke at dræbe uskyldige vampyr der ej gør skade eller uskyldige væsner der ikke vil gør noget vil jeg med glæde os lære dig om din engle form efter som jeg os har en veninde der er halv engel og sådan noget tager jo tid men du kan altså lære .... Julius at elske den form især vis du tæt på gud så kunne man sige at det er guds gave til dig som en mægtig kriger du er"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 17:17

han åbnede sine øjne han vidste udmærket godt hvordan man kæmpede mod vampyrer han havde bare ikke kunne kæmpe mod hende hun var jo uskyldig eller sådan da' han havde også selv blevet trukket ind i et liv han ikke var så glad for ikke det at jage men religionen og måden han gjorde det på efter en kort stilhed sage han "undskyld at jeg gjorde dig ondt.... ville kun forsvarer mig selv" han var ikke sikker på dette venskab da han aldrig havde haft en ven før og han var ikke blevet nusset i lang tid så han nød dette ændring i hans hverdags liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 17:25

Hun nussede videre i hans hårbund og nullerede blidt hans hårtotter så han rigtig fik nydelse i hovedbunden og sagde"Det gør intet Julius det var mig der skadet dig mest og jeg vil med glæde hjælpe dig med noget vis det er jeg kan det, fordi sådan som det ser ud så er vi begge hevet ind i noget vi egenlig ikke sagde ja til først men sådan er livet jo nogen gange, altså nogen gange sker der noget uventet og man kan intet andet gør end blot at være tilskuer indtil ens tid ringer og du selv står i ringen" hun grinte let og sagde"det vil sige indtil man selv siger fra eller acceptere det" hun nussede videre og tog blidt ved hans skuldre nu og masserede ham let og blidt som et menneske ville ha gjordt og sagde"og bare rolig jeg bider dig ikke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 17:35

han blev mere og mere rolig mens hun nussede ham i hovedbunden han nød det også da hun begyndte at give ham massage han grinte stille og sagde "havde ikke troet at en af anden race ville forstå det du er meget vennelig... glad for at vi ikke behøves at kæmpe mod hindanden mere... og ja at holde vores venskab hemmeligt er vigtigt" han løftede den ene hånd som han nussede hendes med mens hun gav masssage han kunne ikke lade vær med at tænke på hvor rart det var også selvom det var et underligt sted men det stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 17:48

Hun nikkede kært og kom i tanke om han jo ikke kunne se hun nikkede så hun rødmede i alt sin flovhed over at ha glemt hun faktisk var bagved ham i det hun grinte sødt og sagde"ja vores venskab er nok nød til at være holdt hemmeligt ellers ville jeg blot få problemer og især når jeg ej har smagt dit blod og det vil jeg heller ikke altså ikke fordi det ikke piner! mig at se den smukke hals og den lugt af det dejlige blod og så nuttet du ville se ud når man stille tog lidt af dit blod blot for at smage men jeg lover jeg intet vil gør af dette så længe du ikke frister mig hihi" hun grinte og masserede videre og så undrende med hævet øjnebryn mod sin hånd i det han nussede hendes hånd og sagde"mmmh det dejligt Julius"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 17:58

han tog fat i den hånd han nussede og roligt prøvede at holde hende i hånden mens han med sin anden hån startede med at nusse hendes arm han sage roligt "godt at vide at mit blod er sikkert" lød dumt at sige men var jo ikke destro mindre sandt han kyssede hende blidt på armen mens han stadig nussede den "altid godt at have en ven" han lænede stille sit hoved baglæns for at læne det op af hende han ville ikke komme til at ramme hende hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 18:24

hendes blik var blidt i det han tog hendes hånd om til ham for så at holde hende i hånden og dernæst kysse hendes arm, hun var som smør i det hun nærmest smeltede over han var så blid. om han havde bagtanker angående at være sådan her det var hun ligeglad med nu, fordi han var bare så nuttet og over blid.. hun smilede kært i det hun sagde"Ja det er det og ja bare rolig dit blod er i din krop sikkert ...." hun mærkede det dejlige hoved af hans og støttede med den frie arm i det hun lukkede øjnene og sagde"mmmh"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 18:46

han gættede sig til at hun nød det her ligså meget som hampå den måde hun opførte sig han var glad for at han i det mindste var god til noget han sad og tænkte mens de nussede i et kort stykke tid før han tøvende mens han stadig hold hende i hånden vendte sig om og kyssede hende dog en smule tøvene på kinden han vidste ikke hvad der gik af ham men han ville i det mindste prøve at kysse hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 18:49

Indtil videre havde alle de fyre Scream havde mødt været temmelig onde i blod race eller opførsel eller os havde de skabt sig men da hendes smukke engle ven julius vendte sig om og kyssede hende over rødmede hun i hele hovedet og besvimte på STEDET!...??..
Få sekunder efter åbnede hun øjnene i det hun lå ned på græsset og så stille op mod himlen i det hun så hen mod Julius og sagde"hva?... hva skete der" hun kom i tanke om alt og så flovt væk i det hun tog sig til den kind han havde kysset hende og sagde"åhh... nu kan jeg huske det heh... så?? Julius.. øhm? hvor kommer man så fra?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:03

han så da hun blev næsten helt rød før hun besvimede han holdt hende stadig i hånden så han holds øje med hende han viste det ville være håbløst at se om hun var død da hun åbnede øjnene igen og spurgte hvad der skete skulle han til at svarer men hus fortsatter hurtigt han spurgte da hun var færdig med at snakke mens han nussede hendes hånd "er du okay?...." han ventede med at svarer dor han ville gerne vide om hans nye smukke ven var okay

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:07

Hun så på ham med de smukke grønnelige blå tyrkis skindende øjne og rødmede let over de blege dog ikke for plege smukke kinder som var hun en skrøbelig porcelæns dukke i det hun nikkede forsigtigt som ville hun gå i stykker vis hun ikke gjorde det nænsomt og saagde"ja det tror jeg at jeg er Julius" hun blod blidt sin hånd stryge mod hans kind blidt kærtegnende og graciøst i det hun smilede kært uden at vide hugtænder med de smukke perle tænder og satte sig så langsomt op med et lille"uuuh" hun grinte let og sagde"Hva med dig? er du okay"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 19:12

han smilte blidt og kikkede ind i hendes øjne og opretholdte øjnkontakt hvilke var sjældent for ham han så næsten drømmene på hende "jeg har det fint" sagde hanhan vidste at hun manglede blod og han havde jo til når han lage fælder men de var et andet sted han spurgte hende "vis du ikke kan drikke fra andre uden odrer... kan du så godt drikke fra blodposer?" han spurgte med en spørgende stemme og lød lidt urolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:06

Hun så på ham og nikkede i det hun sagde"ja og blodposer som man kalder det... og min mave tager livet af mig vil du ikke med hen til hospitalet fordi jeg vil helst ikke bide dig Julius og jeg har jo fået lov af min herre men stadig jeg vil blot ha en lun blodpose og drille af" hun rødmede let fordi det var pinligt at fortælle ham men hvordan skulle hun ellers forklar ham at hun skulle til at forsvinde... dog ville hun gerne ha ham med sig-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:10

han tænkte og nikkede mens han rejste sig op stadig mens han holdte hende i hånden han kikkede op i den retning han kom fra tidligere og sagde "jeg... har oppe i min taske et par blodposer... vis det hjælper.... men vis du helst ville hen til blodbanken kan vi prøve da" han havde ikke lyst til at forlade hende nu men han forstod godt at hun sultede og han brød sig ikke om at hun havde ondt over det også selvom det var ikke den mest friske blod men det var opbevaret korret i en lille metal boks i en taske han havde gemt lidt længere væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:25

hun nikkede sødt i det hun sagde"Ah! så gør vi det men hvor er de egenlig kan du huske det eller skal vi lede efter dem Julius fordi min mave knurre og jeg er så sulten dog ikke så jeg bliver sindsyg og flyver på nogen men det blot mine kræfter der bliver svagere og svagere så vis nogen kom og ville skade mig ville jeg nok være et let bytte nu" hun smilede kært og klemte blidt hans hånd som et menneske ville ha gjordt i en stor mængde vis de ikke ville væk fra hinanden og sagde"så??? julius hvorfor kyssede du mig før altså bare sådan .... random spørgsmål?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:31

han brød sig ikke om at hører at det var let at dræbe hende der var ikke nogle der skulle gøre hende fortræd så længe han var der han svarede "ved godt i hvilken retning" og startede med at gå mens han førte hende afsted da hun spurgte hvorfor han kyssede hende kikkede han tilbage på hende med lidt farve i kinderne "fordi jeg kan lide dig" svarede han med en stille tone som om nogle ikke skulle hører dem da de nåede tætere på vejen gik han hen til et træ hvorfor det var en sort rygsæk som han åbnede og tog en metal boks ud af den metal boksen var ikke særlig stor han åbnede den men en nøgle og inden i var der en blodpose han vendte boksen mod hende så hun kunne tag den. "det burde være nok for nu korrekt?" han spurgte med en urolig tone

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 3 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum