Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur der dår galt! [P-scream]

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:53

Scream rystede på hovedet med bene trukket op under sig og sagde"nej det kan jeg ikke de skal endten dø af alderdom.... dø i en kamp eller give afkald på mig... eller os skal en anden komme og springe min jomfru hinde ved sensuel samleje og så kan han give afkald på mig eller blot beholde mig... så der er ingen veje hvor i jeg kan tage det fra mig og være mig selv igen og de bestemmer om hvad jeg må drikke af blod eller hvem og alt det der så de er livsvigtige... derfor må jeg ikke spilde for meget blod" hun sukkede let i det hun roede sig lidt i håret og kiggede sig så over skuldrene temmelig alvorlig og mistænksom i det hun sagde"Hmm...."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 1:59

han brød sig ikke om hvad hun fortalt ham han tænkte for sig selv indtil hun udbrød et 'hmm' sådan nogle betød aldrig godt betød endten hun havde en idé eller lige omlidt ville andgribe ham og han var ikke i humør til at kæmpe og han følte for hende af en eller anden grund virkede hende her mere civil end de andre af en grund som gav mening han kunne ikke bare dræbe hende uden grund og lederne af den orden han tilhørte ville ikke blive glad vis de hørte at han tvivlede han spurgte eller halvt spørgene "hmm?" mens han kikkede spørgene på hende efter han havde taget sine hænder i hans lommer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 2:04

Scream lagde sig ned i det, det sorte smukke pande hår blidt flagrede ned foran hendes røde smukke øjne der langsomt blev blå grønne i det hun sagde"ja hmm?? jeg kan ikke huske hvad jeg ellers ville sige og desuden så keder jeg dig sikkert også.... ville du ikke gerne ha en kamp til døden med mig eller noget der ville gør en præst som dig i din alder rigtig glad fordi du sikkert fra en eller anden kult med sådan nogen tingester" hun lod hånden/armen stå i vejret og drejede blidt med sin hånd i cirkler mens hun sagde"Og de aldrig søde de bare hævngærig som om man selv ber om at blive vampyr??.... altså det var ikke noget jeg ønsker, og ja blod smager godt fordi det smager af mad.... ikke af jord eller sådan noget..." hun lukkede blidt øjnene og sukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 4:16

han brød sig ikke om at hun ikke selv vidste hvad hun mendte med hmm men hun havde være anderledes indtil videre da hun spurgte om hvordan de skulle gøre det her og snakkede om en stor kamp han var ved at blive træt af det "du keder mig ikke spor" sagde han mens han tænkte "vi kunne kæmpe... men du har alle mine våben" sagde han hvor efter han tænkte for sig selv *bare jeg ikke skal bruge mit hemelige våben* han sukkede "også selvom jeg er ung betyder det ikke jeg tager glæde i det..."han undrede sig over om det var bare generalt at vampyr jagere var i an kult, han var på en måde men ikke helt han havde gået mere individuel i tidens løb han svarede blot "er ikke helt præst... men er krævet at se sådan her ud... og indtil videre har jeg ikke haft brrug for at andgribe dig så du virker mere vennelig end de fleste jeg har.... 'mødt'" han sukkede dybt og så ud som om han tænkte en masse men sagde ikke noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 12:53

Hun rejste sig langsomt i det hun forsvandt og sagde"okay" hun smilede lidt i det hun kom tilbage og stod der med alle hans ting igen uden at rør dem hvor der var kors på og kastede det hen til ham og sagde"vis du vil slås så skal det være nu forresten så skylder jeg dig egenlig for det der vievand" hun gik direkte imod ham utrolig hurtigt og forsvandt foran ham og kom frem ved siden! i stedet og skar ham med neglen der var som metal direkte over skuldren/halsen og smilede i det hun stod nogen meter foran ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:09

han var overrasket over at hun vil kæmpe, og at hun gav ham hans ting igen han tog imod dem og satte dem på plads men han var lidt trist over idéen med at skulle kæmpe da hun sagde at hun skyldte ham for vievandet undrede han sig men bed tænderne sammen da hun borede neglene i nakke og skulder og lavede 5 fine ar som blødte let han kikkede op på hende og sagde "vis det er den eneste udvej..." han sukkede og hurtigt trak hans pistol og skød i hendes retning i håbet om at ramme hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:13

Scream smilede i det hun undveg og tog let fat i hans hånd og fik ham nedlagt med sin hurtige fart og fantastiske styrke i det hun lå over ham dog ikke seksuelt og så på ham og sagde"Bøh!... nåå? jeg troede da godt du ville slås lidt eller er du ikke som dem der gale mennesker der elsker at dræbe os mørkets væsner" hun så stille på ham i det hun roede sig lidt i håret stadig holdende på ham uden egenlig at gør noget og så på ridserne og sagde"sig mig.... kan du ikke heale?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:21

han blev hurtigt disarmeret hun var stærkere end de fleste men så igen han vidste det ikke var godt at kæmpe mod en vapmyr der forventede det på kort afstand og han blev hurtigt lagt ned "du lød så glad for at kæmpe... og ville ikke lade dig lave første angreb" han kikkede tilbage og på hende men prøvede hurtigt at undgå øjenkontakt "med tid" svarede han bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:24

Hun lod hovedet være let på skrå i det hun sagde"Hmm virkelig??" hun bed sig let i underlæben og gik af ham i det hun sagde"så siger vi det julius...." hun sad blot der og kiggede mod ham og svarede så det store spørgsmål"hvorfor jager du os ..... overnaturlige onde væsner eller der har ondt blod i årene" hun kiggede stille hen mod ham i det hun roede sig let i håret undrende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:29

han kunne hører at hun ikke troede på hammen han mumlede et eller andet for sig selv han smilte da hun spurgte spørgsmålet om hvorfor han jagede han svarede "fordi i angriber uskyldige." mens han smilte han vidste at han kunne få hende ned me nakken vis han brugte mere vievand, en rite fra hans bog eller noget lignende men han bestemte sig for at snakke lidt mere med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 13:46

Scream så på ham undrende og sagde"Hmm... jamen det gør jeg jo ikke kun vis de er som dig og angriber så de ikke mere uskyldige og jeg bider os kun mine herre eller dem der vilha det.... så det både forsvar for mig og overlevelse" hun snoede blidt en hårlok om sin finger i det hun kiggede op mod himlen og lod sig dumpe ned i græsset og sagde"Hmm?! jeg er ikke som de fleste vampyr jo at du ved det... jeg ville aldrig gør en uskyldig noget fordi den dag man angriber er man ikke mere uskyldig og det kun fyre jeg rør og hvor tit er de uskyldige!!???" hun grinte let og så på Julius lidt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:04

han syntes det var lidt underholdene at hun faktisk var civil at snakke med, men så igen hun var ikke friviligt vampyr hvilke også var en grund til at han ikke havde prøvet at dræbe hende enu da hun spurgte hvor mange a de fyre hun havde angrebet var uskyldige trak han på skuldrene "det sker at vi er uskyldige" han tænkte lidt før han spurgte "vis jeg dræbte din mester vil du blive fri?" han tænkte både på at være venlig men mest over hvofor dræbe en slave når man kan få en fuld blods!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:14

Hun rystede på hovedet let i det hun sagde"Min mester er ham der har sensuel samleje med mig eller nærmere du ved ... ja så jeg har en mester nu der er elver men vis du spørger angående min.... rigtige mester så ja så vil jeg være en helt normal vampyr til sidst og kan bide dem jeg vil og min mester er flere tusinder år gammel at du ved det... julius så vis du tænker på at dræbe ham burde du nok prøve at over vinde mig først fordi han er langt stærker end mig jo... men min mester nu er en elver..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:18

han sukkede dybt da han hørte det og svarede "så der er ingen måde jeg kan hjælpe dig på?" han regnede med at hendes svar ville være noget i stilen af at han skulle dræbe hende eller noget som vil gøre at han skulle dræbe hende først og han gættede på det blev en smal sag vis først han gik til de tungere skyts, nogle af de riter han kunne huske måske endag transformere sig til hans engle form han håbede på det ikke ville komme så langt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:23

Hun så på ham undrende og sagde"sig mig skal du ikke ha noget forbinding om det der på din hals jeg har lavet eller ide mindste heale dig selv og hvorfor i vores kamp der var alvorlig hvorfor brugte du ikke dine vinger til at komme fri du kunne sagtens ha kommet fri på den måde???" hun så undrende på ham og tog blidt fat i sin kappe og hev et stykke af og duppede hans sår med den og sagde"Hmm... altså jo du kan dræbe ham elveren der min herre nu og så ville jeg være fri men stadig en slave vampyr men vis du så os dræbte min herre der skabte mig så kunne du befrie mig helt og jeg tror faktisk endten ville jeg blive menneskelig? eller os engel efter som jeg har levet i flere tusinder år nu... eller blot blive normal vampyr?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:34

til det første hun sagde svarede han "had gør dig så sikker i jeg er engel?" han sagde det med en små bedrøvet tone han kikkede over mod hende da hun havde snakket færdig svarede han med sin normale tone "du vil ikke blive engel.... da det kræver du blev til det efter du døde normalt... bliver menneske? måske... og vis du blev normal vampyr ville jeg blive nød til at fjerne dig fra eksistens... kunne du fortælle mig hvor din mester og over mester er?" han kikkede tilbage mod himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:46

Hun så temmelig overrasket på ham i det hun stak ham en lussing og sagde"HA! skulle jeg tag den chance og gi dig deres navne i det du sikkert ville udslette dem og så ville jeg måske blive normal vampyr og ende mine dage som aske på denne smukke jord nej tak Julius og fordi jeg syntes du er smuk og så dufter du os langt væk af engel derfor" hun bed sig i underlæben fornærmet og rejste sig i det hun sagde"jeg har intet mere at snakke med dig om barbar!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:51

han var overrasket da han blev stukket en flad som gjorde ondt helt ind i tænderne han udbrød i et "av!" da han ikke havde noget at styrke sig til det da hun rejste sig op og sagde hun ikke havde mere at snakke med ham om og kaldte ham 'barber' hvad pokker mente hun med det? han sukkede og rejste sig op "vis du vil forblive en slave for ham så bliver du desværre nød til at kæmpe mod mig scream, og uandset hvad ville det så ende på samme måde at du forsvinder fra jordens overflade" han brugte stadig ikke sine krafter til at hele han opførte sig generalt underligt af en engel at være han kikkede på hende parat til hendes næste angreb da det var hvad han forventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 14:55

Scream vendte sig mod ham og sagde"du kan bare ikke tåle der er nogen væsner i denne verden ! ved du hva du er som de mennesker der ødelægger det magiske for os... du ødelægger det magiske i denne verden ved at udslette alverdens væsner og ikke nok med det så benægter du os selv at du er en engel ved ej at heale dig! og ikke sige ja til du faktisk er det og jeg vil da af med mine herre men jeg vil nødig ha hjælp af en der ikke vil indrømme at han faktisk er den del af denne cyklus af magiske væsner og overnaturlige kræfter" hun så på ham temmelig hårdt og sagde"jeg forstår ikke jer sort hvid mennesker... i gir mig kvalme"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:00

hendes kommentar gjorde eham endelig vred af en eller anden grund han var sikkert ved at blive træt af hende han sagde bare "meget vel" og lukkede hans øjne to store sorte vinger blev pludseligt synligt og et flamende halvanden hånds sværd blev fremmandet han stak det ned i jorden og kikkede op mens han åbnede signe øjne "vis du vil kæmpe.... så kom an" han havde også helet sig selv i processen han smilte ondt på hende nu hvor hans øjne hvar blevet sorte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:08

Hun smilede og sagde"jamen vis du vil dø så værsgo" mørket omringe dem begge i det hun smilede lettere ondt og sagde"hmmm så er du klar til at dø lille engel" hun mærkede sine væsner komme ud af mørket der kom 3 som hende ud og 2 af de store bæster i det hun grinte og sagde"Hmmm... hihi" de omringet ham i det hun sagde"nogen sidste ord" de røde bånd kom om hendes krop i det hun kunne bruge dem til at holde ham fast igen vis hun kom tæt nok på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:17

han rystede på hovedet og sagde "ingen fair kamp? hm" hvorefter han begyndte på den latinske rite som han så mange gange havde brugt før til at lave smerte på sit offer i tilfælde af den virkede igen ville offeret føle det som om at nogle tog fat inden idem og prøvede at vende dem med vrangen ud det lavede som reglt stor smerte på selv det største fjender men den havde fejlet før og når den gjorde galt det om at bevæge sig hurtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:23

Hun mærkede det inde i sig og sagde"bare fordi du ikke kan holde til at høre sandheden hidser du dig op og tyr til vold! hvor er du dog ynkelig Julius" hun bed sig i underlæben da hun mærkede smerten og skrig højt i det hun gik ned i knæ og sagde"NU!" hendes bæster angreb og hendes andre dobbelt gænger i det hundene havde farten og kunne bide samt dobbelgængerne styrken og kunne burge de røde bånd.. hun så vredt mod ham i mens hun skrig og prøvede at holde smerten ud så godt hun kunne, Hundene forsvandt i skyggerne foran ham og kom fra hver deres side direkte! VED SIDEN AF HAM! og bed ud efter hans skuldre med det store gab. Samt hendes dobbel gængere forsvandt og en stod foran en kom oven fra og en bagved ham og kastede de røde blod bånd efter ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:28

han fortsatte med de latinske ord uden at svarer fordi han havde for travlt vis han skulle dø ville han få hende til at huske smerten da væsenerne kom nærmere huskede han at han havde glemt at gøre noget ved det, og der var intet han kunne gører da de forsvandt troede han det var slut men så dukkede de alle op igen da der blev bidt fadt i ham gav han et gisp i smerte og stoppede med riten han svang sit sværd som kløvede igennem skygge dæmonen vis det virkede han var på vej til at baske med vingerne men forsent! båndene havde fadt i ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 15:32

Scream rejste sig op i det hun så sine små dyr blive skadet og sagde"nej!" hun løb hen til dem og så dem bløde, hun strøg dem over hårene og sagde"årh!.... ´Blood and pain mine små bæster...." hun krammede dem let i det hun lod dem bide i hende så de healede som vampyr og hun smilede i det hun rejste sig op og hviskede i Julius øre da hun lod de rigtige bånd sno sig om hans arme, hans ben, hans liv, hans hals"Ved du hva Julius .... min herre kan os mærke når jeg er i fare og ved du hva, jeg kan mærke at jeg lige haar fået lov til at bide" hun grinte i det hun tog fat i hans hage hårdt og fik hans hals strakt til den ene side og bed hårdt fat i ham mens hun holdte ham så godt fast hun kunne og sagde"Mmmmh"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 2 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum