Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur der dår galt! [P-scream]

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 20:37

Hun nikkede og sagde"ja det skam rigeligt vi tager faktisk ikke særlig meget blod når vi suger vi suger knap noget der kan svare til at kunne fylde en sprøjte op" hun smilede kært og tog i mod den i det hun bed tænderne i den blidt og satte sig på jorden og selv om hun sugede blod i sig langsomt så, så hun bare over nuttet ud med det pjuskede farvede løve agtig morgen hår og hendes hænder der holdt posen i hver dens side og hendes ben der var i skrædder stilling samt hendes små nuttet vampyr tænder der blidt bed sulten i posen da hun sagde"Arauw!" hun grinte sødt da hun endelig blev færdig og slikkede sig om læberne forførisk og hviskede"jeg kan os li dig Julius og takker" hun smilede kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 21:13

han kikkede ned på hende mens hun spiste han kunne ikke lade vær med at tænke på hvor nuttet hun egentlig så ud da hun drak fra posen men han ver specialt betaget af hendes øjne men han tænkte hun måske ville have lidt privat liv så han kikkede væk mens hun drak og han pakkede den nu tomme kasse sammen og lagde den ned i tasken han kikkede tilbage på hende lige før hun sagde rauw lyden han kikkede på hende som om nu stod hans verden ikke længere da hun sagde at hunne også godt kunne lide ham satte han sig ned i skrader stilling forand hende og kikkede hende dybt ind i øjnene med et kærligt smil før han sagde "hvar så lidt... så behøves du ikke at sulte"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 21:49

Hun rødmede let og grinte i det hun nikkede og tørte det rasterende væk af blodet på hendes læber og sagde"Mmmh det var så dejligt undskyld vis du syntes det så klamt ud men jeg kan jo ej spise normal mad det er jo ikke mættende og ej hellere ikke godt for mig fordi det smager slet slet ikke som mad overhovedet men som noget mudret jord der bare ad" hun grinte og krammede blidt Julius i det hun nussede sig op af ham og smilede kært

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 22:02

han kunne godt forstille sig hvordan det ville være eller ihvertfald lidt da hun undskyldte svarede han "gør ikke noget jeg har set være ting i min leve tid" hvilke var sandt han havde set folk der havde fået deres ben sprængt af og folk der lå og holte deres egne involde i sandet ved normady men heltigvis ville det ikke ske igen håbede han i detm indste hans tanker blev hurtigt stoppet da hun havde kravlet over og krammede ham mens hun nussede sig op af ham, han gengældte krammet og nussede hende blidt på rykken med den ene hånd og halsen med den anden han hviskede til hende "nogensinde nogle der har fortalt dig hvor smukke øjne du har?" han tænkte ikke så meget over race forskellen længere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 22:24

hendes kinder afslørede det roouge agtige rødmen over kinderne mens hun stille tog sig til kinden og så mod ham og nikkede stille og hviskede blidt i hans øre med et grin bagefter der var rigtig sødt"ja men ikke på samme måde som dig og især heller ikke en vampyr jæger der ej vil dræbe mig såååå??" hun smilede kært og nussede ham blidt i hovede bunden og sagde"Såå det jo en go ting og har du virkelig oplevet være ting... uuuh det så synd for dig smukke" hun smilede kært og lagde sig lidt op af ham og sagde"mmmh"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 22:38

han grinte blidt og hviskede "men du ved jeg ikke vill gøre dig fortræd" da hun puttede sig op ad ham og sage mmmh kyssede han hende blidt på halsen og så på kinden i håbet om at hun ikke ville besvime igen eller hvad end hun havde lavet før han kunne simpelt hen ikke lad vær med at nusse hende når hun gjrde det samme og føle krammet og hende kolde hænder i hovedbunden gjorde ham bare mere glad for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 22:43

hun så uskyldigt på ham og strøg ham hen af kinden i det hun sagde"årh undskyld... vis mine hænder er kolde det blot ja... du ved vampyr?" hun smilede kært og sagde"Ååårh Julius hvor er du bare nuttet når du er så direkte med kys og nusseri" hun nussede ham mere blidt og nussede kinden op af hans i det hun virkede som en spindende katte killing og sagde"mmmmh dejligt at mærke så varm en krop som din jeg savner min varme krop"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 22:50

han sukkede stille for sig selv mens hun nussede sin kind op af hans men det var rart han lukkede sine øjne og sagde kan godt lide din kølige krop op af min... føles rart" han førte begge sine hænder ned på hendes kolde ryg og nussede hende i en form for kram nusserie han havde aldrig følt sig så glad og så for en vampyr!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 22:57

Hun kunne ikke lade vær med at grine lidt og sagde"Nååårh er du til de kolde drinks hva" hun blinkede lettere drilsk i det hun smilede og nussede næsen op af hans bløde kind og sagde"Raw.... du så dejlige varm og os bare dejlig i det hele tager Julius men jeg skal virkelig os bade før jeg skal tilbage til min herre ellers bliver han sikkert tosset vis han luger dig og vil ikke ha at du kommer til skade"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:05

han smilte da hun sagde 'er du til kolde drinks hva' han var glad for hendes blide behandling og næsten menneskelige da hun fortsatte med at snakke var han glad for at hører han var general dejlig han lyttede videre til hvad hun havde at siger før han svarede "betyder det du skal til at gå?" han snakkede med en lidt trist stemme nu mens han slap hende med hans hænder så hun kunne rejse sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:09

Hun så på ham og sagde"Hmm nej ikke rigtig men jeg tænkte? vil du med i byen måske eller med mig hjem altså et sted hvor min herre ikke ved jeg os bor og så kunne vi spille ps3 eller alt muligt andet hihi vis du altså tør eller hygge os sammen over i parken med et eller andet" hun stod der og ventede på svar og sagde"eller vi kunne tag i svømme hal du ved bryde ind og have det sjovt du ved svømme og sådan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:22

han tænkte lidt over hvad hun sagde lettet over hun ikke skulle væk "hvorend du føler dig mest sikker" han tog fat i hendes hånd igen og nussede den mens han ventede på at hun fortalt hvor de skulle hen, eller rejste sig han kyssede hende på hånden en enkelt gang mens han ventede på svar og håbede meget på at senere hun ikke ville komme i problemer pågrund af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:28

hendes smil var ikke til at tage fejl af, hun rødmede let og sagde"Hiihi ved du hva`? jeg syntes vi skal tag i svømme hal og de har sikkert noget ekstra badetøj inde i deres butik vi blot kan låne og så smide til vask et eller andet sted ikke også" hun grinte og sagde"hold fast" hun tog om ham i det de forsvandt hen til hans ting og så hviskede hun"og nu til svømme hallen" hun smilede og de forsvandt og endte ved svømme hallens indgang og Scream grinte let og sagde"wow for en tur"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:42

han smilte og sagde "så der det, det vi gør" da de pludseligt var hnde ved hans ting samlede han dem op og pakede dem ned i tasken da de så pludseligt var ved svømmehalen kikkede han spørgene på hende "hvo.... ehm... hvordan kom vi her så hurtigt?" han undrede sig mens han kikkede i hans lommer og holdt et 'låse smeds sæt' til at åbne låste dører mens han ventede på et svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Man 5 Jul 2010 - 23:48

Hun smilede og sagde"en af mine evner du ved det siger puff og så jeg væk og puff så er jeg pludselig bagved dig eller sådan noget eller puff" hun stod nu bagved døren til hallen og grinte i det hun sagde"Puff" og så var hun foran ham og sagde"årh nu jeg virkelig udmattet" hun rødmede let og grinte i det hun sagde"undskyld besværet med du skal dirke os ind men er så udmattet så du ja ville tro det var løgn men det dejligt vi skal ind i svømme hallen vi kan gå i deres spa vis du vil du ved boblebad"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 0:09

hen grinte lidt af hende og sagde "tja... du kunne bare have lukket op indenfra" han gik over og startede elegenat med at dirke låsen han øbnede døren hurtigt og sagde "damerne først" og lave en elegant bevægelse med armen mens han holdt døren åben for hende han føte sig helt ung da han aldrig rigtigt havde brudt ind nogle steder for sjov skyld men denne gang var anderledes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 0:31

hun grinte kært og tog sig til hovedet i det hun sagde"Nååårh ja undskyld dumme dumme mig" hun gik indenfor og strøg ham blidt igennem håret i det hun så rundt og gjorde en bevægelse for alarmen og videokamaraene og de blev sorte alt sammen i det hun brugte skygger til at ødelægge dem og sagde"sådan nu vi helt i fred uden bekymringer" hun tændte for vand pumpen og alt andet i det hun smilede dog tændte hun ikke lyset fordi månens blå skind kunne jo lyse for dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 0:42

han smilte da hun stør hendes hånd igennem hans hår han fuldte efter mens hun ødelage sikerheds systemet gjorde bare det hele lettere han gik ind i halden og kikkede på vandet han frøs da han så på vandet han gik helt i stå og stoppede med at bevæge sig han blev næsten helt bleg mens han stirrede tomt på vandet han var ikke glad for vand efter sidste gang han havde været i det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 0:51

Scream stoppede op i det hun kom tilbage med badetøj til dem og sagde med hovedet kiggende mod badetøjet"hey jeg tror jeg har fundet din størrelse Julius så vi kan.....??? Julius?? JULIUS!!" hun smed tøjet og løb direkte hen til ham i det hun tog om ham og lagde ham blidt ned i hendes skød og krammede ham ind til sig og sagde"Julius er du okay??... hvad er der galt er du bange for vand... du kunne blot sige det så havde jeg ikke tager her hen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 0:58

han hørte hende ikke gå panisk han havde gået i flashback model og at han blev lagt ned hvar det samme der skete tilbage da det skete han gav et pludseligt ryk i sig og skulle til at rejse sig hurtigt op men så at scream krammede ham ind til sig han spurgte forviret "hvad skete der?..." han havde ikke forventet at dette ville ske men det havde sat sit prag på ham "undskyld scream... lang tid siden jeg har været tæt på dybere vand... du kan bare bade vis det er så kan jeg bare sidde her og snakke med dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:02

Scream tog ham hen til børne enden og sagde"Nope du skal med og jeg vil hjælpe dig til at overvinde dette her og jeg er ved dig om så du var ved ar nærme dig med halsen under vand får du ikke lov blot hold i mig og jeg vil holde dig oppe smukke bare gi ned her" hun tog en fjernbetjening frem og tændte for noget beroligende smuk musik og sagde" lyt til den beroligende musik og slap af"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:15

han sukkede dybt og rejste sig op og fulgte hende ned til børne enden han prøvede ikke at tænke på vandet eller hvorfor han var bange da de nåede børne enden og sagde at hun ville få ham over hans fobi rystede han bare på hovedet "du er godt nok hård var?" han brød sig ikke om idéen men det var nu eller aldrig tænkte han desuden hvar det ikke sådan at han kunne drukne og hun ville ikke drukne ham vis hub ville bide ham havde hun allerade gjort det han tog jakken af og lagde den ved siden af hans taske han tøvede lidt mens han tog skjorten af, når hans krop var synlig ville man kunne se tatoveringer i en slags runer på hele hans venstre arm, og en masse ar efter kniv stik og skud han tog sinne sko af og sinne sokker og lagde dem de samme sted han bestemte sig bare for at bade i bukserne han gik en til kandten og satte sig på knæ mens han kikkede ned i vandet for at lade Scream skifte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:26

scream havde fundet en mega smuk bikini i det hun smed tøjet og tog den på gik hun med det smukke blå tyrkis farvede hår om skuldrende ned i vandet med elegante fod bevægelser og man kunne se hvor meget hendes brystpati var stort og stramt i bikinien samt hendes baller, og lårene var smukke... Hun smilede kært og sagde"mmmh dejigt ikke også? julius" hun smilede kært og svømmede hen til ham med håret flagrende efter hende og smilet over de smukke læber og skindende smukke øjne der var grønblå lige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:33

han kunne nu se mere af hendes krop nu hun havde bikini på han var overrasket hun så utroligt godt ud selv i en engels øjne og han endte med at tænke højt "hvor ser du bare godt ud...." han smilte til hende før han satte føderne ned i vandet nu hun var tæt på han var ikke glad for idéen men hvar det mindste han kunne prøve på at gører ham blev bare nød til at sige det "hvorfor er du også så glad for vand"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:47

Hun smilede og sagde"det ved jeg ikke rigtig men jeg kan faktisk huske at jeg var ved at drukne i vand en gang men overvandt det fordi en af mine veninder hjalp mig og nu vil jeg hjælpe dig Julius" hun tog blidt vand op i sine hænder og heldte blidt over hans hoved i det hun grinte og sagde"det jo blot vand, faktisk er vand mere sikkert end at flyve vidste du godt det fordi du flyder i vand men falder i luft" hun kyssede ham blidt på panden og sagde"jo længere du kommer ud jo mere vil jeg belønne dig med lige det du vil ha du siger bare til men blot lad det gå i dit tempo"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 4 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum