Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur der dår galt! [P-scream]

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 1:57

han var overrasket over at hun engang var fobisk over for vand så hun havde i det mindste en idé om hvad han gik igennem han kikkede ned i vandet han kikkede tilbage på hende da hun kysede ham på panden "du var heller ikke ved at drukne ved normandiets kyst 6. juni 1944... " han hoppede let ned i vandet der var omkring lår længde han holds hårdt fast i screams hånd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:01

Scream gik hen til ham stille og roligt i det hun tog blidt om ham og sagde"blot slap af så svømmer jeg med dig først som var jeg en hval der bar dig og du aldrig ville kunne drukne i hele dit liv" hun tog ham stille og rolig længere ud men dog så det kun ville gå ham til livet og gik rundt medd ham med sine vampyr kræfter og holdte ham som en prinsesse og som hun havde lovet kom ingen gang hans brystkasse ned under vand.. hun smilede kært og gik rundt og sagde"traa laaa laaa er det ikke dejligt" hun gik tilbage hvor det kun gik ham til lår længde og sagde"sådan" hun satte ham ned der nok lidt mere inde mod det lave vand så det gik ved hans knæ og sagde"Hvad syntes du om det? jeg er her hele tiden der sker nada, når jeg er her det lover jeg"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:11

han var lidt anspændt i starten men slappede hurtigere mere af ha nød det faktisk vander var roligt og dejligt og han havde godt selskab som gjorde at han vendte sig til det hurtigere han havde også en stærkere psyke end mennesker så tog ikke lang tid før han smilede lidt til hende og bevægede sig selv længere ud i vandet men sørgede stadig for at holde hende i hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:15

Hun smilede og holdte os stramt og sagde"bare rolig jeg slipper ikke desuden er din hånd os utrolig dejlig så det er fint med mig og du kan bare sige vis du gerne vil ha en pause fra dette søde så kan vi spille med en badebold her i den dejlige lave ende" hun smilede sødt og rykkede tættere på ham smilende og sagde"du siger bare vis du vil belønnes"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:21

han kunne ikke lade vær med at have et nervøst smil og stoppede mens hun snakkede da hun gik tæt på og sagde'du siger bare til vis du vil belønnes' svarede han "joooh... at blive belønnet kunne det være man ville gå længere ud" han var glad for at hans krop var nogenlunde rolig så han ikke pludseligt gjorde noget dumt som at vingerne der kom frem som en forsvars mekanisme nej denne gang var han bare et ungt nervøst menneske hvilke han ikke havde noget imod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:26

Hendes øjne glinsede i takt med de smukke bevægelser i vandets overflade samt hendes lange smukke blå farvede hår lå blidt i vandets overflade dog lavede det ikke farve pletter efter sig egenlig... så var hun født med det sorte hår foran og havde farvet håret bagved så meget at det blot havde beholdt farven da det voksede ud igen.. hun tog blidt om ham og gav ham et blidt kys op af halsen og sagde"jeg så stolt!!!, af dig Julius virkelig stolt!" hun smilede kært og så mega nuttede ud i det hun krammede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:31

han var glad for kysset det styrkede hans selvtellid også selvom det lød næsten nedladende hvad hun sagde men det var ikke tonen det var bare hvad hun sagde også selvom hun mente det oprigtigt og når hun lå sådan i vandet gjorde han sit bedste for ikke at kikke for langt ned af hende han tog og gik længere ud indtill han tilsidst gjorde sit bedste for at svømme hvor han vidste han bare kunne sætte føderne ned vis det blev for meget, kan kunne svømme og ret elegant faktisk

((OOC:går iseng nu... sov godt! og ses imorgen))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 2:34

Scream så helt overrasket på ham med åben mund og sagde"wow!! hvor er du egenlig go! Julius det havde jeg slet ikke regnet med efter som du var bange for vand? selv jeg er ikke så god og jeg har ellers gået til noget svømning en gang men det nok os fordi du ser utrolig nuttet og mandig ud sådan som du svømmer og stråler som var du en smuk sol der lyste hele verden op med glæde" hun grinte kært og svømmede blidt ved hans side klar til at være der vis der skete noget.

//Hih! okay ;D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 21:34

han sagde mens han svømmede "blev jo trænet i det her... meget i fuldt oppakning" han var faktisk lidt glad for vandet nu han først var kommet i det så han grinte til hende og sagde "vandet er faktisk rart" mens han smilte han kunne ikke lade vær med at spørge "vis jeg kommer ud i den dybe ende hvad er belønningen så?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 21:37

Scream smilede kært i det hun så undrende på Julius og tog sig let til hagen og stoppede blidt med at svømme i det dejlige vand og sagde"hmmm??? hmmmm..... det ved jeg egenlig ikke rigtig hihi hvad vil du gerne ha din belønning skal være smukke efter som du har klaret det så smukt julius fortjener du selv og vælge din belønning" hun havde et nuttet smil over læberne og svømmede stille hen til ham igen med smilet over læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 22:08

han var ikke sikker på 'hvad' han ville have men en ting blandt mange han ikke havde prøvet, han satte føderne ned på bunden og sagde "vis jeg svømmer ud i den dybe ende og... tilbage? vil jeg have et kys... på munden" han smilte til hende mens han fik lidt farve i kinderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 23:16

Scream svømmede hen til ham og krammede ham i det hun krammede ham hviskede hun"hvorfor kun 1 du kan sagtens få 2 vis du svømmer nu smukke og blot svøm i dit eget tempo så meget du nu vil jeg er ved dig det lover jeg, jeg svømmer direkte under sig efter som jeg ikke skal ha ilt kan jeg blot være som et dyr der er direkte under dig eller svømme ved din side vis noget skulle gå galt smukke" hun smilede kært og nussede sig let op af ham og sagde"så kom nu svømmer vi"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 23:19

han smilte "lyder helt fint!" da han elegant men langsomt svømede ud i den dybe ende hen mod kanten i enden af den med besvær han prøvede ikke at tænke over at bånden ikke kunne nås længere mens han tog dybe indåndinger han var ikke bygget til det i det mindste ikke psykisk men han hold sig fint igang indtil videre indtil han nåde kanten hvor han holdt godt fast og åndede letet ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 23:25

Scream endte på hans side og rødmede i det hun sagde mens hun kiggede mod ham med de glinsende smukke tyrkis grønlige øjne"Wauw! smukke så der kun tilbage vejen og så vil du få dine kys og jeg skal nok gi dig længere end blot 10 sekunder" hun smilede kært uden at vise tænder og virkede som en almindelig pige undtagen kulden og den smukke plege men ikke for blege hud der glinsede smukt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 23:33

han nikkede og lukkede øjnene i et kort øjeblik mens han slappede af "glad for du er her til at sørge for at der ikke sker noget" han smilte et kort stykke tid og hurtigt kyssede hende på panden før han gav fra med føderne og svømmede tilbage mod hvor de avde startet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 23:41

Scream dykkede under ham i det hun endte foran ham på det lave vand og sagde"hejsa smukke" hendes lange smukke hår lå flot vådt ned af hendes ryg samt det var ligesom slime tilbage. hendes smil var ikke til at tage fejl af, hun var nervøs i den grad, tænk de havde slåsset og ham der hadet vampyr ville gerne ha et kys af .... af hende??..*årh hvor er han bare mandig!!!* hun smilede kært i det hun blidt svømmedehen til ham og lod blidt hånden stryge mod hans kind i det hun placeret et kys på hans læber og kyssede ham i noget tid, gnisterne mellem dem ville blive der, hendes læber der gav kys efter kys og den blide nussen med fingerne hen af hans kind... Hun stoppede efter nogen sekunder og sagde"var det første eller gælder det for 2 søde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Tirs 6 Jul 2010 - 23:52

var lidt overrasket over det pludselige kys men han havde forventet det bare ikke lige nu da han kyssede hende igen mens hun kyssede ham ville det være lidt åbenlyst at han ikke var en god kysser han havde sikkert ikke gjordt det før da hun spurgte sagde han "det var det første" med et lille smil han syntes det var gået ret hurtigt men det var hans beløning for vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 0:01

Hun smilede kært og lod sig blidt nærme ham indtil de stod ved kanten af poolen og kunne nå bunden hvor vandet gik dem til hofterne eller det gjorde det ved scream der var mindre end Julius skønt hu var 1 år ældre.. hun rødmede let i det hun sagde"okay Julius så er du klar til dit andet kys??" hun rykkede sig helt tæt på i det hun placeret et nænsomt blidt kys over hans læber og lukkede blidt øjnene og nærmest guidede ham med læberne til at blive en go kysser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 0:04

han sagde bare "mmmhmm" da hendes læber rørte hans mens han stille bevægede sin hånd op mens ha nnussede hende på kinden mens han fulgte hendes bevægelser til at blive en bedre kysser han havde aldrig kysset en pige før og så specialt ikke en vampyr! men det var rart det var det eneste han kunne tænke på lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 0:16

hun rødmede stille i mens de kyssede og sidst havde godt nok været lidt lang tid men dog var dette jo os hans belønning, efter som han ikke havde svømmet i lang tid kunne hun se på hans blik da hun spurgte ham angående om han ville bade eller lære det. Hun afsluttede kysset med et lille bid i hans underlæbe ikke med hugtænder blot et lille blidt meget ubetydelig og slet ikke smertefuldt bid i hans underlæbe blot for at gøre det uforglemmeligt og sagde"mmmh Julius dine læber er så dejlige at kysse"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:07

han kikkede drømmene på hende efter kysset var færdigt han svarede "er der snart noget der ikke er dejligt ved mig?" han smilte til hende da han tog sine arme omkring hende og holdte hende ind til sig da han puttede hans hoved ind mod hendes skulder mens han lukkede øjnene og trak vejret ud stille og roligt mens han nød det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:11

"haha det ved jeg nu ikke er der noget ved dig du ikke syntes er dejligt hva???" hun pustede blidt ham hen af halsen da han tog hovedet ned for at putte det ved hende, hun kunne ikke lade vær med at kramme ham tilbage og nusse ham blidt i det våde hår i det hun hviskede med glæde i hans øre"jeg virkelig stolt af at du overvandt din frygt så hurtig.... og du er en virkelig mandig svømmer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:23

han svarede til hendes spørgsmål "har da lidt jeg ikke bryder mig om"han gik en let kuldegysning da hyn pustede ham ned af nakken han kunne ikke lade vær med at smile også selvom han var bag hendes ryk da hun hviskede han svarede "tak... gætter jeg... dit selskab hjalp også meget.... desuden jeg kunne se bunden var ikke så svært" han lavede et lavt grint der lød mere nervøs

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:29

Hun smilede kært og tog blidt om ham og nussede sin kind op af hans brystkasse og hviskede"vi er hemmelig venner forevigt ! Julius lover du mig det og intet ville kunne skilde os ad ingen gang stridigheder vel???" hun kiggede uksyldigt op mod ham som bad hun til de aldrig i hele deres liv ville skændes igen, dog havde hun det heller ikke svært med at tilgive ham igen fordi han var jo en engel og han kunne vel til tider mistænke hende og så tag chancer som han egenlig ikke behøvedes... hun rødmede let og strøg sig blidt op af ham i det hun stille gled fra ham og hen af siden af poolen og sagde"skal vi ikke gå op og finde en sauna og side og bage i`??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 1:51

han smilte og sagde "hemmelige venner ja.... intet vile skille os" han smilte meget tile hende og kyssede hende på kinden han fulgte hende med hovedet da hun gik hen til kanten han gik selv derhen mens han svarede "kan vi da godt" han satte sig op på kanten og reste sig op hans bukser var våde men han havde jo valgt at bade i dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur der dår galt! [P-scream] - Page 5 Empty Sv: en tur der dår galt! [P-scream]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum