Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Side 2 af 12 Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste

Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:32

Lazarus kunne mærke hvordan blodet løb ned af hans kind. Efter blot et sekund var såret lukket og forsvundet. Lazarus smilede og fjernede blodet med en finger. Han kiggede på blodet og kiggede på på Kajika '' Ingen får mig til at bløde... Sidste gang det skete døde han, hans familie og alle hans venner ''. Lazarus fik blodrøde lysende øjne og hans hugtænder kom til syne '' Du ved jeg har ret... Den eneste grund til du ikke knæler for mig ynkelige væsen er fordi du tror jeg er blindet af dit udseende... Faktisk siger du mig ikke en skid... Din måde at se ud på er alt for fin og latterlig for mig... Fik man ondskab ind i det ville det være en anden sag... giv mig en grund til ikke at dræbe dig ''. Lazarus satte med et af og sprang over imod Kajika og prøvede at skubbe hende og sætte sig ovenpå hende og holde hende nede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:37

Kajika så vredt på ham og sagde"Om jeg ville ha en som dig til at kunne lide mit udseende ha! jeg bare glad for det ikke siger dig en skid, fordi du siger ikke mig noget!" hun så vredt på ham og for første gang kunne man høre en slags knurren fra kajika komme helt nede fra, som var hun begyndte at ha nok af denne fyr der troede han kunne dominere hende, nok havde andre prøvet nok var der kun 2 der havde gjordt det, men om denne ! vampyr skulle gør hende ond og så tro hun var hans lille slave tøs næ!*Han får mig ikke om jeg så skal dø!* hun så vredt på ham i det hun skulle til at bruge sin evne mod ham, ramte hendes ryg jorden og luften forsvandt ud af hende"Urg!!" hun tog sig til halsen og hostede og trak efter vejret i det hun endelig fik luft ned til lungerne igen, så hun at han sad over hende og holdt hende nede nu!..."Slip mig! jeg vil hellere dø end at være din lille dulle tøs!" hun så vredt på ham og selv om hun ikke havde tænder vendte hun hovedet mod hans arme og bed ham i håndledet. Hun bed til og lukkede øjnene, men glemte os alt om at det blot gjorde det nemmere for ham at bide hende så!... hendes hals var helt blottet, hendes smukke hud, det bølgende blonde hår ned af hendes smukke hud... den desperate følse i hende der udstrålede frygt som forvandlede hende til et desperat kvinde menneske der ligefrem bed lazarus uden hugtænder eller noget fordi det ejede hun ikke, for at komme fri. Den uskyldige lille spinkle bange tøs bed ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:45

Kajika bed igennem hans kolde hud og hans blod strømmede ind i hendes mund. Det var meget mægtigt blod som mange Vampyrer ville betale dyrt for at få fat i. Det ville være en fantastisk og magtfuld følelse at få hans rene stærke flod i munde. Lazarus knorrede som en ulv og kiggede på Kajika's hals. Han kunne mærke hvor svært det var at holde sig tilbage * Nej... Ikke før hun selv beder om det... ikke før *. Lazarus grinede ondt og så på hende '' Se din desparation... Lad mig fulde dig med kræft og magt nok så du aldrig mere skal føle dig så svag mere... Du sagde du hellere ville dø.. Du ved du gerne vil.. Alt du skal sige er ja... Så vil jeg gøre dig til en mægtigt væsen af natten ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:52

Kajika mærkede blodet fra ham strømme ind i hendes smukke lysserrøde mund, og forurene hendes lunger.... hun åbnede øjnene hurtigt og slap ham med det samme med munde, i det hun hostede hans blod op, så det strømmet ud fra hendes mundvig, det løb blidt ned af hendes smukke lime farvede læber og hendes jordbær røde tunge strøg blidt over hendes læber... hun fik lidt af blodet ind i munden igen i det hun smilede*han er vist sulten men vil ha jeg skal sige jeg vil ha ham!, HA! Baka(idiot på japansk).... han tror jeg vil gi så let op!) hun smilede ondt og spyttede ham direkte mod ansigtet med hans eget blod!. Hun så vredt på ham og sagde på engelsk"NEVER"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:02

Lazarus blev ramt af hans eget blod. Han slikkede det væk og kiggede på Kajika. Han sagde med en ondt stemme '' Tænk over dine egne tanker... Du vil ikke give op så let... Det vil sige du allerede ved du vil give op.. Det eneste der ikke ønsker du skal give op er din hjerne.. hvis du giver op giver du afkald på alt det gode i dit liv... Du ved det er det du vil.. Du ved du ønsker mig og alt jeg er... Du har smagt det i mit blod... Du vil være som mig... Faktisk er du allerede som mig... En kvindelig udgave... Lad mig opsluge dig og befri dig fra dine lænker... Og sammen vil vi skabe frygt og lidelse i De Morga... Bliv min slave... Du ved du hungre efter at blive det... Dine tanker røber dig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:08

kajika så på Lazarus overrasket og han havde ret... Tåre begyndte at komme ned fra hendes kinder men ikke sådan små pive tåre, hun lod ikke et eneste hulk komme ud. Hun så vredt på ham og sagde"Slip mig jeg vil aldrig være din!!, du kan ikke tvinge mig til at sige ja!!!.... og vis du kunne jamen så måtte du med glæde forvandle mig men jeg vil aldrig sige ja til dig om du så slæbte mig hjem til dig totureret mig i flere år! og satte mig uden mad!.... så hellere dø" dog inderst inde håbede hun inderligt han ikke slæbte hende med ham hjem... fordi så var der nul flygt muligheder og hun var selv bange for døden og ville ikke ende som spøgelse... så hun ville ende med at sige ja.... vis det kom så vidt. Hun betragtede ham med de hav blålige babyblå lyse dådyr øjne og rødmede let i det hun prøvede at skubbe ham forgæves af sig.."Jeg vil ikke være din slave! du må finde dig en anden at gør til slave! dit usle lille skadedyr!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:19

Lazarus grinede prøvede at slå hende ud og sætte hende over hans skulder med en arm og løb en en utrolig hastighed mod hans hus. Hvis det løkkes ham at gøre dette ville han finde hende op med kæder i kælderen. Lazarus gjorde det hele klar og ventede på hun slutte vågne.. Der var piske, knive, tortur maskiner. Lazarus havde ingen samvittighed og var derfor blevet noget af en tortur mester igennem hans mange år. Hun ville blive hans første Child. Den første bidte han nogensinde ville skabe og derfor langt den stærkeste. I næsten 3000 år havde han aldrig lavet en Vampyr. Hun var bare perfekt som det første dels på grund af hendes personlighed og dels på grund af at hun var Barishans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 18:25

kajika prøvede at undgå i det hun mærkede hans slag, så hun en enkelt gang på ham inden øjnene blev lukket og hun gik ud... Hun mærkede intet det var som om hun var opslugt i en verden helt alene, uden problemer, derfor tog det hende os lang tid om at vende tilbage, fordi hun ikke ville vende tilbage hun ville blot glemme alt. Kajika vågnede få sølle timer efter at være faldet halvt i søvn og halvt bevidstløs i hans slag. Hun prøvede at rør sig i det hun hørte nogen kæder rasle.. Hun mærkede hvordan det strammet om hendes håndled i det hun stille slog øjnene op og så rundt"Hva?" hun så lidt rundt og opdagede alle tortur tingene og bed tænderne sammen og prøvede at vride sig løs..*Mmmh... jeg kan kke komme fri!* hun så rundt panisk nu og prøvede at hive og kæmpe for at komme fri men intet virkede."Arh!!!" hun så på Lazarus og vrisset og sagde"Vis jeg kommer fri vil du aldrig se mørket falde på igen Lazarus!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 23:26

Lazarus grinede ondt og kiggede på Kajika '' Tro mig... Inden natten er omme er du i min hånd og min slave for evig tid... Du vil tigge mig om nåde og bede om at blive min slave ''. Lazarus tog en kniv og skar hendes trøje af en et lyn hurtigt sving med kniven. Så tog han kniven og satte mod hendes kind '' Hvis jeg husker rigtigt så healer Asparaer hurtigt... Det skal nok blive sjovt ''. Lazarus skar hende over kinden og så den anden. Efter den skar han hende på hendes lår og under hendes føder. Da han var færdig smed han kniven væk og kiggede på alt det blod der nu fossede ned fra Kajika. Han slikkede sig om munden og kiggede på hende med et ondt smil '' Er svaret ja nu? ''. Lazarus grinede dysters og tog pisken i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 23:34

Kajika så ham vredt i øjnene, hendes øjne udstrålede vrede, skuffelse over hun så let var slået omkuld før og had til denne vampyr. Dog inderst inde var der noget der længdes efter ham, noget dybt inde i hende, noget der havde faldet for ham, ligesom den gang Zal tog fat i hende og sagde der var noget ondt i hende noget der ville ud, som om at alle med denne ondskab i sig kunne se noget i hende hun ikke selv kunne, eller ikke selv ville se?. Hun betragtede Lazarus og kom med et gisp"Urgh!" da han sagde at hun ville tigge om at blive hans slave og da hans hånd rørte kniven. Hun bed tænderne sammen og kæderne raslede løs"Arghhh!!! SLIP MIG FRI!" Hun så skrækslagen på ham igen fordi hun vidste hun ikke healede som en ovenlig aspara men dog... dog healede hun desværre så han kunne blive ved med at pine hende.. Hun så på ham bestemt og skrig hver gang den smukke kniv skar igennem hendes stakkels hud og lod hendes dejligt duftende safter flyde fra kroppen og ned på det beskidte gulv. Hun trak hurtigt efter vejret og mærkede sine sår heale og selv det gjorde ondt... hun så stille op mod ham og sagde nærmest opgivende"Nej.... al... al" hendes stemme knækkede over ved aldrig som om hun vidste hun ville gi op snart... hun knyttede næverne og tvang ordet ud gennem tænderne"aaaldrig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 17:09

Lazarus svang pisken over hendes brystkasse så tøj og blod fløj over det hele. Han blev ved i et minuts tid så stoppede han og kiggede på den blodige pisk. Han smed den fra sig og kiggede nu på på et sværd han lagde det over noget varmt kul og kiggede på Kajika med et roligt og charmerede blik der slet ikke passede ind i hvad han havde gang i. Det var nemt at se alt det her faktisk ikke gik ham på og overraskende nok virkede han ikke alt for fristet til at drikke hendes blod. Lazarus havde altid kunne modstå det meste blod. Selv Aspara blod. Dog havde han en svaghed for Lys Elver blod. Lazarus træk det nu meget varme sværd op og kiggede på Kajika med et ondt smil '' Det kommer til at gøre ondt det her... Et simpelt ja er nok... Så vil smerten stoppe og din ondskab blive sluppet fri for evigt... Min nye Slave ''. Lazarus grinede dystert og ondt og lagde det glohede sværd på kinden af Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 19:02

Kajika mærket frygten tag fat i hende,
hver en del af hendes spinkle krop var nu låst fast af hendes egen styrke.

Hun betragtede ham med had og sagde"Dit sadistiske manchovinistiske svin jeg ikke din slave!" hun mærket pisken, som slowmotion kom den mod hende og ramte hende over brystet, blodet sprang nærmest ud fra hendes bryst og efterrlod et grimt mærke, langt på 8 cm og blodet flød ned over hendes bh der var gået i stykker... Der hvor bhen før var samlet foran, var der blot blodig rødt skin at se. Hendes øjne var sindsyge at se på, og hendes mund begyndte så småt at dryppe med blod fra de kraftige slag.

*Han må aldrig overvinde mig... aldrig*


men da hun opdagede... sværdet, at han ligefrem nød dette, at han tog det fra det glødende kul og gik mod hende rolig og fattet.. Der kom der tåre, hun havde ikke mere i sig, hun kunne fortsætte med at tvinge sig selv til at skrige sine smerter ud som en sirene. Hendes tåre ramte jorden i det hun så på Lazarus, og da sværdet ramte hendes kind brød hun sammen... "ARGH!!!!!"


"Stop... jeg" hun bed tænderne sammen og så vredt på Lazarus og sagde"jeg gir op!"
Hendes blik udstrålede at uanset om han forvandlede hende ville hun fortsat hade ham!.
"Forvandle mig! men... men jeg vil stadig hade dig! og jeg vil aldrig blive din slave!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 16:31

Lazarus udbrød i et ondt og dystert grin. Lidt efter tog han fat i halsen på Kajika med sit hånd og kiggede hende direkte ind i øjnene. Lazarus sagde med en dyster og uhyggelig rolig stemme '' Du skal sige ja... Så skal du tigge mig om at blive min slave... Først da vil jeg befri din indre ondskab og træne den op... Gøre dig stærkere... Mere magtfuld... Giv ind og lad dig falde i mørket under min kommando ''. Lazarus tog far i hånden på Kajika og brækkede hendes håndled i et hurtigt knæk. Han kiggede på hende græde og lod sin tungespids samle de tårer der var på hendes kinder. Da han var færdig trådte han et skridt tilbage og kiggede alvorligt på Kajika '' Du var min fra det sekund du kiggede mig i øjnene og det ved du også godt dybt inde ''. Lazarus slikkede sig om munden og afventede en reaktion og et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 16:39

Kajika så vredt på ham og mærket tårene falde selv om hun ikke ville ha det. Hendes tøj var flænset i stumper, og det meste af hendes hud var vist fremme, dog stadig hendes private steder var stadig skjulte... Hun så mod ham i det han tog fat i halsen på hende lukket hun øjnene, og mærket blodet fra mundvigen, blidt dryppe fra læberne og ned på hans hånd.. Hun kunne mærke hvordan han nød det, og åbnet øjnene da det føltes som om han stirrede intenst på hende. Hun så på ham med de hav dybe blå øjne og bed tænderne sammen og sagde"Aldrig! jeg vil aldrig tigge om at blive din slave!, og du vil aldrig uanset om du forvandler mig, kunne træne mig!, jeg vil udrydde dig og flænse dig vis du forvandler mig!" hun mærket hendes håndled pludselig knække og gav et skrig af smerte fra sig, der rungede i hele huset... i det hun så vredt på ham og nu begyndte bygningen!.. Bygningen begyndte så småt at ryste, og kajikas øjne var røde... Hun så på Lazarus og mærket hans tunge over kinden, et raseri inden i hende boblede... nogen ting fra hans væg faldt ned og man kunne så småt høre kaos oven på fra ting der vældtet"Tik tak.... tiden går og snart er dit hus kun murbrokker! blandt støv" hendes smil var ondt og man kunne så småt se et glimt i hendes øjne af den lille del onskab der gemte sig... Hun så på Lazaerus alvorligt nu og sagde"Du vælger selv jeg vil nemlig aldrig tigge nogen om at være deres slave og tro mig.... jeg bliver aldrig din slave" Hun bed ud efter ham i det han desværre gik bagud...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 16:48

Lazarus grinede og sagde roligt '' Ødelæg du bare huset... Alt den had du føler.. Alt den vrede... Den er ikke overfor mig... Den er overfor dig selv fordi du virkelig ønsker det her men du tør ikke give slip ''. Lazarus satte en hånd på Kajika's kind og sagde '' Bliv den du gerne vil være.. du skal bare bede mig om at forvandle dig... Så vil jeg vise dig hvordan alt ting rigtigt hænger sammen og en af verdens historiens mest ondskabsfulde kvinder vil blive født... Du har smagt mit blod... Jeg kan mærke du hungre efter det ''. Lazarus slikkede sig om munden * Faktisk har hun det der skal til... Selv om hun ikke var Barishan havde jeg stadigvæk gjort hende til min slave *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 16:54

Kajika bed ud efter hans hånd da den kom nær, men fik ikke fat i den, så da hans hånd berørte hendes ansigt, vendte hun kinden den anden vej og lukket øjnene og sagde"Jeg ikke din slave og jeg vil aldrig! være en slave!" hendes øjne blev åbent igen og huset rystede stadig... hun så over mod tingene på væggen og smilte i det hun slikkede sig let om læberne og så på Lazarus og sagde"Du har ret måske er jeg ond.... men du får det aldrig af se!" hun fik knivene på væggen til at flyve mod Lazarus selv om hun vidste de ville ramme hende selv... kæderne blev mere og mere bøjet indtil... hun ikke kunne mere... Hun hang der nu og huset stoppet med at ryste efter knivene var fløjet mod Lazarus med en kugles hastighed.. om han undveg det vidste hun ikke men hun var klar til vis han gjorde. Hun så mod ham og tænkte*jeg.. kan ikke mere.. min krop... jeg ender med at dø... men jeg vil ikke dø!... skal jeg virkelig tigge ham for at .... at mærke friheden igen og... vis jeg ender med at blive en slave... vil jeg aldrig være lydig som hans andre slaver!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 16:59

Lazarus kunne mærke knivene ramme hans ryg. Lazarus bed tænderne sammen og faldt på knæ. Efter lidt tid grinede han og rejste sig og og tog knivene ud af hans ryg og sårene lukkede sig få sekunder efter. Lazarus lod hende denne gang bide ham i hånden hvis du bidte igen. Han ville have hun skulle smage hans blod igen. Fortabe sig i den magt og styrke det bar. Lazarus kiggede på Kajika med et charmerende blik i hans øjne '' Slut dig til mig... Bliv min ydmyge slave... Så vil jeg måske en dag gøre dig til min dronning... Tag imod denne chance... Det er ikke en jeg giver til mange... Sig ja mester... Så slutter alt smerten og ondskaben kan starte ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:04

Kajika var så dum i alt hendes raseri at bide ham igen.. Hun bed ham hårdt og brutalt i hånden med sine almindelig tænder, men hun bed til og holdte grebet, indtil hun så blodet på hans hånd fra ham og slap med det samme. Blodets smag var i hendes mund og hun mærket hvordan det sneg sig ned i halsen på hende.. Hun prøvede at hoste det op men kunne ikke. Hendes øjne viste flammende had samt hvor ækle hun syntes han var"Om! du så tiggede mig om at være din dronning ville jeg takke nej!" hun mærket hvor langsomt hendes hjerte slog.. alt det hendes krop var udsat for.. *drop nu... din selvrespekt og red dig selv kaji..... du kan ikke overleve det mere.. jeg kan ikke....* hun så mod Lazarus og slog ud efter ham så en af de bøjede kæder knækket i det hun sagde med sine sidste kræfter..."Jeg.... jeg ber dig me.."hun bed sig hårdt i underlæben og så ned i det hun lukket øjnene og råbte det ud, så vis han havde tjener eller noget ville de kunne høre det"Gør mig til din slave! MESTER!" hun åbnet øjnene og kunne ikke fatte hun havde sagt det.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:11

Lazarus grinede ondt og rev Kajika i hårdet for at blotte hendes hals. Han tømte hele hendes krop fra blod. Det var en langsom og smertefuld død. Kajika ville kunne mærke hvordan livet langsomt eppede ud af hende for hver slurk han tog. Da han var færdig bed han sig selv i håndledet og hældte sit blod ned i munden på Kajika. Langsomt ville hun vågne og selv drikke fra ham med sine nye hugtæder. Forvandlingen ville snart være komplet. Hendes Aspara side ville sikkert dø men det var Lazarus ligeglad med * Du er den første jeg nogensinde har forvandlet og derfor det stærkeste. Vi vil altid kunne høre hinandens tanker og føle hvor hinanden er... Det bånd imellem os er meget mere kraftfuldt en noget andet fordi du er den først... Vær beæret... Du er en Chimera nu... En Bidt af Lazarus Chimera *. Lazarus ventede på hendes forvandling.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:20

Kæderne raslede, og udenfor begyndte det så småt at regne... Hun betragtede Lazarus, nærmest som om hendes verden avr i slowmotion før angrebet satte ind, hendes hoved ramte muren bagved i det han rev hende i håret, og hendes hals var nu blottet. Hun spærrede øjnene op og gav et øredøvende skrig fra sig"ARHHHHHHH!!!!" Blodet løb ned af hendes hals og ind i Lazarus mund os. Hun mærket hvordan livet i hende forsvandt og kæderne raslede blidt mod muren bagved hende... Kajika mærket blodet fra hans arm komme... Der gik lang tid i det hun lukket øjnene og så død ud, i mens blodet randte ned i hendes hals... Hendes finger negle gav knæk fra sig, og hendes smukke glas agtige negle, blev helt sølv skindende agtig, og 1 cm længere... skarpe og lignede bladet på et kniv bare ren og gennemsigtig. Hun åbnde øjnene med et sæt og gav et skrig fra sig i det hun hostede blodet fra ham op... Hun rystet i det kæderne blev revet ud fra væggen, det der holdte dem... og Kæderne svøbte sig om kajika. Hun så mod Lazarus i det hendes mund var åben og blodet løb ud der fra. Hun bordet de hårde negle ned i fliserne og lavede lange dyriske mærkere. Hun mærket det inden i sig, lysten til at dræbe. Hun så op mod Lazarus i det lange smukke meget tynde men utrolig kraftige og feminine hugtænder kom frem, længere end normale vampyr kvinders tænder. Hun mærket på tænderne med sin lidt længere dog frække tunge og så mod Lazarus nu og gav et grin fra sig... Hun rejste sig langsomt op og gik hen mod ham, med kæderne slæbende efter sig som et slør, og stanken af jern og blod var i luften mellem dem.. i det hun skubbet ham hårdt op af væggen og bed sig fast i hans skuldre i stedet for håndledet og begyndte at suge i store tag!.. med neglene bordet ind i hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:27

Lazarus kunne mærke hvordan hun drak meget. Men eftersom han havde drukket alt hendes blod så gjorde det ikke så meget. Men før det blev for farligt slog han hende væk med sin hånd. Lazarus slikkede sig på munden og smed et halsbånd foran Kajika '' Du er en del af mig nu.. Tag det på... Jeg kan allerede meget bedre lide dit nye jeg... Føl hvordan mit Fuld Blods Blod flyder igennem dine årer og vækker din ondskab... Jeg vil lære dig at bruge dine evner og lære dig at slippe din ondskab løs... Vi vil få det så sjovt sammen min nye slave ''. Lazarys grinede ondt og kiggede på Kajika. Hans øjne var nu blodrøde og lysende og hans hugtænder var fremme. Han følte et stort bånd imellem dem nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:34

Kajika så på ham i det han skubbede hende væk landet hun ned på gulvet dog, elegant og balanceret. Hun rejste sig langsomt op i det hun så ned på halsbåndet med et blik det tydeligt sagde"""Are you kidding me....""".. hun så på halsbåndet og smilet på hendes læber var ikke til at tag fejl af.. hun ville ikke lystre Lazarus som en eller anden straight dog... "Ha mig tag det på det må være din spøg... jeg ikke din Lazarus men kan for de ekstra kræfter... haha" hun rev neglene op af muren bagved sig og smilte... mens hun slikkede elegant alt blodet af sin hånd"Du meget appetit vækkende.. men jeg tror jeg vil gå nu" hun trådte på halsbåndet og grinte hånligt af det. Hun så på ham med et ondt blik og hendes øjne var helt sølv klare nu, som var der sprøjtet sølv ind i dem, alt det blå var væk... og kun sølv som stjernestøv var fremme i dem nu... hun gik forbi ham med det lange flagrende blonde hår efter sig og sagde"jeg sulten... vis mig hen til noget mad!" hun viste let sine tænder og gjorde Lazarus klar på hovedet, at fra denne dag ville han få det utrolig svært...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:42

Lazarus Hvæssede og bevægede sig lynhurtigt over og tog fat i halsen på Kajika og hamrede hende op af væggen * Hun er stærkere og vildere en jeg havde troet... Det skal nok dulme sig med tiden... Hvis jeg ikke holder hende nede i starten går hun amok og dræber alle og ender med at få dig selv dræbt '' Tag det roligt og slap af... Blodet i dig susser rundt... Du skal have stillet dine dyriske lyster... Kæmp imod dem... Kontroller dem ''. Lazarus kiggede på Kajika på en anden måde nu. Som hun så ud nu og den ondskab og trods. Det fik hans egne lyster til at stige. Han holdt dem dog nede for nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:47

Kajika mærket det og sagde"årh ja klem hårde og se om du får noget ud af det hahah!" hun så på ham og trak ikke vejret det mindste"jeg levende død.... det gør ikke ondt på mig" hendes negle var som klør på en kat. Hun stak dem ned i hans skuldre og gjorde så han begyndte at bløde, og kun kradset videre blidt så hun kunne se blodet løbe mere og mere uden at han nået at heale."jeg sulten.... find en jeg kan drikke fra" hun så på ham med et smil og tog hårdt om hans hånd og presset til, så knoglerne inden i nærmest bøjede sig væk fra det de skulle holde om"Jeg gør som jeg vil og jeg kan sagtens styre mig!" hun viste tænder og væste af ham, helt nede fra og hendes øjne viste hvilken dyriskhed hun havde i sig.. men det var kun til sulten havde taget over... bagefter ville hun nærmest være sig selv... Hun så på ham og vampyr havde normal ikke vinger.. men fordi hun var halv kunne hun gå i lys og især fordi... hun var halv engel os. Hun så død alvorligt på Lazarus og sagde med en hård stemme"jeg vil aldrig blive din slave husk det... og jeg vil aldrig bære så grimt et halsbånd! for ikke at sige jeg ingen lille misser" hun kradset ham hårdt over kinden og sagde"mmmh mere blod..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 17:54

Lazarus lagde alle sine kræfter i et slog og sendte sin hånd imod hende. Slaget ville være nok til at smadre en lastbil. Lazarus fnøs '' Vent her ''. Han åbnede døren til kælderen og låste den efter sig. Lidt efter åbnede døren igen og Lazarus kom med med en kvinde. Kvinden skreg i det Lazarus smed hende foran Kajika. Lazarus smilede '' Drik... Alt hvad du kan... Efter du har gjort det er det vigtigt du slapper af så vi kan snakke... at have Chimera blod i sig har sine fordele og ulemper... Især på grund af min Klan... Men jeg kan lide din rebelske side... Men husk hvis du pirre mig for meget kan jeg let dræbe dig... Du er skabt af mig... Jeg kan udslette dig ''. Lazarus smilede ondt * Hun ville være en god Dronning *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 2 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 12 Forrige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum