Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Side 12 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:16

Lazarus kunne mærke Kajika var i fare og løb der over. Han så manden have fat i hende. Lazarus brølede som en vred ulv og greb fat i manden hoved og flåede det af så blodet sprøjtede ud over det hele. Men Lazarus var ikke færdig. Han blev ved med at slå på manden til der ikke var meget andet tilbage end en blodig masse. Lazarus satte sig på knæ han var træt i kroppen og svimmel på grund af alkoholden. Lazarus grinede sygt og kiggede på Kajika '' Det var sjovt var det ikke ''. Blodet løb ned af hans læber og overkrop og hans hvide hår var helt rødt og dryppede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:21

kajika mærket hvordan manden strammet hans greb og hun kæmpet for at få kontrold over sin krop, men det var nærmest umuligt. Da lazarus kom? som hendes rednings mad faldt kajika til jorden på alle fire, og så på lazarus lettere sløret blik og betragtede den blodige kamp"Jo.. meget sjovt undtagen at du vandt" hun smilede lettere lumsk og skubbet ham ned på gulvet og sagde"men det gælder ikke... det var mit bytte jeg, jeg mistede bot fokus og kontrold få sekunder" hun bed sig i underlæben da hun lå halvt over ham og så ham i øjnene og sagde for første gang"Tak fordi du reddet mig mester" hun rødmede over kinderne smukt og slap ham i det hun rejste sig op og sagde"Du er den!" hunn grinte og forsvanndt hurtigt ved at løbe til og sagde"Prøv og se om du kan fange mig" hun grinte og løb videre så hurtigt hun kunne igennem gangene og gemmesteder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:29

Lazarus rullede med øjnene og gik efter hende. Han var meget rundt på gulvet efter hans blodrus. Efter lidt tid fandt han det sted han kunne føle Kajika var. Han kiggede lidt på døren ind til rummet. Han tog langsomt fat i dørhåndtaget og åbnede døren langsomt i det han kiggede ind i rummet. Lazarus vidste ikke hvad der vente ham der inde. Han vidste bare det var lang tid siden han havde haft det så sjovt som han havde lige nu. Hvilket dejligt minde at tilføje til samlingen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:36

Kajika trak ham ind i rummet og lagde ham ned i det hun smilede med sine hugtænder og slikket ham blidt op af halsen med ordene"vil du dele noget sejrs blod med mig, eller skal vi bade lidt i nogen? døde tjener" hun smilede lidt og hun havde glemt alt om at skåne dem. Hun så på ham lidt og hendes overkrop var over hans i den lille uskyldige kjole. Hun så på ham og berørte blidt hans fedtet blodrøde hår med det ægte hvide mellem."heh du sviner noget mester når du redder lille mig" hun grinte lettere sødt og strøg ham blidt over halsen og så temmelig sulten ud. Hun trak sig stille væk fra ham og ventet på om hun måtte drikke fra ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:41

Lazarus nikkede '' men pas på.. Jeg har svært ved at kontrollere mig når jeg er fuld.. Så ikke drik for meget... Det er en af mine svagheder ''. Lazarus stivnede * pis hvorfor har jeg lige fortalt hende en af mine svagheder... Jeg kan ikke stole på hende *. Lazarus lå på gulvet. Han ville ikke rejse sig han var lidt svimmel... Gift havde en større effekt på ham af en eller anden grund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:45

Kajika så overrasket på Lazarus... hun måtte ligefrem for første gang bide ham i halsen!? wauw... og hun vidste os en af hans svagheder nu!. Hun smilede og lænte sin overkrop mod hans i det hun lagde den frie hånd blidt mod hans kind på den side hun ikke skulle bide i, og den anden hånd støttet hende så hun ikke ligefrem lå og presset sine bryster mod lazarus. Hun åbnet munden og hugtænderne kom frem i det hun slikket ham blidt op af halsen for at pirre huden og lade den stramme så huden var lettere at bide igennem. Hun satte tænderne blidt i Lazarus og åbnet øjnene forbløffet over hvor hurtigt det gik igennem halsen på en? at suge.. Hun sugede langsomt eller prøvede og lukket øjnene i nydelse over blodets smag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:57

Lazarus lå og mærkede hvordan hun langsomt drak hans blod. Lazarus kunne mærke den dyriske vrede i sig '' Så er det nok ''. Lazarus knorrede en smule men grinede derefter. Han havde det sjovt. Lazarus lå og prøvede at finde sit fatning. Da han langt om længe fandt den smilede han til Kajika og sagde '' Hvad nu? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 0:02

Kajika slap hans hals og slikket sig om munden og sagde"Ja hva nu?... hvad har du lyst til heh jeg har lyst til at bade mig i blod og ha vild sex men.... min mand er her ikke så det må vente til den dag jeg skal vælge ham" hun grinte lettere ondt og provokerende i det hun rejste sig op og sagde"aaaahh hvad med at vi aflægger dine brødre et besøg og udføre små numre med dem hva siger du til det mesterbasse" hun grinte lidt og kiggede undersøgende rundt? mens hun tænkte over noget at lave i det hun sagde"Hmm hvad med slåskamp... mig mod dig, og så med nogen ønsker som indsats ikke store ønsker som jeg skál være fri eller du skal knæle for mig... men blot simple ønsker der ikke kræver meget? og fucker din plan op" hun smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 0:06

Lazarus rejste sig op. Han smilede en smule og sagde '' Hvor lang tid har vi til at gøre os klar til kampen og hvad er disse... ønsker... Jeg er interesseret... Jeg lytter ''. Lazarus knipsede med fingerne så halsbåndet blev aktiveret. Lidt efter stoppede han dens effekt '' En ting mere... Aldrig nogen sinde kald mig basse igen... Jeg hedder Mester eller Herre... Og i ikke slave mund hedder jeg Lazarus... ikke basse ''. Lazarus smilede drilsk og fnøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 0:13

kajika smilede i det hun gik ned i knæ og skrig"Argh!" hun så lidt på ham og sagde"Den vare indtil en af os gir op, du skal give mig lov til at skade dig... men vi må ikke stage hinanden med noget, kun gennem hånden du ved som hul i hånnden for at hænge en... vis der er en af os der trækker sig så får fx... vis jeg trækker mig går dit ønske eller befaling i opfyldelse og man skal gør det.., som mit ønske er at vis jeg vinder.... så skal du ikke... gentager ikke sætte tid mere på hvor jeg må være eller hvor lang tid.. og så ka du sige et ønske.. vi må bruge genstande til at skade den anden blot ikke lave hul... eller dræbe... ? okay og kampen må max være en time..." hun grinte lidt og tog fat i et kosteskaft og svang det og sagde"Så er du klar basse eller tør du ikke" hun blinket flabet og mærket smerten igennem kroppen igen og bed tænderne samme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 0:18

Lazarus smilede '' Jeg beordre dig til at svare på hvad ønske du ville hade mest ''. Lazarus grinede ondt '' Det er det ønske jeg vælger... Du kan slå på mig.... Nu ''. Lazarus samlede et ben op fra manden og svang det imod Kajika men før han ramte hende sendte han sin anden hånd igennem benet mod Kajika's ansigt som et skjult angreb. Lazarus smilede ondt da han gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 0:23

Kajika havde fortalt ham før hvad det ville være... hvad hendes største hade ønske ville være..."Det ville at være din slave forevigt.. men det et alt for stort ønske..." hun smilede lidt og ville ikke røbe at det var at ha seksue omgang med ham, hun ville end ikke rør ved ham på sådan en måde!... at være hans slave var nok!. Hun smilede lidt og sagde"Okay!" hun gik til agreb med kosteskaftet og smadret det direkte ind i låret på lazarus men havde ikke forudset det med benet og blev ramt direkte i annsigtet af hans hånd og de var jo begge påvirket.. Hun så vredt på ham da hun lå der på ryggen i det hun tog en vase med sin telekinese og smadret den direkte mod Lazarus!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 0:27

Lazarus blev ramt af kosten og fuld som han var stoppede han op i stedet for at angribe videre. Han kiggede ned på sit ben. Vasen ramte ham lige i hovedet. Lazarus blev slynget bagover og ramte ned i bordet som knækkede i to stykker. Lazarus lå lidt og knorrede. Han rejste sig og igen og løb hen imod Kajika. Lige før han slog ud efter hende bevægede han sig så hurtigt han næsten forsvandt. Han kom frem fra siden og slog ud efter hende men et af hans hårde slag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 0:33

kajika blev ramt af det fordi hun slet ikke var opmærksom når hun var så beruset så hun røg direkte ind i vægge!. Hun skrig højt og rejste sig langsomt op og sprang mod Lazarus og vis han ikke var hurtig nok ville hun hive ham med alt sin kræft med ud af vinduet og ned i den store have bagved dem... Hun ville mærke glasskårene skære i hendes fine hud og hvordan de ville ramme jorden hårdt begge to og ende adskildt fordi hun ikke kunnne holde ovenlig fat i ham... Hun rejste sig langsomt og så på ham i det hun gik mod ham med knytnæve og satte fart på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 0:45

Lazarus faldt med ud. Da han ramte jorden rejste han sig lidt efter op. Han var meget omtåget efter al den alkohol. Men han samlede sig og begyndte ligesom Kajika at samle fart i det han begyndte at løbe direkte imod hende. Han sigtede ikke engang mere det var han for smadret til. Han slog bare ud i luften i håb om at ramme hende. Han slog med en del styrke. Det ville have været nok til at dræbe et menneske. Lazarus knorrede i det han gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 0:49

Kajika væste og blottet tænder i det hun mærket hans slag og faldt bagud og mærket et af ribene var brækket igen. Hun rykket det på plads og bed sig let i underlæben og sagde"arh" hun så mod himlen og tænkte*Få minutter igen dog næsten en halv time...jeg kan vinde over ham!* hun rejste sig op i det hun gik ned på knæ igen og så lidt omtumlet rundt i mens hun fik sten og alt muligt andet tung til at rejse sig med sin telekinese og prøvet at sigte mod lazarus men det gik slet ikke godt. Hun gik ned på alle 4 og prøvede at holde fokus men det var virkelig svært... indtil hun fik balance og fokus igen holdte hun øje med ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 1:05

Lazarus stod og grinede han troede han havde vundet da en sten ramte ham i hovedet. Lazarus blev gal men han var for omtumlet til at han kunne rejse sig op igen. Lazarus lå lidt og slappe af på jorden før han sagde '' Fint du vinder... Bliv ude så lang tid du ønsker.. Bare du er hjemme hver dag så jeg ved hvor jeg har dig.. nu tror jeg bare jeg bliver liggende her et par minutter.. Jeg har vist et stort glasskår i ryggen.. Det gør lidt ondt ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 16:28

Vinden slikket kajikas forblødte ansigt, og man så hvordan hendes hud nærmest klistret sig sammen som om det var levende slim, det lignede det lammet sig oven på hinanden som tynde snore, af det samme som spidermans væv.

Smilet var ikke til at tage fejl af, duften af vampyr blod hang der,
Vinderen var bestemt, den bedste taktikker i nat,
var kajika mærkeligt nok`?,
...ikke Lazarus
...

"Red red, the sea is red, and the ship is down on the muddy grown, both men and womens will not suvive, who will you be.... with my hands i shall rip,
your bones of your body, your pitty little kakaroach
HAHAHAHAHA(Evil laugh)"

De perle hvide tænder var ikke så hvide mere men blodrøde, mens kajika sang hendes lille sang om blodet som et hav, fra døde folk kom det fra?. De blodrøde øjne betragtede lazarus koldt og et smil over hugtænderne kom frem. Den lettere svæven hen over jorden (lignede det) for hende, i det hun gik hen til Lazarus elegant som en vampyr, og gik ned i knæ og sagde med et sadistisk smil på læberne"Er det DENNE HER?"
hun rev den ud da hun sagde denne her til glasskåret, og slikket det blidt med den lettere lange smukke erotiske tunge og sagde"mmh lækkert", Med rank ryg endnu en gang, da hun fik rejst sig, så hun ned mod Lazarus og sagde alvorligt"Jeg vil ha et karbad i skulle vel aldrig eje et badeværelse med det?, mellem alle dine rum eller en svømme hal?" fingerne blev let sensuelt slikket af fra blod foran Lazarus, primitivt og usofistikeret men stadig forførisk og lettere dragende til leg og sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 12 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum