Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Side 10 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste

Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:41

Lazarus åbnede døren. Han var bleg og stod med armen mod døren for ikke at vælte. Han kiggede på Kajika med hans mørkerøde øjne og sagde med en svag stemme '' kom ind ''. Lazarus gik over og lagde sig i sengen. Der var blod ud over hele sengen og Lazarus lå og holdt sig for maven imens han blødte ud af maven '' Det var en dårlig fest.. Dog støtter alle Vampyrerne mig eftersom Zane ikke er på god fod med Vampyrerne... Krigen starter snart... Din mand Barishan har sagt jeg har hans støtte i kampen imod Zane... Han virker som en stærk og klog person ham Barishan... Men jeg bliver nød til at dræbe ham når Zane er død ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:46

Kajika så på lazarus og sagde"MESTER!" hun betragtede sengen og tabte alt forbinding og tog sig let til halsen i det hun tænkte*alt det blod... argh jeg kan ikke holde til det... kajika hold det inde jeg ..... jeg ber mig selv... hold det inde... arhhh* hun tog sig til halsen mere i det hun slap halsen, da han sagde han var nød til at dræbe hendes mand"HVAD" hun så på lazarus temmelig pistoff og sagde"Det kan du godt glemme det lader jeg dig ikke g're.... du skal ikke slå barisha ihjel!" hun tog hårdt fat i lazarus fordi hun vidste ha var svag, og efter som hun ikke skadet ham ville intet ske"Jeg vil ikke lade dig dræbe min mand... så jeg helt alene ... så... så dræber jeg dig i stedet lazarus vis det kommer så vidt..." hun smilede temmelig ondt og hendes hoved trykket... fordi blodets duft steg hende helt op i det vilde fældt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:49

Lazarus smilede og grinede ondt '' Tror du virkelig jeg ville kunne dræbe Barishan hvis han vandt over Zane... Nej mig og Barishan har lavet en aftale... Hvis vi dræber Zane bliver jeg kongen og han bliver min rådgiver... Din elskede ridder... Som min rådgiver... Dejlig tanke... Det kan jeg godt leve med... Det skal nok gøre Di Morga et godt sted på grund af hans godhed... Og et ondt sted på grund af min ondskab... Dejlig balance og lighed... Det perfekte Di Morga ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:54

Kajika så på Lazarus og slap ham blidt i det hun gik opgivende ned i knæ og sagde"Rå...rådgiver... har han gået med til at være din rådgiver jamen.. jamen!" hun så alvorligt på Lazarus med flammende øjne og sagde død seriøst"Hvad skal der så blive af mig... vis han er din rådgiver... havd skal jeg så... hvor er jeg med i jeres lille spil vis han frivilligt har gået med til at være din rådgiver!?" hun tog sig lidt til det flagrende smukke strittende platinblonde hår, der smukt lå ned over hendes ryg og skuldre."Hvor høre jeg til så" hun så bedrøvet ned i gulvet og med håret læggende foran det kønne ansigt mens de sælv grå øjne var fremme igen, smukke og blanke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:00

Lazarus satte bandagerne fast og rejste sig og satte en hånd på Kajikas hoved '' Mig og Barishan har snakket i hemmelighed så andre ikke fandt ud af det... Vi har planlagt det hele... Krigen, hæren, Zane... Barishan er mastermind bag mine handlinger med Angelie... Det var hans plan at sende en formskifter ind til Zane... Barishan og mig har lagt planer ligesiden du snakkede med ham efter jeg havde bidt dig... Barishan snakkede om hvad der blev af dig... Han som den latterlige godhjertede person han er sagde... At du ville vælge hvem du elskede og blive ved den person... Jeg ved derimod at du vælger mig... Du har ikke noget valg... Du er min slave... Når det sker vil Barishans dæmon tage over og så han jeg mig en dygtig rådgiver og hele Di Morga vil lide under min ondskab ''. Lazarus brød ud i en ond og dyster latter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:10

Kajika mærket den blide hånd og rødmede let over kindbene og lukket øjene til han havde fjernet den igen, så åbnet hun øjnene. Hun så på lazarus med åben mund da ha pludselig sagde alt det om Barishan og de havde snakket om hende bagved hendes ryg og om havd hun havde sagt til barishan, så forstod hun bedre hvorfor barishan gik fra hende pludselig som om han ikke kunne klare at være foran hende uden at græde???. Hun så lammet på lazarus i det hun rejste sig langsomt og sagde"neeeeeeeeej! jeg vil aldrig vælge dig!! frem for... for barishan" hun så væk fra lazarus og mærket noget ved sit bryst og tog sig der til og tænkte på verden med onde barishan og en ond herre som lazarus... og hende som slave!?... hun tænkte på alt dette og rystet på hovedet og så vredt på Lazarus"nej! det vil aldrig ske... jeg... har ikke forandret mig, dette vil aldrig ske, jeg vil komme fri, jeg vil flygte fra dig Lazarus!" hun så selvsikkert på ham og alt der var pillet af hende var tilbage igen... Kajika havde fået selvsikkerheden tilbage igen og var klar... til kamp..."Så..." hun stoppet i nogen sekunder"Så ... hvornår skal jeg vælge mellem jer..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:16

Lazarus grinede og kiggede på Kajika '' Mig og Barishan har lavet en plan til at lokke Zane ud af hans slot... Mig og Barishan vil sammen kæmpe imod Zane... Når Zane er død vil jeg blive kronet... Når jeg er kronet skal du vælge imellem at blive min dronning eller blive hos Barishan... Ser du jeg vælger dig ikke som min dronning fordi jeg er forelsket i dig... Men derimod fordi det vil gøre Barishan så sur at Dæmonen tager over og en alder af ondskab meget værre end Zane vil ligge sig over Di Morga... En æra af had og frygt... Hvilken dejlig æra... Barishan tror på dig Kajika... Men jeg ved ondskaben i dig ønsker at herske.. Jeg har set det... Du er mit Child... Du er og vil for evigt være en del af mig... Jeg hørte i dine tanker at du har respekt for mig fordi jeg reddede dig... Jeg reddede dig fordi jeg har brug for dig til at dræbe Barishans Aspara side... Og fordi jeg er begyndt at se du har hvad der skal til for at være en ond dronning... Tænk over det... Barishan som vores onde tjener og dig og mig på tronen ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:21

Kajika tog fat i en vase og så på den lidt og smilede odt i det hun sagde"Ja... ikke på grund af kærlighed du vælger mig, men du vil ha.... mig til at sidde ved din side? som en dronning og hvad gavner det mig?, ingen kys, hede romantiske aftner, sex....? begær?, slåskampe, ? spænding... alt dette skal jeg lægge bagved mig blot for at blive en dum dronning der alligevel inge arrutoritet har i din verden... hahah! Lazarus tror du virkelig jeg er så dum at gå med til det, selvfølgelig vil jeg vælge barishan frem for dig... han gir mig noget du umuligt kan give mig" hun grinte og hentydet til det lazarus ikke havde gjordt. Hun smadrede vasen direkte ned foran hans fødder og gik ud af hans rum eller skulle til det, hun ville ikke stå og være til grin foran lazarus især ikke nu hvor hun kendte hans hemmelighed...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:26

Lazarus smilede og sagde '' Jeg beordre dig til at blive slave '' Lazarus gik over til Kajika og slikkede hende op af halsen '' Ser du... Den eneste grund til jeg fortæller dig det her er fordi du ikke kan gøre noget som helt ved det... Før kroningen beordre jeg dig til at vælge mig... Jeg har allerede vundet Kajika... Over dig, Zane og Barishan... Jeg har snydt jer alle... At lege sød overfor dig var alligevel det sjoveste af det hele.. Du troede du kunne ændre mig.. Jeg kender dig... Men ingen kan ændre mig.. Jeg er ikke i stand til at elske... Laurina troede hun kunne få mig til at elske dig og derved skabe en sødere Lazarus... Hvor er hun naiv og dum.. Så du vil have spænding, fare, hede nætter... Jamen jamen Kajika dog... Er det ikke det vi har haft sammen... du skuffer mig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:33

Kajika stoppet op og så på håndtaget med skræk, hun kunne ikke nærme sin hånd det. Hun fik smerter igennem kroppen og ikke nok med det så kom Lazarus hen til hende og slikket hende op af halsen!!!. Hun så nervøst til siderne og sagde"Arhhh stop Lazarus! eller jeg.... jeg" hun hørte alt det han sagde i det hun grinte af hans hede nætter ting"haha hede nætter... årh lazarus du taler som et lille barn og vis du elskede mig... så ville jeg aldrig nogen sinde i hele mit liv gengælde det!" hun skubbet ham væk og gav et lille skrig fra sig og rødmede"Lazarus du tror måske du har snørret mig men det har du slet ikke.. og hvorfor skal jeg være dronning hvorfor tager du ikke en af dine pålidelig og royale slaver til dronning og lader mig gå fri efter at ha brugt? mig mod barishan.... så har du alt!? du kan umuligt ha brug for mig blot fordi jeg dit child" hun så på lazarus og så lidt væk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:42

Lazarus kiggede undrende på sine hænder * Hvorfor... Hvorfor har jeg ikke tænkt på det... Hvorfor vil jeg ikke have det... Jeg har aldrig haft en der stolede på mig som Kajika... Hvorfor have hende som min dronning når jeg kan vælge imellem alle... Hvad er der galt med mig... Men jeg ved jeg ikke får det så sjovt med andre... Pis jeg havde glemt hun kunne læse mine.... Pis *. Lazarus fnøs og sagde med en usikker stemme '' Det gør jeg da også... Jeg vælger da en anden efter jeg er blevet konge... pfffh helt klart ''. Lazarus kiggede på sine hænder igen og skreg så og hamrede en hånd ind i væggen og knorrede som en ulv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 18:45

Kajika stod i sine egne tanker indtil hun hørte lazarus.. *Hva i...* hun kiggede udrede på ham og mumlede stille"hvorfor, tænker han dog det? han ka jo vælge enn hver anden der tusinder gange bedre? end mig ok ikke så smuk på min måde men... men hvorfor mig?" hun kiggede sig over skuldren i det lazarus skrig, skrig hun af forskrækkelse og råbte"ARGH! dit!! uuuh lazarus du skal ikke skræmme mig sådan!? hvorfor fanden skriger du pludselig op?, sig mig har en eller anden bidt dig i halen eller hva fande sker der for dig!" hun så undrede på ham og gik hen til ham og rusket lidt i ham?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 18:47

Lazarus havde mistet fatningen. Han kunne ikke finde ud af hvorfor. Lidt efter han blev rusket i kom han til sig selv igen og kiggede på Kajika '' Hvad har du gang i... Hvorfor rusker du i mig... Jeg har det fint... Helt fint ''. Lazarus kørte en hånd igennem sit hår og smilte på hans normale charmerende måde. Lazarus kiggede rundt omkring '' Hvad er der galt med mig... Selvfølgelig udskifter jeg dig... Alt andet ville jo være ulogisk ''. Lazarus prøvede at overbevise sig selv men det virkede ikke rigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 18:56

Kajika slap ham og gik bagud og sagde"godt og fint.... fordi at du kan jo ikke bruge mig til noget" hun begyndte så småt at lyne sin blodrøde kjole ned og smilede forførisk til Lazarus for første gang i det hun blidt strøg håret til siden på skuldren og rødmede let over kinderne"jeg låner lige dit badeværelse i mens kan du tænke dig over hvilket job jeg må få indtil jeg bliver frigivet af dig Lazarus" hun ville ikke mere kalde ham mester og hun elsket at se ham sådan, hendes røde øjne hun nu havde afspejlede glæde over hans forvirrelse, fordi hun havde stået i samme situation og stadig gjorde det.... hun ville ikke indrømme det?, og desuden så ville lazarus jo heller intet med hende når det kom til det hele. Hun gik ud på has badeværelse uden at lukke døren og lod kjolen falde til jorden blidt med en fløjls dejlig lyd og tændte den dejlige bruser med det rensende vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:31

Lazarus sad og kiggede på hans hænder. Han vidste ikke hvad der var galt med ham. Han overbeviste ikke længere sig selv. Men han kunne ikke lukke nogen ind. De ville bare svigte ham. Han havde en plan. Men hvorfor føltes det så forkert for ham. Han så ikke frem til den dag hvor alle Kajika's sjov og ballade var væk. Lazarus rystede på hoved og skød de tanker væk. Han var bedst alene. Den eneste han alligevel kunne stole på var ham selv. Lazarus rejste sig og kiggede i et spejl. Han så på sig selv lidt før han smadrede spejlet med en knyttet næve. Lazarus fnøs og smed sin jakke og lagde sig i sengen med sko og bukser på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:41

kajika stod under bruseren og med lukket øjne og tænkte os. Hun var så forvirret, hun havde en herre og lazarus... var anderledes og desuden havde hun ikke brug for ugengældt kærlighed eller nogen form for kærlighed fordi det ødelagde en, dog var hun altid en herre tro, og hun havde lovet lazarus det... hun tænkte på da han stolede på hende og sukket dybt.. hun havdet knækket tilliden der kunne være skabt mellem dem, men han ville os dræbe hendes mand? eller var barishan overhovedet hendes mere. Hun hørte slaget og tog hurtigt et håndklæde og driv våd!, løb hun ud til lazarus og sagde"er her nogen!?" hun så mod spejlet og så mod lazarus og satte hånden på hofte og skød hoften sexet til siden og sagde"Hey du... nnæste gang advar mig lide, jeg troede lige du blev angrebet... årh man vis mit hjerte slog ville det ha hoppet ud af brystet på mig så forskrækket gjorde du mig" hun så på den blødende hånd og gik hen til ham med et chamerende forførisk smil på læberne og satte sig på sengen kanten med de blodrøde øjne blidt glinsende rettet mod lazarus, mens hendes krop var funklende våd. og håret let krølet af vandets dråber. Hun tog blidt fat i hans hånd og lod tungen slikke hen over blodet og til glasskåret og tog det blidt op med sin hjørnetand og tog så ud af munden og lagde på gulvet, stadig holdende i hans håd og det intense blik. Hun smilede og slikkede ham over hånden blidt igen mellem knorrerne og trak tænderne blidt ind... hun undgik glasskårene der var små med tungen... de store fjernede hun med fingerne blidt mens hun slikket det stadig. Han var jo svækket af den kniv der havde ramt ham..."Fald nu til ro, du skal blot giv afkald på mig intet andet, og så kan du finde en dronning"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:47

Lazarus knorrede som en ulv og kiggede på Kajika '' Glem det... Ikke før jeg er kronet... Du har ingen magt over mig kvinde ''. Lazarus træk sin hånd til sig. Noget blod ramte hans brystkasse og gjed ned af hans veltrænet overkrop. Lazarus satte den anden hånd til maven. Intet så normalt ud til at gøre ondt på Lazarus men det så ud til såret i hans mave var en undtagelse. Lazarus knorrede igen og kiggede væk fra Kajila. Lazarus så på sin hånd * Er der noget godt i mig... Det kan ikke passe. Følelser for andre er ikke noget for mig... Det ender altid i lort *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:55

Kajika smilede lidt og lagde sig ved hans side og berørte blidt hans mave og sagde"Gør det ondt mester... hehe fordi vis det gør må jeg så ikke torturer dig lidt" hun grinte og satte sig op med armene mod sengen for at løfte sinn overkrop og slikket ham blidt over den veltrænet krop, blidt med tunge berørende og tunge spidsen blidt og roligt over det blod der landet der, og så rettet hunn blikket mod Lazarus og slikket sig erotisk om læbere og satte sig op" Nå jeg går ind og ser efter noget nattøj eller natkjole lazarus" hun blinket flabet og gik hen af mod døren drivvåd og utrolig forførende... dog for at drille mest... dog anede hun ikke hvad hun lige havde gjordt!?... havde hun virkelig ikke kunne styre følserne og ladt sin tunge berør lazarus overkrop!?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:59

Lazarus kiggede undrende på Kajika da hun slikkede på ham. Da hun gik over til døren kiggede Lazarus bare underligt på hende * Hvorfo... Hva... Hvad sker der lige *. Lazarus sagde med en smertefyldt stemme '' Der er købt natkjoler til dig... De står i poser bagerst i skabet. Lazarus tog sig til maven igen. Det gjorde virkeligt ondt '' Torturere mig... Hvordan har du tænkt dig at gøre det? ''. Lazarus rystede hovedet og satte sine hænder for hovedet og lagde sig tilbage i sengen for at slappe af i kroppen. Han sov jo aldrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:08

Kajika så lidt over skuldren og sagde"prikke til din mave til du sprækker op som en pinjata" hun grinte kært og smilede sødt mens hun stille gik hen til skabet og kiggede lidt inde i det. Hun havde ikke sit eget værelse men kælderen at sove i, han havde aldrig givet hende andet end det dumme skab?.... og ellers boede hun i den klamme kældere"Så lazarus.. har du tænkt over hva arbejde jeg må få??? så jeg har noget at lave" hun tog en natkjole ud på badeværelset og iførte sig den og betragtede sig selv med den på og nikket lidt bestemt med rødmen over kinderne. Hun gik stille ud af badeværelset og stillede sig i dørkarmen., med tørret hår og sagde"Sååå... hvordan ser jeg ud? i den her" hun drejede stille rundt så han kunne se fra alle vinkler.


//hvordan ser den ud Muhaha! xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:16

http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://www.hipsterama.com/wp-content/uploads/2009/04/sexy-vintage-red-nightgown.jpg&imgrefurl=http://www.hipsterama.com/2009/04/vintage-finds-monday-sexy-vintage/sexy-vintage-red-nightgown/&usg=__maFQ2MBisXiugno8HactmMjx9vI=&h=690&w=900&sz=85&hl=da&start=63&zoom=1&tbnid=6eWCg19RcDhFDM:&tbnh=117&tbnw=152&prev=/images%3Fq%3Dnightgown%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DN%26biw%3D1003%26bih%3D567%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=399&ei=_Fx1TIjeFM-LOL3azMkG&oei=7Vx1TNHJD8SOjAej4bXiBQ&esq=4&page=4&ndsp=20&ved=1t:429,r:16,s:63&tx=92&ty=74

// det er linket... Mega stort link //

Lazarus kiggede da hun kom tilbage. Hans øjne stirrede på hende. Et lille smil kom frem på hans læber. Lidt efter rystede han på hovedet og fnøs '' Jeg er da pænt ligeglad med hvordan du ser ud i en kjole... Jeg har set mange kjoler i mit liv... Hvad vil du nu.. Han du ikke se jeg ligger og har ondt efter at redde dit liv '' Lazarus lukkede øjnene og lagde en hånd bag hovedet og den anden på hans mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:19

Kajika støg blidt håret til den ene side over skuldren så det lå blidt og sexet sådann, i det hun satte sig på kanten af senge og sagde"Bid mig... måske hjælper det på at heale det bedre, når jeg bære noget af dit blod i forvejen som dit child og jeg er oprindelig aspara så måske hjælper det med at heale dig hurtigere lazarus" hun smilede lumsk og tænkte lidt over hvornår han mund ville rette hende til at kalde ham mester igen?. Hun strøg ham blidt over håret og så ham i øjnene og lod halsen komme tæt og sagde blidt"Bid mig.. men spild nu ikke på kjolen vel?" hun grinte og rødmede let over at tænke at kjolen var så barskindet... han kunne jo nnæsten se ´hendes bryster...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:23

Lazarus bed fast i halsen på Kajika og sandt nok hjalp det og såret begyndte at heale. Før Lazarus slap hendes hals bed han hårdt og slap i det han tog fat i halsen på Kajika '' Kald mig mester eller herre... Det beordre jeg dig slave... Tror du du er kommet tæt nok på mig til at kalde mig Lazarus ''. Lazarus satte sit hoved tæt på hendes slap hendes hals og kiggede hende i øjnene '' Tror du du er noget værd for mig? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:31

kajika skrig da hun mærket ham bide hårdere fast og sagde"ARGH det gør ondt" hun mærket hvordan han tog fat i hendes hals igen truende"nej... jeg tror ikke... ikke jeg betyder noget for dig... derfor vil jeg os bede dig om at slippe mig argh" hun skubbet hans hånd væk og opdagede hvor tæt hun egenlig var på ham. Hun rødmede og sagde"Jeg betyder intet for dig mester det ved jeg.... du betyder jo alt for mig og det nok" hun så lidt væk og ville blot hurtigt rykke sig fra ham.. for ikke at betragte de smukke øjne af hans.*Argh hvad tænker jeg dog...!? jeg må ud her fra og få lidt luft, eller kældere luft* hun rejste sig og sagde"SÅ går jeg ned i sengen i kælderen nu når jeg er så uoverflødig mester godnat" hun gik hen mod døre smukt og langsomme skridt tog hun, dog ikke for langsomme..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:35

Lazarus rejste sig og kiggede på Kajika '' Jeg beordre dig til at stoppe og komme her over ''. Lazarus kørte en hånd igennem hans hår og kiggede Kajika direkte ind i øjnene. Han ville finde ud af hvad hun mente med han betød alt for hende. Hvad skete der. Hvorfor var det overhovedet vigtigt for ham. Lazarus rystede på hovedet og sagde '' Bare gå med dig... Du keder mig ''. Lazarus lukkede døren og lagde sig i sengen. Han lå bare og kiggede op i loftet. Hvad var der galt med ham. Lazarus knorrede. Han hadede at have det sådan. Lazarus knorrede igen og lukkede sine øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 10 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum