Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Side 11 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste

Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:40

Kajika smilede og stoppet op og hunn betragtede lazarus og rødmede et over kinderne og sagde som en ovenlig lille slave som hun jo var"Ja mester" hun gik hen mod ham i det han sagde hun skulle gå, ændret hun retning og sagde"Okay mester så går jeg min vej" hun gik ud der fra og kom til at grine helt vildt så det kunne høres i det hun tænkte*Mester... husk at find et job til mig det ville jeg sætte meget pris på og jeg går i morgen ved 12 tiden fordi jeg skal se på ogen butikker og såda* hun smilede og gik ned mod kælderen helt alene og lagde sig der nede i mørket og sukket lidt før hun faldt til ro og faldt i søvn.

NÆSTE MORGENN
kajika vågnede tildigt om morgen og roede sig selv lidt i håret i det hun så ned af den lannge røde kjole og rødmede utrolig meget*hvornår... Nåårh ja igår ?* hun smilede og berørte den blidt*dejligt stof så blødt og ÅRH! .... hvad er klokken!* hun tog kjolens stof ved bene op så hun kunne løbe oven på og stoppet brat op som om et mareridt var kommet frem nær morgens mørke...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:45

En person i sakkesæt stod og ventede på trappen. Personen sagde ''Ehmm... Mit navn er Giano... Eftersom herren ikke kan gå uden om dagen har han sendt mig for at føre dig på arbejde ''. Giano gik over til bilen og kørte Kajika til hendes nye arbejde. Han stoppede foran et model firma '' Herren ønsker at de bliver model for hans søsters model firma.. De er allerede blevet bukket til over 20 jobs... Dog er de informeret om at de kun kan arbejde om dagen og kun her i byen ''. Giano smilede og holdt bildøren for Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:55

Kajika så på Ham og rødmede i det hun hurtigt tog noget andet tøj på og kom op igen og tog med ham i bilen og sagde"Model! firma!?.... skal jeg være model!" hun så på ham med åben mund og tænkte*mig model... det kan ikke passe?? det fatter jeg ikke..* hun steg ud af bilen og sagde"Så jeg skam arbejde som model og 20.... 20! Jobs ! allerede hvem ville dog hyre mig... jeg blot nybegynder" hun så lidt på ham og gik indenfor og havde det lidt dårligt med at lazarus ikke var der.. men hva kunne der ske? hun ville nødig rande ind i problemer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:59

Der var helt mørklagt inde i studiet. Hun hørte en velkendt stemme. Det var Laurina '' Sæt de lys der over... Og ingen sollys... Hader det på billeder ''. Laurina og nogle og kvinder kom frem. Laurina gik over til Kajika og kiggede på hende med hendes udtryksløse ansigt '' Godt at se dig igen Kajika... Jeg har skaffet dig nogle job og hyret den bedste coach og fotograf du kunne ønske dig... Laz sagde at han vidste det her job ville passe godt til dig.. Det syntes jeg også... Så kan jeg også bruge mere tid med dig... Gå over og gør dig klar til at få taget billeder... Du har travlt i dag... Især fordi du kun kan arbejde om dagen ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:01

kajika så på hende og sagde"Jeg... jeg kan nu os godt arbejde lidt om aften i weekenderne" hun rødmede og gik med der hen hvor hun skulle styles og ha tøj på og sagde"Men...? hvorfor er der så mange der har hyret mig, jeg jo uerfaren og blot på grund af mit udseende så smukt er det heller ikke" hun så lidt på laurina og sagde"Er det vampyr billeder eller.... almindelig billeder?? der skal tages"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:06

Det var underligt at Laurina ikke grinede. Hun blinkede bare et par gange og kiggede på Kajika '' Jeg tror du misforstår... Dette er et model firma for magiske væsner... Hvad sjovt er der ved mad.. Jeg mener mennesker.. Hvorfor så mange jobs... Et, du er Lazarus Child... To, rygterne om din skønhed har bredt sig... tre, jeg har hyret dig.... Mit firma er et af verdens ledende firmaer for magiske modeller... Det ser ud til Lazarus har et godt øje for dig... Dette job er jo perfekt ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:11

Hun rødmede utrolig da hun sagde det med at han havde et godt øje til hende"Et... godt øje til mig, jamen... okay jeg skal gør mit bedste til at være professionel og kommer der nogen gange nogen og ser på? og hvad med halsbåndet... skal det ikke gemmes eller noget... måske kunne lazarus tage det af mig...? blot for en stund" hun rødmede og sagde"Eller blot lade det blive på selvfølgelig" hun gik med hen til der hvor hun skulle posere og nogen gange poserede man med mænd eller andre kvinder?. Hun var klar til at vise hun kunne stå model.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:53

Laurina rystede på hovedet '' Du skal fotograferes alene... Halsbåndet redigere vi væk.. Hvis Lazarus først fjerner det mister det sin magt... Du skal bare tage det roligt.. Fotografen vil bare tage nogle billeder... Du er nok færdig når solen når ned... Lazarus har sagt du senest skal være hjemme klokken 22... Så det har jeg sørget for Giano tager sig af... Jeg bliver nød til at smutte... Hyg dig Kajika ''. Laurina gik sin vej og fotografen begyndte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:58

kajika så på hende og nikket forstående, mens hunn tømte alt i sit sind og gjorde klar til at posere efter hvordan de ville ha hun skulle stå og hvad hun skulle gøre. Hun rødmede og smilede lidt i det hun tog dette seriøst og gjorde klart til at få taget billeder, og hun lignede en gudinde på alle billederne, virkelig åndedræts tagende billeder havde de fået lavet. Kajika stod ude ved stylisterne og fik noget vand blot for at dulme varmen ned dog.... hun så lidt rundt og tænkte*Dette er virkelig hårdt!?* hun så lidt rundt efter giano og sagde"Har i set min slags butler eller... lazarus??" hun så lidt efter ham og ventet på hun ville blive kaldt ind til billeder igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:02

Giano kom frem i døren '' Kaldte de frue... Jeg er til deres tjeneste i alle dagstimerne... Men klokken er ved at være 21.. det tager en time at køre tilbage til slottet... Lazarus har sagt de ikke må komme for sent ellers går det ud over dem.... Og mig... Så hvis de vil finde deres tøj frem så kører vi tilbage ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:04

Kajika så på ham og nikket i det hun sagde"Ja vi skulle nødig ha han straffet os begge men... jeg nu ikke bange for hans straffe haha jeg egenlig temmelig kold overfor dem fordi hans straffe er blevet temmelig kedelig og utrolig svage på det sidste så jeg kunne sikkert holde til lidt" hun spurgte angåennde tøjet og de sagde hun måtte beholde den smukke kjole som en gave fra det første arbejde og hvor smuk billederne var. Hun gik med Giano ned og sagde"Så lad os se at komme tilbage" hun satte sig ind og sad der og kiggede på klokken.... hvad vis de nu kom forsent... hvilken straf ville mund vente så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:08

Giano rømmede sig imens de kørte og sagde '' Det er kun dem han ikke straffer så hårdt... I går nat dræbte han to mennesker der arbejdede for ham bare fordi de larmede mens han gik forbi... Det eneste de gjorde var at trække vejret... Når de er omkring er han blidere... Jeg er meget glad for de er her... Det er de andre tjenere også... De gør vores liv lettere... De er virkelig en engel ''. Giano stoppede foran huset. Man kunne se Lazarus sad inde i stuen og så på den buldrende pejs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:12

Kajika så på ham og sagde"virkelig..??" hun strøg håret til siden og rødmede let i det hun gav et kækt smil fra sig og sagde"Okay.. måske burde jeg os blive her lidt... jeg overvejer lidt at stikke af men... men? det vel blot at stikke af fra sandheden over jeg måske føler noget for ham... og jeg bliver mere og mere blodtørstig hverdag og vild... det så hårdt.. og så med lazarus som mester..." hun mærket et jag af smerte over at ha sagt hans navn."mmmh" hun tog sig til hovedet og sagde"Vi må hellere komme ind men vis vi ikke er til tiden altså han ikke syntes det... skal jeg nok gør alt for at beskytte dig.." hun smilede og sagde"Som en tjeneste blandt nye venner" hun kom stille gående ud i den smukke stramme kjole og gik indenfor og ind til lazarus og sagde"Godaften mester"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:16

Lazarus sad indenfor og kiggede mod pejsen '' Giano... Du kan gå... Kajika... Hvad syntes du om dit nye arbejde... Er det godt nok til dig ''. Lazarus drejede sit hoved og kiggede på Kajika. Han blinkede et par gange og fnøs så '' Ja ja så du kan gå i en kjole... Du må være træt... At arbejde hele dagen væk... Det gør normalt dødelige trætte... Ikke.... og sultne... Meget sultne ''. Lazarus smilede ondt '' Giano er på vej hjem... Du kan godt nå et måltid ikke ''. Lazarus grinede ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:20

Kajika så på Lazarus og sagde"jeg fik den fordi jeg var utrolig god og jo... det behager mig skam, nu falder alle mænd da endelig for mit ydre hvilket jeg har prøvet at forhindre... siden jeg blev en blanding... me det egenlig temmelig sjovt og os at snakke med Giano og din søster hun er utrolig sød, og jeg har 19 andre steder at skulle hen, jeg blevet booket vildt meget åbenbart" hun så undrende på lazarus og tgo sig lidt til halsen og vendte ham rygge med flammende intense øjne og sagde"hv...hvorfor... spørg du om.. om jeg sulten.." hun satte håret lidt op og jo... hun var sulten utrolig sulten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:23

Lazarus kiggede på sine hænder '' Husker du da jeg blev stukket i maven med kniven og du kunne føle det... Jeg tror det er det samme... Jeg kan føle du er sulten.. Sådan et stærkt bånd mellem Vampyrer ''. Lazarus grinede forvirret '' Det sker kun mellem Vampyrer der nære stærke følelser for hinanden... Det må være løgn eftersom vi har det... Kan være det bare sker rent tilfældigt... Det må være sådan det virkeligt er ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:27

kajika rødmede og nikket"Ja det har du fuldkommen ret i... det blot et tilfælde og det vil ikke ske forløbig igen, og jeg burde tag på jagt men jeg orker ikke at blive helt indsmurt i blod i min nye kjole og så bagefter i bad inde ved dig og alt muligt mester" hun så lidt på ham temmelig alvorligt og satte sig ved hans side lidt og så på ham og tænkte over hvor dejligt det var at slippe for kæden i halsbåndet.. nu havde hun endelig et job, kunne hun så lave narre streget igen?. Hun smilede lumsk i det hun sagde"eller måske burde jeg gå ud på jagt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:32

Lazarus kiggede ned på Kajika og smilede '' Nej... Jeg har noget du skal prøve ''. Lazarus tog en flaske frem '' Jeg har blandet det her blod med noget meget stærkt alkohol... Det burde være nok til at gøre en effekt på selv mig... Jeg har lyst til at have det sjovt i aften... Hvis vi kommer til at kede os kalder vi bare på nogle af tjenerne og dræber dem for at hygge os... Det skal nok blive sjovt... Drik løs.. Det slukker sulten ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:37

Kajika så på ham nervøst og sagde"Alkohold... jeg troede ikke det virket på vampyr... men okay men vent.." hun holdte ved glasset og så mistænktsomt på ham og utrolig mistroisk"Hva for noget sjov snakker vi lige om her..." Hun tog blidt hul på flasken og begyndte så småt at drikke det, og sagde da hun var halvvejs"Skal... skal jeg drikke alt?" hun tog sig lidt til hovedet*Wauw.. det har.. har allerede en effekt på mig?* hun på på flasken og smilede lidt, i mens hedes popiller blev helt sorte og runde større og udvidet. Hendes blodrøde skær var næsten ikke til at se, kajika blev hurtigt fuld nok på forhånd? af blot en øl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:45

Lazarus grinede og tog flasken og tog en slurk '' Mange tror Vampyrer ikke kan blive fulde.. Det kan vi heller ikke... Og dog.. Hvis der er alkohol i blodet bliver vi påvirket... Ligesom hvis der er gift i blodet... Men du skal ikke drikke for meget af det her.. En flaske er nok til at gøre de fleste Fuld Blods meget fulde... Så tag det roligt.. Du har allerede drukket en halv flaske ''. Lazarus drak rasten af flasken og satte den fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:49

kajika så på Lazarus og nikket i det hun rødmede let og mærket det hele snorre allerede. Hun rejste sig lidt op og så på ham med et lidt kejtet smil og dette elegajte strøg med fingerspidserne igennem det platinhvid blonde hår og sagde"heh hvad skal vi så lave nu mester?" hun grinte lidt og strøg blidt fingeren over underlæben efter at ha slikket sig erotisk om læberne og stået på en temmelig sensuel måde.. hun grinte lidt og mærket det påvirke hende i den grad og alle hendes forsvars mekanismer og fornuft var ved at forsvinde fra hende helt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:53

Lazarus smilede og tog sig til hovedet og blinkede et par gange '' Det er meget nemt.. Vi har brug for noget til at få vores blod til at flyde hurtigt så blodet rigtigt virker.. Der er derfor jeg har sluppet to mænd og to kvinder løs i huset.. Den der dræber flest vinder... Jeg kan godt lide sådan nogle lege ''. Lazarus rejste sig op og begyndte at løbe '' Legen er startet ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:56

Kajika smilede ondt og man kunne fornemme en ond aura om hende, hun ville dræbe!. Hun grinte i det hun tog fat i Lazarus og hoppet over ham og sagde"Hey Damerne er altid først og sidst jeg tjekket haha, var du ikke en dame... eller vent...? jeg har aldrig tjekket det... Chaio" hun grinte og løb videre ned af gangen og tænkte*vis jeg var en flygting hvor ville jeg gemme mig* hun smilede da hun hørte en og sparket døren op og kigget rundt i det hun duftet persone og nedlagde ham... *Mmmh! 3 tilbage ! hahah!* hun sugede ham tør for blod og rev blidt hans arm af i det hun brugte den til at distrahere Lazarus, ved at sætte den hårdt fast på en pind så det lignede en holdte døren halvt åben for at kigge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:00

Da Kajika gik ud fra rummet efter at have dræbt manden stod Lazarus der ude og smilede. Han trak et kvinde hoved frem. Blodet fossede stadigvæk ud der hvor hovedet var blevet revet af '' Så står der 1 til mig og 1 til dig ''. Med et blink af øjet forsvandt Lazarus. Jagten var langt fra slut. Lazarus løb ned af gangene men stoppede. Han kunne mærke alkoholden gjorde ham svimmel. Lazarus kiggede ind i et run for at ligge sig ned i sengen. Da han lagde sig kunne han høre et skrig. Han kiggede under sengen og der lå en kvinde. Han tog fat i hende og sugede hende tør fra blod. Så rejste han sig og gik ud igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 23:05

Kajika hørte skriget og væste i det hun ledte efter den sidste fyr, men i stedet for at befinde sig i det samme som hun havde på gik hun hurtigt ind og klædte om til noget helt andet mere sexet og elegant. Hun smilede det var en lårkort der var som den røde natkjole blot i hvid som en uskyldig lille pige, dog havde kajika blod ned af læberne, og de var os røde af blod. Samt kjolen var stram og lårkort ikke så uskyldigt. Hun ville sørger for sit bytte ikke løb væk!... hun så lidt rundt og tænkte*hvor er du lille mand* kajika mærket alkoholdens tag og gik ned i knæ i det hun fik det mrækeligt og så sløret helt vildt. Der pludselig fra et skab kom en fyr ud af det, og tog hårdt fat i den over berusede kajika og holdte hende op af muren. Han smilede og så på hende og slikket hende op af halsen og hvisket"Du da en lækker lille sag" kajika ville ha flået ham i stykker vis det ikke var fordi hun mistet alt kontrold og dommekræft over krop og sind...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kiste Tyven(Lazarus~~Privat) - Page 11 Empty Sv: Kiste Tyven(Lazarus~~Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum