Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt offer^^ (Zelvia)

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:09

Zero hev hende op fra hjørnet efter at have lukket døren hvorefter han tog fat i hendes håndled og løftede hende op hvorefter han låste hendes håndleder fast i nogle kæder som hang fra loftet mens han grinte "nu skal du mærke hvad det er at disrespekte mig betyder i enden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:13

Zelvia's pupiller blev helt små igen da hun hørte kædernes dybe lyd. Men hun gjorde ikke modstand og hang nu der med armene, og var helt ude af stand til at forsvare sig selv "Undskyld...¤ Halvhviskede hun. "Hvad får dig til og slippe mig ud af de her" hendes stemme var sårbar, som en lille piges på 7 år. Det gjorde allerede ondt i hendes arme, for ikke og overbelaste sin ryg , strittede hun med bagdelen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:16

//logger skrives senere^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:19

//Nooo D:! Tud --! Ej xD Ses :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:22

Hun sad bare og kiggede ud i luften *hvad er det man gør for sin bedste veninde når hun sker at hun også bliver slave af ham*tænkte hun og kiggede rundt i rummet og var ikke i det bedste humør til at gøre noget lige nu så hun tog en tår af sin drink og kiggede bare



//okay ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 19:03

Zero tog hende på underlivet mens han så på hende "jeg ved hvor meget du hader at folk bare tager på dig så det gør jeg lige her i starten" sagde han roligt mens han så hende i øjnene "senere kan det blive værre" han smilede ondt "medmindre du gør ligesom Cille"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 19:14

Zelvia gispede og forsøgte og rette sig op da han rørte hendes underliv. Hun lukkede øjnene og gjorde ikke yderligere noget ved det, eftersom hun ikke kunne "Jeg syns du sagde at dine slaver var frie.."Sagde hun, hendes stemme var stadig ustabil. Hun ville bare væk! hvis hun fik lov til at forlade stripklubben, tog hjem til lejligheden... Så kunne han vel ikke finde hende?! Hun bed hårdt læberne imod hinanden og spændte af ren refleks alle musklerne i underlivet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 19:21

Cille sad bare og kede sig lige nu så hun sad og smed noget i en skraldespand der stod på hans kontor det var noget papir hun havde fundet på hans bor der stod ikke noget på det og sukkede for sig selv *gud hvad pokker kan tage så lang tid*tænkte hun og sad simpelthen bar i stolen *jeg kunne Masturbate for at slå tiden ihjel*tænkte hun og tog sig selv lidt mellem bene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:36

//hmm spændene Cille^^

Zero grinte "har du ikke set hvordan jeg behandler Cille fordi hun gør det næsten uden bøvl" han smilede ondt før han tog hende på brysterne osse før han skubbede hende mod sengen så kun kæderne holdt hende fra at falde ned i den som han så roligt åbnede "CILLE KOM HERIND" råbte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:49

Zelvia gispede igen, denne gang da han tog hende på bryster, hun trak brystkassen tilbage, så godt hun nu kunne. "Så fordi jeg ikke gider være din kælling så skal du tortuere mig?" Hendes stemme var anklagende, men stadig ustabil. HUn gav et smertefuldt støn fra sig da kæderne rev i hendes arme. hun lukkede øjnene og lod hovde hænge forover. Hun ventede kun på at Cille ville komme ind. Hun var tæt på at falde hen i bevidstløshed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:54

//sorry der skulle stå at han åbnede kæderne så Zelvia faldt ned i sengen-.-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 20:56

Oh xD Så retter jeg lige ^-^

Zelvia gispede igen, denne gang da han tog hende på bryster, hun trak brystkassen tilbage, så godt hun nu kunne. "Så fordi jeg ikke gider være din kælling så skal du tortuere mig?" Hendes stemme var anklagende, men stadig ustabil. HUn gav et smertefuldt støn fra sig da hun blev smidt hen i sengen. Hun krummede sig sammen og ømmede sine håndled, imens hun bed lidt i dynen der lå på sengen. Hun krummede kroppen helt sammen og ventede enelig kun på at Cille ville komme ind. Hun var næsten sikker på at hun skulle have trekant med Zero og Cille nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:37

Hun fik et chok da zero råbte på hende og fik sin hånd op fra sine trusser "hvad hvem hvor"sagde hun og kom ind til dem "hvad nu måtte vi ikke holde en pause"sagde hun og kiggede på han "det var da godt nok pokkers"sagde hun og kiggede på dem "og hvorfor lægger Zelvia i sengen"sagde hun og gad endeligt ikke vide det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:54

"du var ved at Masturbate" sagde han og grinte let det var tydeligt på hendes hurtige reaktion at hun lige havde gjort "kom her hen" han smilede og hev hende hen til sig før han stak en hånd i hendes trusser for at tjekke om hun var våd "i to skal bare begynde når i er klar på det start med Lebbe ting"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 21:57

Zelvia så på Cille da hun kom ind, man kunne langt væk lugte hendes 'safter'. Hun så på dem indtil Zero stak sin hånd i hendes trusser. Hun satte hoften imod sengen og holdte sin overkrop oppe , li'som hun havde gjort tidligere. Hun vendte væk fra dem, skulle ikke nyde synet. Hun havde allerede været i 'seng' med Cille før. Men hun ville helst ikke gentage det. HUn gav et lavmælt fnys fra sig da han gav orden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:02

"hallo kan man heller ikke ha privat liv her"sagde hun og kiggede på ham og mærkede hans hånd i sine trusser og ja hun var våd og det var jo klart når hun havde raget på sig selv "hvorfor skal vi til at opføre os som lesbiske"sagde hun og kiggede på ham "og alt det lesbiske gør"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:05

Zero smilede før han slap hendes underliv "gå hen og gå igang i to jeg sætter mig her" han smilede og satte sig på en stol "og ser på efter lidt tid joiner jeg jer" han smilede roligt "har i nogensinde gjort sådan noget før" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:09

Zelvia var overrasket over at Cille ikke bare gjorde hvad hun fik ordre på. Hun slog blikket imod dem igen, og godt timet var hun. Det var lige da han tog hånden op af hendes trusser igen. Hun satte sig op med benen over sengen, "Nej!" svarede hun tørt. Hun løj, og håbede på det måske ville løsne lidt op. Hun så hen på Cille med et 'IKK-sig-noget-om-det-!' blik xD Hun vendte blikket imod Zero igen. HUn fik en ide, men Cille vile nok aldrig gå med til det... hun skulle jo adlyde sin 'herre'...Bvard x__x

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:21

Hun kiggede på hende og forstod godt det blik så det gjorde hun ikke "hvorfor skal vi det herre"sagde hun og kiggede på ham "for det er vel ikke noget vigtigt er det"sagde hun og kiggede på ham og ville ikke sige noget og ingen kunne tvinge hende til at sige det på nogen måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:32

"Cilla jeg er ikke tilfreds med at du undgår mit spørgsmål" sagde han roligt og så vredt på hende hun havde en aftale og på den der måde gjorder hun ham ikke tilfreds han så efter lidt tid på Zelvia "i går igang nu eller osse pisker jeg dig Zelvia"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 22:40

elvia slog øjnene op, men hun var bange for at for at hendes egen opførsel skulle skade Cille. Hun rejste sig op, og gik roligt hen til Cille, lagde sine hænder på hendes hofter og hviskede i hendes øre ¤Vi bliver nød til det, jeg vil ikke piskes¤ Hun var igen tæt på at græde bare ved tanken. Hun tvang et frækt smil frem, og tog sine hænder på Cilles skuldre og skubbede hendes stropper ned, efterfulgt af at hun tog sit hovde til Cilles hals og kyssede hende blidt. Men hun gjorde det ikke med sin frie villje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 11:28

Hun kiggede på Zelvia og nikkede så bare det var godt hun havde kjole på så da Zelvia kørte stropper ned over hendes skulder faldt hendes kjole til jorden. Hun vendte sig om mod Zelvia og lagde hænderne på hendes mave "du ved godt vi bliver knaldet lige pludselig"hviskede hun til Zelvia og kørte stille sin ene hånd ned i hendes trusser og nussede hende mellem bene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 13:13

Zero satte sig på en stol og kiggede roligt på mens han åbnede sine bukser og hev dem af og så fortsat på dem mens han hev sin t-skjorte af fortsat ventende på hvor heftige de kunne blive de kunne sikkert blive meget heftige selvom ingen af dem ville sige det kunne han se på deres advarende blikke at de havde prøvet sådan noget der før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:12

Zelvia lod et falsk beundrende blik glide over Cilles krop og lod sine hænder glide fra hends skuldre og ned på ryggen af hende og åbne hendes Bh, så den faldt til jorden. Hvorefter hun lod sine hænder tage fat om Cilles bryster og nussede dem. Hun gav et falsk nydende suk fra sig, efterfulgt af et falsk støn da Cille nussede hende mellem benene. ¤Jeg ved det¤ hviskede hun tilbage med en lettere trist tone og svejde ned i ryggen, så numsen strittede mens hun lod sin tungespids glide fra Cilles trussekant, og helevejen op til halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:19

Hun kiggede på hende og smilte stille og lod stille en finger glide op i Zelvia og kiggede på hende med et smil nød stille at hun tog på hende "skal vi ligge os"sagde hun stille og kiggede på hende med et smil på sine læber og stod jo kun i trusser lige nu og kiggede på hende og kørte fingeren frem og tilbage i hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 5 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum