Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt offer^^ (Zelvia)

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 18:46

Zero rystede opgivende på hovedet før han begyndte at vugge Cille *den idiot af en møg kælling* tænkte han om Zelvia mens han roligt vuggede Cille videre og prøvede at vække hende uden det store held tænk at hun troede hun bare kunne flygte? han ville bare lade hende løbe hun var ikke det værd
En mand kom roligt fra en gyde hen mod Zelvia og kom til at se hende i øjnene hvorefter hans øjne blev blanke og han faldt død om det var det der ville ske med alle som så hende i øjnene så længe hun modsagde Zero det var kontraktens forbandelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 18:52

Zelvia stoppede op da en mand trådte foran hende og skreg højt da han faldt død om. Hun bakkede lidt og kom i tanke om det Zero sagde, det med øjnene. Hun gispede og tog sine hænder for øjnene. og bakkede tilbage imod stripklubben. hun stødte ryggen ind i en væk og slog blikket i jorden efter hun havde fjernet hænderne. Hun gik roligt tilbage uden at se sig op, hun så bare imod jorden og lidt frem. Men aldrig op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:04

Hun lå bare det var ikke noget og gøre lige nu hun var bare væk og det ville hun være i et godt stykke tid enten skulle de tage og få hende på hospitalet eller noget for hun så ikke for godt ud. Hendes hud var blevet mere bleg i det og hun trak vejret svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:13

Zero nikkede til sig selv før han løftede hende op og begyndte at gå mod døren og lige forbi Zelvia stadig med Cille i armene "kom med" beordrede han mens han fortsat gik og gik ind til en parkerings plads hvor han satte Cille på en af bagsæderne og satte sig på forsædet og ventede på Zelvia satte sig på det andet forsæde der var ikke mere plads på bagsædet på grund af at Cille lå på begge sæder med sele over sig så Zelvia blev nød til at sætte sig foran ved siden af ham

http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://jalopnik.com/assets/resources/2007/08/citroen_c_5_airscape.jpg&imgrefurl=http://jalopnik.com/291148/citroen-c5-airscape-concept&usg=__n_WXhoboL1Jrb2gmodAiOQv4OZ8=&h=393&w=478&sz=72&hl=da&start=0&zoom=1&tbnid=zk6ZDogQUrSM5M:&tbnh=160&tbnw=194&prev=/images%3Fq%3DCitro%25C3%25ABn%26um%3D1%26hl%3Dda%26sa%3DN%26biw%3D1316%26bih%3D828%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=842&vpy=121&dur=665&hovh=204&hovw=248&tx=137&ty=106&ei=AglwTJHLC8eOjAe0muH6CA&oei=uwhwTPHYOOOU4gbuh_XsCg&esq=17&page=1&ndsp=21&ved=1t:429,r:4,s:0

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:16

Zelvia så næsten forfærdet på Cille der lå i Zero's arme. Hun fulgte hurtigt efter og slog blikket op. Hun stoppede lidt fra bilen og betragtede den. Biler og sorthårede fyre havde altid gjort et eller andet ved Zelvia. Hun tøvede lidt men gik hen til bilen, åbnede døren til forsædet og satte sig ind. lukkede den sølvfarvede dør i og trak selen om sig. Hun lukkede øjnene hårdt i og klemte og kniven hun stadig havde i hånden. HUn så væk fra Zero.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:18

Hun lå nu bare på bagsædet og var godt bleg i huden hun var jo nøgen og alt det hun havde det ikke for godt på nogen måde og det var til at se på hende og alt det


//har lidt krea svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:27

"Vil du vide en ting" spurgte han koldt mens han tændte bilen og bakkede lidt før han styrtede af sted "jeg er tvunget til det her jeg er ikke så slem som man skulle tro selvom jeg finder slaver det er mit job det er min livs kilde" sagde han roligt mens han kørte videre "jeg ville gerne lade dig gå men du har skrevet under jeg var tvunget til det Zelvia jeg undskylder meget Cille ved det allerede ved du hvad hun gør for at hjælpe med min dårlige samvittighed?" han så på hende kort "nej selvfølgelig gør du ikke det du har aldrig spurgt hende hvorfor hun er så villig" han rettede blikket ligeud for sig mens han kørte videre "hun aftalte at vis hun kunne gøre mig tilfreds skulle jeg slippe alle mine tidligere slaver fri"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 19:37

Zelvia sad bare og betragtede det de kørte forbi, mens hun hørte på hvad Zero sagde. "Jeg tilgiver dig stadig ikke" hvislede hun og skævede imod ham, men så så på Cille der lå helt nøgen. Hun lagde kniven ved siden af sædet og trak sin egen trøje af, men holdte godt fast i den for den ikke skulle flyve væk "Sæt farten ned!" Sagde hun bestemt og klikkede selen op og ventede på at han skulle sætte farten ned, så hun kunne give Cille bare lidt tøj på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 21:46

//skal vi bare fortsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:01

// Ved ikke helt... n__n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:05

Hun lå bare på bagsædet og var bleg hele vejen hun bevægede sig ikke det mindste lige nu og kunne ikke sige noget eller gøre noget hun lå bare ned og gjorde ingenting


//ved ikke hvad jeg mere kan skrive//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 9:19

Killer kørte videre i samme fart før han trykkede på en knap og et slags tag kom over dem "klar til at give hende det på" spurgte han mens han ventede på at taget satte sig fast og da han hørte klikket som sagde det trykkede han på en knap på hendes sæde og hendes sæderyg lagde sig helt ned så hun uden at skulle masse sig igennem kunne komme om til hende uden at vinden blæste på dem osse fordi der var tag "vi kan ikke sænke farten vi har spildt for meget tid allerede tjek lige om hun trækker vejret"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:39

Zelvia kiggede lidt på taget som blev taget over dem. Hun brød sig ikke om at tage sit tøj af foran Zero. ikke efter et han havde gjort ved hende. HUn fik et chok da sædet blev lagt lidt ned, og hun kiggede hurtigt og kniven blev synlig, men det gjorde den ikke. Hun kravlede hen til Cille og med noget besvær, fik hun den lange top ,taget på Cilles krop. HUn føltes meget kold. HUn lagde to fingre på hendes puls tæt ved øret "Hendes vejrtrækning er svag!" Gispede hun forfærdet og satte sig tilbage på sædet og tog selen på igen "HURTIGERE FORHELVED KNÆGT!" Snerrede hun hårdt og greb om kniven igen, men hun tog den ikke op eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:44

Zero lukkede øjnene før han tog fat i hendes håndled mens han åbnede dem og så lige ud for dem "jeg har set den Zelvia" sagde han og tvang hendes hånd frem "stik mig eller smid kniven væk du bestemmer selv men det skal være nu eller aldrig" han kørte roligt videre og satte bilen fra 5 til 6 gear

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:50

//i to kan forsætte lidt Cille ligger jo bare lige nu//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:55

Zelvia gispede da han tog fat i hendes håndled, hun klemte bare mere om kniven og rev sin hånd til sig "BEGGE HÆNDER PÅ RETTET!" Snerrede hun "Jeg venter til du har hjulpet Cille med at stikke dig ned!" Svarede hun spydigt og stak kniven ned i sædet for at afreagere lidt. Hun kiggede skiftevis på Cille, og på vejen. HUn kunne ikke lide at Cille lå der, men kun et stykke tøj på ¤Monster!¤ Fnyste hun spydigt for sig selv, om Zero self. hun holdte stadig om kniven hun havde plantet i sædet hun sad på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:11

Zero så fortsat lige ud "vis du ikke smider den kniv så stopper jeg aldrig og vis du stikker mig ned er i begge døde for så køre jeg galt med vilje" sagde han roligt før han kørte forbi hospitalet og ind i en rundkørsel som han kørte rundt i med stor fart "og jeg mener med vilje"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:17

Zelvia fnyste "HJÆLP NU BARE CILLE! NÅR DU HAR HJULPET HENDE..."HUn stoppede sig selv for at trække kniven op "SÅ STIKKER JEG DIG NED!" Snerrede hun og prikkede sig selv blidt, men knivspidsen på sit lår, ikke så der gik hul. Men så man lige kunne mærke det. Hun fnøs hårdt og ville enelig bare springe ud af bilen. Men så ville hun bare komme til skade.

//Krea svigt <_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:32

"vis du stikker mig ned dør både dig Cille Zeri og mange andre som har skrevet under på slavekontrakt" sagde han roligt mens han kørte videre i cirkler i rundkørslen mens han fortsat så på hende lidt "er det forstået?" han var ved at blive godt vred på hende han havde tilbudt hende at være blid mod hende men hun har bare ville slå ham ihjel god tak

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 13:39

Zelvia fnyse lidt "Jeg kan stadig godt skade dig!" Snerrede hun og fik kvalme af alt den køren rundt i ring x_x "Du har skadet mig, det er kun fair jeg gengælder!" Forsatte hun. Hun begyndte og blive hvid i hovedt af den køren rundt, så hun kiggede væk fra Zero og stik blidt videre i sit lår. Bare for at lave noget. "Du er selv udenom at jeg er sådan over for dig!" Snerrede hun spydigt og snurrede kniven lidt mellem fingrene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 14:23

Zero kørte videre og ind på parkerings pladsen ved hospitalet "fint vis vi kan blive kvit så gør vi det" sagde han før han steg ud af bilen og fjernede taget og tog sin egen jakke af for at lægge den om Cille og løftede hende op hvorefter han gik af sted med hende ind på hospitalet og op på en stue hvor han lagde hende og lagde dynen over hende og lægerne gik igang før han tog fat i Zelvia og hev hende med sig ind på et forsynings rum hvor han så på hende "Zelvia vis vi kan blive kvit så fint men vis du så gør det og er ligeglad bagefter og fortsætter sådan så bruger jeg dig som min sex slave"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 16:48

Zelvia ville enelig ikke med ind på hospitalet, hun havde jo kun undertøj og shorts på. Hun gemte kniven nede i sin lomme og fulgte modvilligt med. En masse blikke lagde sig på hende og hun tog armene om sig selv og at skjule sin overkrop. hun så sig selv kort i et svar og gispede da hun så, hvor meget hendes make-up var tværet ud. Hun begyndte hysterisk og rette den imens hun gik. Da Zero trak hende med, klemte hun om kniven, klar til at gå til angreb "Du RØR mig ikke!" Snerrede hun spydigt og slog sig selv, væk fra ham. "Hvad vil du enelig forklare lægerne der skete hva'?! LYVE?! SOM DU JO ALTID GØR?!" Forsatte hun, inden hun kastede hårdt med kniven, så den snurrede igennem luften og satte sig et godt stykke ind i væggen. Hun var vred, og var nød til at afreagere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:17

"ja vil du da gerne have at de skulle vide at Cille er dæmon" spurgte han roligt mens han fortsat så på hende med et roligt blik "kom så stik mig vis du vil men lige meget hvad du gør så skal du gøre hvad jeg siger eller osse dør folk du ser på og jeg lover være blid min første ordre er at du ikke siger noget om det her" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:05

Zelvia fnyste mens hun gik hen til kniven og hev den ud af væggen "Jeg ved sq da godt at Cille er en dæmon!" Snerrede hun og gik målrettet imod døren , men hun høre sine fingre hen af kniven for at få skidtet væk. Hun gemte kniven i lommen og åbnede døren.. Uden at svare på det Zero sagde, hun var faktisk ret ligeglad. Hun gik hen imod hvor Cille lå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:31

Zero forsvandt og kom frem foran hende og tog fat i hendes arm "vi ved det ja men hvad tror du menneskerne her på hospitalet vil synes om det" spurgte han hårdt før han kastede hende ind af døren til lagerrummet før han selv gik derind og lukkede døren hvorefter han låste den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 8 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum