Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt offer^^ (Zelvia)

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:04

Manden nikkede og gik ud af døren og låste efter sig mens Zero så fortsat på Zelvia med et roligt blik og et smil "forstår du sådan er næsten alle lige her i starten og derfor gør jeg sådan her for at vise dem at jeg ikke mener det for sjov" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:08

Zelvia væmmede sig ved tanken. Hun stod op af væggen mens han talte, da han var færdig gik hun hen til ham.
Hendes ansigt var trist, meget trist. Hun satte sig på knæ ved siden af ham og kravlede ind under bordet. Hun kæmpede igen med tårene. Vodkaen havde ikk hjulpet en pind!
Men hun gik ikke igang med noget. Hun sad bare der med sine foldede ben og så på ham. Hun gemte ansigtet i sine hænder og gispede svagt. Rundt om hendes håndled havde hun fået et rødt mærke fra Zero.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:12

Zero så fortsat på hende "nu stopper du Zelvia lad oss tage et fx" han fandt en masse papirer frem det var alle sammen slave kontrakter "Mikala her voldtog jeg før hun skrev under" han lagde den ned "Thia forførede jeg tvang hende til at give mig hendes jomfruditet og derefter tvang hende til at skrive under" han lagde osse den væk "Seia jeg lovede hende et hus for at skrive under" han lagde osse den væk "Rea hende gjorder jeg det samme som ved dig ingen og jeg mener INGEN AF DEM BEGYNDTE AT GRÆDE" råbte han vredt "selv ikke Mikala og hun er endda svag"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:17

Zelvia kiggede op på ham. Fandt ud af hvilken forfærdelig mand han enelig var. Hau fik et chok da han pludselig begyndte og råbe af hende. Hun knugede sig så langt væk fra ham som bordet tillod "De er sikkert også dæmoner eller noget!" snerrede hun selv om hendes stemme bristede "Jeg er et sølle menneske!" Forsatte hun men lukkede øjene i igen, og satte sig på dine folede ben foran ham igen og så op på ham med et skrøbeligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:20

Zero så på hende vredere "MIKALA VAR SVAGERE END ET MENNESKE JA HUN GRAD OSSE MEN KUN FORDI JEG VOLDTOG HENDE ANDRE GANGE GRÆD HUN IKKE" råbte han vredt og gav hende en syngene lussing mere "skal jeg måske voldtage dig så du har noget at græde over"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:24

Zelvia så op på ham med underlegne og ustabile øjne der flakkede rundt på hans ansigt, hun gav et smertefuldt støn fra sig da hun fik endnu en lussing. Hun havde altid haft en lav smerteterskel og kunne ikke klare særlig meget smerte. "OKEY!" Råbte hun med en ustabil stemme. Hun ville ik græde "Jeg skal nok!" sukkede hun og bed tænderne sammen over smerten i kinden. En tanke slog hende, hun kunne jo bare gøre sig elendig? så ville han vel skåne hende. ja. hun ville tage chancen!. Hun bevægede sine hænder til hans buksekant og lod sine fingre glide rundt i buksekanten til hans lynlås og knap på bukserne, hun åbnede dem roligt mens hun skævede op imod ham med bange øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:36

Zero så hende i øjnene og smilede roligt hun skulle bare prøve at gøre sig dårlig han vidste at hun sikkert var god hun ville ikke slippe selv vis hun gjorder sig dårlig så ville han bruge hende som piske pæl i stedet når hun ikke kan klare et blow kunne hun lige så godt lænkes fast til loftet og piskes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:39

Zelvia slog blikket imod hans bukser, hun tænkte over at hun self. ikk kendte ham nok til at vide hvordan han ville reagere helt præcist "Og hvis jeg er dårlig...¤ halvhviskede hun og trak roligt af bukser af og lode dem falde ned til anklerne. Normalt ville hun have gjort det på en helt anden måde. Men da hun ikk vidste hvordan det ville gå hvis hun gjorde sig elendig ville hun ikke overgive sig... ikke endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:49

Zelvia sank en klump da hun så billede. Okey. Hun skulle ikk gøre sig elendig --". hun skubbede stolen med ham en anelse væk så hun kunne komme op og stå. Hun spredte benene en smule og satte sig på hans skød med et ben på hver side af ham. Hun måtte vel bide i det sure æble. Hun sukkede lydløst men lod sine hænder glide ned af hans brystkasse, mens hun bevægede sine hofter så der kom gnid imellem deres underliv. Hun lukkede øjnene og bøjede hovdet forover og lod to krummede fingre glide rundt i kanten på hans boxers.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:00

Zero lukkede roligt øjnene mens han nød det med et roligt smil før han kom i tanke om noget "forresten du skal snart i trekant med mig og en anden af mine slaver" sagde han roligt mens han nød det hun gjorder han havde kun bedt om et blow hvor hun var under hans skrivebord ikke om det her men det var fint nok for ham syntes han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:05

Zelvia forsatte med at bevæge sine hofter, imens hun nappede ud i et stykke af hans hals-hud. Ikke noget voldsomt, men heller ikke blidt, men så han kunne mærke det. ¤Hvem?¤ Hviskede hun imod han hals og trak hovedt lidt tilbage. Hun væmmede sig ved det, men måtte gøre det. Hun lod sine fingrespidser blidt køre rundt på hans lem. Enelig ville hun ikke vide navnet på den anden slave. Hun tog op i hans trøje og hev den af ham. Hun lod sit underliv glide ned fra ham mens hun lænede sig længere og lænere imod jorden. Imens hun gjorde det, lod hun sin tungespids glide ned af hans, nu, bare overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:21

Zero nød det meget mens han så på hende med et roligt blik og smil "Cille hedder hun" sagde han roligt og smilede ondt mens han fortsat så på hende med et nydende blik og nussede hendes hovede blidt mens han ventede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:25

Det slog nærmest klik for Zelvia da han nævnte Cille..Cille var jo hendes bedste veninde! "Cille?!" Gispede hun forarget, Hun rystede blidt på hovedt. Hun måtte færdiggøre det her. Hun sukkede og bed blidt fast om kanten på boxerne, han havde på, og trak dem ned ved hjælp af munden. Da hun havde fået dem langt nok ned stod hun på alle fire under bordet. Hun lod kort blikket lægge sig på hans lem , men så imod hans ansigt. hun satte sine hænder på hans knæ og bevægede sit hovde tættere på hans lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:28

Zero smilede roligt "i kender altså hinanden? Godt" sagde han roligt mens han ventede på at hun begyndte og sad roligt mens der var nogen som bankede på døren rykkede Zero sig frem så hans p'k røg ind i hendes mund "gå igang og vær stille" hviskede han før han knipsede og hans overkrop gik nærmest i flammer flammer som ikke skadede ham men lavede en bluse på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:30

Zelvia blev lidt forskrækket da en banken på døren lød. Hun rykkede sig ind under bordet, da han rykkede sig ind. Hun lukkede kort øjene i men begyndte så at sutte på hans lem. HUn lod kort han lem ryge ud af hendes mund for at slikke ham. Hendes tunge gled rundt i store buer inden hun igen tog det i munden. Hun var så stille som hun overhovedt kunne .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:34

Cille bankede på døren og lukkede stille døren op "undskyld herre forstyrre jeg lige nu"spurgte hun og kiggede på ham *hvad laver han lige nu*tænkte hun og kiggede på ham og kom ind til ham og havde ikke opdaget noget "der er nogen som er lidt bøvl med ned i klubben jeg vil bare sige det til dig"sagde hun stille og kiggede på ham med et sødt smil på sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:36

Zero smilede roligt "sådan skal en slave være" sagde han "kommer lige straks skal lige have et par bukser på efter jeg lige har fået en ny slave" han smilede roligt og så ned "hils på din nye partner" han smilede roligt før han rykkede sig lidt ud så hun kunne rejse sig op

//hun har fået lov af mig det her ville gøre det lettere end at lave et helt nyt emne^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:38

Zelvia kunne straks genkende stemmen der kom ind af døren. Hun stoppede straks hendes sutteri og så med store øjne på Zero. Da han rykkede sig væk lukkede hun øjnene hårdt i inden hun kravlede ud fra bordet og rejste sig. Kun kunne ikke klare at se Cille i øjenene. Hun følte hun havde forrådt hende på hende måde. Bare sådan unden vidre løb hun hen til cille og lagde armene om hende i et tæt knus. Hun kunne mærke tårene krybe sammen igen

//I know ^^ Forresten. Skal vi sige rækkefølgen er Zero-Zelvia-Cille?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:41

//jope^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:52

Hun kiggede på ham og så hvem der kom frem fra bordet "Zelvia"sagde hun og lagde armene om hende "Herre hvad har ud gjordt ved hende"sagde hun og kiggede på Zero og holdte om Zelvia. Hun kiggede på ham og ville helst ikke gøre ham sur men Zelvia var også hendes bedste veninde så hun tog hvad der kom med og stod bare "ikke græde Zel"hviskede hun ind i hendes øre for trøste hende og hun kaldte hende for Zel som hendes kælenavn.


//lyder fint i mine øre//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 15:58

Zero rejste sig roligt op mens han tog sine bukser på mens han grinte lidt "bare fået hende til at skrive under her" han smed en rulle papir på bordet det var en slavekontrakt det kunne de begge med garanti se og bedre for ham værre for hende endnu så stod der Zelvia Firefoxx på den som underskrift før han smilede roligt og gik hen mod dem "og nu giver jeg dig en ordre Cille sæt nogle manere på hende der" han var godt vred over hun nægtede at kalde ham herre eller sige javel eller noget som kunne fremvise den fakta at hun var hans slave nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:02

Zelvia kæmpede med tårene mens hun knugede sig ind til Cille, hun nikkede svagt til det med ikke og græde. Hun ville ikke se på Zero, så hun lagde sin hage imod Cilles skulder og bed sig i læben. Men Zelvia havde aldrig brudt sig om at blive kaldt for 'hende der' eller noget lignende med det. Hun holdte stadig om Cille mens hun vendte hovedt imod Zero "Jeg har faktisk et navn!" svarede hun spydigt. Hun trodsede ham, og det vidste hun godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:06

Hun kiggede på Zero og hørte hvad han sagde "hvordan skal jeg gøre de herre"sagde hun og kiggede på ham og hørte det Zelvia sagde til ham og sparkede hende over skinnebenet "ti stille"sagde hun og kiggede på hende og blikket i hendes øjne sagde undskyld men det var kun Zelvia der ville kunne se det på hende "jeg skal se hvad jeg kan gøre hvis du fortæller mig hvordan"sagde hun og kiggede på Zero .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:08

"i ser ud til at være gode veninder så bare snakke med hende skulle være nok" sagde han roligt mens han gik helt hen til dem men valgte at selv og tage det i sin hånd og hev Zelvia væk fra Cille og gav hende en syngene lussing før han slap hende igen så hun kunne gå hen til Cille "så får hun sikkert mindre af dem der" han så hårdt på hende "ja du har et navn men det gider jeg ikke at bruge"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 3 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum