Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt offer^^ (Zelvia)

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:22


Zelvia gik efterhånden i panik og bakkede lidt væk fra jorden og så måbende på ham. "Nu begynder du ikke også på det der Dæmon pjat!" sagde hun hårdt og anklagende. Hun stod med store øjne da nøglen blev slugt. "Jeg skal ik være din slave! Det kan du godt glemme makker!" Snerrede hun spydigt og bakkede endnu et skridt. Hun vidste at der var noget der stak under.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:24

Zero sukkede roligt "lyst kontrol" sagde han og så på hende det var en af hans evner som gjorder at den person han så på ville få lyst til noget som han selv bestemte og denne gang var det at skrive under på kontrakten ikke mange ville kunne modstå det specielt ikke når de var bange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:26

Zelvia forstod ikke hvad det var hun pludseligt sagde, men en lyst om at skrive under slog nærmest som at lyn imod hende. Hun bed sig i læben og forsøgte at holde sig tilbage ved at knytte hænderne. Det var somom en kraft folede sine fingre om hende og forsøgte og hive hende hen til papiret. "Det er ikke fair" sagde hun anstreng og slog blikket i jorden. Hun var særdeles tæt på at briste. HUn ville ønske at hun havde gået ud af døren da hun havde chancen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:29

"du havde en fri vilje til at gøre det du misbrugte den" sagde han roligt og kraften blev stærkere fordi han gik tættere på hende og om bag hende hvor han tog hende på røven "god fast røv du har" sagde han roligt før han lagde armene om hende bagfra tvang hende hen til bordet med papirene og tog hende på underlivet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:33

Zelvia blev mere og mere bange efter han kom tættere på hende. Hvorfor havde hun ikk flygtet da hun kunne?! Hun bebrejdede virkelig sig selv for det. HUn gispede da han tog hende på røven og løftede hovedt "Lad vær!" tvang hun frem med en spydig stemme og blev stiv i benen for at om det kunne hjælpe hende med at holde sig væk fra bordet, men det hjalp ikke. Hun gispede endnu en gang , denne gang da hans hånd lagde sig om hendes underliv, hun tog hårdt fat i hans hånd og rev den væk. Det gjorde nok mere ondt på hende end på ham. Hun trykkede ubevidst sig ryg op imod Zero for ikke og bukke under og skrive på kontrakten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:42

Zero grinte bare og pressede hende ned mod bordet mens han smækkede hendes røv hårdt uden hun ville kunne gøre noget imod det mens lysten blev støre og støre jo nemmere man var at tænde jo mindre viljestyrke havde man han havde allerede lært noget om hende her hun var nem at tænde og derfor var hun osse nem at tvinge til at skrive under på papiret men hun kæmpede bragt det måtte han sige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:47

Zelvia's overkrop blev skubber ned imod bordet med et overrasket dæmpet støn. Da hun mærkede hans hånd på hendes røv trak hun den så meget imod bordet som overhovedt muligt. Hun gav en hulkende lyd fra sig og lukkede øjnene. Modvilligt lod hun hånden finde hen til kuglepinden, klikkede kulgepinden ud og satte den imod papiret. Hendes hånd rystede da hun åbnede øjnene og rettede blikket imod den. Hun følte sig bestemt ikke tryg ved denne fyr, og slet ikke når hendes bagdel var så tæt imod hans underliv. Ufriviligt begyndte Zelvia og skrive bogstaverne på sit fornavn. Z-e-l-v-i-a.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:55

"ja kom så" sagde han roligt og tog hende på underlivet bagfra mens han roligt ventede på at hun skrev efternavn mellemnavnet var unødvendigt det var aldrig nødvendigt med mellemnavnet mange skrev det bare alligevel for at skaffe lidt tid men ingen kunne stoppe det når det først var begyndt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:58

Zelvia satte kuglepinden lidt væk fra sit navn og skrev et F. Men stoppede da han igen ravede på hende. Hun kunne stadig holde styr på hvad hun gjorde, men lysten til at skrive under var stærk. Hun rettede sig op med et gisp og tog igen fat om hans håndled og forsøgte og få hans hånd væk. Hun var lige på bristepunktet til at græde. Ganske rigtigt var det nemt og tænde hende, men lige nu...Nej. Det han gjorde fandt hun yderst ubehageligt."Lad mig være!" snerrede hun spydigt, men anstreng. Igen knugede hun sine ryg op af Zero for at holde sig væk fra papiret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:01

Zero pressede hende ned på bordet igen "jeg lader dig være indtil du har skrevet under men vis du ikke skriver under nu voldtager jeg dig" sagde han advarende mens han ventede og slog hende på røven "lige der" han pressede en finger lige der hvor hendes røvhul var så den gik lidt ind "så hårdt du begynder at græde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:04

Zelvia lod igen sin overkrop falde ned på bordet og hun satte spidsen lige ved siden af hvor hun havde begyndt på sit efternavn. "Du voldtager mig sikkert alligevel!" snerrede hun , hendes øjne slog næsten gnister. Da han igen rørte på hende hamrede hun kuglepinden ned i bordet og gav hans hånd et ordenligt klask, selv om det gjorde umådeligt ondt på hende selv. Hun gav endnu en hulkende lyd fra sig, hun var næsten sikker på at han ville gøre hende ondt nu. Men hun kunne ikke klare at folk ragede på hende som de bare havde lyst til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:06

"Zelvia jeg voldtager ikke min slaver jeg lader dem næsten gøre hvad de vil den eneste ting er at de skal have sex med mig engang imellem ellers er de ærlig talt frie" sagde han roligt og tog fat i hendes håndled som han glaskede ned i bordet og holdt den nede "skriv under eller jeg voldtager dig jeg advare dig og jeg mener det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:11

Zelvia's vejrtrækning var hurtigere end normalt, men kun fordi hun var rædselslagen "Hvorfor finder du så ikk en luder eller noget!" snerrede hun. Hun gav et forfærdet gisp fra sig da hendes håndled blev klasket imod bordet, smerten steg op i hendes hånd og følte i et kort sekund at den blev lammet. Hun ville væk.. bare væk fra det her sted! Hun tog fat om kuglepinden igen og forsatte fra hvor hun havde sat sit F. Firefox skrev hun, hendes hænder rystede da hun satte det sidste X på sit efternavn så der stod Firefoxx. Hun gav et smertefuldt støn fra sig og rettede sig langsomt op mens hun lukkede øjnene hårdt i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:15

Zero lod hende rette sig op mens han så på hende roligt "sådan" sagde han og slap hende helt "nu skal du høre vis du ikke adlyder mine ordre vil dit blik kort sagt være et dræber blik først vil andre du ser på dø og så vil du få smerter og så vil du selv dø og derefter vil du være spøgelse hvor du osse fortsat dræber folk når du ser på dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:19

Zelvia så ikke på Zero idet han talte. Men stod bare måbende, da han var færdig vendte hun sig imod ham, tog sine hænder op til hans brystkasse, nussede ham kort inden hun gav ham et skub "Hvad bilder du dig enelig ind?! HVEM TROR DU LIGE DU ER?!" Snerrede Zelvia. Hun var godt træt af denne fyr, hun ikke engang kendte navnet på, men på en måde ejede hende. Hun fortrød at hun havde skubbet til ham. Men hun kunne ikke styre sin vrede i dette øjeblik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:22

"Zero Bang dæmon og slavekontrakt laver" sagde han roligt før han gav hende en lussing med sin højre håndryg før han så på hende helt rolig "styr din vrede eller jeg brænder dig uden at slå dig ihjel" sagde han roligt før en jakke som hang på en stumtjener gik i brand "jeg er en ild og kaos dæmon"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:26

Zelvias hovde røg automatisk til siden af hans syngende lussing ramte hende. Hun tog hånden på stedet han havde ramt og gav et smertefuldt støn fra sig. Hun kæmpede for at holde tårene tilbage, men nærmest lykkelig for at han ikk hovde voldtaget hende ¤okey..¤ Hviskede hun med smerte i stemmen. Hun var slet ikk sikker på at han kunne høre det ord der kom ud af hendes mund. Hun nægtede simpelhent at at sige 'javel' eller kalde ham 'herre'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:30

"godt sæt dig ned og slap af" sagde han og pegede på en blød dejlig sækkesofa i hjørnet før han gik hen og tog kontrakten som han rullede sammen og lagde ned i en skuffe mens han så på hende "jeg kan se du er ved at græde og jeg vil gerne være lidt sød mod dig og lade dig få styr på dig selv igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:33

Zelvia lukkede øjnene hårdt i , blinkede en tåre væk som havde sneget sig op til øjnkrogen. Hun tog fat i sit glas med hendes vodka og cola og gik hen og satte sig som han havde sagt. Det lød nu mest som et tilbud, men for en sikkerhedsskyld satte hun sig. HUn skulle ikk nyde noget. Det var nu dejligt at sidde ned, og sækkestolen var også dejlig og sidde i. Men hun satte sig med ryggen rank for ikk og vise at hun faktisk nød det. Hun nippede engang imellem til glasset, men vendte hovedt væk fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:37

"godt men jeg siger altså til dig Zelvia det var et tilbud ikke en ordre du må gøre hvad end du vil lige nu bortset for at gå men tænk lige på hvad du har lov til nu" han så på hende "fuld tilladelse til at komme her og gratis drikkevare" han smilede roligt til hende før han gik hen mod sækkesofaen men i stedet for at røre hende lænede han sig over hende og trykkede på en radio med CD afspiller som begyndte med en sang fra Jokeren før han vente sig og gik tilbage bag katederet hvor han satte sig

https://www.youtube.com/watch?v=TLUP3YJEo1M&feature=search

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:42

Zelvia var helt stille da han snakkede til hende. Men da han gik imod hende kiggede hun op på ham og sank sammen i stolen, hun lukkede øjnene og regnede med at han ville røre hende igen. Men da han bare tændte en sang åbnede hun øjnene op igen. Hun lyttede til sangen og gav et fnys fra sig. *Typisk* tænkte hun irritret. "Nu er det bare at jeg ikke kan komme ud"sagde hun køligt og kiggede imod anlægget, men imod sin drink igen og tog en ordenlig slurk. Ligenu ville hun faktisk gerne være fuld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:51

Han smilede "du virker frisk igen rejs dig op" sagde han roligt og ventede roligt på hun gjorder det før han fortsatte "kom hen og læg glasset på bordet" han smilede roligt før han rykkede sig lidt "gå under bordet her og blow min p'k" han smilede bordet var et klassisk kateder hvor der ingen sigte igennem var på den anden side men var plads til fødderne på den ene side mens han ventede

http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://images.americanlisted.com/nlarge/desk_computer_table_for_sale_4304127.jpg&imgrefurl=http://www.americanlisted.com/wisconsin_49/home_styling_24/desk_computer_table_for_sale_8160507.html&usg=__cWKrO_4xN5N5OUCQw1DxbTh3j8c=&h=459&w=700&sz=185&hl=da&start=247&zoom=1&tbnid=Kmfzj2AmDjm29M:&tbnh=162&tbnw=212&prev=/images%3Fq%3Dcomputer%2Btable%26um%3D1%26hl%3Dda%26biw%3D1316%26bih%3D828%26tbs%3Disch:10%2C7524&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=1006&vpy=246&dur=481&hovh=177&hovw=270&tx=128&ty=123&ei=iBptTPKHD9OQjAfopK37CA&oei=TxptTKDRDoqQ4AbPwazvCg&esq=11&page=11&ndsp=24&ved=1t:429,r:23,s:247&biw=1316&bih=828 sådan her et bord bare hvor man intet kan se fra den anden side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:54

Zelvia så roligt på ham og rejste sig tøvende og gik imod bordet, satte glasset men gik store øjne da han hørte hvad han ville have hende til. Hun stod bare og så måbende på ham, hun begyndte og bakke lidt "N.."Hun sank en klump "Jeg kan ikke¤ Halvmumlede hun og slog blikket væk fra ham. Hun rystede blidt på hovedt, Håbede inderligt at han ikke ville gøre hende noget ondt. Hun var trods alt ny.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 13:58

Zero grinte og kaldte på en som kom ind af døren hvorefter manden låste efter sig og gik hen mod Zelvia Zero havde advaret hende var hun ulydig et blik på en anden person og han ville falde død om det så ud til at hun havde glemt det så nu ville Zero vise hende at det var sandt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 14:01

Zelvia så mod døren der blevet låst op og manden der kom imod hende, hun begyndte og bakke væk fra manden "Okey okey!" udbrød hun opgivende "Jeg skal nok!" forsatte hun og bakkede tilsidst ind i en væg. Hun lagde håndfladerne op af væggen og lukkede øjnene. Det kunne vel ikke være så slemt igen.
Eller kunne det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 2 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum