Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt offer^^ (Zelvia)

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:15

Zero smilede roligt og gav Cille vibratoren "ind i hendes røv" sagde han roligt før han pressede sin p'k uden andre ord ind i hendes underliv "vibratoren i hendes røv dildoen i hendes mund" han smilede og begyndte at løfte hurtigt hende op og ned ved at tage fat i hendes hofter og gøre det selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:20

Zelvia kunne snart ikk holde til det mere, men hun måtte gøre det. Dog nød hun det på en måde. hun stønnede på et minumum mens en række spændinger i hendes underliv, kom frem. Det var dog kun korte træk. Hun lukkede øjnene i og lod en tåre glide frem fra øjnkrogen, på dette tidspunkt havde pillen ikke hjulpet. HUn kæmpede hårdt med ikk pludseligt at kaste op x_x

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:55

//fortsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:56

Hun kiggede på Zero og nikkede så bare stille og pressede Vibratoren stille op i røven på Zelvia og satte sig med dildoen og kom den ind i munden på Zelvia og kiggede på hende *hun skal nok klare den håber jeg da*tænkte hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ville helst ikke gøre hende ondt på nogen måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:59

Zero smilede roligt mens han begyndte at rykke igen hårdere og hurtigere bare for morskabens skyld mens han nød det og var næsten tilfreds med det hele dog generede det ham at Zelvia hele tiden så ud til at skulle kaste op selvom hun havde fået den pille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:08

Zelvia var bestemt ikke tilfreds med det hun belv udsat for, og havde hele tiden den bagtanke i hovedt om Zero ville få udløsning inde i hende. Da hun fik en vibrator i bagdelen strammede hun alle muskler i underlivet, af ren refleks. Som ordren lød, begyndte hun at sutte på dildoen. Hun lukkede øjnene hårdt i, og begyndte og svede, i det varme rum. Ikke noget overdrevent sved, men nogle svedperler på panden. Hun stønnede stadig, men det blev kvalt eftersom hun havde en dildo i munden <_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:11

Hun kiggede på Zelvia og så sveden på hendes pande og brugte sin evne med vand til at samle det i en stor kugle af vand og smed det væk fra dem af og kiggede på hvordan hun suttede på dildoen og smilte stille til hende og nussede hende i håret for at berolig hende ved sin nærhed af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 15:50

Zero smilede roligt "den er klar ind i hendes røv" hviskede han mens han smilede før han trykkede på en trådløs fjernbetjening og vibratoren slukkede "tag den ud og giv mig den" han mente vibratoren mens han rykkede videre hårdere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:06

Zelvia havde altid brudt sig mest om hårdt sex. Men dette var for meget, hun gjorde det ikke friviligt og kunne slet ikke slappe af. Hvis hun nu, evt. Blev gravid,, vikede Zero ikk som en der ville bekymre sig om det. Men tilsidst kunne hun ikke klare det, tog sin mund væk fra dildoen, smækkede sine hænder på Zero's og borrede sine negle ind i hans hænder "Gi..SLIP!" Hvislede hun hårdt. HUn vidste hun ville blive pisket nu, men det var nok bedre end det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:09

Hun rejste sig op og kiggede på hende "zelvia det nytter ikke noget det der"sagde hun stille og gik hen og trak vibratoren ud af Zelvia's røv og gav den til Zero og pressede så stille dildoen ind i hendes røv og kørte den frem og tilbage stille og roligt og kiggede på Zelvia og var ikke glad for den måde hun opførte sig på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:17

Zero lukkede øjnene før en bølge af sort røg røg ud fra ham så med et voldsom kraft røg Cille væk samt dildoen fra Zelvias røv mens Zelvia fløj op i loftet og ned mod ham igen men tog fat om hendes hals på vej ned "du gør aldrig sådan noget igen jeg advare dig Zelvia en ting mere med dig og jeg bruger dig som luder til alle som vil piske dig og kneppe dig så hårdt de vil" sagde han vredt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:21

Zelvia så efter Cille som blev slynget væk. HUn var ked af at det ville gå ud over Cille samtidig. Hun gispede højt da Zero's hånd lagde sig om hendes egen hals. Hun lukkede sine hænder om Zero's håndled og forsøgte og vriste sig fri "SLIP MIG!" Råbte hun spydigt og lukkede øjnene i. Hun trak stadig vejret ret hurtigt. "Så pisk mig! " Snerrede hun og spyttede ham næsten i ansigtet.. så arrig var hun "Du har tydeligtvis ikke noget hjerte!" Forsatte hun anklagende og hev efter vejret, mens hun hostede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:24

Hun var røget over i stolen og lå der og var væk nu hun havde slået hovedet og blødte stille derfra og bevægede sig ikke hun var bare helt væk og lå bare i stolen det var som om hun var død men det var hun ikke hun var bare besvimet og alt det og lå bare der stille og rolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:33

Zero mærkede vreden boble endnu mere før han kastede hende ind i en anden væg og rejste sig op "intet hjerte? INTET HJERTE" råbte han vredt før han sparkede hende i maven "SÅ SKULLE JEG MÅSKE BARE SLÅ DIG IHJEL" han fandt en kniv frem og gjorder klar til at stikke hende "vis jeg intet hjerte havde var i begge voldtaget og ligge døde et eller andet sted vis jeg intet hjerte havde ville jeg ikke tvinge jer til at skrive under på den kontrakt jeg truer dig Zelvia fordi jeg vil have dig til at forstå at vis du ikke lytter efter mig tvinger en anden dig til at skrive under på en slavekontrakt hvorefter de misbruger jer hårdere end jeg gør" han kastede kniven hen på en væg hvorefter han løftede Zelvia op og bar hende hen i sengen derefter Cille "men fint når Cille vågner sig hun har fejlet og jeg ikke er tilfreds og at det er din skyld" han tog tøj på før han gik ud af døren og låste den efter sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:40

Zelvia gav et smertefuldt støn fra sig da hun blev kastet ind i væggen. hun forsøgte at rejse sig op men hjalp ikke. Hun krummede sig sammen med et smertefuldt skrig da hun blev sparket i maven. HUn lagde hænderne om sin mave. Der begyndte tårene at trille ned af hendes kinder. Hun løftede blikket op til Zero "DU KUNNE BARE LADE VÆR I FØRSTE OMGANG! SÅ VILLE DET SLET IKKE VÆRE ENDT SÅDAN HER!" Hun lagde godt tryk på hvert eneste ord hun sagde. HUn spyttede ham i ansigtet da han løftede hende op. Da hun blev lagt i sengen skyndte hun sig op, vristede kniven ud af væggen og kastede den imod ham da han var på vej ud af døren. Men den endte bare med at sidde i døren. Hun skreg højt efter ham og tog hurtigt sit tøj på. Hun gik hen til døren og tog et fast greb om kniven og hev den ud. Hvorefter hun løb hen til sidde, og satte sig ved siden af hende "Cille!" Kaldte Zelvia panisk og ruskede lidt i hende :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:43

Hun lå bare på sengen og mærkede godt nok at hun blev rusket i "hvad hvad skete der"sagde hun og satte sig stille op "og hvor er jeg hvem er du"sagde hun og var forvirret og havde mistet hukommelsen lige nu og kunne ikke huske noget som helst som der var sket og havde ondt i hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:55

Zero ventede roligt på at hun var faldet ned før han roligt gik hen og låste døren op igen og kom derind "Zelvia før du angriber mig igen husk at du er min slave og du vil ende med at dø vis du modsiger mig" sagde han roligt før han gik hen og satte sig i en stol nær sengen med blikket mod jorden "jeg kan godt indføre en aftale vis du gider at lytte skal jeg nok gøre mig blidere mod dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 16:58

Zelvia kiggede på cille og trak hende op i hendes favn. hun havde lagt kniven lige under hendes egen bagdel, dog så den ikke stak hende. HUn nussede Cille beroligende på ryggen "Jeg er Zelvia.. Din bofælle. Du er Cille¤ Halvhviskede hun da Zero kom ind igen. Hun kiggede hårdt på ham og en dyb snerren af vrede snurrede i hendes hals. Ellers sagde hun ikke noget. Zelvia ignoerede de smerter, hun faktisk havde fået i underlivet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:01

Hun kiggede på hende "Zelvia kender jeg dig"sagde hun og kiggede på hende og vist ikke hvad eller hvem hun var og det var det samme med Zero hun kunne ikke huske dem eller noget og heller ikke hvad hun selv hed "hvem er Cille"sagde hun og kiggede på Zelvia og var ikke helt med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:08

Zero gik hen ved siden af Cille "du er Cille" sagde han roligt før han lukkede øjnene før han smaskede Cille en på siden af hovedet for at se om det måske hjalp hende med hukommelsen mens han helt glemte Zelvia og døren stod åben hun kunne faktisk bare løbe sin vej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:13

Zelvia fulgte Zero blik blikket da han kom imod hende og Cille. Hun bed lidt ud efter ham og lukkede øjnene da han slog Cille. Der slog det nærmest klik for hende. Hun rejse sig op, med kniven i hånden. Den var dog gemt bag hende så Zero ikke kunne se den. Hun trak vejret hårdt ud af næsen mens hun satte sig på hans skød. Hun bevægede sine hofter en anelse men trak så kniven op og plantede den hårdt i hans inderlår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:20

Hun mærkede hånd kom og faldt om igen og lå på sengen det hjælp ikke ligefrem at slå hende ned og hendes hukommelse kom ikke igen af den grund hun lå bare på sengen og var bare helt væk og bevægede sig heller ikke lige nu og lå bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:27

Zero så undrende på Zelvia og vidste der stak noget under lige før han nåede at tage fat i hendes hånd så den ikke røg hele vejen igennem men kun lige spidsen før han tvang kniven ud af hendes hånd og kastede den væk "jeg kunne voldtage dig lige nu men jeg har ikke lyst" sagde han og skubbede hende af før han løftede Cille op og sidde igen og begyndte at forklare hende alt hvad han vidste om hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 17:32

Zelvia lod sig skubbe væk og ser på Cille. Hun rejste sig op på sengen og så kort på Zero's inderlår før hun fik øje på kniven og sprang hurtigt imod den. Hun bøjede sig ned imod den og samlede den i hånden, og rettede sig op igen. Hun så imod døren der var åben og løb lidt efter ud af døren. Hun holdte kniven stramt i hånden for gjorde alt hvad hun kunne for at flygte, Hun rev døren op fra Zero's kontor og løb igennem strip klubben for at komme ud. Hendes make-up var tværret ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 18:03

Hun var helt væk og kunne ikke høre en dyt af det zero stod og sagde til hende og havde lukket øjne og hun var ikke i en god tilstand lige nu og var helt væk man kunne jo kun håbe på at hun ville overleve det der var sket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 7 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum