Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt offer^^ (Zelvia)

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:48

Zelvia fnyste lidt og nåede ikke og svare, før hun igen blev kastet ind i rummet, hun var ved og falde, men nåede at ramme med hånden og kom op igen. Hun klemte og kniven hun havde i lommen. "Det ved jeg da ikke!" Fnøs hun hårdt og spredte benene, en smule så hun stod bedre fast i gulvet. "Hvorfor afleverede du hende overhovedt her!, der må da findes et sted for dæmoner" Hends stemme var ikke lige så snerrende, mere panisk i det. <

//Krea svigt <_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:55

Hun var ved at komme til sig selv igen og satte sig op i sengen og syns hun hørte noget og trak så bare på skulderen og rejste sig fra sin seng og gik ned i kaffeteriet og fik sig noget mad. Hun havde fået hospitalstøj på og huskede ikke hvad eller hvor og hvorfor hun var på hospitalet men hun sad bare og spiste lidt mad *hvordan kom jeg her til det sidste jeg husker er at jeg var på Strip-klubben*tænkte hun og kiggede lidt rundt


//så må hun hellere komme til sig selv//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:58

"nej der gør ej" sagde han hårdt før han mærkede hun kom sig "gider ikke spilde min tid på dig kælling" sagde han før han gik hen og låste døren op hvorefter han gik ud og låste den igen før hun nåede at følge med mens han gik roligt ned i kaffeteriet "Cille kan du huske mig?" spurgte han nervøst mens han satte sig ved hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 16:02

En dyb snerren af irritation blev dannet i hendes hals, Hun fnøs og blev bare stående , da Zero gik ud. Hun så sig lidt omkring og hævede kniven, han tog spidsen imod armen og lavede et lille hul, så blodet piblede ud. hUn smilede lusket og mærkede faktisk ingen smerte . Bagefter gik hun hen til døren og begyndte og ridse en sætningen ind i døren -Z.B. Fuck dig!- Skrev hun og tog lidt blod på fingren og smurte det rundt om det hun havde skrevet i døren. Hun trådte lidt tilbage, og satte sig så i et hjørne. Lod hovedt falde tilbage, og slappede bare af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:09

Hun kiggede på Zero "ja det gør jeg da hvorfor skulle jeg ikke det"sagde hun og kiggede forvirret på ham "og hvor er Zelvia henne"sagde hun og kiggede rundt "og hvorfor pokker er vi her på hospitalet"sagde hun og kiggede på ham og viste ikke ellers hvad hun havde at sige lige nu og sad bare stille og rolig og spiste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:26

Zero begyndte at forklare Cille alt hvad der var sket ned i detaljer "så det er alt" sagde han og så på hende "Zelvia er meget sur på mig" hviskede han og så ned i bordet "tror du at du kan tale med hende jeg vil ikke skade hende mere men vis hun bliver ved med at være ulydig bliver jeg nød til det" hviskede han og så lidt på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:28

Zelvia var mere eller mindre, blevet pskyisk påvirket allerde, hun var jo ret følsom. Hun kiggede på blodet som var smurt lidt rundt på armen. Hun lagde kniven på sin mave og lod hovedt falde bagover, og lukkede øjnene. Hun rømmede sig en anelse, og nussede nærmest kniven. Det var det eneste hun kunne give sig til herinde. Hun frøs, og hun havde garanterret ikke en trøje at tage på når de skulle hjem. Hun gjorde ikke andet end at sidde, tænke, nusse kniven og sukke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 9 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum