Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt offer^^ (Zelvia)

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:12

Selv om Zelvia kunne læse i Cilles blik at hun undskyldte, gjorde det forfærdligt ondt, hun gav modvilligt slip i Cille da Zero hev hende væk. Hendes kinder var efterhånden helt røde af de to hårde lussinger hun i forvejen havde fået. Hun gav et overrasket og smertefuldt dæmpet skrig fra sig , da Zero smækkede hende ,endnu en lussing. Der kunne hun ikke tage det mere og faldt sidden ned på jorden. Hun sad med hoften imod jorden og støttede sin overkrop med sine hænder. Hun vendte hovedt imod gulvet og var igen på bristepunktet. Der skulle ikke meget vold til før hun faldt under.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:20

Hun rente hen til Zelvia og kiggede på hende "er du okay Zel"sagde hun og kiggede på hende kort og kiggede så på Zero "herre det unødvendig at slå vold føre ikke til noget og det ved du også godt selv"sagde hun og kiggede på ham hun vil ikke ha at han slog på Zelvia og hun vil beskytte Zelvia lige meget hvad der ville ske hun var anderledes viste hvad hun ville og det viste Zero også godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:22

"så lær hende maner eller det er det eneste hun får" sagde han hårdt før han gik ud af kontoret for at finde ud af de der problemer som Cil havde sagt til ham mens han var væk håbede han på at Cil begyndte at snakke med Zel for han var rimelig træt af hende og vis han blev træt af en pige blev de sat fast og pisket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:26

Zelvias kinder blev dækket af hendes hår. Hun snøftede engang og samlede håret på ryggen for at Cilles kunne se hendes kinder der nu, var røde af de tre lussinger hun havde fået. "Tak Cille" sagde hun med lidt gråd i stemmen mens hun rejste sig op. "Jeg vil ikke det her!" Småråbte hun med vredte i stemmen. HUn mente det ikke til Cille, Men til Zero. Zero.. Zero heart! Intet hjerte! Hun hamrede sin krop imod døren som Zero gik ud af, af vrede. Kun havde for mange følelser hun ville af med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:33

Hun kiggede på Zel og fik hende op og stå "kom med her"sagde hun og kiggede på hende og trak hende med ind i det værelse der var der og satte sig på sengen "Zel du har skrevet under på kontrakten du kan blive nød til at gør det han siger"sagde hun og kiggede på hende "og det bliver nød til at være uden bøvl han kender mig jeg holder på det jeg siger også kan han ikke sige mig imod mange gange"sagde hun og kiggede på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:35

//Skal vi forsætte i samme rækkefølge eller må Zeliva og Cille bare snakke? :3 //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:49

//jojo har ingen krea til hvad helvede Zero skal lave imens^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:50

//Nårh xb jeg svare altså n_n //

Zelvia fulgte med Cille og satte sig på sengen, Smerten brændte stadig voldsomt i hendes kinder. "Jamen jeg skrev jo ikke under , med min gode vilje! Han brugte en eller anden klam kræft på mig den klamme rotte!" Protestrede Zelvia med et vredt udtryk, men det forvandlede sig til forarvelse da en tanke slog hende og hun rejste sig hurtigt op "Har du skrevet under med din frie vilje?!" Sprugte Zelvia med en hurtig stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:55

Hun kiggede på hende "ja det gjorde jeg men det skete vist også før vi mødtes"sagde hun og kiggede på hende "undskyld at jeg ikke sagde noget til dig Zel"sagde hun og rejste sig op og kiggede på hende "men du må ikke være sur på mig du går ikke lige frem uden trusser lige nu vel"sagde hun og kiggede på hende "men det her kommer jo ikke til at ændre noget i vores venskab vel"sagde hun og kiggede på hende med sine blide øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 16:58

Zero kom roligt ind af døren med et smil men da han så de ikke var her tænkte han at de nok var inde i hans sex rum og listede sig uden de hørte det hen til døren for at lytte til hvad de sagde med et roligt smil mens han tænkte på hvad han nu skulle lave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:00

Zelvia stod bare med åben mund mens hun talte...Hun vidste ikke hvordan hun skulle få ordene ud af hendes mund, men til sidst røg det bare ud af hende ; "Hvor er du klam Cille!" Lige efter órdene var røget ud af munden på hende sog hun hænderne foran munden og gispede "Ej undskyld Cille!" Undskyldte hun halvt mumlende imod hendes hænder. Hun vendte sig væk fra Cille.. Kunne ikk se hende i øjnene. Hun Skyndte sig ud af rummet de var i , så hun stod i Zero's kontor. Hun gik hurtigt hen til katederet, åbnede skuffen med kontrakte og ledte hidsigt efter sin egen. Hun ignorede Zero fuldstændigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:07

Hun stod og kiggede på hende "øhh"stod hun bare og det var det eneste der kom ud af hendes mund hun kaldte hende klam også undskylder hun bagefter *hvad var meningen*tænkte hun og gik ud til hende "du kan ligeså godt lade være med at lede"sagde hun og kiggede på hende "da jeg skrev under på en kontrakt forsvandt den åbenbart"sagde hun og kiggede på hende og var en smugle sur lige nu de var godt nok bedste venner men det var hende der begyndte på det her skænderi mellem dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:11

"ja præcis Zelvia stakkels lille Zelvia" han gik langsomt hen mod hende og åbnede en anden skuffe hvor han tog en pisk op "stakkels lille bitte Zelvia" han grinte mens han langsomt gik hen mod hende med pisken og døren var låst han havde låst den efter sig så nu kunne hun ingen steder løbe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:15

Zelvia slog blikket op da hun hørte Zero. Hendes øjne blev store og hendes pupiller trak sig fuldstændig sammen. Hun stod helt åndsfraværelse, smækkede skuffen i og bakkede hurtigt væk "Nej! DU GØR DET IKKE!# Snerrede hun befalende og ramte væggen som hun pressede sig helt op af. "Cille! Hjælp!" Tårene snørrede sig op til øjnekrogene og løb ned af hendes kinder, bare ved tanken. HUn var næsten sikker på at Cille ikk ville hjælpe hende nu. "Nej! LAD VÆR!# Forsatte hun og krøb sig sammen på gulvet opad væggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:26

//you guys still alive? n__n

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:26

//jeg venter på Cille^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:27

//Oh :3 CILLE?! è.é' xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:32

Hun kiggede på hende også på Zero "lad hellere være herre hun har vist fået nok lige nu"sagde hun og stod og kiggede på hende *endeligt ville jeg være ligeglad men hun er jo min bedste veninde*tænkte hun og kiggede på Zero "syns du ikke det selv herre"sagde hun og kiggede bare på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:36

Zero så hen på Cille lidt før han så på Zelvia før han gik tilbage til katederet og lagde pisken væk men tog en kniv frem i stedet som han hævede mod hende det var tydeligt for Cille han snød men han ville give Zelvia et chok så han tog kniven og svang den ned mod hende men satte sig ind i væggen lige over hendes hovede "så høre du efter eller osse skære jeg på dig pisker dig voldtager dig og meget mere og jeg vil bare grine af det" sagde han hårdt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:41

Zelvia åndede lettet op men trak stadig vejret utrolig hurtigt da han lagde pisken tilbage, Men da han trak en kniv op istedet for , glemte hun helt at trække vejret x_x. Hun skreg da kniven slyngede igennem luften og imod hende, hun rullede væk for væggen for at undvige den, hun kiggede tilbage og så den sad liii' over hvor hendes hovde havde været. Hun sad igen med hoften imod jorden og hænderne til at holde sin overkrop oppe. Hun tøvede stærkt "Ja" svarede hun og trak vejret hurtigt. Hun nægtede stadig at sige 'jave' eller 'herre' Det var simpelhent for meget. Men samtidig ville hun ikke udsætte sig selv for mere fare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:46

Hun kiggede på hende og ventede bare på at Zero var færdig med det han ville "herre kan vi ikke få lov til at holde en pause hvis vi må"sagde hun og kiggede på ham også på Zelvia hun så ud til at have fået et chok som Zero ville have at hun skulle få og ventede bare på at han ville give svar på hende spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:50

"Ja" sagde han roligt "du må jeg skal lige sætte nogen ting fast for hende" han tog fat i Zelvia's hår og hev hende med sig ind til sengen hvor han smed hende i et hjørne "kom med vis du kan sidde og kigge uden at forstyrre ellers kan du gå ud og tage en drink"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 17:52

Zelvia tog af ren refleks fat om Zero's håndled og rejste sig op med et smertefuldt støn. "Jeg gør hvad du ønsker" Hun tøvede stærkt med at sige det, men fik det sagt til sidst. Hun lukkede øjenen og krumpede sig sammen i hjørnet. Hendes korte shorts og top var efterhånden blevet godt beskidt af hele tiden og lande på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:02

Hun kiggede på Zero "okay"sagde hun og gik ned og fik sig en drink og kom op igen og satte sig i stolen og ventede bare på Zelvia hun vil ikke kunne gøre noget lige nu og kiggede ud i den blå luft og sad bare uden et ord at sige til nogen af dem lige nu *hvad mon han gør ved hende*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 18:09

//Tehe n_n Ej sorry men ville bare lige 'hive' emnet op xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) - Page 4 Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum