Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kirkegården //Killer-man//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 7 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Kirkegården //Killer-man//
"Dit band betyder vist meget for dig?" spurgte hun med nysgerrige øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kyssede ham på kinden. "Jeg ved godt... at... det er lidt mærkeligt... men... sådan er jeg bare..." sagde hun som forklaring. "jeg ved godt at du godt vil men... jeg vil gerne... tro mig... men jeg kan bare ikke." Hun lød en smule trist.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du... jeg elsker dig Killer, men jeg er bare ikke parat endnu." Hun holdte sig tæt ind til ham.
"Jeg ved at du vil og... " hun kunne ikke bort forklare hvorfor hun ikke kunne, hun kunne bare ikke.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad synes du?" sagde hun og viste ham et billed af en kjole. "Den skal bare være mindre." sagde hun med et smil.
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://bios.weddingbee.com/pics/68878/C157F.jpg&imgrefurl=http://boards.weddingbee.com/topic/freaking-out-dress-2-or-3-sizes-too-big&usg=__lIeSJ8T2Y6j1bFz2q9QumR2723w=&h=787&w=590&sz=50&hl=da&start=384&zoom=1&tbnid=v7X9E9OlWgfKBM:&tbnh=169&tbnw=136&prev=/images%3Fq%3Druined%2Bwedding%2Bdress%26um%3D1%26hl%3Dda%26rlz%3D1R2SKPB_daES356%26biw%3D1259%26bih%3D628%26tbs%3Disch:10%2C9649&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=646&vpy=191&dur=150&hovh=259&hovw=194&tx=130&ty=134&ei=BlCCTIvjMs3qOIW18MAO&oei=1U6CTNKuHJKKOJ62qJMO&esq=8&page=20&ndsp=19&ved=1t:429,r:3,s:384&biw=1259&bih=628
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kyssede ham og så ned på billedet af kagen. "Hvilken dato? " spurgte hun stille og tænkte på hvem der skulle med.
//Man kunne lave et åbent emne hvor der står: Bryllup //Zelia og Killer, -Mennesker// ?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og... hvad med ingen mennesker? kun væsner?" spurgte hun. "Jeg vil heslst ikke dræbe nogle ved en fejl." Sagd ehun og virkede en smule modvillig, fordi hun faktisk var tørstig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Skat..." sagde hun og kærtegnede hans kind. "Vi skal ikke dræbe nogle af gæsterne... måske skulle vi vente til bryllupsrejsen med at gå på jagt?" sagde hun med et smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvor er det smukt..." sagde hun med et smil. "Du forkæler mig virkelig hva?" Sagde hun og så på ham. "Vi skal afsted. men du skal overraske mig... for jeg aner virkelig ikke hvor vi skal hen!" hun grinte stille
Gæst- Gæst
Side 7 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
» På kirkegården.....(Zen)
» Hjemsøgning af kirkegården
» Nat på kirkegården - Namine
» kirkegården /Mieu/
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus