Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kirkegården //Killer-man// - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kirkegården //Killer-man//

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Go down

Kirkegården //Killer-man// - Page 7 Empty Sv: Kirkegården //Killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:03

Zelia grinte. "Det er jeg ogs..." hun kyssede hans kind og lukkede øjne i håb om at hun ville falde i søvn. Da hun ikke kunne sukkede hun og åbnede øjne og smilte halvt til Killer.
"Dit band betyder vist meget for dig?" spurgte hun med nysgerrige øjne.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:06

"det er mit dække det betyder mit liv" sagde han roligt "jeg mener hvor mange bandt kender du med en vampyr til forsanger" spurgte han roligt mens han smilede glad og nussede hendes ryg fortsat før han kyssede hende efterfulgt af at gå ned og kysse hendes hals uden at gøre andet han ville ikke gøre andet det måtte han jo ikke sammen med hende men lidt kærlige berøringer kunne ikke skade så længe det ikke var seksuelt regnede han med

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:10

Zelia smilte. "Killer? hvorfor... øøøhm... du... tænker lidt mærkeligt ige nu. " sagde hunog så på ham og fjernede hans hoved fra hendes hals så hun kunne se ham i øjne. "Forklar venligst." sagde hun som om det var en komando, og det var det jo ogs på en måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:14

Han smilede "jeg kan jo godt gøre sådan her" han lod langsomt sin hånd køre op af hendes arm "eller kysse dig med andre ord kærtegne dig så længe jeg jo ikke røre dig seksuelt" han smilede roligt "det vil du jo ikke have" han kyssede hendes kind blidt "at kærtegne din krop ude for kønsdelene er jo ikke seksuelt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:17

"Nåååår.... Det....." hun så ned. "Ja.... " hun følte sig lidt forlegen.
Hun kyssede ham på kinden. "Jeg ved godt... at... det er lidt mærkeligt... men... sådan er jeg bare..." sagde hun som forklaring. "jeg ved godt at du godt vil men... jeg vil gerne... tro mig... men jeg kan bare ikke." Hun lød en smule trist.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:20

"rolig Zelia" han smilede og lagde sig ned ved siden af hende "ikke så trist jeg har accepteret det" han kyssede hendes kind "alle kan godt skat men det er helt fint du ikke tør" han smilede roligt han kendte det jo første gang han skulle der gik over 2 års forhold før han endelig gjorder det og da det var sket fortrudte han fordi de slog op få dage efter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:24

Zelia lagde armne om ham. "Tak..." hviskede hun i hans øre og kyssede hans kind.
"Du... jeg elsker dig Killer, men jeg er bare ikke parat endnu." Hun holdte sig tæt ind til ham.
"Jeg ved at du vil og... " hun kunne ikke bort forklare hvorfor hun ikke kunne, hun kunne bare ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:26

"du er ikke parat længere er den ikke" sagde han roligt og nussede hendes ryg med et smil "skat jeg er ligeglad med sex jeg vil bare være sammen med dig" han smilede og nussede hende "du behøver ikke bortforklare det du er bare ikke psykisk klar"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:32

"Tak... Jeg elsker dig virkelig meget højt, Killer. Men jeg vil gerne... meget... men som sagt... nå... lige meget" sagde hun og knugede sig ind til ham. Hun nød at han acepterede hende og derfor ville hun aldrig lade ham gå. "Skal vi ikke snart finde en dag til brylluppet?" spurgte hun så for at skifte emne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:37

"idag" foreslog han ligeud med et smil mens han rejste sig op og satte sig bag bordet og fandt en masse papir frem og begyndte at skrive og tegne mens han smilede og fortsatte hurtigere og hurtigere som om det var et løb hvorefter han lagde pennen igen og fandt et billede frem af en bryllupskage "lige under det grå her er der stift blod" forklarede han "vi invitere en masse vi kender og sørger så godt vi kan at undgå skader"

Kirkegården //Killer-man// - Page 7 Lens9670971_1266951848gothic-cake5

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:42

//Tryk på krydset og bagefter tilbage. Altså hvis den driller//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:45

Han smilede roligt og så på den lidt før han nikkede "men jeg syntes du sagde du ville have en halv nedrevet kjole" sagde han roligt med et smil "den der vil osse klæ dig" han bukkede sig hen til hende og kyssede hende på munden kort

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:46

//prøv at gør som mig tryk højr klik på musen på billedet tryk på den som hedder kopier billedadresse og sæt den ind imellem denne kode [IMG][/IMG]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:50

"Det ville jeg også... men kunne ikke finde en. Jeg ødelægger den bare." sagde hun med et smil.
Hun kyssede ham og så ned på billedet af kagen. "Hvilken dato? " spurgte hun stille og tænkte på hvem der skulle med.

//Man kunne lave et åbent emne hvor der står: Bryllup //Zelia og Killer, -Mennesker// ?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 14:57

"lad oss lave et åbent bryllup hvor alle kan komme med" sagde han roligt mens han nussede hendes kind lidt før han rejste sig op "men lad oss sætte et advarelses skilt først for menneskerne" han smilede roligt før han lagde sig i sengen igen "imorgen den sjette i niende" han smilede stadig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:01

Zelia grinte. "Imorgen..." hun tøvede. "Allerede?" Hun virkede en smule nervøs.
"Og... hvad med ingen mennesker? kun væsner?" spurgte hun. "Jeg vil heslst ikke dræbe nogle ved en fejl." Sagd ehun og virkede en smule modvillig, fordi hun faktisk var tørstig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:05

"rolig skat vi tager et stort fest bord med masser af blod fra sårede mennesker som vi ikke kender vis du mærker tørst går du bare ind i det ekstra rum jeg vil lave der sætter jeg bordet" sagde han roligt han havde allerede gennemtænkt det hele "mennesker er heller ikke alt Aspara blod er alle vampyrers livret"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:11

"Når ja okay... så... kun vampyrer, spøgelser og andre der kan tåle vampyrbid, eller som vi ikke ville kunne drikke fordi vi frastødes af dem." sagde hun og så på ham.
"Skat..." sagde hun og kærtegnede hans kind. "Vi skal ikke dræbe nogle af gæsterne... måske skulle vi vente til bryllupsrejsen med at gå på jagt?" sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:17

"elskede jeg har altså venner som skal med og nogle af dem er altså mennesker jeg lover dig der sker intet" han smilede roligt "hvor skal det være henne" spurgte han roligt mens han nussede hendes mave "jeg lover det" hviskede han til sidst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:20

"For det første skal vi stadig på bryllupsrejse. og ja self kan de komme med." Sagde hun og kærtegnede stadig hans kind. "Men når du ikke kan komme ind i kirken... så..." hun så ned og lod hånden, der kærtegnede hans kind, falde ned på hans skulder. "Så ved jeg det ikke"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:23

"ved stranden skat med masser af stjerner midt om natten" sagde han smilende "ved midnat så har vi 5 timer før solen står op og så er vi sikre på at solen er nede" han kyssede blidt hendes kind mens han ventede på hendes svar om hvad hun mente om den idé

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:27

"Det lyder godt... Og vi er væk inden solopgang. Fordi så kan vi nå afsted til rejsen. Medmindre du ikke vil på en bryllupsrejse?" sagde hun og så på ham. Hun satte sig på hans skød og kiggede ned på bordet. "Du bestemmer det hele, okay? så kommer jeg bare" sagde hun med et smil og en drillende tone.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:32

"Nej skat du bestemmer om vi skal på bryllupsrejse og osse hvor det skal være" sagde han bestemt mens han nussede hendes ryg mens han fandt et nyt billede frem "her er en idé bare ude ved stranden" sagde han roligt og gav hende billedet mens han ventede på hendes svar

Kirkegården //Killer-man// - Page 7 207-40-1_06032010134535

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:35

"Waaauuuww..." sagde hun uden at kunne sige mere. Hun lod fingrene glide ned over fotoet.
"Hvor er det smukt..." sagde hun med et smil. "Du forkæler mig virkelig hva?" Sagde hun og så på ham. "Vi skal afsted. men du skal overraske mig... for jeg aner virkelig ikke hvor vi skal hen!" hun grinte stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum