Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Kirkegården //Killer-man//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sv: Kirkegården //Killer-man//
Zelia så ned i jorden. "Nej undskyld jeg sagde det!" sagde hun og skamte sig
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det er jeg ked af Killer. Og jeg ved godt det var fokert at bruge min evne." Hun var helt ude af sig selv lige nu, hun rejste sig og rystede halvt imens hun gik i cirkeler rundt og til sidst løb hun sin vej. men kom dog tilbage igen med et lille smil på læben. Ikke et af hendes egne smil, hun var ikke sig selv, nej, hun var den hysteriske dræber nu. Hun ville flå alt der var i nærheden i stykker, selv Killer, hvis hun kunne komme til det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da hun skulle til at angribe ham faldt hun sammen i et lille skrig.
Så begyndte hun at hulke. Hvis hun havde været menneske havde tårende strømmet ned af hendes kinder.
Hun sad stille med hovedt begravet i sine hænder og græd uden tårer
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nu sad hun bare og græd stille mod hans bryst.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Undskyld! Undskyld undskyld undskyld!" sagde hun og følte sig en smule utilpas.
"Det var slet ikke meningen at du skulle se den side af mig" Hviskede hun.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var bare......... al det had jeg havde..... jeg har undertrykket det så længe... det ville bare ikke mere... og tanken om at du havde en anden må have udløst det hele. Jeg er ked af at du skulle se det" hun talte lidt i gåder men stadig i sammen hæng.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det var ikke min mening. Jeg troede den var væk. Killer... jeg ville ikke have holdt det hemmeligt hvis jeg vidste den stadig var det." hun så på ham og kunne ikke li den måde han så på hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lagde hovdet ned på hans bryst og ønskede at hun kunne falde i søvn her i hans favn. Men hun vidste at der kun fandtes en dag fra man blev forvandlet til men blev revet i stykker og brændt, når man var vampyr.
Hun sukkede tungt og trygt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved da godt at min Killer ikke vil lade folk gøre mig noget..." Hun tøvede og overvejede om han ville lade folk gøre hende fortræd. "Men i hvertfald, så tænkte jeg jo bare at det ville være rart at kunne sove igen... ikke andet." Hun smilte mildt og kyssede ham kort.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Man siger at ingen er perfekt. Han er ingen. Så han må være perfekt.* tænkte hun med et smil på læberne. og lyttede til den stille fulgesang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg..." hun besluttede sig for at sige det. "Jeg elsker dig, Killer." hviskede hun i hans øre.
Gæst- Gæst
https://www.youtube.com/watch?v=LFKGumJxz4U&feature=related
Gæst- Gæst
Hun lagde armne om ham og knugede sig ind til ham. "Killer? når nu jeg har sagt 'ja' ikk? Hvornår? og hvordan? altså jeg er jo i teorien ikke gammel nok..." hun lød trist og holdte godt fast på ham.
Gæst- Gæst
Side 4 af 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
» På kirkegården.....(Zen)
» Hjemsøgning af kirkegården
» Nat på kirkegården - Namine
» kirkegården /Mieu/
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus