Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kirkegården //Killer-man// - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kirkegården //Killer-man//

Side 8 af 8 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Kirkegården //Killer-man// - Page 8 Empty Sv: Kirkegården //Killer-man//

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:40

Han så på hende tænkende "er der ikke et sted du så vanvittigt gerne vil se" spurgte han roligt "hej jeg har ikke været mester snigmorder i 10 år uden at tjene satans mange penge" han smilede roligt mens han så på hende og nussede hendes mave roligt "husk det er midnat brylluppet begynder"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:43

Hun så på ham med et smil. "Husk det er mig i den hvide kjole" sagde hun og rakte tunge. "jeg skal nok komme Skat. Bare rolig." sagde hun og grinte lidt.
"Jeg er ligeglad med dine penge... jeg har nok i dig." sagde hun og gav ham et hurtigt kindkys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:45

"pis" sagde han og fandt et stykke papir frem "led efter en i rød kjole" han viskede det ud og skrev "hvid kjole husk det nu" sagde han til sig selv med et drillende smil "når ja det er brudepigerne som kommer i røde kjoler" han smilede ondt på sådan en player aktig fræk måde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:47

Zelia så ondt på ham. "Nogle gange hader jeg dig virkelig." sagde hun og begyndte at grine og kyssede ham kort på munden. "Hvad skal jeg lede efter? en med lang sort kjole og hvid krave?" gav hun igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:49

"vis du bare kigger forkert på ham en gang skat dør han" sagde han roligt og tog en kniv frem før han grinte en smule og lagde den væk "jeg skal ikke kigge efter en i hvid kjole" sagde han "eller rød" tilføjede han hurtigt og lagde hænderne på hendes kinder blidt "jeg skal kigge efter dig" hviskede han og kyssede hende blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:52

"Killer Killer Killer... Vent med at dræbe ham indtil han har sagt at vi er gift. " sagde Zelia med et smil. "Hvad vil du så gøre hvis jeg sad blandt puplikum?" sagde hun med et kækt smil.
Hun syntes det var en sjov lille debat de havde startet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:55

Killer smilede roligt "så begynder jeg at kilde dig bagefter" sagde han og begyndte at kilde hende mens han smilede og så hende i øjnene med et roligt smil "Og alle pigerne misunder din opmærksomhed,
For de ville ønske sig at de os kunne være med
Men der er ingen andre her der rammer dit niveau
De andre prøver men der findes ikke to." sang han kort

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 15:58

"Men der findes ikke to nej!" sang hun med. "Stop med at kilde mig!" sagde hun og vred sig.
Hun håbede han ville stoppe, ellers ville hun gå. Lige så snart hun havde fundet den hemmelige dør. "Stop nu!" grinte hun og vred sig stadig væk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:01

Han stoppede med at kilde "hvorfor vil du bare gå" spurgte han undrende og trist "du sætter bare din hånd på væggen" han flyttede sig og satte sig ved siden af en smule trist hun havde tydeligt glemt at han kunne læse hendes tanker og havde set at vis han ikke stoppede ville hun gå han ville ikke holde på hende vis det var sådan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:05

Zelia sukkede og så på ham. "Du er så følsom Killer!" sagde hun en smule skuffet. "Troede du virkelig at jeg ville gå? Helt ærligt! jeg har lige fået dig til at love at du aldrig ville forlade mig! jeg ville kun true dig med det hvis du ikke stoppede med at kilde mig." sagde hun og satte sig ved siden af ham og smilte til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:08

Han så op på hende "skat efter alle de dårlige minder med forelskelser kærester KONER tror du så ikke at lige præcis at forlade mig er et svagt punkt" spurgte han trist mens han så hende i øjnene med et roligt blik før han begyndte at smile en smule før han kyssede hende på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:11

Hun rystede på hovedt. "Du ved at jeg ikke vil såre dig... og aldrig forlade dig medmindre det er livs nødvendigt. bare rolig." hun kyssede igen og tog hans hånd. "Men nu er det altså livsnødvendigt. Jeg skal gå når solen går ned, fordi jeg skal gøre mig klar." sagde hun med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:14

Han smilede og fandt et nummer frem "værsgo" sagde han og gav hende "det er et limousine udlejnings firma du vælger bare en på nettet og så ringer du og derefter kommer de og henter dig" sagde han roligt med et smil mens han så hende i øjnene "husk det nu stranden midnat"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:19

Zelia sukkede. "Ja ja... vent lidt... hvor var det nu henne?" sagde hun og grinte.
"ej... Midnat... Stranden... Dig... Gæster... Præst... se det var ikke så svært... hov.. Mig... Kjole... Ringene... Ringene! Har du nogle?" nu lød hun en smule panisk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:24

Han smilede roligt og fandt en lille æske frem som han åbnede og gav hende den ene ring med et smil "ja" sagde han roligt og så på hende "det er så min ring du har i hånden jeg har din som man jo skal" han smilede roligt og rejste sig op mens han gik hen og satte en hånd på udgangen så den åbnede igen før han kyssede hende og gav hende en speciel dragt det var en vampyr sol dragt som beskyttede ens krop mod solen udover øjnene hvorefter han gav hende et par solbriller

Kirkegården //Killer-man// - Page 8 Vielsesringe1

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:25

"Tak skat... vi ses." sagde hun og tog det på og kyssede ham farvel og gik.

//Seriøs kreasvigt//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 5 Sep 2010 - 16:50

//ok så det godt at det var slut^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold