Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 10 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 3 Jun 2010 - 19:25

Ailince kiggede længe på billede og så op på ham og smilede så "Vampyr gøre dig lækker eller er det tiden" sagde hun drillende og små grinede, hun så på sin mor på billede , Ailince lignede hende , men tydelig os se at hun måtte havde noget fra sin far, hun gled en figner over hendes mors ansigt "Det lyder som min mor, hun var så åbne og blid, vil gør alt for at hjælpe andre om hun så kendt dem eller ej" hun små grinede, hun så halskæden hendes mor havde på , det var et kors "Den har jeg på nu, min far gav den som 14 år fødselsdags gave " hun tog halskæden frem den lå under hendes top, hun smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 19:38

"en blande af begge dem, vil jeg nu siger, det er en slags forbandes for os, af vi har en uståler som tiltrukke det måde sat køn, og det gjort det ikke bedre for mig af jeg er bliv halv vampyr" sagde han og smiler roligt, "ja det må man sige af hun var og prøve på så meget som mulig, hun prøve selv på af få mig til af smiler igen og det kun jge ikke som dødsengle" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede roligt på hende, da hun kors frem så han kun ser det, "ja det er det din mor gik rundt med" sagde han og smiler svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 17:21

"Ja som vampyr , er det nemmer at tiltrækkede andre, men vi bruger det os, for at få mad" sagde hun og kløede sin kind, hun så på billede og små grinte "Sjovt, at møde folk som kendt min mor" sagde hun og rakte billede tilbage efter hun havde lagt halskæden ind under tøjren, hun smilede til ham "Ja lyd som min mor, selv mig " hun så til siden, hendes øjne gemte på en hård barndom
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 18:24

"ja det er nemmer af tiltrække andre som vampyr og ja det er også for af kun få fandet i mad" sagde han og kiggede roligt på hende, (husk hun stadig er menneske i det her emme) "ja vil jeg godt tror på af det er søde" sagde han og tog mod billede og lad det tilbage i albue, "ja det gør det" sagde han og smiler roligt, han gik over og tog en vand flaske ud af køleskab og sad sig i sofa bagefter og læner sig tilbage i den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 18:27

//ups , kom til at skrive som hun var.. hehe //

Hun nikkede "er det ikke derfor vampyr er " sagde hun og små grinede, hun vidste det jo enligt ikke... hun lage hovedet på skrå "Men os rart, min far snakkede kun ondt om min mor" hun sukkede, det var enligt mærkeligt han gjorder, han var så forelsket i hendes mor , hun lagde hovedet mod et border , da hun sætte sig på en stol, hun sukkede .. men grinede så
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 20:31

//gør ikke noget//

"jo det er det sikke" sagde han kort og kiggede kort over på hende, "okay mærkeligt af han gjort det og det plejer man normal når man gitfer sig med hinande og vælger af få et barn" sagde han og det sidste sagde han da han regn med af han elske hende alligevel, han lukke øjne kort og tager en tår af vand flaske, "komemr du ikke her over og sidder eller har du en ide til hvad vi skal laver" spurget han og kiggede roligt på hende og smiler svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 20:34

Hun smilede over hvad han sagde , hun vendte blikkede mod ham og smilede blidt "nej har ikke nogle ideer" sagde hun og rejste sig for sin plads og gik over mod ham og sætte sig elegant ned ved siden af ham , hun smilede til ham , det kunne ses hun var rigmænds datter, hun så på ham med et smil "har du nogle oldin" sagde hun drillende og puffede til ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 20:54

han nikke bare til det hun sagde for af viser af han havde hørt hende, "nej det har jeg enlig ikke ud over af vi kan slappe af til en film, hvis jeg har en film du kan lide" sagde han og kiggede roligt på hende, han lad rolig arm om hende og hiver hende ind til ham, hun kan bare læner sig den anden vej hvis hun ikke vil ligger op af ham, "kun af ser en film" sagde han og kiggede roligt på hende, han lukke øjne kort mens han venter på af hun skal svar ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:00

"en film er helt okay" sagde hun og tog fødderne op i sofaen så hun lod beder op af ham og så mod fjernsyret "Jeg misforstå det ikke" sagde hun blidt og lagde sit hovede mod hans skuldre "Hvad har du få nogle" spurgte hun blidt og vendte på han vidst hvilke film han havde , hun så derefter på ham og smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:12

han nikke bare som tegn på af han havde hørt hende da han ikke synes af han skulle siger til det, "nej regn jge heller ikke med af du gør, man det kun godt være af du ikke gab af ligger op af mig ikke" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "jegn har mange du vælger bare en over i skab der" sagde han og peger på skab ved side af fjernsyret, han har hele skab fyldet med dvd film, "du siider den bare på når du finder en du vil ser sammen med mig" sagde han roligt og tog en tår mere af vand flaske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:15

Hun så på ham og hævet øjenbrynet "men sidder så godt , overrasket mig " sagde hun og flyttede sig fra ham så han kunne rejse sig "du valger , jeg er lige glad, bare den er god" sagde hun og kløede sin kind, hun så mod tv'et og smilede blidt og tilfreds, hun vendte blikkede mod ham og vendte på han rejste sig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:25

"det gør jge også men skal nok vælger en, skal jo være søde mod kvinderen" sagde han og rejse sig op og åben skab og kiggede roligt på alle sin dvd film, der er nok 500 film måske flere eller minder, han fandet en og sat den på og sidder sig tilbage i sofa ved side af hende så hun kan ligger op af ham hvis hun stadig vli det, som han regn med hun godt ved, han sat film i gang, han har sat speed et på, han synes selv af den er fint nok af ser bare ikkel ige op efter hinande, der skulle helst går nogen uge ind han vil ser den igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:36

Ailince nikkede "nemlig , god mod kvinderne , kan jeg li" sagde hun og grinede , hun så mod tv'et og kiggede på han gik hen til sofaen igen, hun lagt sig op af ham og lagde hovede mod hans skuldre og så mod tv'et ... hun smilede af hans duft *sød* tænkte hun og så på hvad de skulle se "hvad valgt du " spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:46

han smiler roligt til hende da hun sagde det første af hun godt kun lide af man være sød mod kvinderne, film gik stille og roligt igang lidt efter han har sat sig til retter i sofa og lad en arm om hende efter hun havde lad sig op af ham, "Speed et, hvis du kender det" sagde han og kiggede kort på hende ind han kiggede på tv og slappe roligt af mens han ser på tv, "hvad vil du gør hvis din familie vælge af jge skal være din forlover i sted for din fætte efter de har mødet mig og jeg er tager hjem" spurget han for ren nysgerrighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 21:51

"ved jeg ikke" svarede hun ærligt og så mod tv'et "Nej kender den ikke" sagde hun og smilede "gætter på noget med bilerne" sagde hun og pegede på skræm med en bil på , den var gul , hun så mod ham og smilede "Tag det som det kommer vel" sagde hun og kiggede mod skærmende igen, hun lagde sin arme på han bryst som refleks
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 21:55

han svar ikke på det første hun sagde da han ikke vidste hele hvad han skulle svare til det hgvis der skulles svar på det, "nej er det enlig ikke, det er om en person som arbejde med af fjerne bomber sammen med sig hold ind under politi" sagde han og kiggede kort ned på hende, "okay" svar han på det sidste hun sagde, det var på en måde lidt kold svar af kom med, men han havde ikke rigtig noget andet af siger til det ind ok eller okay, "nu falder du vel ikke i søvn så du ligger op af mig" sagde han for sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:04

"Nej , selvom jeg ligger godt og tryg , som et lille barn" sagde hun og fladt ned på hans skød, hun så op på ham med et overrasket blik, hun begyndte nu at grinede og holdet sig for munden ,mens hun grinede , hun samle benene lidt, meget sødt at se på "Sorry, vi må nok heller se film, men vis min familie bestemmer dig som min forlovet ... så det jo kun deres ønske , det kan ikke trække dig inden i det" sagde hun og smilede beroligende til ham og så mod tv'et , hun lå stadig på hans lår
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:12

"okay og er du sikke på det, du har jo sove op af mig engang før hvis det ikke er to gang" sagde han og smiler roligt til hende, "hvad mener du med af vi heller må ser film, det er jo det vi gør, vi snakke bare imens" sagde han kort og ser på tv, "og nu hvis jeg siger ja til af bliv ind blande i det bare for af få dig væk fra din fætte" sagde han for sjov til hende og så videre på film, han ae stille og roligt hendes hoved bund med den fri hånd da hun nu ligger i hans stød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:21

hun lukkede øjne over han nussede hendes hår , hun åbnede dem igen og så mod film "Så er du min forlovet i min families øjne, betyder ikke vi er rigtigt" sagde hun og så mod ham "med officielt , så er vi" sagde hun og så roligt på ham "hvorfor spørger du enligt" sagde hun og mærkede hans figner mod sin hovendebunden . "Dejligt" sagde hun og så mod tv'et
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:27

"nej det gør det ikke medmind vi beslutte af vi skal rigtig" sagde han og regn ikke med af hun havde tænke sig det, "hvorfor jeg spørger jo er bare nysgerrig" sagde han roligt og ae roligt hendes hovedbund videre, han smiler bare af hende af hun siger dejligt af han ae hende, han læner sig af slappe tilbage og forsætte bare roligt med af ae hendes hoved bund og ser på film, efter lidt tid tog han noget vand fra flaske med den hånd han bare har ligger over hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:30

hun smilede af den forkældning hun fik omkring ham og smilede , hun så mod filmen "Ja , men min familie vil tror det og vil offentliggør det" sagde hun og så mod ham "men ja du har ret, " hun nikkede til hans nysgerrighed og det kom til at virkede lidt forkert, så hun stoppede hurtigt, hun små grinede og så mod tv'et "men det vil ikke gør mig noget" kom hun til at sige meget lavt, ikke begynd af følelser , men tryghed og alt de ting
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 22:38

"det gør de bare, det når nok ikke så lang af hel verden hører det" sagde han og kiggede kort ned på hende, han smiler bare af hun gab ham ret i det og kiggede roligt videre på tv, "når vil det ikke det, så du vil godt laver resten af dit liv sammen med mig bare af tryghed" halv spurget han og kiggede kort ned på hende, han forsætte bare med af ae hendes hoved bund mens de så film, "hvad synes du om film indtil videre øsde" spurget han og smiler svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 22:44

"synes den er fed" sagde hun og smilede til ham med sit blide smil "Tja . lige nu vil det være bedste , men hved ikke frem i tiden" sagde hun og så mod film "Jeg har kærligheds problemer så det siger spar to" sagde hun og små grinede "Jeg starter med at synes om en , så møde jeg en til og så tilsidste en barndom kæreste , lige nu vil jeg bare glemme det hele nogle gang" sagde hun og så mod filmen, hun holdet fast i hans bukser , nogle gang var hun som et lille barn
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 23:16

"okay og måske, måske ikke" sagde han og kiggede kort ned på hende, "det kan du klare ved af siger med nogen om det eller find den rigtig fyr" sagde han roligt og kiggede kort ned på hende, "så er det nogen gang men det hjælp nogen gang af find en anden og så prøve på af få det til af due i sted for af lad det ligger til af man har gem det hele væk så begynde på ny" sagde han roligt og kiggede roligt videre på film, "godt du synes det" sagde han og smiler svagt over af hun holder fat i hans bukser, som om hun var et lille barn som så en uhyggeligt film.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 23:30

Hun gjorder kun det når hun var bange eller ked af det , nej når hun søgte tryghed , hun smilede "Ja, du har ret som altid" sagde hun og små grinede "men vis jeg nogle sinde skal giftes skal jeg nok overveje om du skal være ham jeg bliver det med" hun drillende nu ham og så mod filmen som om hun var uskyldig og ikke kunne finde på at sige sådan nogle ting
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 10 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum