Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 4 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 18:00

Da han slap hende vendt hun sig mod ham og så på ham spørger "Lyder lækkert" sagde hun blidt og sødt, hun rettet på sin tøjre som dækket hendes skuldre "Det kunne da være hyggeligt" hun sagde det i sjovt gik efter ham og så mod værelse, hun holdet sin taske og gik inden og sætte sig på sengen og lagde sin taske der "Det dejligt og hjemmeligt" sagde hun og lagde sig ned i sengen, den var blød, det kom bag på hende og hun lukkede øjne "Ahh" sagde hun og smilede blidt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:21

"ja ikke" sagde han og smiler roligt til hende, "ja håber jeg også af det bliver" sagde han og kiggede kort på hende, "ja synes jge også af hus er" sagde han lidt højt da han stod ud i køkken og laver mad til dem, "du kan pakke de ting ud imens jeg laver mad og nej det er ikke lige meget hvem det var som du havde besøg af igår søde" sagde han lidt højere da hna var begynde af rydder ved nogen ting ud i køkken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 20:28

hun svarede ham ikke da hun var faldet i søvn, hun sov dybt som altid, og så meget sårbar ud, hun mumlede nogle lyde og lå dejligt blødt i sengen, hendes taske havde hun lagt på gulvet mens hun lå den forkert vej, med hovedet mod den ene side og ikke på hovendepuden eller ved fodenden, hun smilede blidt "dufter godt" sagde hun i søvne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:35

han tog sig ikke af hun ikke svar ham, han kun altid spørge igen ved mad eller efter mad, han bruget lidt over en time på af laver mad til dem og sæt det på bord og dææe bord til dem og sat en kandel vand på bord, ind han gik roligt ind på værelse hvor han kun ser af hun lå og sove, han sad sig roligt på seng kant ved side af hendes hoved og tog sig ikke til af han kun kiggede lige ned hvois han havde lyst, han ae hende roligt på kind og smiler savgt, "du sakl op, der er aften mad søde" sagde han roligtog ae roligt videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 20:38

"mmm" sagde hun og øjne langsom op og så mod ham "undskyld fald vis i søvn" sagde hun og sætte sig op, da hun havde sovet sad hendes tøj ikke helt som det skulle så det stor blåtmærkede var tydeligt , hun drejede rundt og så på ham "mad" spurgte hun så som et lille barn , hun rette på sit hår så det sad som det skulle igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 20:54

"det gør ikke noget jeg laver alligevel bare mad og det er ikke så spænde af ser på" sagde han roligt og kiggede roligt på hende, han rejse sig roligt op og kiggede kort på hende, "der er mad nu og hvad har du få det blå mærke fra" spurget han og gik roligt ud i køkken og sad sig ved bord som var dække op, han lo hende tager første mens han hælder vand op til dem hvorefter han selv tager noget mad og begynde roligt af spise af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 20:57

Hun sætte sig på en stol foran ham og kiggede på ham "du har nok ret det ikke var spændende at se på, men Wow det ser lækkert ud" hun smilede blidt og sødt "Tak for at lave det til mig" sagde hun og rette på sin tøjre så det dækkede den "faldt" sagde hun og sagde ikke sandheden da han ikke skulle til at tænke på det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 21:01

"det er godt af du synes det og nej det havde det nok ikke være for dig" sagde han og kiggede roligt på hende og smiler svagt, "det var så lidt skal jo være venligt når du tager hele vej her ned for af besøg mig" sagde han og smiler roligt, han kun ser på hende af hun løg overfor ham, "sige sandhed søde tak, jeg kan ser på folk som ikke er øver af de lyve, arbejde om i militær som general og er træner i så noget" sagde han og kiggede kort på hende, ind han tog en tår af sit vand og spise roligt videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 21:07

hun så på ham med et be blik "Lad være med at spørger okay" hun så nu modne ud "Skal nok fortælle dig det på et tidspunkt okay" hun havde nu igen sit blide smil til ham, hun tog en bid af maden efter hun havde fået den på den og sin gafle hun lukkede øjne "mm det godt" sagde hun og så næsten drømmende ud da hun havde smagt det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 21:13

"okay fint nok" sagde han kort og lod det ligger så og spise roligt videre, han nikke bare til det næste hun sagde og tog en tår mere af sit vand og tog noget mere mad op på tallerken, "det er godt du synes det" sadge han og smiler roligt, han hælder lidt mere vand op i sit glad og spise roligt videre, da han havde spist færdig drak han rensten af sit vand og læner sig roligt tilbage i stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 21:16

Hun små grinte og havde os taget to gang, hun var næsten færdig da hun tog noget vand og spiste resten af maden , hun så på ham "du er vildt dygtigt, dig vil jeg ha" sagde hun for sjovt "bare for maden skyld" sagde hun og grinte , hun så mod ham med et drillende blik, hun så mod havet "hvor det smuk, selvom det er så sent" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 21:22

"okay bliver din far nu glad for det og bare for mad, nu for du det til af lyder som om af jge kun skal være hos dig for af laver mad til dig og kun det" sagde han og kiggede kort på hende, han vidste godt af det var for sjov men alligevel, "ja det er her ud, hvis du vil kan vi går en tur ved vand kant og nyder det sidste af varm" sagde han og kiggede roligt på hende, han rejse sig op og begynde af tager af bord og stille i opvaskermaskine og starte den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 21:30

"nemlig" sagde hun "for maden kun" sagde hun og grinte "uden du for noget" sagde hun og rakte tunge til ham, og rejste , hun tog sin tallerken og lagde den over på køkkenet bordet og skubbede til ham så hun kunne gøre resten af arbejde, hun sættet de resten til i opvaskemaskine
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 10:00

"hvem siger så af jeg vil havde dig bare for af kun laver mad til dig og jeg få ikke noget ud af det, så er det et endenu store nej" sagde han og smiler svagt, da hun skubbe til ham lod han hende gør resten af arbejde, "man hvad vil din far ikke sige til det så en som mig" spurget han og kiggede kort på hende og smiler svagt, "og vi kan godt går en tur ved vand hvis du har energi til det eller skal du bare ind og sove" spurget han og kiggede roligt på hende og læner sig roligt op af køkken bord.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 11:37

"lyder dejligt at gå en tur" hun sættet det sidste ind og så mod ham "ingenting han er dø" sagde hun og grinte sødt , hun virkede ikke ked over hendes far dø, hun smilede venligt til ham "du kan altid tag mit blod vel" sagde hun og smilede sødt og så mod vinduet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 17:50

"ja det er også dejligt af går ned på stranden" sagde han roligt og smiler svagt, "når okay hvem var det så som kom på besøg hos dig igår" spurget han da han regn med af det var hendes far som kom på besøg igår hos hende, "ja man det vil jeg ikke kun lever med bare for af jge kan laver mad til dig og jeg så kan tager lidt af dit blod engang imellem" sagde han roligt og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 18:04

Hun så på ham "du kan os få penge" sagde hun og grinte sødt, hun gik hen til et vindue pg så ud, derefter så hun på ham igen og smilede blidt "En fra min familie, men er det ikke lige meget, hvem person er" spurgte hun nygesrigge men synes det var okay og det glæde hende at han var urolige få hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 19:36

"hvad skal jeg bruge dem til når jeg selv har så mange" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "jo det er det da, jeg tror bare af det var din far man jo det er det" sagde han og smiler roligt, han gik kort ind på sig værelse og skifter blue ud med en skjole som var åben da det vil bliv for varm med en blue på, han havde bar føder da det var varm nok til det, "skal vi går os den tur eller vil du pakke ud første" spurget han roligt og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tors 6 Maj 2010 - 22:55

"nej kan jeg gøre bagefter" hun smilede, hun vil gerne se område, da her var utroligt smuk, hun så mod stranden og vendt så blikket mod ham "det var min fætter, som vil giftes med mig, vide ikke hvor han hørte fra jeg skulle her ned ..... enligt?" hun små grinte da hun sagde det på en måde som om det var til hende selv, selvom det var til ham.
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 15:54

han nikke bare som savr på det første hun sagde og smiler roligt, "okay nederen og det er uloveligt af gifter sig med en af sin familie og okay jeg ved det heller ikke" sagde han og kiggede roligt på hende, "man lad os går en tur mens sol er frem og er varm" sagde han roligt og kigger roligt mod dør som var ned til stranden, han stopper roligt op i dår åben og kiggede roligt på hende for aaf ser om hun kommer med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 7 Maj 2010 - 19:16

Hun flugte efter ham og lagde hånden på hans skuldre "Sorry jeg er langsom" hun små grinte og rette på sin kort short, hun smilede og gik ud af døren, havde hun skifte, hun bare en hvid top, og hendes blå mærkede var synlig, det var jo næsten sort , hun havde , hun var hurtigt "Skal vi " sagde hun og tog hans hånd og hev ham med ud, hun havde også opsæt sit hår
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 19:59

"gør ikke noget og ja det er du" sagde han og kiggede kort på hende, "ja lad os" sagde han og lod hende tager hans hånd, han slappe hendes hånd og lad i sted for en arm om hende og lad roligt hånd på hendes hofte, han gik med hende ud og begynde roligt af går hen af stranden, sander var varm og vejret var fint, "hvor har du enlig få det blå mærke fra" spurget han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 7 Maj 2010 - 21:21

Hun så på ham da han holdet ved hendes hofte, men det gjorder hende ikke rigtigt noget, han ment ikke noget ved det , hun små grinte "Åh min fætter" sagde hun og små grinte "Han bliv sur over jeg skulle ned til dig, husker du nok" sagde hun og mærkede det varm, blød sande mellem tæerne da hun holdet sin sko i sin hånd, hun smilede blidt til ham "her er dejligt" sagde hun og mærkede vinden i sit hår og ansigt "Så stille og smukt"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 10:03

"okay og hn bliv kun sur over det fordi han bil giftes med dig, mærkelig fætte du har" sagde han og smiler kort og gik roligt videre, han havde enlig ikke mere af sig familie tilbage eller det regn han da ikke med da han aldrig har kende dem man menneske var han så det må de også være, "ja det er her og ja her er stille medmind jeg høre høj musik" sagde han og smiler roligt, "hvor mange dag regn du med af bliv enlig" spurget han og kiggede på hende og smiler svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 9 Maj 2010 - 12:44

Hun så på ham og træk på skuldre "Ja han er mærkelig" sagde hun og små grinte..... og hun flugte med....
Ailince greb fat i hans arm og grinte sødt "Kunne jeg godt forstille mig" sagde hun og så op mod ham..... "En uge tid, vis du kan holde til det" sagde hun drillende og smilede sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 4 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum