Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do you listen? she called for you //Cricker//

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:10

Cricker hævede et øjenbryn. "Ja jeg hørte da hvad du sagde men.." Sagde han, men kunne ikke nå meget mere før at hun faldt om. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre. han satte sig på knæ foran hende. "Rose er du okay?" Spurgte han og løftede hende op og gik ind med hende for at ligge hende på sofaen. han stillede sig ved siden af imens at han holdt godt øje med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:13

Rose vågnede op efter noget tid "...uhm..." hun tog sig lidt til hovedet ",..jeg er sulten..." hun så på ham men lukkede så sine øjne "jeg kan se dine blodbaner...." hun savlede en lille smule, men holdte sig så for munden "...kan jeg få lov til at lave noget mad... eller noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:22

Han smilede. "Mine blodbaner? Er du vampyr?" Spurgte han og tog et par skridt tilbage, det var ikke fordi at han havde det godt med vampyrer. Han kunne ikke fordrage dem, men der har da været en enkelt han har kunnet snakke med. Han kiggede på hende. "J-jo jeg kan da lave noget til dig.. Hvad vil du have?" Spurgte han, men man kunne se på ham at han var varsom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:24

rose holdte sig for munden "... nej nej nej.... jeg skal lige, du bestemmer bare hvad det er jeg skal hav, jeg går udenfor og trækker lidt luft fordi jeg ikke vil overfalde dig" hun kiggede lidt ned og gik ud af døren hvor hun så satte sig ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:28

Han kiggede efter hende da hun gik ud. Han var stadig en smule forvirret. Han trak bare let på skuldrene og gik ud i køkkenet for at lave noget mad til Rose. Han var ikke den bedste kok men han prøvede da. Det endte så i at han fandt noget brød og noget kød, han vidste ikke hvad hun ville have. Han gik så ud til hende med maden. "Jeg vidste ikke hvad du ville have, men der er noget brød og noget kød" Sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:32

Rose smilte lidt "heh... undskyld" sagde hun og tog i mod det fra ham "tak..." hun begyndte at spise det "det smager godt" hun smilte stille men kiggede så lidt væk "jeg har ikke spiste i over 24 timer og så bliver jeg sådan lidt... ehm... min vampyr side kommer frem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:39

Han kiggede på hende imens at hun snakkede. "Hmm, så du er altså ikke fuldt vampyr?" Spurgte han og kiggede ud imod skoven. Han kiggede dog hurtigt over på hende. Cricker havde så mange historie omkring de møder han havde haft med vampyere, men han kunne ikke sige at han havde mødt en halv vampyr før. Han troede slet ikke at der var noget der eksisterede som hed sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:41

"nej jeg er bare et mislykket... eksperiment som en gamel mand havde sjov med at lave... dog var jeg den eneste der faktisk kom til lige i de eksperimenter"
hun sukkede lidt og krammede sig ind til ham efter den mad hun havde spist "undskyld Cricker"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:46

Han kiggede på hende og lyttede. "Eksperiment? Hvis du ikke vil snakke om det Rose, så er det i orden" Sagde han og krammede hende tilbage. "Der er ikke noget at undskylde for, lad os gå indenfor igen, det er ved at blive lidt koldt, eller er det bare mig?" Spurgte han og kiggede på hende. Han kiggede hurtigt ud imod skoven og derefter på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:49

Hun nikekde bare lidt og slap ham så, for så at gå indenfor "hvad mente du med at man ville udnytte mig, inde i byen?" sagde hun så og satte sig i hans sofa dog kiggede hun lidt ned i gulvet "heh... jeg er lidt ked af jeg ikke ved det meste"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:02

Han satte sig ned ved siden af hende før at han svarede på hendes spørgsmål. "Altså, folk kunne jo godt finde på at udnytte dig, duved kun have dig boende for sex og sådan noget, nu hvor du sagde du ville være privat stripper" Sagde han og kiggede på ende. "Hvis du altså ved hvad jeg mener" Han smilede og kiggede ud af vinduet, der var kommet lidt blæsvejr, så det var vidst godt at de var gået indenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:05

Rose rødmede lidt "oh...det..." hun kiggede lidt ned men smilte så "heh...jeg skylder dig noget" sagde hun så og rejste sig op for så at begynde at strippe sexet foran ham... men langsomt s¨han virkelig ville føle sig pint af at vente... først tog hun langtsomt sin bluse af.. og begyndte så at knappe sine bukser frækt op foran ham hvor hun stod bøjet foran ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:17

Han kunne ikke lade være med at smile. "Jamen du er nok klar over at du ikke behøves hvis du ikke vil, det gør ikke mig noget" Sagde han, man alligevel kunne han ikke lade være med at kigge på hende, op og ned for rigtig at kunne se det hele. Han havde meget lyst til at røre hende, men ville ikke endnu. Han synes at hun var utroligt smuk, men turde ikke rigtig at sige det til hende, men måske vidste hun det nok i forvejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:23

Rose satte sig ned på hans skød kun i ført undertøj nu, for så at smile sødt "årh... du kan lide det" hun rødmede meget "jeg har aldrig gjort sådan noget her før" hun havde et ben på hver side af ham og sad lænet ind til ham så han også var lænet lidt tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:32

Han smilede til hende og kiggede stadig. Han førte sin hånd op langs siden af hende. "Ja det kan jeg, men kan du?" Spurgte han hende og kiggede hende i øjnene. "Har du ikke? Jeg må da indrømme at du er meget god til det, hvis det er din første gang" Sagde han, stadig med et smil imens at han kiggede på hende, man kunne godt se at han kunne lide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:37

Rose smilte lidt "uhm...jeg er sådan lidt, jeg kan virkelig godt lide det men... det er lidt pinligt fordi jeg ikke er så smuk" hun kiggede ned af sin krop "jeg er som den lille pige der ikke findes i de fleste øjne" hun sukkede lidt og kom så til at gabe "og så jeg åbenbart også træt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:45

Han kiggede på hende og rystede på hovedet. "Du er smuk, det synes jeg, og det passer jo ike med at de andre ikke ser dig, jeg så dig jo" Sagde han med et smil. Han kiggede på hende da hun gabte. "Du er sød når du gaber. Jamen hvis du er træt, så har jeg en seng du kan sove i" Sagde han imens at han stadig kiggede smilende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:47

Rose rødmede lidt og rejste sig "tak... hr" hun nejede lidt for ham "har du ikke en bluse jeg må låne som natkjole... " hun hentyde til at han faktisk var rimelig stor i forhold til hende fordi hun var utrolig lav og spinkel "... virkelig...? hvor?" hun så på hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:53

"Jo, det har jeg da" Sagde han og kiggede på hende. Han tog sin cardigan og t-shirt af så han sad i bar overkrop. "Vil du have noget imod at bruge den jeg har haft på? Jeg har ikke svedt i den eller noget" Sagde han og grinede lidt. Han pegede derefter hen på et rum i den anden ende af stuen. "Derinde, jeg skal nok sove på sofane" Sagde han derefter og kiggede på hende igen imens at han stadig holdte sin t-shirt ud så hun kunne tage den hvis hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:57

Rose smilte sødt og tog fat i blusen "tak" sagde hun så og tog den å¨, dog rødmede hun lidt over hans halve krop "hihi... sødt" hun så mod rummet "nej... kan du ikke sove sammen med mig, er....mørkeræd i huse" hun kiggede ned og så lidt trist ud "jeg er så ked af det, jeg er til besvær ved det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:01

Han tog sin cardigan på igen og kiggede på hende. "Det kan jeg da godt hvis du godt vil have det" Sagde han. Han havde nu ikke noget imod at sove med hende, det var meget længe siden at han havde sover med nogen overhovedet. "Det er godt at jeg har en dobbeltseng var?" Sagde han med et lille grin, han vidste ikke om hun ville derind nu eller om hun ville vente lidt, hun så faktisk sexet ud i den store t-shirt synes han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:03

Rose blev helt glad da han sagde ja "Tusind tak!" hun krammede sig ind til ham og gav ham et kys på kinden "...tusind tusind tak søde" hun hev ham nærmest med ind i sengen og satte sig "hihi... skal vi ikke lege en leg" hun opførte sig som var hun hans lillesøster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:27

Han kunne ikke rigtig nå at sige noget, men han smilededa de kom ind i soveværelset. "Øhh, jo det kan vi da godt, hvilken leg er det?" Spurgte han og kiggede på hende. Han tog et hurtigt kig ud af vinduet, det var lidt mørkt, og det blæste, måske uvejr? Han kiggede dog hurtigt over på hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:32

Rose rødmede ldit "sove sødt legen" sagde hun og smilte sødt til ham "hehe... jeg vil gerne sove sødt" hun lagde sig ned og puttede sig ned midt i sengen "hihi... dejlig plads" sagde hun så og smitle sødt til ham "jeg elsker din seng"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:49

Han hævede et øjenbryun, med et smil. "Jeg vil også godt sove sødt" Sagde Cricker og lagde sig ned ved siden af Rose. "Ja, den er dejlig" Sagde han lige bagefter og kiggede på hende. "Så vi skulle bare sige det og så lægge os til at sove eler?" Spurgte han og smilede til hende. Det var faktisk dejligt at ligge her sammen med en anden, istedet for at være alene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 2 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum