Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do you listen? she called for you //Cricker//

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 13:26

Cricker nikkede. Han kunne godt huske at Rose havde snakket om et eksperiment, så det måtte jo være det som at Red hentød til. Cricker kiggede på hende. "Mit navn er Cricker" Sagde han og rakte en hånd frem for at sige hej. Han vidste dig ikke hvordan Red ville reagere på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 13:29

Red kiggede på hans hånd "jeg ved godt du hedder cricker, for oplever det samme som rose nu end oplever, vi skifter bare vores personlighed når det er, men i virkeligheden er vi samme person ckrike"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 8:19

Han nikkede og trak sin hånd tilbage. "Aha, jamen så ved du vidst mere om mig end jeg gør om dig" Sagde han smilende og kiggede stadig på hende. "Men har du lyst til noget at spise? Eller skal vi finde på et eller andet at lave?" Spurgte han lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:11

//hvorfor du aldrig på msn??//

Red smilte stille "heh... bare tænk på mig som den frække onde side af rose..." hun smilte sødt til ham og gav ham en lammer på skulderen "og jeg er ligeglad med hvad du tænker om det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:18

//det er sjældent jeg er, men er på nu :P//

Cricker smilede. "Okay, jamen så gør jeg da bare det" Sagde han og kiggede på hende og tog imod lammeren. Det var ikke fordi at det gjorde specielt ondt, men han slog dog ikke tilbage. "Nej nej bare rolig" Sagde han og grinede en smule. Han kiggede sig derefter omkring i rummet og sukkede hvorefter han vendte blikket tilbage på Red.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:20

//nej du er ikke?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:21

//Prøv at skriv til mig//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 18:25

//gør jeg//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:48

Red så på ham "hmm... hvordan har du det med Rose?" sagde hun så og så ind i hans øjne "for jeg siger kun det her en gang... hvis du på noget tidspunkt såre hende... så kommer jeg til dig, drikker dit blod til du lider a smerte, og der stikker jeg så en kniv i dine øjne og æder dit hjerte"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:08

Cricker kiggede på Red med et hævet øjenbryn. "Du må da godt se om du tør" Sagde han og rystede på hovedet. "Men jeg ser hende som en meget god ven." Sagde han og kiggede stadig på Red, men han tog dog et hurtigt kig ud af vinduet. Selvom der ikke var noget specielt at kigge på, hvorefter han vendte hovedet over til Red igen. Det rørte ham ikke at Red havde sagt det, eftersom han tit har fået døds trusler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:11

Red så på ham "hmm... jeg tror mig og rose tager hjem nu... før hun forelsker sig i dig..." hun gik hen til hoveddøren "...det fortjener hun alligevel ikke med sådan en som dig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:18

Cricker kiggede igen på Red, men denne gang var han overrasket. "Forelske sig i mig? Hvorfor skule hun gøre det?" Spurgte han lidt undrende. Han havde ikke regnet med at Rose kunne gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:23

red stoppede op "Rose har mange følelser fordi hun for det mester føler for 2 personer" sagde hun så og så på ham "hun har på en måde 2 hjerter" hun smilte venligt "så... jeg kan ikke se hvorfor hun ikke kan når du er sådan overfor hende..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 7:54

Cricker trak på skuldrende. "Men altså, jeg ser hende som en god ven." Sagde han og gik lidt hen imod Red. Han vidste ikke hvordan Red havde det med ham, men de følte vel ikke begge to det samme, når det var to forskellige personer. Cricker smilede venligt til Red.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 11:41

red så på ham "hmm... stakkels Rose, men fuck da det så... jeg bryder mig alligevel ikke om dig i forvejen" hun gik ud i køkkenet og hentede sin pose med blod i "...hmm jeg tager ind til byen til den lejlighed jeg har købt i stedet for... det er også bedre end at bo her" hun rakte tunge af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 13:05

Cricker rystede bare på hovedet. Lige pludselig var han egentlig glad for at hun smuttede. Han sagde ikke noget, men ventede egentlig bare på at hun forsvandt. Han satte sig hen i sofaen og kiggede sig omkring. "Okay, jamen det skal du da have lov til så" Sagde han bare og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 13:07

//out// i quess

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 13:09

// Tjo :P tak for emnet x3 eller hvad man nu siger //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 6 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum