Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do you listen? she called for you //Cricker//

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 21:11

Rose faldte i søvn og som sødt indtil næste dag hvor hun vågnede stille op og satte sig op ",,, uhm..hvor er...jeg" sagde hun stille og kiggede sig rundt hvor hun dog så kunne genkende stedet "oh..." hun rødmede lidt og rejste sig op fra sengen og gabte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 21:23

Cricker vågnede ved at hun stod op og kiggede på hende. "Godmorgen" Sagde han og strakte sig lidt. Var der allerede gået en dag? Han kiggede ud af vinduet, og det så da ud til at solen skinnede. "Skal jeg lave noget morgenmad?" Spurgte han lidt efter og rejste sig halvt op i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 21:29

Rose rystede lidt på hovedet "nej det er ok" hun smilte venligt "heh... jeg er ikke sulten lige nu" satte sig ned på gulvet "jeg...er ikke sikker på jeg vil være stripper, havde mareridt i nat med det" hun foldede sig lidt sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 8:23

Han kiggede på hende da hun satte sig ned på gulvet, og satte sig ved siden af hende med en arm omkring hende for at trøste. "Vil du fortælle om det?" Spurgte han og kiggede på hende, med et lidt bekymret udtryk, han havde prøvet før at en af hans veninder havde mareridt, men det var endt meget galt. Han håbede ikke at det kune føre til det samme med Rose

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 14:15

Rose smilte lidt "jeg har det fint søde... jeg skal bare lige tænke heh" hun gav ham et lille kram og lagde så hovedet på skrå... "hvordan er det at blive forelsket og at blive elsket" sagde hun så bare mens hun så direkte ind i hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 14:18

Cricker undrede sig over hendes spørgsmål. "Øhh, nu er det lang tid siden jeg sidst har haft en kæreste, men det er som om at man får ondt i maven i hvert flad, og man har det rigtig godt sammen med personen man er forelset i" Sagde han og smilede til hende. "Hvorfor spørger du da søde?" Spurte han lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 14:22

Rose kiggede lidt ned "hmm jeg ved ikke hvordan det er selv og hvorfor jeg skulle kunne blive det... og så er jeg ikke opvokset med forældre der har vist kærlighed til mig og så glemmer jeg lidt hen ad vejen jo" hun sukkede lidt "heh...men jeg håber da jeg måske en dag får det at se"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 14:33

Han kiggede på hende og smilede, han lagde en arm om hende og gav hende et kram. "Det er jeg ked af at høre" Sagde han imens at han stoppede med at kramme hende. "Jeg er sikker på at du en eller anden dag forelsker dig i en og det er gengældt" Sagde han, stadig med det samme venlige smil imens at han kiggede på hende. "Er du sikker på at du ikke vil op i sengen og side?" Spurgte han lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 26 Nov 2010 - 14:42

Rose smilte lidt "jeg er vant til at sidde i gyder og på jord, så jeg har det fint med at sidde på gulvet" hun rejste sig dog op "men jeg er sulten af en eller anden grund" hun så på ham men så lidt væk "tror snart jeg må forlade dig for jeg har ikke lyst til at komme til at overfalde dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Søn 28 Nov 2010 - 21:54

Han kiggede op på hende. "Overfalde mig? Du mener ligesom tidligere i dag?" Spurgte Cricker imens at han rejste sig op. Han kunne ikke lade hende gå rundt og være sulten, så han ville lave noget mad til hende, desuden så ville han heller ikke overfaldes af hende, så det var jo endnu en grund til at gå i gang. "Hvad kunne du tænke dig at få?" Spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 10:38

rose nikkede lidt "jeg har snart brug for mad" sagde hun så og sukkede lidt "brug for noget blod, har du ikke nogle bloddonor poser, eller må jeg ikke få en tår af dit blod" hun rødmede lidt over at hun spurgte "jeg lover at jeg ikke er ond..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 10:40

Cricker kiggede på hende med et hævet øjenbryn. "Mit blod? Jeg blvier nødt til at sige nej, men jeg har vel et eller andet, ejg var på jagt her den anden dag og har sikkert stadig et dådyr eller sådan noget, hvis det da kan bruges" Sagde han og smuttede ud i køkkenet for at finde ud af om han nu også havde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 10:47

Rose smilte lidt "det er ok... jeg venter bare lidt, og så må jeg vel tage ind i byen for at købe noget donor blod" hun sukkede lidt og tog sig til maven "tror faktisk jeg bliver nødt til at gøre det nu" hun kiggede rundt efter sit tøj, men kom i tanke om det lå i stuen "hmm nå ja" hun gik ind i stuen og tog sit tøj på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 10:50

Cricker kom ind i stuen. "Jamen jeg har noget du kan få, hvis du kan tåle at det er fra et dyr" Sagde han og kiggede på hende. "Hvis du tager ind til byen, skal jeg så tage med eller klare du det selv?" Spurgte han. Cricker ville egentlig helst selv med, men hvis hun ikke villeh ave det så kunneh an jo sagtens blive her, han håbede bare på at hun ville komme tilbage så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 10:54

Rose smilte stille "jeg tager ind til byen og køber ind, men du må godt komme med, dog skal du ikke gå med ind i forretningen der sælger blod til vampyrer" hun smilte venligt "men så skal du også flyve mig frem og tilbage"
hun gik hen mod hoveddøren og ventede stille på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 10:57

Han gik hen til hende og smilede. "Jamen du kunne jo ikke ldie at flyve" Sagde han og kiggede på hende med hovedet lidt på skrå. "Er du sikker på at du vil have mig til at flyve dig frem og tilbage så?" Spurgte han lidt efter og åbnede døren for hende så hun kunne gå ud, typisk Cricker at opføre sig som en gentleman.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 11:00

Rose rødmede lidt "ja du skal flyve mig der hen" hun smilte sødt til ham og krammede sig ind til ham og ventede på at han løftede hende op så e kunne flyve mod byen. hun hadede det virkelig men ville bare derind hurtigst muligt "har brug for nogle poser med det samme"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 11:06

Han smilede. "Jamen okay da" Sagde han og tog om hende og satte af, han fløj lidt hurtigt, da han vidste at hun ikke kunne lide det, og så kom de også hurtigere frem, selvom at han ikke helt vidste hvor henne i byen at det lå.
De landede og Cricker kiggede på hende. "Jeg ved ikke hvor det ligger henne" Sagde han og smilede lidt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 11:12

Rose slappede stille af da han landede og satte hende ned "...uhm jeg tænkte lidt "måske du bare skal vente her eller købe ind selv?" sagde hun så og smilte stille, for så at gå hen mod det sted, efter 1 time kom hun igen og så på ham med den store pose hun havde i hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 11:14

Cricker stod bare og vnetede på at hun kom tilbage, han kendte jo ikke byen så han vidste ikke rigtig hvad han skulle kigge på og hvor det lå henne. Han kiggede på hende da hun kom tilbage. "Det tog sin tid, fik du hvad du havde brug for?" Spurgte han med et smil. Det var noget af en stor pose hun havde med, men Cricker tænkte ikke over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 11:19

Rose smilte sødt til ham "hihi, jeg købte til nogen dage" sagde hun så og smilte sødt "tror de her kan holde i min 2 måneder" sagde hun så og så på ham "skal bare låne dit køleskab, hvis du har sådan et? eller en fryser" hun rødmede lidt, "måske vi skulle gå hjem for tror ikke du kan flyve nu med det her også"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 11:21

Han nikkede til hende. "Det kan vi godt finde ud af" Sagde han og tænkte lidt over det sidste hun sagde. "Jeg trorn ok det går, det kan vel ikke veje så meget mere kan det? Der er nemlig også langt at gå" Sagde han og gik lidt tætte på hende og smilede. Han vidste ikke hvad han skulle sige, han kunne jo ikke rigtig lide vampyrer, men der var noget over hende her som gjorde at han stolede på hende, i det mindste så angreb hun da ikke uskyldige mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 11:24

rose smilte "heh... jeg ved det ikke men så lad os da prøve... " hun gik også tættere på ham og tog fat om ham "men du må holde om mig for jeg er ikke så god til at holde om dig når jeg har posen i hænderne" hun rødmede lidt "håber det er ok jeg er lidt vampyr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 11:25

Han tog sin arm omkring hende og smilede. "Det gør ikke så meget, du angriber ikke uskyldige.. Ikke jeg har set i hvert fald, så jeg har jo ikke nogen grund til at hade dig" Sagde han og grinede lidt inden han satte af og fløj hjemaf.
Der gik lidt længere tid på grund af den ekstra vægt, men de kom da hjem i god behold. "Så er vi her igen. Hvor lang tid har du forresten tænkt dig at blive?" Spurgte Cricker, stadig med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tirs 30 Nov 2010 - 11:29

Rose smilte stille og lukkede så sine øjne da hun fløj, dog kunne man mærke hun var bange nu da hun ikke rigtigt kunne holde fat om ham.
"love mig du ikke taber mig" hviskede hun mens de fløj og blev nærmest lettet da han landede igen. "uhm..." hun så på ham "jeg har tænkt mig at blive her indtil du smider mig ud" hun sukkede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 3 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum