Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do you listen? she called for you //Cricker//

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:11

Rose åbnede stille sine øjne "uhm...lad være...med det der" sagde hun stille og foldede sig sammen i sengen for så at lukke øjnene igen "det er ubehageligt når du gør sådan mod min krop" hun virkede slet ikke opmærksom på hvad der var sket, faktisk så hun bare meget træt ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 10:15

Han kiggede på hende med et hævet øjenbryn. "Du kollapsede, så jeg prøvede bare at vække dig" Sagde han og lagde sig ved siden af hende, meget glad for at hun var vågnet igen. Han kiggede over på hende. "Er du træt?" Spurgte han lidt efter og kiggede op i loftet igen. Det var ikke fordi det var særlig interesant at kigge på, men han vidste ikke lige hvad han ellers skulle gøre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 19:54

Rose så på ham og sukkede lidt "uhm... jeg er lidt ehm... ja er vel træt hvis jeg bare faldte om" sagde hun så og krammede sig ind til ham, hendes øjne skiftede lidt så det gyldne var dominant "årh" hun satte sig op på hans skød og smilte så stille af ham "lyst til at lege lidt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:05

Han kiggede på hende da hun satte sig på ham. "Lege? Hvad vil du da gerne lege?" Spurgte han om og smilede til hende. Cricker havde nok lagt mærke til at hendes øjne havde skiftet farve. "Hvad er det nu det betyder når dine øjne har skiftet til den der farve?" Spurgte han eftersom at han nok lagde mærke til at det var efter at de skiftede hun satte sig op på ham.. Måske betød det ikke noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:07

Rose smilte stille og bukkede sig ind over ham så deres ansigter var så tæt på hans "hihi, ved du hvad... du har lige lov til at lege lidt med min vampyr side... men bare rolig, jeg vil ikke slå dig ihjel" hun kyssede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:13

Cricker blev overrasket over at hun lige pludselig kyssede ham, han fik dog revet sig fri. "Hvad? Din vampyr side? Hvad mener du så med at lege?" I stilhed, så havde Cricker fremkaldt barkhud omkring hans hals, så han ikke kunne blive til en vampyr selv. Han var lidt forvirret efter hun sagde lege med hendes vampyr side, og så kyssede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:17

Rose sad nu ved siden af ham "oh, du vil ikke have noget med mig at gøre åbenbart" hun rejste sig fra sengen og gik væk fra derfra "hmm... så skal jeg nok gå" hun gik ud derfra og hen til hans hoveddør, hvorefter hun gik videre ud og væk derfra i gennem skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:19

Cricker sukkede lavt og himlede med øjnene, men besluttede sig dog for at løbe efter hende. "Det var jo ikke det jeg mente" Sagde han efter at have noget over til hende. "Det var bare lidt underligt eftersom at jeg blev lidt overrasket" Sagde han og smilede til hende, det var jo ikke fordi at han havde noget imod det. "Sikker på at du ikke vil med tilbage?" Spurgte han lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:21

Rose stoppede op og så på ham "hvorfor skulle jeg, du er jo bare som alle andre... du gider heller ikke hendes vampyr side når du lære elver siden at kende... for når først man kender den søde lille pige så skræmmer den anden en" hun sukkede lidt "det er ikke rart altid at få at vide"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:23

"Nej, det var jo ikke ment sådan Rose, som sagt så blev jeg overrasket, og det gør mig ikke noget, jeg har da et par vampyr venner" Sagde han og kiggede på hende. Man kunne godt se at han ikke var glad for at hun ville gå. "Tro mig, jeg har intet imod det" Gentog han, for at håbe på at hun ville tro på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:25

Rose rystede på hovedet "hmm... fint nok da" hun gik bare forbi ham og hen mod hans hus igen og ind og lagde sig i sengen, hun tænkte slet ikke på noget med at vente på ham hun var faktisk bare lidt ligeglad med ham lige nu
I sengen lå hun stille og fik faktisk nogle tårer i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:34

Cricker sukkede igen, han vidste ikke hvad han skulle gøre eller sige, men han gik da hjemad og ind i soveværelset. "Hey, hvad vil du have jeg skal gøre?" Spurgte han stille og satte sig ned ved siden af hende og lade sin hånd på hendes arm. Han vidste ikke hvad han skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:36

Rose satte sig op og så på ham "bare lad være jeg skal nok lade være med at være her som en dum tøse vampyr der ikke engang kan leve ordentligt" hun sukkede lidt og det blå øje blev dominerende endte med at blive til elveren igen "uhm...det ejg ked af"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:37

Cricker så ud til at tænke. "Hmm, kan du selv bestemme hvem af dine personligheder du kan være? Hvis du kan så skift tilbage til vampyren" Sagde han med et smil og vidste hvad han ville gøre for måske at gøre hende glad. Han satte sig og kiggede på hende og smilede, stadig det samme og venlige smil som han altid plejer at give hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:43

Rose sukkede lidt "ja det plejer jeg at kunne men når hun ikke vil frem, så kan hun ikke komme frem "hvilket så betyder at du skal komme ind til hende selv uden så at ja jeg ved ikke hvad du skal gøre for at gøre hende glad nok til at ville komme frem igen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:45

Han nikkede stille. "Hmm, okay, jamen så må jeg vente på at hun kommer tilbage" Sagde Cricker og smilede. "Men hvad har du så lyst til at lave nu?" Spurgte han lidt efter og kiggede sig derefter omkring i soveværelset. Det var måske ved at være på tide at lave en større hytte, men han var jo altid alene, så det kunne jo ikke rigtig nytte noget. Cricker kiggede på Rose igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:48

Rose sukkede lidt "jeg tror bare jeg ligger mig til at sove nu, så må du selv bestemme hvad du vil lave" hun smilte stille og så på ham "men indtil videre så siger jeg godnat" hun lagde sig til at sove og faldt faktisk hurtigt i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:51

Han nikkede stille og kiggede på hende da hun faldt i søvn. Han lagde sig ned ved siden af hende for selv at prøve at falde i søvn, men der var alt for mange tanker der fløj igennem hovedet på ham lige nu. Blandt andet om hvor ked af det hun blev, men det var vel kun vampyr siden der blev det? Eller var det mon begge sider. Cricker kiggede på hende, men derefter op på loftet igen og faldt selv i søvn lidt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 20:58

næste morgen sad hun ude i køkkenet i hjørnet og havde drukket alle donor poserne hun havde købt for så at sidde og glo op i loftet "twinkle little star" gentog hun igen og igen og igen og igen og ville hun gøre fortsat indtil han stod op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Tors 2 Dec 2010 - 23:36

Cricker stod langt om længe op og så at hun var væk. Han gik ud fra at hun var i stuen eller køkkenet. Han kom derud og så at hun sad der. "Øhh.. Hvad laver du?" Han så at alle blod poserne var drukket, så han regnede med at hun var ovre på vampyr siden. Det var jo egentlig det han havde ventet på, så han gik lidt tættere på for at se om hun var okay.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 9:25

Red som hun hed faktisk rejste sig stille da han kom ind "du ville tale med mig, og jeg ville ikke overfalde dig hvis det var, så jeg drak alt blodet" sagde hun så bare koldt til ham og gik hen til et vindue for at kigge ud "og dog kan jeg stadig finde på at overfalde dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 10:33

Cricker nikkede og kiggede på hende da hun gik hen til vinduet. "Hmm, jamen jeg ville bare lære dig at kende." Sagde han og trak på skulderen. Han gik hen til hende. Han var ikke specielt bange for at hun overfaldt ham. "Jamen så må jeg jo bare passe på med hvad jeg siger, går jeg ud fra" Sagde han og kiggede på hende, med det samme venlige smil som han altid havde givet hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 15:25

Red så på ham "hvad vil du kende ved mig?" hun kiggede ud af vinduet igen "at jeg har dræbt mange tusinde mennesker, at jeg har en sexlyst der er så stor at jeg er ligeglad med hvem det er jeg boller med, at jeg aldrig rigtig har gidet noget mennesker over hovedet eller andre væsner?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:21

Cricker så lidt overrasket ud. "Nej, nok mere hvad du hedder, hvad du normalt laver og sådan nogle ting" Sagde han og kiggede derefter på hende. Han så ikke ud til at tage sig så meget af det hun sagde med sexlysten og at hun havde dræb tusinder af mennesker. Cricker ville lære hende at kende på den her side, og så skulle han nok gøre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 19:25

Red så på ham "hmm jeg gemmer mig inde i min lille rose krop, fordi vores gener er splejset til en krop, det vil sige 2 personligheder" hun smilte lidt "Red Moonlight er mit navn" sagde hun så og sukkede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Do you listen? she called for you //Cricker// - Page 5 Empty Sv: Do you listen? she called for you //Cricker//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum