Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aresteret (veronica valentine) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aresteret (veronica valentine)

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 5 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 18:06

Han nikkede "vi køre hen til min lejlighed indtil dine sanser er normale igen" sagde han og begyndte at køre afsted mod den skumle del af byen mens han holdt øjnene på vejen han ville helst ikke se på hende hun var sikkert stadig sur og han ville ikke skændes igen han ville ikke virke som om at han bare tog hende med hjem for at kneppe hende han var ligeglad vis det var kunne hun blive i lejligheden og så ville Zero bare køre rundt

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 5 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 18:17

Veronica kiggede stille mod ham og sukkede i det hun strøg en hårlok til siden og sagde"så.... hvorfor vil du gerne ha mig med i.... din bil igen? Zero.... hvad sker dig hvad vil du med mig??" hun betragtede ham der var blevet anholdt og kaldt for voldtægts forbryder men aldrig havde forbarmede sig på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 18:24

han stoppede foran lejligheden uden en lyd han kastede husnøglen hen til hende "værelse 101 det er en fin lejlighed selvom det er sådan et skummelt kvarter" sagde han og blev siddende i bilen "jeg bliver siddende her for du vil sikkert gerne være lidt alene" han tændte noget musik og sad stille mens han så mod himlen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 18:36

Veronica betragtede ham stille i det hun lod sine finger spidser stille glide over hans brystkasse og stille op til hårdspidserne og nullerede hans ene hårlok og sagde"hvorfor vil du dog gemme dig her ude? Zero.... jeg ikke sur på dig, du bare kompliceret og jeg vil ikke ha noget seksuelt at gøre med dig fordi at.... der så mange andre tøser du har og så meget vil du jo heller ikke ha mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 18:41

han så på hende "jeg sidder bare her" sagde han der havde hun sagt det forkerte han ville virkelig gerne have hende mere end nogen anden pige men det var sådan at han ikke måtte holde sig til en pige vis han gjorder det ville han dø han var forbandet til at voldtage og forføre piger hver gang nogen dyrkede sex med ham ville Dæmonerne blive stærkere selvfølgelig var han ikke den eneste med det job men han var den bedste til det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 18:46

Veronica nikkede stille og gav ham et kys på kinden og hviskede"jeg vil aldrig lænke dig til mig" hun smilede kært i det hun gik ud af bilen med bene først elegant og låste sig ind mens hun betragtede hans smukke hjem og rødmede i det hun syntes det faktisk var utrolig smukt af sig selv at være. Hun kiggede rundt i det hun fandt Bruseren og begyndte at smide tøjet stille i det hun havde blod ned af armene og halsen og brysterne, fordi hendes byttes blod havde dryppede meget ned af hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:26

han sad i bilen og så på himlen da hun kyssede ham på kinden så han overrasket på hende da hun gik ud af bilen og ind i hans lejlighed han så mod himlen igen en stjerne fuld aften det var stoppet med at regne han smilede lidt "hvorfor skal du osse være sådan en romantiker gud" sagde han og grinte lidt før han steg ud af bilen og lænede sig op af bagageberet med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:31

Veronica gik stille ind undervandet og tørrede blodet af sin krop og svang et håndklæde om sig i det hun tørte sit hår med hår tørren og bagefter sin krop med håndklædet om sig. Hun fandt stille sit tøj frem og kiggede stille rundt i lejligheden i det hun så ud mod Zero og tænkte*Hmm?? hvad laver han dog??*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:34

han så mod en gyde *shit* tænkte han og åbnede bagageberet der lå en rifle en maskinpistol og en normal pistol han rakte efter pistolen men før han nåede den hørtes et skud som ramte ham på siden af hovedet selvfølgelig døde han ikke af det men han faldt til jorden han kunne ikke dø af et skud han kunne ikke engang mærke det men alligevel ville han spille på det for at få det til at se ud som om han døde af det han lavede kunstigt blod som flød ud af hans hovede som rigtig blod og lå livløs på jorden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:38

Veronica så det og stivnede i det hendes øjne blev helt selvlysende og hendes tænder blev længere end før og kniv skarpe nu. Hun tog hurtigt sine lange høje støvler op(læder) og smuttede der ud og så mod Zero og sagde"Zero er du okay?" hun gik på knæ ved ham og tog ingen pistol men så mod dem der havde skudt i gyden hun kunne jo let se hvor der var mørkt så hun ville lige finde de skyldige først

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:43

De skyldige var løbet deres vej Zero mærkede hvor de var da de ikke kunne se på dem tog han fat i Veronicas arm og grinte lidt da han satte sig op og så på hende med et smil "de er sgu for nemme at narre" sagde han og smilede til hende "slap af Vero jeg kan ikke dø af et pistol skud se selv" han fandt sin egen pistol frem og skød sig selv i siden af hovedet intet skete andet end et hul i hans hovede som næsten med det samme samlede sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 19:47

Veronica så på ham og sagde"Det ikke nok!! de skal bøde! for at ha skudt dig" pludselig var hendes hånd ude af hans greb og Veronica var væk få sekunder efter hørte man 2 fyre skrige højt og man hørte deres klage skrig i natten, så kom Veronica gående indhyldet i blod fra munden og ned til brystet og hun smilede lettere ondt i det hun sagde"her Zero de stadig i live sådan da" hun havde næsten suget dem tørre for blod og en af dem manglede en finger, og den anden et luns af sin hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:29

han grinte og rejste sig han gik hen og omfavnede hende "din lille vilde frække tøs" sagde han glad og omfavnede hende mens han så hende i øjne "du er perfekt" han kyssede hende på kinden "som tak for det kys du gav mig" han kyssede hende på næsen "som tak for at bekymre dig for mig" han kyssede hende på munden lidt tid "som tak for et hjælpe mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:32

Veronica stod der foran de forblødet fyre og så på Zero helt chokeret i det han kyssede hende og sagde"Zero må jeg sove ved dig i aften?" hun kiggede ned på fyrene og tog hans pistol og skød dem begge i hovedet(Mændene) og smilede i det de døde med det samme og det larmede ikke fordi hun havde holdt sin hånd indforan skudenes løb som en pude og hendes hånd helede hurtigt og hun tog blidt om ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:38

han smilede "selvfølgelig" sagde han roligt og tog sin pistol han satte den fast på sit bælte ved skridtet fordi politiet ikke kunne se eller mærke den der uden at blive anmeldt for pædofilisk for vis nogen fangede ham med pistol ville han forvandle sig til en 13 årig hurtigere end man kunne sige 'g' han grinte lidt og så på mændene "gå du ind jeg skaffer mig af med dem" sagde han og gav slip på hende efter kort lige klemme hendes røv han hev dem begge over sine skuldre og gik hen til en skraldecontainer og smed dem ned i den og brændte den helt ned

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:42

Veronica rødmede i det hun gik indenfor og tog stille noget vodka fra køleskabet hun havde fundet, og tog to glas i det hun fyldte dem stille op bare for de havde noget at drikke, i det hun betragtede hans hus lidt igen og sagde"ååårh jeg kunne abre lukke øjnene nu og nyde ham over mig" hun slog det ud af hovedet og tænkte*nej Veronica du ikke en af hans stik i rend piger der forguder ham eller er dum nok til at ha sex* hun var blevet jomfru igen fordi hendes hinde havde lukkede. Veronica smilede kært i det hun tog en drink og lagde sig på hans seng med bene ud over kanten og sagde"ååårh...."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:48

han gik indenfor efter containeren havde brændt til grunde han gik ind i sin lejlighed og så rundt "ahh vodka" sagde han og gik hen til det og tog det op "jeg husker ikke jeg havde vodka i huset" han så på det lidt efter trak han på skulderen og gjorder klar til at drikke det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:50

Veronica betragtede ham stille og sagde"Hmm?? Det stod inde i dit køleskab?? sååå jeg regner da med det vodka når det stod i en vodka flaske?? og det lignede og lugter som vodka? Zero" hun grinte stille og strøg sit hår til siden og sagde"Hmm Zero igen.... spørger jeg hvad vil du med mig?..... altså helt bestemt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 20:56

han så undrende på vodkaen lidt før han lagde det på bordet han gik ind og satte sig på sengen ved siden af hende han så lidt på hende før han lagde sig ned "vis jeg kunne ville jeg binde mig til dig ligesom Zann og Kajika" sagde han trist over det ikke kunne lade sig gøre fordi han jo var forbandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:00

Veronica betragtede ham og hviskede i hans øre mens hun lod sin hånd stryge hans kind blidt"det gør intet jeg vil alligevel ikke binde dig Zero" hun smilede og slap ham i det hun tog lidt at drikke mere og fik det lidt mærkede ligesom om hun var blevet bedøvet af det der var i drikken lidt efter lidt og hun havde svære ved at rør sig. hun så på ham og sagde"jeg bare ikke en af de piger du får bare rolig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:06

han lagde sig på siden "øv" sagde han roligt og smilede han var faktisk glad for hun ikke bare var en som faldt for de billige ord han plejede at fyre af han var glad for hun havde mærket de dybe ord han havde sagt han tog hendes drink og lagde den på natbordet og kyssede hende blidt på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:13

Veronica kunne ikke rigtig rør sig i det hun betragtede ham og mærkede det intense kys han blidt gav hende der varede få sekunder og hendes kinder ville så meget ha blusset op vis man kunne se det. Hun betragtede ham flovt og sagde genert"Zero... jeg tror ikke det en god ide jeg kan ikke rigtig rør? mig... tror jeg" hun prøvede at rejste sig men kunne ikke hun lå bare der slap og kunne ikke forhindre hans kys

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:16

han så på hende "så det vel okay jeg gør sådan her" sagde han og agede hende på låret med et smil mens han så hende i øjne "du er fantastisk og vidunderlig gid vi kunne være sammen men så ville jeg dø og så vil jeg nok såre mere end en person" han kyssede hende på halsen mens han agede hendes lår videre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:21

Veronica lukkede øjnene og bed tænderne sammen i det hugtænderne forsvandt helt og hun nu nærmest var hjælpeløs og svagt lammede af drinken i sine krops dele og så mod ham og kunne mærke hver eneste berøring pirrende og intens stemning løftede sig blandt dem og hun prøvede at holde det tilbage"Zero... stop jeg ??.... og jeg ligeglad jeg søger intet seriøst jeg .... jeg vil bare være mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:23

han smilede "jeg må ikke søge noget seriøst men man kan sagtens have en elskover" sagde han og kyssede hende på halsen mens han agede videre "tænder du på det her" spurte han og agede lidt længere oppe af hendes lår mens han stadig kyssede videre og nød hver eneste kys på hendes hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum