Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aresteret (veronica valentine) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aresteret (veronica valentine)

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 6 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:27

Veronica så på ham og sagde"Zero stop.... og jeg vil... jeg vil ikke være din elskover du har sikkert tusind og flere hundrede slaver der lægger for dine ben så nej" hun så stille mod loftet i det hele hendes krop pirrede og hun prøvede at rør sig men uden held og sagde"Zero hvad var der dog i den drink?... jeg helt svag jeg kan ikke rør mig næsten"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 6 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:28

"vis jeg kunne ville jeg droppe alle de andre piger faktisk har jeg ingen slaver havde kun en men hun blev befriet af den Dæmon som dræbte mine forældre" sagde han og kyssede videre han tog hende på underlivet "ved det ikke efter hvad jeg kan mærke en kort lammelse det vil tage op til 10 minutter før du kan røre dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:37

Veronica så på ham "arhhmm! Zero stop.... årh" stønnede hun let da han rørte hendes underliv. Hun bed sig i underlæben og tænkte*Dette kan ikke passe hvad laver han dog!!!?? han tager på mig og nej han kunne aldrig finde på at .... at misbruge mig fordi jeg ikke kan rør mig?* hun så stille på ham i det hun sagde"Zero ! mener du det Hele!!! 10 minutter!!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:48

han lagde hende ordenligt op i sengen mens han så på hende han lagde sig ved siden af hende "nej jeg kunne aldrig finde på at mishandle dig" sagde han roligt og lagde dem begge i ske "jeg vil bare nyde at ligge op af dig i den tid jeg kan" han smilede og agede hende kærligt på maven mens han så på hende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:50

Veronica sukkede trist og sagde"ååårh!!! Zero... du?? hvad var der dog i den drink... noget lammelses pulver du gir dine slaver eller de piger du tager med hjem" hun sukkede og lå der stille uden at kunne gør noget i det hun stille kunne mærke hans krop mod hendes og sagde"Zero... hvorfor er du så sød ved mig jeg hader.... blødsødenhed?" hun var jo en ægte dræber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 21:55

han grinte "jeg tror mere du nyder det" sagde han roligt "nej pulveret som lå i var tildelt til mig fordi der er snigmordere efter mig du ved rige piger som jeg har voldtaget som så har sent snigmordere efter mig" han kyssede hende på nakken "jeg er vild med dig og denne verden af blødsødenhed er ny for mig men den føles fantastisk" han tog hende på underlivet imens

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:00

Veronica rødmede endnu mere og kunne mærke hele hendes krop dirrede og blev fyldt op med nydelse af han berøring på underlivet og hvor havde hun dog bare lyst til at blive taget af ham. Veronica sagde stille og med blide toner"Zero... åårhee.... stop... Zero jeg ber dig ååårh!" hun prøvede at bevæge sine finger men kunne ikke få ham til at stoppe vis det var, og snigemordere der havde blandet det pulver i.... og hun havde været dum nok til at drikke det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:07

han agede videre mens han smilede "du vil jo gerne det kan jeg mærke" sagde han roligt og så hende i øjne han kyssede hende videre på halsen "jeg ved din krop fyldes med nydelse og trang jeg kan mærke sådan noget" sagde han roligt og gik under hendes tøj med et smil og agede videre direkte på den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 22:13

Veronica lukkede øjnene nu og sagde"Zero åårrhh" hun bed tænderne mere sammen og tænkte*Jeg kan ikke slippe væk fra dette her og han har så meget ret, jeg vil så gerne have ham årh!!!* hun så på ham i det hun stønnede svagt da han aede hende direkte på underlivet nu og prøvede at bevæge sig og sagde stille"hvor mange minutter er der Zero" hun betragtede ham stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 17:48

Han agede videre "hvorfor skat vil du da løbe" spurte han roligt og kyssede hende på halsen mens han smilede "men vis du ikke vil ha blødsødenhed så.." han tog hende HÅRDT på underlivet og smækkede sit underliv op mod hendes røv som en røvpuldring mens han tog hårdere og hårdere og kyssede hende på halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:04

Veronica lukkede øjnene og sagde"Måske" da hun åbnede øjnene så hun mod døren og var så flov da han stødet sit underliv mod hendes røv, og ikke nok med det blev han vildere og hårde. hun vidste ikke om det var en go ting, og hvordan han mund ville reager vis hun strittede imod når hun kunne rør sig igen, men han var ikke en rigtig demon en rigtig dæmon var født ond og grusom, og blev aldrig for blødsød. Veronica så på den halve vodka der stod tilbage og så mod ham i det hun sagde"Jeg må hellere gå når jeg kan rør mig igen" der vaar 4 minutter til det ikke virkede mere ved mindre han da var så ond og over pumpe vodkaen ned i hendes mund og hals....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:07

han så på hende og slap hende "nej det gør du ikke" sagde han roligt og smilede ondt han rejste sig og gik hen til et skab han fandt en vandpumpe med slange frem og lagde en skål på sengebordet han fyldte det op med vodkaen og gav hende en slags maske på som gjorder hun blev tvunget til at drikke det han tændte pumpen kort så hun fik en mundfuld ned i halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:14

Veronica så væk fra ham i det han ville give hende masken på bed hun ham hårdt i hånden som en slange med sine skarpe tænder, men da han fik den på hende prøvede hun at bevæge sig lidt og hun kunne lidt med hænderne men da det kom ind i hendes mund og ned i halsen kunne man se hvordan hendes krop stille blev rolig igen. Veronica prøvede at stoppe Vodkaen for at komme ned i hendes mund ned i halsen, men efter som hun ikke trak vejret fordi det gjorde vampyr ikke kunne hun heller ikke blive kvalt og så kunne det bare strømme ned i halsen og blande sig med hendes krop"Zeeee.... Zero!..... urgh.... uuurgh" hun var tvunget til at sluge det og sagde"Ze... Zero! stop... urgggh!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:23

Twi så på Zero. "Jeg vil gerne snakke lidt med dig hvis jeg må?" sagde hun og smilte roligt til ham. Det smukke mørke brune hår fløj op forbi hendes hoved. Hendes øjne var dybt begravet i hans.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:26

//Twilight! vil du være sød og slette dit emne fra mig og Zeros Private emne! ?? du må ikke brase ind for det første og du skal spørge om lov og dette er et lukkede emne så vær sød og slette din besked ellers siger jeg det til Faith, kan sku godt forstå! ZERO ! bliver vred vis du hele tiden braser! IND I HANS EMNER! OG ANDRES!! det må man ikke!!!//

Sidst rettet af Veronica Valentine Tirs 18 Maj 2010 - 18:33, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:31

han slukkede pumpen der var nok i hende til 12 timer han lagde sig ind til hende igen med et smil "hvordan vil du nu løbe din vej" sagde han roligt og tog masken af hende med et smil hans hånd sveg men intet andet mærkede han han tog hende hårdt på underlivet igen mens han knipsede med den anden hånd og hun blev helt nøgen

//go get her girl^^ helt vild med når du bliver sur^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:34

//OOG: Twilligt jeg vil bede dig om at stoppe nu! Jeg gider ikke mere og har fået for mange klager over dig, det er ikke tilladt at gå ind i private emner, du skriver ikke nok og du har ikke sat dig ind i selve siden, jeg vil bede dig om at stoppe med det samme! For det andet vil jeg også bede dig om at skifte dit navn da dette ikke er en twillight side og derfor kan man ikke hedde Twillight! Kun hvis det er et efternavn eller fornavn, men så bedes du om at skifte det til det. Enden bliver jeg nød til at banne dig for ubehøvlet opførelse det kan altså ikke gå ved sådan her, du irriterer folk ved at du bare blander dig uden at spørger. du bedes stoppe!//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:43

//TUSIND TAK FAITH! ^^ :D //

Veronica mærkede at der ikke kom mere væske ned i hendes hals og da han endelig fjernede masken, kunne hun ikke rør sig det havde for længst gået ind og virke, hun lå bare der med hovedet på sengen og kroppen helt slap,"Zero... slip mig fri... ?? hvad har du dog tænkt dig at gør!?" hun prøvede at bevæge sig igen men uden held og sagde"jeg skal.... jeg skal nok flygte! vis det er" hun skrig stille i det hun lå nøgen foran ham og så flovt op mod loftet i stedet for at ha øjenkontakt med ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:48

han lagde sig ind til hende og så på hende "du vil bare gå og lade mig være alene her jeg ville ønske jeg ikke var en Dæmon men selv Dæmoner vampyrer og andre mørke væsner kan godt være blide når de er forelsket" sagde han roligt og agede hende hen af siden med et smil han tog hende hårdt på underlivet "enden det eller jeg voldtager dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:57

Veronica sukkede og lod sit brune hår flagre ned foran ansigtet i det hun pustede til det og sagde"jeg.... Zero jeg vil ikke ha din kærlighed.... jeg ligeglad ..." hun lukkede øjnene for ikke at se på Zero og sagde stille"Find et eller andet til at hæve dette pulver vodka gift jeg har fået i min krop så jeg kan gå Zero... vi ved godt begge at jeg ikke er intresseret som de andre piger, og ja man kan være følsom men lige nu har jeg ikke lyst til at være kælende og følsom...."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:00

han rejste sig opgivende på hovedet og gav hende masken på igen han skiftede det ud med mælk "mælkeproteiner ophæver det" sagde han og tændt pumpen mens han gik ud af huset og ud i sin bil han kørte den ind i garagen og lukkede lyset og døren så der var helt mørkt mens han bare sad der

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:04

Veronica smed masken væk i det hun kunne bevæge sig igen og hostede og bandet utrolig meget i det hun tog sig til struben og næsten ikke kunne få sin hals til at blive normal igen. hun kiggede stille rundt efter ham i det hun sukkede og lagde sig i hans seng strakt og tog dynen over sig og sagde stille"hmmm.... måske... måske skulle jeg gi mig hen til ham og få en slags elskov ... affære?" hun pillede blidt ved sit hår og få minutter efter faldt hun i søvn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:15

han sad i sin bil mens han halvsov indtil han hørte en dør brækkes op og mange S.W.A.T. folk komme brassende ind i hans lejlighed i starten var han ligeglad han var jo ikke derinde hvorfor skulle han bekymre sig men så slog det ned i ham han satte sig brat op "veronica" sagde han og hoppede ud af bilen han fandt en kuffert med 2 geværer frem og tog den nederste uden sigte lagde magasin i og løb ind i hans lejlighed han ladte hurtigt og skød løs mod S.W.A.T. folkende indtil de alle var døde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:20

Veronica rejste sig stille op i det hun nu stod der med det smukke uskyldige hvide lagn om sig kom de stormende ind og det første de gjorde var at skyde Veronica... de hamre hende i brystet og armene benet, en i siden af halsen som var hun gele... en slags blævrede kage der bare kunne skydes igennem.. blodet fra hendes sidste bytte dryppede ud af hende i det hun gik ned i knæ med lagnet knugede i sine hænder og nået lige at se Zero komme ind af døren før hun faldt om på hans gulv dækkede i sit eget blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:26

Zero skød løs indtil alle var døde undtagen en som begge sigtede på hinanden han skød først han havde ikke flere skud i hans gevær så skød Zero det havde han heller ikke de begge smed deres våben manden tog sin pistol og sigtede på Zero og skød Zero nåede at dukke sig og hoppe på hænder og sparke hans pistol væk manden gik til sidste våben hans kniv som han nåede at stikke direkte igennem på Zeros bryst han så på manden derefter på Veronica hans øjne blev langsomt røde af raseri han tog fat i mandens håndled kniven smeltede inde i ham manden selv smeltede osse han brændte simpelthen op Zero gik hen og løftede Veronica op og bar hende ud i bilen steg selv ind og kørte væk fra lejligheden før den sprang ved et underjordisk vulkanudbrud som han havde lavet

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum