Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aresteret (veronica valentine) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aresteret (veronica valentine)

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 7 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:32

Veronicas sår helede stille men hun manglede blod nu og når hun blev sig selv ville hun være en ren dræber maskine kun ude efter blod og vis hun ikke fik det blev hun sindsyg sikkert.. Veronica lavede små klage lyde i det hun var ved at vågne og sårene fra skudene endelig var kommet ud og helede... "Ze...Zero?" hun fik lange hudtænder i det hun så mod ham

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 7 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:35

Zero vidste det allerede han kørte hen til sin lagder bygning og lagde hende ind på en seng derefter tilkaldte han en ambulanse som kom omgående med 2 folk han brændte deres hjerter uden nogen fysisk skader mens han lagde dem foran hende så hun kunne suge deres blod han var ikke sikker på 2 mænd var nok så han gik ned til byen for at finde ludere nemme piger og bøsser (ad håber hun bliver glad af det!!) som han kunne forføre hen til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:40

Veronica vågnede stille i det hun så mændene og kunne ikke forstå hvor deres hjerter var men de var døde.... så hun måtte ikke suge deres blod fordi hun endte selv med at dø så... hun sukkede og prikkede blidt til dem i det hun rev hul i dem for at se blodet flyde og hendes øjne lyste mere end nogen sinde. Veronica smilede i det hun kunne lugte Zeros duft og gik efter duften og da hun gik ud der fra så hun pigerne og nogen fyre og før han nået at reager som alle andre fløj hun som en kat på en af mændene og sugede fra dem hårdt og brutalt og angreb de andre mens hun tog en lænke og slog den sidste bevidstløs med, og blodet flød ned af hendes krop i mens

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:48

Zero grinte ondt imens han så på han havde ikke set så meget blod siden han var nazist i 1930 men det var længe siden nu han grinte lidt og så på hende spise kunne man vel kalde det han hev en af luderne indtil sig og holdt hende med ansigtet mod Veronica og tvang hende til at se på mens han grinte "spis løs min tøs" sagde han for at rime lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:52

Veronica smilede og bed virkelig til i det der kun var hende den ene pige tilbage. Hun grinte ondt og var stadig i det blodige hvide lagn om sin krop som en gudinde ville bære de fineste hvide sjaler.Veronica gik mod ham og pigen nu i det hun tog fat under pigens hage og så hende i øjnene og forblændet hende i det hun så mod Zero og sagde"Jeg er mæt nu tak Zero... nu kan du lege med hende som du vil vis det er noget. men hun er kun forblændet i 2 timer" Veronica grinte ondt og smed lagnet foran ham så hun stod nøgen blodig og nøgen i det hun gik indenfor med frække hofte slag til siderne og kastede sit brune hår brune hår bagud da hun gik ind af døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 19:56

han smed pigen ned og gik med Veronica ind han stilte sig foran hende og tog fat om hende "jeg vil ikke have hende jeg vil ha dig" hviskede han og slikkede hende på halsen han slikkede hende langsomt ren for blod "jeg fik smag for det en gang da der intet andet var at spise end de døde efter en flyulykke og jeg havde brug for mad dengang" sagde han roligt og slikkede videre han samlede det inde i sin mund fordi han ikke vidste om hun ville være ligeglad tænde på det eller prøve at taged et tilbage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 20:51

Veronica så tille på ham i det hendes øjne stoppede med at lyse og hun kyssede ham hurtigt og uden et ord læberne mod hinanden og tog blidt blodet ud fra hans mund og følte sig virkelig speciel i det hun slugte blodet han havde haft i munden og bed ham blidt i underlæben og sagde"Tak Zero.. jeg vil... jeg vil os ha dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 15:36

han lagde armene om hende "men jeg ved det ikke vil gå fordi jeg jo er som jeg er voldtager og player intet kan ændre det jeg skal gøre det eller osse vil jeg dø" sagde han trist kyssede hende på kinden slap hende og begyndte at gå han vidste ikke hvorfor men han tænkte at hun nok ikke ville bryde sig om hendes 'fyr' kunne man vis kalde det gik rundt og forførte og voldtagede andre piger

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 15:47

Veronica stod pludselig foran ham og tog om ham i et sammentrykt øjeblik af fortvivelse og fortrydelser blev hele stemingen pludselig meget mere idyllisk og smuk, i det hun kyssede ham inderligt på læberne og lukkede øjnene mens de havde deres læber mod hianden og kroppene smeltede næsten sammen.. Hun bed ham blidt i underlæben igen og sagde"jeg vil bare ha dig.... ikke som kæreste bare være nær dig Zero... jeg ligeglad"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 17:02

han så på hende mens han holdt kysset og nød det deres kroppe var helt op af hinanden og han følte noget specielt ikke tænding ikke lyster noget helt andet han havde fået meget sammen med hende han tog fat om hende og kyssede hende på munden heftigt mens han nød det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:03

Veronica så overrasket på ham i det hun strøg ham blidt over håret og hviskede med blide forførende ord i hans øre mens hun strøg ham op af håret og stille nussede det i hoved bunden"Zero, det er iorden du følsom, så længe du bare tænker på mig nogen gange så vil.... så vil jeg godt være din.... din elskerinde" hun så flovt væk lidt i det hun kyssede ham blidt tilbage på læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 16:10

han så på hende og smilede han kyssede hende lidt vildt men osse kærligt mens han lagde armene om hende han kyssede lidt mere før han slap hendes læber "alle de piger som jeg dyrker sex med for fremtiden vil altså ikke genere dig" spurte han undrende "jeg mener jeg skal jo og det er og forbliver for evigt kun en hurtig affære med de andre piger fordi jeg elsker dig" de sidste ord føltes kort som om han blev stukket i hjertet men han var ligeglad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:07

Hun sukkede lidt i det han nævnte det med pigerne men sagde så stille"Hmm det gør egenlig intet? bare du lover at ikke sige du elsker dem eller noget så skal jeg nok være din Zero" hun kyssede ham tilbage i det hun stille tog hans trøje af med et lille frækt smil og havde ikke tænkt sig at ha sex med ham egenlig? hun ville bare lige drille lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:11

han smilede og lagde armene om hende mens han så hende i øjne "hvorfor vil du drille mig vero" spurte han roligt fordi han havde læst hendes tanker "hvorfor ikke lade mig" han kyssede hende blidt på halsen mens han langsomt tog hende på underlivet lidt før han langsomt lod sig glide ned til den han så ud til at ville slikke den men rejste sig så op og vente om og begyndte at gå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:16

Veronica betragtede ham stille i det hun tog sig blidt til hovedet og sagde"hmm... jeg ved ikke det nok bare fordi jeg først vil ha du gør det du ved.... en anden gang og jeg kan ikke blive gravid og jeg bliver jomfru igen efter nogen timer så.... så sex er ikke det sjoveste for mig og jeg vil ikke være som de andre og bare gi mig så du kan tag mig og det" hun grinte og prikkede ham blidt på panden i det hun rødmede da han gik ned i knæ men sukkede da han vendte om og gik, i det hun ikke ville sige noget til ham om at komme tilbage andet end"Så? Zero hvor skal du nu hen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:21

han så på hende "ville bare drille lidt nej måske er sex ikke det sjoveste for dig" han gik tilbage til hende og lagde armene om hende og ned på hendes røv "men Vero vis det er fordi du gerne vil være gravid kan vi finde en udvej vis det er fordi du får din jomfruhinde igen så er det da lige meget efter lidt tid vender du dig til smerten i starten"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:24

Veronica rødmede og sagde"nej jeg ønsker ikke at blive gravid.... tror jeg eller .... men altså det gør så ondt og du har vel haft å mange piger nu og hader at de skriger af smerte lidt i starten eller det gør ondt på dem og de beklager sig fordi jeg vil jo beklage mig....? og hvor ville du dog tag hen Zero??" hun strøg ham blidt over kinden og rødmede let over han tog hende på røven og ville for alt i verden gerne ha lagnet om sig igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:33

han så hende i øjne "jeg ville ingen steder andre end sammen med dig" han kyssede hende på halsen "jeg elsker når piger skriger det er derfor jeg blev voldtager" hviskede han ind i hendes øre og slikkede forførende hendes øre lidt før han langsomt tog hende på underlivet og blev ved denne gang

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:45

Veronica rødmede let og gik stille tilbage da han tog hende mellem bene fordi hun var nu meget usikker på det han sagde og vidste ikke rigtig om hun skulle gå med til det eller om hun skulle flygte fra ham. hun tog sig blidt til læberne i det hun nærmest sprang på ham og over heftigt kyssede ham mens hun gned sig blidt op af hans bukser og over krop med brystet og hviskede i hans øre"du kan aldrig tæmme mig vis du tror det" hun bed ham i underlæben igen så der gik et lille hul som ikke skadet og sagde"du tror du slem hva??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:04

han kyssede hende heftigt mens han tog hende på underlivet de forsvandt og kom frem på sengen med ham over hende han kyssede hende videre heftigere mens han agede hendes lår fra knæ til underlivet da han nåede underlivet stak han sin finger ind i hendes underliv så langt ind han kunne for at se om han kunne røre hendes hinde bare for sjov

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:09

Veronica rødmede i det han kyssede hende heftigt og hviskede i hans øre"Hvad har du tænkt dig at gøre vis jeg forlader dig vil du eje mig så" hun bed ham blidt ned af halsen i det hun endte i sengen satte hun sig lettere undrende op og betragtede hvor de nu var og sagde"Er det et andet hjem du har det andet brændte jo op??" hun bed sig let i underlæben i det hun mærkede hans finger i sig og de rørte hendes hinde nu skrig hun"ARGH!!! AV" mega højt og trak hans finger ud og sagde stille med lukkede ben"Av.... Zero??... hvad sku det til for ... det... det gjorde ondt det må du ikke gør igen aaaav... okay" hun lød bestemt og os som om hun havde magten over dem begge

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:12

han lagde sig over hende "det er min butik kan man vel kalde det" sagde han og kyssede hende på munden mens han agede hende på underlivet intet andet "det er the strip-tease jeg købte dem for at skaffe flere ofre men nu bruger jeg det altså som hjem" han gik ned og slikkede hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:18

Veronica gik helt i chok i det hun fjernede hans hoved og tunge fra underlivet kan man sige fordi han blev nærmest skubbet væk, helt ind i muren mens hun var nøgen og han ingen trøje havde på. hun tog hurtigt en kåbe inde fra skabet af og tog den om sig og løb neden under i det hun opdagede the strip tease og tænkte*VI ER PÅ MIT ARBEJDE!!! ARGHHHHHH!!!!!* hun rødmede mega og gik ned i knæ og tænkte*Argh! nej sig det løgn... har han købt selveste the strip tease?!!!* hun løb hurtigt oven på igen for at se til ham efter hun havde sikkert skubbet ham for hårdt siden han røg ind i muren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:22

han stod allerede op og så på hende "hvad er der" spurte han og læste hendes tanker "dit arbejde? hvordan helvede kan en så smuk og rig tænke sig at arbejde her" spurte han han gik hen til hende og lagde armene om hende "det er kun godt søde fordi den gamle ejer var en liderlig gammel mand som voldtog hans strippere jeg får dem af fri vilje til det fordi jeg ikke behøver at voldtage dem"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:29

Hun så på ham og sagde"Jeg har aldrig haft sex her eller ladet dem se mine .... mine private dele jeg har kun strippet med rekvisitter så de intet så andet end lår mave skulder arme og hoved og sådan er det... og det ved jeg intet om jeg startede for nogen måneder siden og der snakkede jeg med en dame om det..." hun så på ham stille og lagde sig over i sengen og betragtede ham fra den i det hun lukkede sine øjne og sagde"undskyld jeg skubbede dig væk?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum