Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aresteret (veronica valentine) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aresteret (veronica valentine)

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 3 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 11:25

han smilte og steg ud af bilen "den smukke pige først" sagde han og smilte mens han lavede en elegant arm bevægelse mod døren han fulgte efter hende bag hende "jeg betaler" sagde han og fandt sin pung frem men valgte bare at gå med den i hånden pungen var en normal pung men selvom den var normal var den ret proppet med pengesedler

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 3 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 22:09

Veronica smilede sødt til ham i det hun gik med ham hen til baren da de endelig fik betalt sig ind gik Veronica målbevidst hen til baren og bestilte nogen sex on the beach de bedste drikke i verden syntes hun og så stille mod ham i det hun grinte og sagde"hvvaaaa skal vi drikke og se hvem der førdst går i gulvet" hun kunne jo ikke blive fuld det kunne ingen vampyr

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 22:12

han grinte "du kan ikk blive fuld det kan Dæmoner heller ikk" sagde han og snuppede sin og drak stille og rolig af den han var ikk som andre han nød smagen af alkohol mens mange andre bare ville drikke sig fulde drak han langsomt og nød hver eneste tår han fik mens han bare smilte og så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 22:26

Veronica sukkede og sagde"okay klogt træk jeg havde ikke regnet med du var så udspekuleret?? Zero" hun smilede stille i det hun bed sig let i læben og hendes øjne blev blod røde og lyste stille i det hun kunne lugte bloden fra menneskene inde på baren og det ville drive hende lidt til sin vilde side... i det hun så mod Zero og drak lidt sagde hun stille"Hmm så Zero ? hvorfor er du så ?? intresseret i mig" hun nærmede sig ham blidt elegant og strøg det røde hår til siden i det hun strøg ham blidt over kinden og ned til hagen mens der var et ondt smil på hendes læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 22:32

han trak på skulderen og så mod hende med et charmerende smil "fordi du får mig til at føle noget specielt" sagde han men så så på sin drink "men det hjælper ikk noget du er sikkert en af dem som vil ha et fast forhold" han drak det sidste "men tak for drinken og dette sted" han betalte for deres begges drinks og var lige ved at rejse sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Maj 2010 - 22:40

Veronica smilede ondt i det hun rejste sig før ham og stod nu bagved ham og lod sin hånd glide mod hans skridt i det hun grinte ondt og slikkede ham op af halsen til øreflippen og bed sig blidt fat i den så der gik et stille lille hul og hviskede med forførende slemme ord i hans øre"hah nej.... der taget du helt fejl slemme det gør jeg ikke fordi man kan jo ikke holde satans elskede skabte gudinde for sig selv vel" hun strøg ham over hagen og lukkede øjnene blidt i det deres kys mødtes igen i et lidenskabeligt intenst frækt kys og stak tungen stille ind og legede med hans og følte hans ru tunge i det hun trak sig væk fra ham og sagde"men nu vil jeg have mig noget blod du ublodige" hun blinkede og begyndte stille at gå ind i et rum men der var ingen men der var fyldt med lænker og alt muligt legetøj piske og deverse sager??

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 2:14

han nød kysset da hun slap hende ville han bare hive hende hen og kysse videre men stoppede så han fulgte efter hende selvom han ikk var sikker på om det var en go idé han nappede hende på røven mens han gik ved siden af hende roligt og klar til at forsvinde vis hun prøvede at angribe han var en af de få som sagtens kunne løbe fra kamp men gjorder det sjældent men hende her var en pige en vidunderlig smuk pige hende her ville han ikk slå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 2:18

Veronica så mod ham i det hun smilede og lokkede ham op af en væg og stille linkede ham mens hun kyssede ham ned af halsen lukkede hun blidt hans bukser op med et flammende glimt i øjnene af intenst lidenskabelighed. hun rødmede meget da hun stod der med ham og hviskede blidt i hans øre med en forførende stemme mens hendes pege finger gled ned af hans lem"Hmmmm gad vide hvad jeg skal gør med lille dig" hun smilede frækt og gik stille væk fra ham med et lumsk smil og betragtede ham bare

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 2:26

han grinte da han blev lænket fast og sagde "skulle et par lænker holde mig fast vero" han grinte lidt mere men nød så hendes berøringer "vis du skal noget skal du slikke min p** parat til at stikke den ind i dig" hviskede han og så på hende med et forførende blik han begyndte at bruge sine forfør kræfter som ville få næsten alle piger selv vampyrer til at gøre som han siger

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 2:32

Veronica betragtede ham stille i det hun gik hen til ham igen og det var som om det kun var dem to nu. hun gik ned i knæ foran ham og så op mod ham som om hun var i trance og bed stille i hans bukser i det hun fik dem trukket ned med munden og stille tog fat i hans underbukser og fik dem af i det hendes smukke læber var tæt på hans lem stoppede hun brat og så op mod ham og grinte stille i det hun sagde"hmm meget udspekuleret men så dum er jeg heller ikke som de andre"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 2:34

han grinte osse "nej men du vil gerne" sagde han roligt og smilte "desuden vis jeg ville havde jeg allerede tvunget den ind i dig" han viste den ene hånd hans lænke var simpelhen smeltet op uden nogen havde lagt mærke til det mens han så på hende med et lidt ondt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 2:47

Veronica smilede stille i det hun så ham i øjnene og sagde"hvad med vi to så tager hjem og hygger os lidt? hva Zero eller er du ikke bad boy nok til at hygge lidt.." hun smilede ondt så man kunne se hendes tænder igen og gik stille ud mod døren mens hun vidste han først skulle trække bukserne op og det hele

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 2:51

han grinte lidt og kunne ikk lade vær med at sætte hans tøj som om de lige havde været igang da han gik ud af døren og gik hen mod bilen folk ude på gaden så undrende på ham hans hår var uglet han havde ikk sat blusen ordenligt hans bukser sad af helvede til som om de lige havde været igang og han bare var styrtet i tøjet han gik hen på sin side hoppede ind og trykkede på en knap hendes dør åbnede sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 3:03

Veronica så undrende på ham da han kom ud og sagde"Hmmm sig mig ?? har en lige dusket dig der inde fordi dit hår sidder forfærdeligt og du har bare at se ovenlig ud i hotellet vis du skal med mig op fordi det et meget fornem hotel og jeg skal skam ikke trække dig med indenfor i mens du ligner en der lige har haft sex orgie??" hun satte sig stille ind og da han satte sig ind begyndte hun at knappe hans bukser stille og satte hans hår ovenligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 3:09

han grinte lidt "takker smukke men vi kan da osse bare gøre sådan her" sagde han og knipsede hans tøj satte sig rigtigt men hans hår var stadig uglet fordi det kunne han ikk sætte ved bare et knips han kørte fornemt ind foran hendes hotel og hoppede ud mens han gik rundt om bilen satte han hurtigt håret og åbnede hendes dør

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 3:16

Veronica så overraskende på Zero og steg ud i det hun rødmede let og gik oven på med ham og smed jakken og betragtede ham blidt mens hun stille lukkede alle døren og vinduer og så mod ham igen og sagde"sååå?? Zero hvad regner du med at få ved at være sådan over for mig jeg ikke som de andre piger der bare kaster sig over dig skal du egne med"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 3:30

han smilte "jeg vil heller ikk ha en pige som bare er villig jeg vil ha en pige som vil ha mig for den jeg er" sagde han og gik hen til hende og agede hende op og ned af siderne langsomt og forførende mens han så hende i øjne med et stort smil han kyssede hende på munden mens han nød det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:09

Veronica så på ham undrende da han nærmede sig og mere da han begyndte at nærmest nusse hende men da han kyssede hende uden hendes tilladelse når hun var så høj ranket en vampyr over mange andre og endda fransk tog hun det som en fornærmelse og slog ham direkte ind på kinden hårdt og koldt men hendes hånd kom ikke klodset men endnu en gang elegant og det var næsten kærligt hun slog ham... hendes øjne lyste og hun sagde stille"Du skal ikke!.... kysse mig uden min tilladelse som sagt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:13

han smilede "og hvem siger jeg nogensinde vil be om din tilladelse det er kun for følsomme folk som ber om tilladelse" sagde han og gik tættere på hende han tog fat om hende og tog hende på røven mens han igen kyssede hende denne gang så forførende og charmerende som muligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:20

Veronica så på ham og gik et skridt bagud for at undvige hans hænder men han fik rundt om hende og hun lukkede stille øjnene af stemningen og at han sådan ville forførende hende på en måde var det utrolig dejligt det han gjorde men på en måde hadet hun det os efter som det ikke lå til hendes natur sådan at give slip. Veronica smilede og smed ham over i sengen i det hun kraglede over ham med bene ud til siden og hans mellem sine mens hun stille fandt vej til hans læber med signe og lod dem mødes i et hedt kys der var næsten som statisk elektrisitet og lod hånden køre op af hans mave blidt men lod neglene glide ned af den og lave små mærker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:24

han nød det selv det på maven han kyssede tilbage mens han tog hende på røven *snart har jeg min drømme pige* tænkte han og agede hende på røven og kyssede med han lod langsomt sin ene hånd glide fra røven hen mod hendes underliv uden hun rigtig ville lække mærke til det han tog hende blidt på underlivet over tøjet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:32

Veronica så ham i øjnene og rødmede af skam over hun ikke stoppede ham fordi hun havde sådan lyst til ham og lysten til at berør ham og mærke ham over alt på sig og i sig. hun så stille på ham i det han tog hende på underlivet og hviskede med blide ord i øret"Zero.... tag mig" hun kunne ikke tro de ord kom fra hendes mund men det gjorde de, i det hun gik ned af ham nærmede hun sig stille hans lem og med munden og tungen knappede hun hans bukser op og lynene ned med munden og trak hans bukser ned om anklerne på ham med et frækt glimt i øjet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 15:52

han smilede "jeg skal nok ta dig når jeg er klar" sagde han og smilede ondt hans p** var allerede helt stiv og parat men den skulle være våd før han var klar han nød hende tage hans tøj af og smilede bare mere og mere og ventede på hun fortsatte og slikkede hans p** som var det han troede hun ville

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 23:41

Veronica smilede lumsk i det hun stille gik op af hans krop med tungen slikkende på kroppen af ham og stoppede ved hans læber og kyssede ham intenst som om han fik stød vis han stoppede og betragtede hans øjne mens hendes egne begyndte stille at lyse op af forførelse og tiltrækning til ham. men hun slap blidt hans læber og trak sig nærmest i slowmotion tilbage og gik væk fra sengen med et lettere ond smil og sagde"Synd for dig hva at du aldrig bliver klar"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:10

han grinede og rejste sig op og tog fat i hendes arm "så gør jeg bare dig klar" sagde han og hev hende hen på sengen og lagde sig over hende mens han agede hende forførende og tiltrækkende på maven mens han langsomt lod den glide længere ned af hende og blidt age hende på underlivet over tøjet mens han kyssede hende på halsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum