Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aresteret (veronica valentine) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aresteret (veronica valentine)

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 4 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:13

Veronica så mod ham og sagde"Nej det gør du Wow!" hun lå nu pludselig i sengen igen på ryggen og så ham direkte i øjnene i det han stille kærtegnede hendes krop forførende lukkede hun øjnene og rødmede meget let i det hun ikke kunne trække sig denne gang fordi han havde på en måde fanget hende, Veronica betragtede hans berøring og strøg ham over håret i det hun blidt begyndte at lave en slags dyb nydelses vejr trækning

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 4 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:16

han lod sin hånd glide under hendes tøj og age hende direkte på underlivet mens han så hende i øjne "er du klar eller skal jeg fortsætte sådan her indtil du er klar" spurte han roligt og kyssede hende på munden mens han langsomt stak fingere ind i hendes underliv for at se om hun var våd eller ej mens han nød det hele

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:24

Veronica var skam utrolig våd og ikke nok med det så var hendes lyster steget helt vildt. hun betragtede ham og stønnede blidt nu i det han stak fingere ind i hende gav hun et skrig fra sig fordi hun var jomfru og betragtede ham med øjne der stille ikke kunne fjerne sig fra hans øjne, hun kyssede ham blidt på læberne i det hun rullede rundt så han lå nederst og trak resten af hans tøj af mens hun lod blidt sin pege finger glide op og ned af ham men var ikke sikker om hun skulle gør dette med ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:27

han nød det og så på hende med et smil han havde stadig fingere inde i hendes underliv han begyndte at bevæge den langsomt mens han nød det og så på hende med et stort smil han kyssede hende videre og nød det helt vildt han havde ALDRIG nyt noget så meget som dette han føltes som om han var i (meget underligt efter han var en Dæmon) himlen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:43

Veronica betragtede ham med lidenskab i det hun smilede ondt og rullede rundt igen og havde hænderne blidt placeret på vær hans kind og kyssede ham inderligt og lidenskabeligt men ikke med kærlighed kun lysten efter at få ham, hun slog bene blidt om hans liv i det hun samlede dem på ryggen af ham så han var tæt på hende og mærkede hans krop op af hendes og hviskede i hans øre"Få mit tøj til at forsvinde"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:46

han grinte "så let som at knipse" sagde han og knipsede i det samme brandte alt hendes tøj væk uden hun tog skade af flammerne mens han kyssede videre og bevægede sin finger vildere han kyssede med lyst lidenskab forførelse og nydelse *sikkert bare en omgang ubetydelig sex som altid jeg kan ikke mærke noget kærlighed fra hende* tænkte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:58

Veronica ville intet føle for denne fyr hun vidste at han bare betød fare og at han var sådan her mod vær tøs og det væreste var at hun var jo vampyr og alle kvindelige vampyr var jomfruer for livet og kunne ikke blive gravide fordi når hun havde haft sex ville der kun gå få timer og så ville hendes jomfru hinde vokse sammen igen men det vidste Veronica intet om efter som hun aldrig havde haft sex...

Veronica kyssede ham mere intenst nu og sagde"tag mig" hun slikkede ham op af halsen lidt og bed stille hul i hans hals bare for at tirre ham lidt og få det lidt onde frem i ham så hun ikke endte med at føle noget for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 15:01

han grinte "måske" sagde han og pressede langsomt sin p** ind i hendes underliv uden at ramme hinden stoppede han "eller måske ikke" hviskede han for at drille mens hun var uopmærksom pressede han den helt ind gennem hendes hinde og kyssede hende på munden mens han nød det der kom ingen blod fra hans hals det healede sig bare næsten med det samme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 15:05

Veronica mærkede hans p** komme ind i sig men skrig ikke hun var vand til utrolig stor smerte før nogen fik hende til at skrige som en lille hjæleløs pige der havde brug for hjælp og hun ville aldrig i hele sit liv be en dreng om at skåne hende eller noget som helst, hun betragtede ham blidt i det hun sagde"Måske?? ikke" hun mærkede den nu komme igennem sin jomfru hinde og bed tænderne sammen i det der kom en lille knurre lyd fra hende og hun lod sine negle borde ind i hans ryg blidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 15:07

han nød det mens han smilede og begyndte langsomt at rykke mens han så på hende hans ridser på ryggen healede sig bare "hvordan er det" spurte han roligt og rykkede videre mens han bare nød det mere end noget andet han rykkede blidt og følsomt for at se om hun ville få følelser for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 15:14

Veronica lukkede øjnene og tænkte*hvorfor er han så sød!!! ved mig... jeg ender.... jeg!!! ender jo med at holde af ham!!!* hun bed sig í underlæben og stønnede svagt i det hun fulgte hans takt og sagde"Zero.... hårde..... vildere jeg ber dig vil du ikke nok og det dejligt.... meget"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 15:25

han smilede og rykkede videre blidt "jeg ved godt du har svært ved ikke at lade vær med at holde af mig" sagde han roligt "hvad tror du jeg er ude efter" han så hende i øjne "jeg kan ikke lade vær med at leve af voldtægt og forførelse af andre piger men jeg holder af dig selvom det jeg ved godt du aldrig ville kunne li min leve stil men sådan er jeg det er en pagt jeg har med djævlen selv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 15:33

Veronica bed sig i underlæben nu og lukkede øjnene i mens hun hørte ham sige sine ord og mærkede hvor blid han dog var mod hende og hun ville for alt i verden ønske han ikke behandlede hende som om de var et par... hun var ikke en af hans piger hun var ikke ligeså dum som dem.. veronica åbnede øjnene i det hun skubbede ham af sig og så på ham lettere alvorligt og kastede det smukke hår bagud til ryggen i det hun sagde"Zero...! det nok jeg ligeglad jeg ikke en af de andre dumme piger og jeg ikke forelsket i dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 15:37

han rejste sig "nej det er du nemlig ikke det er grunden alle andre piger havde jeg gjort det voldsomt men jeg holder af dig og vis du vil ha jeg skal være vild fint men nu er det for sent" han tog langsomt sit tøj på mens han ikke så på hende overhovedet og tænkte for sig selv *hvad skete der lige der? hvorfor så underlig lige pludselig? troede ellers hun kunne li mig bare en smule*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 15:43

Veronica tog dynen om sig i det hun gemte sig under den og sukkede, mens hun stille mumlede"ååårh ja noget specielt som du siger til alle andre os sikkert og gir dem gaver eller hvad ved jeg??" hun pillede blidt ved sit hår under dynen nøgne og flettede en fletning i håret for oven og ned ved ansigtet foran og sagde"du bare .... du bare så fuld af løgn det nok derfor Zero jeg intet føler for dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 16:49

han så på hende med et vredt blik "JEG LYVER IKKE" råbte han og nogen sorte vinger kom frem fra hans ryg hans skulder røg i flammer alt på hans krop blev ren ild det sker kun når han bliver beskyldt for at lyve når han talte sandt sådan noget her kunne han ikke af sig selv han gik langsomt hen mod hende "JEG LYVER IKKE FOR DIG" han opdagede hans form og slappede af igen hans ild forsvandt og han forsvandt osse han sad på taget og så på himlen "kællinger så taler man sandt til dem og så skider de på en" sagde han irriteret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 17:42

Veronica bed sig let i underlæben men hun havde ikke frygtet ham hun var jo sikkert ham meget mere overlegen sikkert.. efter som hun os havde is og vand.. Veronica satte sig op i sengen og smed håret blidt til den ene side og sukkede i det hun rejste sig op og gik ind i bruseren tændte den stille og satte sig mens hun lod vandet stille og blidt ramme hendes krop mens hun slappede af og prøvede at tænke om han mente det med hun ikke var som andre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 17:45

han sad stille på taget og så på himlen "hvorfor skal det være så svært jeg burde aldrig havde mødt hende" sagde han og rejste sig hans vinger kom frem og han så ned af hotellet der var hans bil et lille hop brug vingerne som faldskærm og han ville sidde i billen men gjorder det ikke endnu han så mod himlen "det hjælper ikke noget jeg har en pagt jeg kan ikke kun holde mig til en pige sådan står det i min pagt" han hoppede og lande i bilen som han ville gøre det på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 17:50

Veronica slukkede stille bruseren og bed sig i underlæben og skrig stille af smerte i det hendes jomfru hinde stille helede sig sammen og hun fik tåre eller retter blod ned af øjnene blod tåre... fordi der intet vand var i hendes krop. veronica tørte det blidt væk og tog sit tøj på, grå revet jeans, sort top, og hvid jakke. i det hun stille tog sine stiletter på og tog elevatoren neden under, hun holdte ikke øje med om hans bil var der efter som det jo ikke var hendes problem vis han var gået eller noget. mens hun stille gik mod byen for at finde føde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 17:54

Zero kørte hen ved siden af hende "Veronica undskyld" sagde han og så på hende "hop ind" sagde han roligt og så på hende med et trist blik mens han trykkede på en knap og hendes dør sprang op uden at ramme hende selvom hun var lige ved siden af døren han så mod himlen "det vil snart regne hvor kan jeg sætte dig af i ca 10 minutter" spurte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 20:50

Veronica så stille mod ham med krydsede arme og bed sig let i underlæben og blottede tænder i det hun sagde"jeg sætter mig ikke ind jeg mangler blod og det kan du ikke give mig så nej jeg vil ej sætte mig ind i din bil" hun lukkede blidt døren til igen og gik lidt hurtigere i det hun rundede et hjørne og tænkte*Hmmm så han tror bare han kan... kan komme her og gør sådan og sådan, jeg ikke dum som de tøser, jeg meget højere fransk klasse og jeg vil ikke tag til takke med sådan nogen?? og han... skræmmer mig ikke og jeg vil ej forblindes af ham*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 21:29

han så efter hende *hun afviste mig normalt ville jeg være ligeglad og gå min vej men hende her* han kørte den anden vej han kørte ind i sin lagder bygning og tog sin anden bil denne her havde tag ellers ville han jo dø af vandet han startede bilen og kørte ind i byen mens han kiggede efter hende *hvorfor kan det være så svært* tænkte han *jeg har aldrig nogensinde været så tom indeni*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 21:40

Veronica fangede en i det hun begyndte at suge hans blod ud af kroppen på ham , hun elskede blod ruset og blev helt ekstatisk af alt det blod der strømmede ind i hende og smagen der fyldte hendes mund blodig og luftede hendes næsebord.. Veronica grinte ondt i det hun slap fyren og så på ham lægge der død , i det hun stille tørte blodet væk og gik hjem af driv våd og tænkte*Hmm hvor er han dog nu?*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 22:20

Zero kørte rundt og opdagede hende han stoppede ved siden af hende og døren sprang op "hop nu ind helt ærligt jeg vil ikke skændes med dig" sagde han roligt og gjorder klar til at tørre hende når hun trådte ind ville han knipse og så ville hun blive helt tør og få varmen igen som om hun ikke havde været ude i vandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 17 Maj 2010 - 18:00

Veronica betragtede ham stille i det hun sukkede lidt og sagde"Hmm fint okay men .... men jeg kan ikke tag hjem nu fordi når jeg har fået blod bliver mine sanser skarpere og de vil bare opdage jeg er vampyr og så har jeg til sidst intet sted at bo og det vil jeg skam ikke risikere??" hun satte sig stille ind i hans bil blidt og så mod ham med de lysende røde øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum