Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
aresteret (veronica valentine) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

aresteret (veronica valentine)

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 2 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:52

Veronica smilede meget udspekuleret i det hun stille gik hen i mod ham og blidt nærmede sig hans læber og sagde"Nej jeg har blot lyst til at smage dit blod det er det eneste der frister mig lille nice boy" hun blinkede i det hun havde ladt en pege finger blidt glide fra hans hage og ned af halsen med blide strøg hele vejen seksuelt ned af hans brystkasse og stoppede direkte ved hans buksers begynden. Hun fjernede blidt pege fingeren med et strøg over bukse kanten og gik stille ud på altanen og man kunne os høre musikken meget højt der og vejret var utrolig dejlig varmt 26,gr

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

aresteret (veronica valentine) - Page 2 Empty Sv: aresteret (veronica valentine)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:14

han fulgte efter "nice boy" spurte han undrende "jeg er ikk en nice boy jeg er en player" sagde han roligt og gik hen bag hende han tog om livet på hende og forførende charmerende og seksuelt tændende agede hende over hele hendes krop mens han bare smilte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:17

Veronica smilede seksuelt i det hun stille slikkede ham op af halsen mens hun havde lænt hovedet tilbage op af hans brystkasse var hendes ryg og hun lod stille sin hånd glide over hans og hviskede i hans øre"Ja det er du og du rigtig go men jeg ikke så dum som andre piger, og vis du ikke passer på ender du med at jeg bider dig og suger dit blod så du slet ikke kan kende forskel på op og ned"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 22:24

han blev ved "jeg er en Dæmon jeg har ikk blod" sagde han roligt og kyssede hende på kinden "sug alt det blod du vil jeg skal ikk bruge det og kan ikk blive til en vampyr" han kyssede hende på munden og tog hende på røven "hvem siger at jeg vil ha dig som de andre piger" spurte han "jeg vil ikk bare ha dig en gang og så dumpe dig men have dig masser af gange"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 7 Maj 2010 - 0:50

Veronica rødmede let over smigeren hun var en af de få vampyr der godt kunne rødme men kun fordi hun var så speciel... hun betragtede ham med forførelse og lidenskab i øjnene mod hans klare øjne i det hun strøg ham over håret og langsomt ned over kindbenet til hans hage og nærmede sig hans læber og kyssede ham blidt på læberne lod deres læber i en lidt skæv stilling med hovedet rør hinanden og stille som to tandhjul koble sig så der ikke var nogen åbninger men bare deres læber lukkede alt om sig og deres tunger inde i deres mund og pressede ham blidt op mod muren i det hun havde lokket ham der hen og så ham med forførelse og virkelig dyrisk i øjne i det hun knappede en knap op i hans bukser og lynene ned og bed ham blidt i underlæben men lod der dog komme et lille grin fra sine læber, i det hun trak sig fra ham og lod ham stå der og se helt chokeret og dum ud, hun vendte sig elegant mod ham med ryggen til ham og så sig over skuldren i det hun sagde"Så det tror du at du nogen sinde kommer til hva" hun tog fat i elastikken der holdte hendes meget seksuelle bølgende røde flammende hår oppe og lod den køre ned af håret og ud af det i det håret faldt elegant ud i luften og svævede ned på hendes ryg lidenskabeligt og lagde sig der så hun i sandheden lignede en af de mørkeste mest mægtigste gudinder der fandtes og hun kørte fingeren frækt over de lyse bløde fyldige læber

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 10:25

han kom hen til hende hans bukser holdte sig stadig oppe fordi han brugte lidt energi på det han følte sig ikk dum men speciel over at hun lige havde kysset ham der var noget ved det kys som ikk var hos nogen anden pige han havde kysset han agede hende op og ned af siderne igen mens hun havde ryggen til ham og duftede til hendes vidunderlige hår han agede hende på underlivet mens han kyssede hende på halsen og derefter slikkede han hende seksuelt op af hovedet og kyssede hende derefter på siden af læberne mens han bare nød det hele han hev langsomt hendes tøj ned og op mens han gjorder det alt sammen så forførende som det var muligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:03

Veronica lukkede blidt øjnene og sagde"Hmmm du meget ihærdig hva" hun nød det og lagde hovedet let på skrå da han langsomt ville kærtegne hendes hals med de dejlige læber, hun rødmede let over han sådan tog hende mellem bene og kunne virkelig ikke fatte at han faktisk måske havde forført hende men hun ville ikke..... hun ville ikke lade ham få den chance at få hende til hans lille dyrbar samling af voldtægts tøser og forføring..
Veronica vendte sig blidt mod ham i det hun strøg ham over hagen og så ham dybt i øjnene og hendes øjne lyste meget nu(rød). og hun kunne ikke få det meget forførende søde smil væk, hun rørte blidt hans læber igen og nød det egenlig i det hun aldrig havde rørt en fyr sådan her men hendes familie havde lært hende alt om mænd og deres djævelske lyster for at være en meget snu og forførende vampyrinde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:07

han kyssede med og nød det der var noget ved kysset forførelse? nej lyster? ja hun havde lyster men det var ikk det i kysset nydelse? ja lidt men det var heller ikk det han kunne ikk sætte en finger på det indtil kærlighed? nej det er da umuligt kunne hun være forelsket i ham? kunne han selv være forelsket i hende? det ville da være umuligt at kunne blive forelsket efter 12000 år uden eller måske? alle de spørgsmål røg gennem hovedet på ham mens han kyssede hende han hev hende helt tæt på hende så de stod op af hinanden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:11

Veronica lukkede blidt øjnene og sneg sin tunge med i det erotiske kys de havde kørende og hun kunne virkelig ikke fatte hun gav slip på sin opdragelse så let og fornemmelsen at dette ikke var det bedste at gør når det var ham... men hun blev ved hun ville mærke mere af ham. Da hun kom tætter på kunne hun ikke lade vær med at rødme igen og mærkede ham blidt i det han tog hende helt tæt og blæsten kærtegnede dem begge i det hendes hår flagrede... hun åbnede stille øjnene i det hun stoppede og vendte sig om og tog sig for munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:14

han agede hende igen på siderne og smilte "du er vidunderlig" sagde han roligt og kyssede hende på halsen "slem men vidunderlig" han tog hende hårdt og forførende på underlivet under hendes tøj og det hele mens han kyssede hende på halsen vis han ville stod de begge uden tøj fordi så ville han bare brænde det men gjorder det ikk ikk endnu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:17

Veronica så på ham og rødmede mere nu og gav et lille klage støn fra sig"Arhh" hun lukkede øjnene i og slikkede sig let om læberne i det hun ikke vidste helt hvad hun skulle gør. hun så mod ham nu og havde dyb øjenkontakt i det hun tænkte det var den eneste løsning, forblændet hun ham så han ville slippe hende og være i hendes magt men efter som hun havde brugt den allerede en gang den dag.... var hendes forblænder magt ikke så go som den var før

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:22

han smilte han blev lidt forblændet men havde stadig lidt selvkontrol han så på hende "du vil jo gerne" sagde han det havde påvirket ham så at han ville kun kunne tale sandt "du vil ha mig jeg kan mærke det og jeg vil osse ha dig men ikk bare sådan et en gangs knald" han kyssede hende på munden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:34

Veronica sukkede og slap sin forblænding over ham fordi hun var for svag lige nu efter at ha slettet alle minderne på alle i politiet om hende og forblændet dem først... og ham med og han var kaos demon og ild demon og det var det værste at forblænde dem... hun så på ham og mærkede kysset igen og sagde"Nej jeg kan ikke...." hun fik ham skubbet væk lidt men ikke rigtig hårdt og gik indenfor igen, hendes seng var nær stripperstangen fordi hun var jo professionel stripper... hun så stille mod ham og sagde"Du nød til at gå"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:37

Zero gik langsomt hen mod hende "hvordan kan du være en slem pige når du ikk engang udnytter drenge" sagde han og smilte ondt "oh jo du er forelsket i mig" han grinte lidt "okay men så går jeg bare og så ses vi aldrig igen" han gik hen mod døren vis han huskede rigtigt var Mikalas nye lejlighed i nærheden af her måske skulle han lige smutte derhen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:46

Veronica betragtede ham i det han sagde det og sagde vredt"jeg!! ikke forelsket i sådan en lille nice boy! som dig" hun vendte blikket fra ham med krydset armen og en lidt sur mine i det hun ikke ville se mod ham fordi han var ikke andet end en lille dreng i hendes øjne selv om han var ældre end hende ville hun ikke lade ham gør som han lystede... hun lagde sig stille på sengen og tændte musikken i det hun så ham næsten gå ud af døren sagde hun"Hyg dig lille dingse og nej jeg vil ikke misbruge små tøser som dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 11:50

han gik ud og begyndte at gå sin vej han grinte af det han vidste snart ville hun prøve at hente ham han gik hen til en bilshop og købte en helt ny bil alle derinde undrede sig meget over han bare sådan kunne købe en bil for sjov men han grinte bare af det da han steg ind i sin helt nye bil

http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2010/03/porsche_918_spyder_press_images_003.jpg den nye bil^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 13:51

Veronica tog sig stille til hovedet i det hun rejste sig op fra sengen opgivende og sagde stille til sig selv"åååårh nej du går ikke efter ham....." hun sukkede og den lille stemme i hendes hoved som alle har sagde hun skulle gå efter ham og hun jo ville ha dette mærkelige væsen der havde lokket hende med søde forførende ord og lystende berørelser. Veronica gik stille mod badeværelset i det hun lukkede døren til sin lejlighed uden at låse og gik hen til badeværelset igen og tændte vandet og gik så lidt hurtigt ud mod altanen og så ned mod gaden hun kunne langsomt se Zero der gik sin vej i det hun måbede lidt vendte hun dog blikket bort og tog langsomt sit tøj af da hun kom indenfor og gik ud i badet og nød vandet ned af den helt hvide porcelæn agtige krop og lignede en lille dukke med røde øjne og perfekte former

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 21:58

Zero så mod lejligheden med et smil han startede bilen og kørte hen foran hendes lejlighed og dyttede til hende og ventede til hun kom ud på altanen ville han vinke hende ned stige ud af sin bil og gå hen på den anden side og åbne døren for hende mens han bare så ligeglad ud men var ikk ligeglad men han vidste en ting selvom han gerne ville kunne han ikk nøjes med en pige fordi det ville han dø af sådan var hans lov

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:02

Veronica hørte dyttet og løb udenfor iført håndklæde kun og man kunne lige se op under håndklædet vis man så ovenlig efter, hun kiggede mod ham i det hun så den lækre bil opdagede hun den tilhørte Zero!!!... hun rødmede let og løb hurtig indenfor i det hun ledte efter noget tøj at tage på og tørrede sit hår hurtigt i det hun gik stille hen til elevatoren som en normal og tog elevatoren ned og da den endelig var helt nede gav hun nøglen til persionalet og gik udenfor og så på hans bil og så ham med ordene"Er det din bil??? og hvad vil du mig...." hun rødmede let fordi hun virkede jo ikke ligeglad efter hun havde gjordt så hun så mega godt ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:10

han smilte "i byen med en smuk og vidunderlig pige vis hun vil" sagde han og lænede sig op af bilen med et smil "eller er hun bare ligeglad" han grinte lidt "du ser ikk ligeglad ud" han førte hende forførende hen til bilen og ned i den mens han lukkede døren efter hende og gik hen til sin egen side hvor han satte sig ind og begyndte at køre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:14

Veronica fulgte med ham og tænkte*Du ikke forelsket du ikke forelsket du ikke forelsket det blot! begær Veronica .... så stop med at begær ham okay...* hun bed sig let i underlæben i det hendes smukke læber bøjede sig lidt ved presset fra tanden. hun slap blidt og de formede sig igen til de runde smukke bløde læber og hun betragtede stille Zero på afstand i det hun støttede sit hoved mod armen der var støttet mod vindus karmen og sagde med blide ord"Hmmm hvor skal vi dog hen i byen??? så og hvad er dit navn egenlig??" hun syntes ikke at ha fået hans navn af vide...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:24

"ved ikk bare køre rundt" sagde han og kørte rundt i hele byen med et smil "Zero Bang" sagde han roligt og smilte til hende han drejede om et hjørne og ind i en blindgyde hvor der var uhyggeligt og ikk en sjæl i nærheden han satte sig så de så på hinanden med et stort smil "hvad skal vi lave smukke" spurte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:30

Veronica så undrende på ham i det han bare kørte rundt og i det han kørte ind i gyden fik hun det mærkeligt som om noget slemt skulle ske... hun betragtede ham stille og sagde"Zero... smukt navn mit er Veronica.... vis jeg ikke har sagt dette en gang til dig" hun rødmede let i det han smilede til hende på den der lumske ikke stole agtige måde til hende så hun ikke rigtig kunne læse hvad han ville eller om man kunne stole på hende.. hun rødmede og tog fat i bil håndtaget og sagde bestemt"jeg ved ikke hvad du har tænkt dig her Zero men jeg tror bare jeg løber hjem og så kan du jo tag ud og finde en af disse omvandrende billige tøser der vil gør alt for du rør ved dem med sine hænder og taler blide løgne i deres øer" hun så mod håndtaget og trak ned i det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:33

han så trist på hende og lagde sig tilbage "jeg gider ikk de billige jeg gider ikk de dyre lige nu er der kun dig jeg bare vil være sammen med du ved som venner eller noget" han startede bilen "jeg køre dig hjem" han begyndte at bakke og kørte så mod hendes lejlighed og kørte forbi mange bare og sådan noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Maj 2010 - 22:40

Veronica så stille mod ham undrende i det han sådan havde ændret adfær og sagde stille"Stop her"... hun fik ham til at stoppe midt i det hele ved at læne sig over hans lem sætte den ene hånd på hans lem(P**) uden på bukserne og tog fat i rettet og fik ham til at styre mod kanten i det hun nået at gør så bilen ikke ramte kanten eller nogen andre biler og bukkede sig under rettet og stoppede bræt bilen med hånden på bramseren i det hun smilede og satte sig op igen og sagde"Kom med mig" hun gik stille ud af bilen elegant med bene ført og kom om på hans side og ventede til han gik ud af bilen... de var foran en rigtig lækker bar med rum man kunne hygge sig i eller baren man kunne drikke sig stiv i hele natten eller de forskellige rum eller gange hvor der var alt fra sex udstyr til SM ting.. hun smilede kært og strøg ham over håret i det hun sagde"skal vi gå ind og drikke lidt"

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum